Hopelijk was je niet die ene van gisterenquote:
Chocoladeletters inslaan ftw!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen alle pepernoten 50% korting
Je maakt wat mee op PaiQquote:
Nee, heb PaiQ al een tijdje niet meer aangeraaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk was je niet die ene van gisteren![]()
Ik ben op alles een uitzonderingquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef Jelia het volgende:
[..]misschien ben jij ook een uitzondering.
Niks mis met die types overigens. Alleen voor mij geen partij.
Kan jij wel de afwijkende factor wezenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stam uit een lange lijn pessimisten en negatievelingen
Nog geen fokster tegen gekomen geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam op PaiQ alleen maar Fokkers tegen dus toen was ik weer snel weg,.
Ik zag gisteren mensen handenvol letters inslaan bij de V&D. Toen kreeg ik wel trek.quote:
Het is ook niet mijn waardeoordeelquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef yats het volgende:
Zeg, ik ben heul niet kansloos (al doe ik weinig meer met paiq)
Inslaanquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen alle pepernoten 50% korting
Aldi is een goede bron daarvoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak ben morgen niet thuis. Even wat mensen op pad sturen.
Die is verhuisdquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aldi is een goede bron daarvoor
30 cent per letter ofzo..
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb PaiQ al een tijdje niet meer aangeraakt
Ik denk dat dat vies tegenvalt hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.
Die oppervlakkigheid.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dergelijke types zie ik nooit op paiq. Zitten over het algemeen toch de wat nerdie kneuzige en sociaal zwakkere types op qua mannen.. Als je het mij vraagt.
Al gedaan tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vies tegenvalt hoor.
quote:
Ik vroeg me dat ook af...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:10 schreef Samzz het volgende:
Yats, waarom deel jij van de zaak waar je aan werkt online?
en toen was ze op weg naar jou... Maar wat hebben jullie toen gedaan? D&D? Pokémon? Keiharde neuqseks?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens, het gesprek in de OP heb ik laatst ook gebruikt. En het werkte
Ik zou het op PaiQ niet zo snel over het leven en werkeloosheid en de zin van het bestaan hebben. Daar knap ik keihard op afquote:
Gelukkig ben ik erg flexibel en kan ik overal over ouwehoerenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het op PaiQ niet zo snel over het leven en werkeloosheid en de zin van het bestaan hebben. Daar knap ik keihard op af
Nee, die laatste stap moet nog genomen worden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
en toen was ze op weg naar jou... Maar wat hebben jullie toen gedaan? D&D? Pokémon? Keiharde neuqseks?
Daar zou ik ook snel moe van worden als het daar over gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het op PaiQ niet zo snel over het leven en werkeloosheid en de zin van het bestaan hebben. Daar knap ik keihard op af
Dat komt na het huwelijk welquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar zou ik ook snel moe van worden als het daar over gaat.
Genuilquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
Wat een stom genuil weer met Onno Hoes. Geldwolven.
Zelfs het daar over hebben bewaar ik liever voor laterquote:
Gisteravond stond tv aan (anders is het zo stil in huis...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
Wat een stom genuil weer met Onno Hoes. Geldwolven.
Ik neem mijn hoed af voor je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, die laatste stap moet nog genomen worden.
Het resulteerde in wat dirty talk met beloftes
Trouwenquote:
Geen woorden maar daden zou een echte Feyenoorder zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, die laatste stap moet nog genomen worden.
Het resulteerde in wat dirty talk met beloftes
Eensquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gisteravond stond tv aan (anders is het zo stil in huis...) en toen hoorde/zag ik ook zo'n pulp showbizz programma (boulevard of dat van SBS). Ik dacht echt: laat die man lekker neuken wie die neuken wil. En maak aub die stakkers (toyboys) zwart die het nodig vinden om hem zo publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Privé = privé
Lijkt me best leuk, een klein feestje in Las Vegas en dan de rest van de westkust afgaan als huwelijksreis.quote:
Erg netjes van jequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik neem mijn hoed af voor je.
Gelukkig trek ik me niks aan van wat Feyenoorders zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden zou een echte Feyenoorder zeggen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden zou een echte Feyenoorder zeggen.
Je weet dat je dat ook kan doen zonder te trouwen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, een klein feestje in Las Vegas en dan de rest van de westkust afgaan als huwelijksreis.
Die haat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me niks aan van wat Feyenoorders zeggen.
:$! Gister bij "hoe heurt 't eigenlijk" zei Jort Kelder: in Twente wonen de aardigste mensen van Nederland. En als Jort dat zegt, klopt het natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genuil. Wat ben je toch ook een Tukker
.
Ja, dit inderdaad. Hij had foto's van z'n agenda gestuurd. NOU NOU.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gisteravond stond tv aan (anders is het zo stil in huis...) en toen hoorde/zag ik ook zo'n pulp showbizz programma (boulevard of dat van SBS). Ik dacht echt: laat die man lekker neuken wie die neuken wil. En maak aub die stakkers (toyboys) zwart die het nodig vinden om hem zo publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Privé = privé
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens, het gesprek in de OP heb ik laatst ook gebruikt. En het werkte
Het is algemeen omschreven, dit zijn geen details lijkt me?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:10 schreef Samzz het volgende:
Yats, waarom deel jij details van de zaak waar je aan werkt online?
In zo'n goedkoop kapelletje met Elvis erbij? Het is in NL toch niet geldig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat je dat ook kan doen zonder te trouwen?
Lijkt mij ook leuk. Maar dan zonder het huwelijk deel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, een klein feestje in Las Vegas en dan de rest van de westkust afgaan als huwelijksreis.
Fout gedacht...Het is ook in Nederland geldigquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In zo'n goedkoop kapelletje met Elvis erbij? Het is in NL toch niet geldig.
O jammer, dan moet ik de hele familie uitnodigen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Fout gedacht...Het is ook in Nederland geldig
Absoluut!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
:$! Gister bij "hoe heurt 't eigenlijk" zei Jort Kelder: in Twente wonen de aardigste mensen van Nederland. En als Jort dat zegt, klopt het natuurlijk.![]()
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat je dat ook kan doen zonder te trouwen?
Feyenoordquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg netjes van je
[..]
Gelukkig trek ik me niks aan van wat Feyenoorders zeggen.
Nou Fax, grijp je kans!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik krijg geen enkele kerel zo gek om in Las Vegas te trouwen. Laat staan met mij.
Overigens, zou ik het enorm leuk vinden als ze zou komen gamen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik neem mijn hoed af voor je.
Ik denk voorlopig nog maar even niet aan een huwelijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind spelletjes doen leuk trouwens. Bordspellen en zo. Ik snap het!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overigens, zou ik het enorm leuk vinden als ze zou komen gamen.
Kon er ook nog wel bij moet je zeggenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:24 schreef Jelia het volgende:
[..]
Kon er ook nog wel bij moet je zeggen![]()
Nouja eigenlijk ben ik vooral voor Vitesse natuurlijk. Maar ik vind dat 2 clubs ook best moet kunnen.
Laat ik het anders stellen, waarom praat jij op een openbaar forum over een zaak die je aanhangig wilt maken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Het is algemeen omschreven, dit zijn geen details lijkt me?
Nemen ze daarbij ook andere aspecten in ogenschouw?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn mensen aan het klagen dat de verkeersboetes enzo in Nederland veel duurder zijn dan andere landen.
Oplossing: Overtreedt de verkeersregels niet
Natuurlijk is dat belangrijk, maar heb je zelf je rijbewijs?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn mensen aan het klagen dat de verkeersboetes enzo in Nederland veel duurder zijn dan andere landen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou helpenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Andere aspecten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nemen ze daarbij ook andere aspecten in ogenschouw?
Nee, maar als ik met mijn fiets door rood rijd ben ik ook fout toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat belangrijk, maar heb je zelf je rijbewijs?
Jepquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:28 schreef Toto69 het volgende:
Laat ik het nog anders stellen, waarom ben ik dit soort dingen aan 't tekenen?Waarom fix je mijn tv niet want hij kan geen zenders vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Leugens, je woont niet binnen arnhemquote:
Dus omdat jij die mensen zo ziet is dat maar meteen zo? Zoals ik zei noem ik dat oppervlakkig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:19 schreef Jelia het volgende:
[..]
Geen oppervlakkigheid, is mijn ervaring.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leugens, je woont niet binnen arnhem
Natuurlijk, maar met de auto is het een stuk moeilijker dan met de fiets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Andere aspecten?
[..]
Nee, maar als ik met mijn fiets door rood rijd ben ik ook fout toch?
De boetes zijn niet iets wat ik heel erg vindt, het is vooral het trieste dat de politie alleen flitst op plaatsen waar het helemaal niet gevaarlijk is maar waar de snelheidslimiet vooral door iedereen overtreden wordt omdat je op die plaatsen best veilig te hard kunt rijden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Och is het een stadsverader ja?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leugens, je woont niet binnen arnhem
Hij woont er net buiten hoorquote:
Een boete heeft een punitief karakter en als bv het inkomensniveau in Nederland veel hoger ligt dan in een ander land, dan zou het raar zijn om toch hetzelfde boeteniveau voor dat specifieke delict te hebben.quote:
Nee hoor, zelfs toen ik jaren op 2 uur reizen woonde kwam ik nog geregeld terug in Arnhem. Ondanks dat ik er nu net buiten woon blijft het 'mijn stad'.quote:
Oh jongens dit wordt me te persoonlijk hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij woont er net buiten hoorEn ik heb 3 maanden op Presikhaaf gewoond, kutter dan het vantevoren leek
Nu woon ik vlak naast sonsbeek
Haha, je zei puni.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een boete heeft een punitief karakter en als bv het inkomensniveau in Nederland veel hoger ligt dan in een ander land, dan zou het raar zijn om toch hetzelfde boeteniveau voor dat specifieke delict te hebben.
Ik kom uit Zutphen, sorryquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
Oh jongens dit wordt me te persoonlijk hoor![]()
Edit: Presikheaven bedoel je
quote:
link bbyquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:
Top show in het dating ervaringen topic
Vergelijk Nederland eens met Duitsland. Volgens mij is het inkomensniveau vrij gelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een boete heeft een punitief karakter en als bv het inkomensniveau in Nederland veel hoger ligt dan in een ander land, dan zou het raar zijn om toch hetzelfde boeteniveau voor dat specifieke delict te hebben.
Nou idd, verbaas me!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom uit Zutphen, sorry
Teringveel FOK!kers in Arnhem en omstreken.
Ik zie al fatshaming, dis gonn b gudquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
R&P / Dating(site)-ervaringen #503 Women who go into ''heat''.
Maar Duitsland is sowieso gewoon een superieure versie van Nederland waarop we eigenlijk gewoon jaloers moeten zijnquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergelijk Nederland eens met Duitsland. Volgens mij is het inkomensniveau vrij gelijk.
Ik ken er buiten jou, fera en mezelf nog twee. Maar Jelia woont er dus ook?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom uit Zutphen, sorry
Teringveel FOK!kers in Arnhem en omstreken.
Jupquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken er buiten jou, fera en mezelf nog twee. Maar Jelia woont er dus ook?
Show usquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een vet leuke duckfacefoto gemaakt. #nomakeup
Zal ik me erin mengen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie al fatshaming, dis gonn b gud
Het is mijn whatsapp profielfotoquote:
7? Wie nog meer dan?quote:
Straks ken ik jullie nog, dat zou echt te bizar zijnquote:
Haha, heel smooth.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is mijn whatsapp profielfoto
Niet veel eigenlijk. Ik ga niet heel veel uit en dan liever Rotterdam of Utrecht.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef Jelia het volgende:
[..]
Straks ken ik jullie nog, dat zou echt te bizar zijngaan jullie veel uit in Arnhem? Dan is de kans groot namelijk.
Waarheid.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Duitsland is sowieso gewoon een superieure versie van Nederland waarop we eigenlijk gewoon jaloers moeten zijn
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is mijn whatsapp profielfoto
Ik ga er regelmatig stappen inderdaad. Ik ken nogal veel mensen in het Arnhemse uitgaansleven, dus de kans dat ik je ken bestaat zeker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef Jelia het volgende:
[..]
Straks ken ik jullie nog, dat zou echt te bizar zijngaan jullie veel uit in Arnhem? Dan is de kans groot namelijk.
Ik, jij, feer, dkutje, sof, iemand uit mijn klas die ik zag posten, username niet gezien tho en Jeliaquote:
Vermakelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, weer even genoten van het datingtopic.
Niks verandert daar ooit.
Ben ik smooth, of ben ik smooth?quote:
Misschien krijg ik daar nog wat gehosseld.quote:
Smooth like....quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik smooth, of ben ik smooth?
Topic blijft altijd weer mooi om te lezenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godver nu voel ik me oudquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk. Ik ga niet heel veel uit en dan liever Rotterdam of Utrecht.
Maar je bent ook 7 jaar ouder dan ik
Welke tenten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:42 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er regelmatig stappen inderdaad. Ik ken nogal veel mensen in het Arnhemse uitgaansleven, dus de kans dat ik je ken bestaat zeker.
7 jaar meer ervarenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk. Ik ga niet heel veel uit en dan liever Rotterdam of Utrecht.
Maar je bent ook 7 jaar ouder dan ik
Ik voel slechts medelijden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Topic blijft altijd weer mooi om te lezen
Jij bent oud!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij is gewoon een jonkie
het hoofd van mijn huisbaas?quote:
Voor mij dan leuk om te lezenquote:
Hij is juist het jonkiequote:
Truequote:
Over zijn hoofd of om zijn nek?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het hoofd van mijn huisbaas?
Die gast is intens kaal en draagt een sjaaltje.
Laat VA maar, wij zijn niet oudquote:
Nek, hij gaathet huis niet opblazenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True
[..]
Over zijn hoofd of om zijn nek?
Zie DMquote:
Ik ben gelukkig wel onschuldigquote:
Heb je een foto van de tent in je broek doorgestuurd?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een foto van de tent in je broek doorgestuurd?
88 is altijd nog 4 jaar na mijquote:
Jup.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
88 is altijd nog 4 jaar na mij
Wait, maakt mij dat momenteel niet 1 van de oudsten hier in 't topic?
Nou nou wat een verschil...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
FUUUUUU *ragequit*quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup.
Hoe is dat, pensioen?
Neequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben van 82, dus troost jequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
VA, ik dacht dat je me kende. Ik stuur nooit dat soort foto's.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een foto van de tent in je broek doorgestuurd?
Ik vind mezelf niet oudquote:
Niet naar mij neequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
VA, ik dacht dat je me kende. Ik stuur nooit dat soort foto's.
[..]
Ik vind mezelf niet oud
Hey jij, heb jij toevallig een verjaardagsverzoek ingediend bij de makers van South Park of niet?quote:
Ik vind mezelf wel oud.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
VA, ik dacht dat je me kende. Ik stuur nooit dat soort foto's.
[..]
Ik vind mezelf niet oud
Hoe dat zo?quote:
Bijna op de helft van een productief leven. Bah.quote:
wat heb ik?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey jij, heb jij toevallig een verjaardagsverzoek ingediend bij de makers van South Park of niet?![]()
Zo ja, stuur mij dan eens door hoe je dat voor elkaar hebt gekregen
Laat me raden, de nieuwste aflevering van South Park nog niet gezien?quote:
Bitterballen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:55 schreef Jelia het volgende:
Noem eens ff een makkelijk borrelhapje anyone?
Daar zit ik al dichter tegenaanquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna op de helft van een productief leven. Bah.
Nee nog niet gezien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Laat me raden, de nieuwste aflevering van South Park nog niet gezien?
Moest gelijk aan jou denken
Jijquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:55 schreef Jelia het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien.
Maar hebben mijn vrienden matt en trey een verrassing voor me?
Inolquote:
Hoi! Heb je al konijntjes?quote:
Heyquote:
Nog even en de eerste tekenen van verval dienen zich aan, minder aantrekkelijk voor mannen, die het liefst jonge meisjes hebben en zoals ik zei, afname van het productieve leven. Op naar de dood, whoehoe. Maar goed, voor de.goedgeordende geest is de dood gewoon een volgend avontuur.quote:
Moet jij niet vreemdgaan met yats en faxie?quote:
#harrypotterquotesquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog even en de eerste tekenen van verval dienen zich aan, minder aantrekkelijk voor mannen, die het liefst jonge meisjes hebben en zoals ik zei, afname van het productieve leven. Op naar de dood, whoehoe. Maar goed, voor de.goedgeordende geest is de dood gewoon een volgend avontuur.
Even lekker pessimistisch zijn.
Nee, nog nietquote:
quote:
Vooruit. Even dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog even en de eerste tekenen van verval dienen zich aan, minder aantrekkelijk voor mannen, die het liefst jonge meisjes hebben en zoals ik zei, afname van het productieve leven. Op naar de dood, whoehoe. Maar goed, voor de.goedgeordende geest is de dood gewoon een volgend avontuur.
Even lekker pessimistisch zijn.
Vreemdgaan met mij? Whut?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet jij niet vreemdgaan met yats en faxie?
Ik dacht dat we iets hadden.
Het is de waarheid.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, nog niet
[..]
[..]
Vooruit. Even dan.
Koude oorlog.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:07 schreef Inolvidable het volgende:
Weet er iemand een 'leuke' oorlog of internationaal conflict waar ik over kan schrijven?
Ik ben zo'n goede student.
Moet het actueel zijn en moet je het zelf ook nog onderzoeken of er alleen over schrijven?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:07 schreef Inolvidable het volgende:
Weet er iemand een 'leuke' oorlog of internationaal conflict waar ik over kan schrijven?
Iets wat nu speelt.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Emu_Warquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:07 schreef Inolvidable het volgende:
Ik moet het onderzoeken. In totaal 4 deelproducties en een samengestelde productie. Het mag ook de Krim zijn etc. maar dat lijkt me gewoon niet zo interessant.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet het actueel zijn en moet je het zelf ook nog onderzoeken of er alleen over schrijven?
Er was gisteren bij Zembla misschien nog wel iets dat aanleiding zou kunnen geven tot een internationaal conflict. Is nog niet gebeurt, maar oa Nederland schijnt internationale rechtsverzoeken naast zich neer te leggen. Gebeurt schijnbaar vaker, misschien is dat wel boeiend (en origineel voor de extra punten) om dat uit te zoeken. Hoe vaak zoiets gebeurt en welke gevolgen het heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik moet het onderzoeken. In totaal 4 deelproducties en een samengestelde productie. Het mag ook de Krim zijn etc. maar dat lijkt me gewoon niet zo interessant.
http://nos.nl/artikel/200(...)-gestolen-kunst.htmlquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:07 schreef Inolvidable het volgende:
Pinda's..quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:55 schreef Jelia het volgende:
De oorlog tegen terrorisme in Mali/Libie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik moet het onderzoeken. In totaal 4 deelproducties en een samengestelde productie. Het mag ook de Krim zijn etc. maar dat lijkt me gewoon niet zo interessant.
Kaasblokjesquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Jelia het volgende:
[..]
Edit: zonder vlees![]()
Maar thnx voor de pogingen
Eerste wereld oorlog en dan onder andere over ' the christmas truce'.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:07 schreef Inolvidable het volgende:
Moest iets recents zijnquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerste wereld oorlog en dan onder andere over ' the christmas truce'.
Is dat nog steeds bezig dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het grensconflict tussen China en India.
Oh, dat is wel interessant maar ik weet niet helemaal of dat bij dit blok past, dat is misschien nog niet 'groot' genoeg. Maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er was gisteren bij Zembla misschien nog wel iets dat aanleiding zou kunnen geven tot een internationaal conflict. Is nog niet gebeurt, maar oa Nederland schijnt internationale rechtsverzoeken naast zich neer te leggen. Gebeurt schijnbaar vaker, misschien is dat wel boeiend (en origineel voor de extra punten) om dat uit te zoeken. Hoe vaak zoiets gebeurt en welke gevolgen het heeft.
Ik denk dat dat te klein is voor vijf producties.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/200(...)-gestolen-kunst.html
Dat kan ook nog ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef yats het volgende:
[..]
De oorlog tegen terrorisme in Mali/Libie.
China heeft altijd grensconflicten.quote:
En terror. Al is dat wel een beetje afgezaagd. De kop is er onderhand wel van af.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
China heeft altijd grensconflicten.
Er zijn daar ook eilanden waar 6 landen ruzie om maken
Is al door andere mensen gekozen.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En terror. Al is dat wel een beetje afgezaagd. De kop is er onderhand wel van af.
Lang leve de olie en de visserij. Was dat niet met Vietnam,Japan,Maleisie en de Filipijnen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
China heeft altijd grensconflicten.
Er zijn daar ook eilanden waar 6 landen ruzie om maken
Was ook niet bedoeld als ninja-edit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hah, ik was sneller dan jouw niet-zo-ninja-edit
En Brunei.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Lang leve de olie en de visserij. Was dat niet met Vietnam,Japan,Maleisie en de Filipijnen?
Ik vind beide onderwerpen reuze interessant eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb helemaal niets met oorlog. Ik begrijp ook echt niet hoe ik ooit heb kunnen denken dat ik oorlogsverslaggever of misdaadverslaggever wilde zijn. Daar is dit project dan wel weer goed voor.
Dat is het ook. Als oorlogsverslaggever kom je als vrouw zijnde sowieso al niet aan de bak. Bij misdaad is dat al iets makkelijker, maar je loopt gewoon best veel gevaar terwijl je een hongerloontje krijgt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind beide onderwerpen reuze interessant eigenlijk.
Beetje jammer hoe ze op Miou reageren... Heeft toch wel een punt. Maarja er zitten daar wel meer geschifte figurenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben maar gestopt met reageren daar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje jammer hoe ze op Miou reageren... Heeft toch wel een punt. Maarja er zitten daar wel meer geschifte figurenJa ik ook
Afwijkende meningen worden niet getolereerd, dat weet je onderhand ook welquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje jammer hoe ze op Miou reageren... Heeft toch wel een punt. Maarja er zitten daar wel meer geschifte figurenJa ik ook
Is er hier een datingtopic?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krim is ook hot topic.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is er hier een datingtopic?![]()
Oh, het wordt trouwens toch de Krim.
Ik kom daar alleen nog om te trollen af en toe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwijkende meningen worden niet getolereerd, dat weet je onderhand ook wel
Als ik al die dateverhalen hoor denk ik: goh, dat moeten haast wel aantrekkelijke, verwende mensen zijn. Verwend misschien, maar aantrekkelijk...quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwijkende meningen worden niet getolereerd, dat weet je onderhand ook wel
Laat het ze maar niet horenquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik al die dateverhalen hoor denk ik: goh, dat moeten haast wel aantrekkelijke, verwende mensen zijn. Verwend misschien, maar aantrekkelijk...
Ik ben ook niet aantrekkelijk of zomaar dacht dat daar allemaal knapperds zaten
![]()
Dit is het datingtopicquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Is er hier een datingtopic?![]()
Oh, het wordt trouwens toch de Krim.
Oh flikker toch op fax.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom daar alleen nog om te trollen af en toe.
Ik reageer er af en toe nog maar, die conversaties die er geregeld voorkomen ga ik geen tijd aan besteden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dus...En dan maar lachen over anderen. Right...Blijkbaar doen ze zelf ondanks dat daten iets verkeerd als het steeds bij daten blijft.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik al die dateverhalen hoor denk ik: goh, dat moeten haast wel aantrekkelijke, verwende mensen zijn. Verwend misschien, maar aantrekkelijk...
![]()
Wellicht een voordeel van mobiel fokken, je ziet geen fobo (toch?)quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik chargeerde wel een beetje. En mooi is een subjectief begrip, maar ik was in de veronderstelling dat er dus echt alleen hunks en babes postenquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:39 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wellicht een voordeel van mobiel fokken, je ziet geen fobo (toch?)
Je kan je tijd beter besteden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik reageer er af en toe nog maar, die conversaties die er geregeld voorkomen ga ik geen tijd aan besteden.
quote:
Nee even serieus. Yats ook. Prima als je zegt dat er een hoop gezeken wordt, is ook zo, maar om nu te zeggen dat miou het bij het rechte eind heeft in dezequote:
Doe mij ook maar een bakje.quote:
ohquote:
In deze kwestie (heb het gevolgd) ben ik het eens met je. Als iemand zegt: "ik vind je niets, je bent mijn type niet", maar later met hangende pootjes terugkomt, zou ik ook lachen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee even serieus. Yats ook. Prima als je zegt dat er een hoop gezeken wordt, is ook zo, maar om nu te zeggen dat miou het bij het rechte eind heeft in deze.
Ik doe écht niet alsof ik Gods gift aan de mannenwereld ben, maar blijkbaar moet ik het helemaal ok vinden dat iemand me in eerste instantie niet aantrekkelijk vindt, maar nog wel een kans geven want misschien went hij aan me.
Dat is de essentie van die discussie, en je bent het daar serieus mee eens?
Als dat zo zijn geweest zouden er geen serieel daters hebben gezeten. Rare aanname. Ik heb echt nergens op fok, nooit geïnsinueerd dat ik een babe zou zijn. Eerder het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, ik chargeerde wel een beetje. En mooi is een subjectief begrip, maar ik was in de veronderstelling dat er dus echt alleen hunks en babes posten
Maak je maar geen illusies.quote:
Kan ook niet want ik ben al Gods gift aan de mannenwereld, lekker puh!quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee even serieus. Yats ook. Prima als je zegt dat er een hoop gezeken wordt, is ook zo, maar om nu te zeggen dat miou het bij het rechte eind heeft in deze.
Ik doe écht niet alsof ik Gods gift aan de mannenwereld ben, maar blijkbaar moet ik het helemaal ok vinden dat iemand me in eerste instantie niet aantrekkelijk vindt, maar nog wel een kans geven want misschien went hij aan me.
Had het niet specifiek over jouquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat zo zijn geweest zouden er geen serieel daters hebben gezeten. Rare aanname. Ik heb echt nergens op fok, nooit geïnsinueerd dat ik een babe zou zijn. Eerder het tegenovergestelde.
Ok, en snap je dan ook dat ik, ondanks overgewicht, toch aantrekkelijk gevonden wil worden door degene die ik date? Er werd gvd gedaan alsof je op een kermis thuishoort en blij mag zijn als iemand je met een stok aan wil raken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
In deze kwestie (heb het gevolgd) ben ik het eens met je. Als iemand zegt: "ik vind je niets, je bent mijn type niet", maar later met hangende pootjes terugkomt, zou ik ook lachen.
Realiteit is hard, weet ikquote:
Mwah.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, waar gaat het over en valt er goed te rellen?
Ja het is heerlijk, ook een bakje?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Pak een bak popcorn er bijquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Gedraag jezelf nu eens clquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Zit mobiel. Reageer later wel als ik zin hebquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar even serieus. Waarom zou jij je druk maken over wat die mensen zeggen? We zijn allemaal een stel hopeloze figuren op een forum met een uitgesproken mening die negen van de tien keer nergens op slaat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, en snap je dan ook dat ik, ondanks overgewicht, toch aantrekkelijk gevonden wil worden door degene die ik date? Er werd gvd gedaan alsof je op een kermis thuishoort en blij mag zijn als iemand je met een stok aan wil raken.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, en snap je dan ook dat ik, ondanks overgewicht, toch aantrekkelijk gevonden wil worden door degene die ik date? Er werd gvd gedaan alsof je op een kermis thuishoort en blij mag zijn als iemand je met een stok aan wil raken.
Natuurlijk snap ik dat! Ik vond de reactie van die gast ook belachelijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Kinds"quote:
spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar even serieus. Waarom zou jij je druk maken over wat die mensen zeggen? We zijn allemaal een stel hopeloze figuren op een forum met een uitgesproken mening die negen van de tien keer nergens op slaat.
C_C, waar zeg ik dat miou gelijk heeft? Ik bemoei me expres niet met die 'discussie' van jullie. Ik hou het puur bij het lezen van 'adviezen' van de vaste daters en post af en toe zelf wat als ik weer eens date, en verder zoekt iedereen het daar maar lekker zelf uit. Ik heb zelf dat 'gezeik' ook een tijd gehad in dat topic en weet dus dat ik daar geen zin (meer) in heb. Sterkte in ieder geval!quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja, dat foutje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Kinds"
En ja, dat zeiken op Apple doe ik ook.
Nee.quote:
Zelfkennis?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan ook niet want ik ben al Gods gift aan de mannenwereld, lekker puh!
Was maar een grapje Yats.quote:
Link?quote:
Mwah, ik lig er niet van wakker, maar ga er wel op in. En als dan of all people faxie zoiets zegt, prikkelt datquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar even serieus. Waarom zou jij je druk maken over wat die mensen zeggen? We zijn allemaal een stel hopeloze figuren op een forum met een uitgesproken mening die negen van de tien keer nergens op slaat.
Er is een verschil tussen uiterlijk aantrekkelijk vinden en je echt leuk vinden om wie je bent..quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik lig er niet van wakker, maar ga er wel op in. En als dan of all people faxie zoiets zegt, prikkelt dat.
Dat is begrijpelijk. Het kan altijd niet klikken met een date om wat voor reden dan ook, maar als ik het gevoel heb dat die ander mij niet aantrekkelijk vind houd het voor mij op. Wat dat betreft heb je gelijk, zonder me verder in de discussie te willen mengen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
het een kan niet zonder het ander.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen uiterlijk aantrekkelijk vinden en je echt leuk vinden om wie je bent..
quote:
Hallo dat is zes pagina's.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
R&P / Dating(site)-ervaringen #503 Women who go into ''heat''.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
Zojuist afspraakbevestiging gekregen voor mijn sollicitatie dinsdag
Nicequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
Gefeli!quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
quote:
quote:
Thanks!quote:
Nicequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks!
Ze waren het bijna vergeten, want de jongedame die het zou regelen is eerder naar huis gegaanMaar toch kwam ie goed binnen net
Mooi man!quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
http://you.regettingold.com/
Tof
You are 19 years, 7 months and 10 days old today.
You are 7,164 days old.
Out of 100,000 people born on the same day as you, approximately 98,717 are still living.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
Toch met een fijn gevoel het weekend in
Royco neem me mee naar de Mac!quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:04 schreef artelligence het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zit toch niet eens zo heel ver van jou vandaan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Royco neem me mee naar de Mac!
Jaquote:
Weet ikquote:
Nee, klopt maar ik ben een beetje lui.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zit toch niet eens zo heel ver van jou vandaan?
[..]
Ja
[..]
Weet ik
Zelf gaan is natuurlijk anders dan meegenomen worden door Royco, snap dat dan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zit toch niet eens zo heel ver van jou vandaan?
[..]
Lekker romantischquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Royco neem me mee naar de Mac!
ervaring mee?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelf gaan is natuurlijk anders dan meegenomen worden door Royco, snap dat dan.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelf gaan is natuurlijk anders dan meegenomen worden door Royco, snap dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |