Hopelijk was je niet die ene van gisterenquote:
Chocoladeletters inslaan ftw!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen alle pepernoten 50% korting
Je maakt wat mee op PaiQquote:
Nee, heb PaiQ al een tijdje niet meer aangeraaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk was je niet die ene van gisteren![]()
Ik ben op alles een uitzonderingquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef Jelia het volgende:
[..]misschien ben jij ook een uitzondering.
Niks mis met die types overigens. Alleen voor mij geen partij.
Kan jij wel de afwijkende factor wezenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stam uit een lange lijn pessimisten en negatievelingen
Nog geen fokster tegen gekomen geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam op PaiQ alleen maar Fokkers tegen dus toen was ik weer snel weg,.
Ik zag gisteren mensen handenvol letters inslaan bij de V&D. Toen kreeg ik wel trek.quote:
Het is ook niet mijn waardeoordeelquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef yats het volgende:
Zeg, ik ben heul niet kansloos (al doe ik weinig meer met paiq)
Inslaanquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen alle pepernoten 50% korting
Aldi is een goede bron daarvoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak ben morgen niet thuis. Even wat mensen op pad sturen.
Die is verhuisdquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aldi is een goede bron daarvoor
30 cent per letter ofzo..
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb PaiQ al een tijdje niet meer aangeraakt
Ik denk dat dat vies tegenvalt hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.
Die oppervlakkigheid.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dergelijke types zie ik nooit op paiq. Zitten over het algemeen toch de wat nerdie kneuzige en sociaal zwakkere types op qua mannen.. Als je het mij vraagt.
Al gedaan tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig, want met jou zou ik wel een normaal gesprek kunnen voeren.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vies tegenvalt hoor.
quote:
Ik vroeg me dat ook af...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:10 schreef Samzz het volgende:
Yats, waarom deel jij van de zaak waar je aan werkt online?
en toen was ze op weg naar jou... Maar wat hebben jullie toen gedaan? D&D? Pokémon? Keiharde neuqseks?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens, het gesprek in de OP heb ik laatst ook gebruikt. En het werkte
Ik zou het op PaiQ niet zo snel over het leven en werkeloosheid en de zin van het bestaan hebben. Daar knap ik keihard op afquote:
Gelukkig ben ik erg flexibel en kan ik overal over ouwehoerenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het op PaiQ niet zo snel over het leven en werkeloosheid en de zin van het bestaan hebben. Daar knap ik keihard op af
Nee, die laatste stap moet nog genomen worden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
en toen was ze op weg naar jou... Maar wat hebben jullie toen gedaan? D&D? Pokémon? Keiharde neuqseks?
Daar zou ik ook snel moe van worden als het daar over gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het op PaiQ niet zo snel over het leven en werkeloosheid en de zin van het bestaan hebben. Daar knap ik keihard op af
Dat komt na het huwelijk welquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar zou ik ook snel moe van worden als het daar over gaat.
Genuilquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
Wat een stom genuil weer met Onno Hoes. Geldwolven.
Zelfs het daar over hebben bewaar ik liever voor laterquote:
Gisteravond stond tv aan (anders is het zo stil in huis...quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
Wat een stom genuil weer met Onno Hoes. Geldwolven.
Ik neem mijn hoed af voor je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, die laatste stap moet nog genomen worden.
Het resulteerde in wat dirty talk met beloftes
Trouwenquote:
Geen woorden maar daden zou een echte Feyenoorder zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, die laatste stap moet nog genomen worden.
Het resulteerde in wat dirty talk met beloftes
Eensquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gisteravond stond tv aan (anders is het zo stil in huis...) en toen hoorde/zag ik ook zo'n pulp showbizz programma (boulevard of dat van SBS). Ik dacht echt: laat die man lekker neuken wie die neuken wil. En maak aub die stakkers (toyboys) zwart die het nodig vinden om hem zo publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Privé = privé
Lijkt me best leuk, een klein feestje in Las Vegas en dan de rest van de westkust afgaan als huwelijksreis.quote:
Erg netjes van jequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik neem mijn hoed af voor je.
Gelukkig trek ik me niks aan van wat Feyenoorders zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden zou een echte Feyenoorder zeggen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden zou een echte Feyenoorder zeggen.
Je weet dat je dat ook kan doen zonder te trouwen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, een klein feestje in Las Vegas en dan de rest van de westkust afgaan als huwelijksreis.
Die haat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me niks aan van wat Feyenoorders zeggen.
:$! Gister bij "hoe heurt 't eigenlijk" zei Jort Kelder: in Twente wonen de aardigste mensen van Nederland. En als Jort dat zegt, klopt het natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genuil. Wat ben je toch ook een Tukker
.
Ja, dit inderdaad. Hij had foto's van z'n agenda gestuurd. NOU NOU.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gisteravond stond tv aan (anders is het zo stil in huis...) en toen hoorde/zag ik ook zo'n pulp showbizz programma (boulevard of dat van SBS). Ik dacht echt: laat die man lekker neuken wie die neuken wil. En maak aub die stakkers (toyboys) zwart die het nodig vinden om hem zo publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Privé = privé
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens, het gesprek in de OP heb ik laatst ook gebruikt. En het werkte
Het is algemeen omschreven, dit zijn geen details lijkt me?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:10 schreef Samzz het volgende:
Yats, waarom deel jij details van de zaak waar je aan werkt online?
In zo'n goedkoop kapelletje met Elvis erbij? Het is in NL toch niet geldig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat je dat ook kan doen zonder te trouwen?
Lijkt mij ook leuk. Maar dan zonder het huwelijk deel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, een klein feestje in Las Vegas en dan de rest van de westkust afgaan als huwelijksreis.
Fout gedacht...Het is ook in Nederland geldigquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In zo'n goedkoop kapelletje met Elvis erbij? Het is in NL toch niet geldig.
O jammer, dan moet ik de hele familie uitnodigen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Fout gedacht...Het is ook in Nederland geldig
Absoluut!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
:$! Gister bij "hoe heurt 't eigenlijk" zei Jort Kelder: in Twente wonen de aardigste mensen van Nederland. En als Jort dat zegt, klopt het natuurlijk.![]()
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat je dat ook kan doen zonder te trouwen?
Feyenoordquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg netjes van je
[..]
Gelukkig trek ik me niks aan van wat Feyenoorders zeggen.
Nou Fax, grijp je kans!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik krijg geen enkele kerel zo gek om in Las Vegas te trouwen. Laat staan met mij.
Overigens, zou ik het enorm leuk vinden als ze zou komen gamen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik neem mijn hoed af voor je.
Ik denk voorlopig nog maar even niet aan een huwelijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind spelletjes doen leuk trouwens. Bordspellen en zo. Ik snap het!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overigens, zou ik het enorm leuk vinden als ze zou komen gamen.
Kon er ook nog wel bij moet je zeggenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:24 schreef Jelia het volgende:
[..]
Kon er ook nog wel bij moet je zeggen![]()
Nouja eigenlijk ben ik vooral voor Vitesse natuurlijk. Maar ik vind dat 2 clubs ook best moet kunnen.
Laat ik het anders stellen, waarom praat jij op een openbaar forum over een zaak die je aanhangig wilt maken?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Het is algemeen omschreven, dit zijn geen details lijkt me?
Nemen ze daarbij ook andere aspecten in ogenschouw?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn mensen aan het klagen dat de verkeersboetes enzo in Nederland veel duurder zijn dan andere landen.
Oplossing: Overtreedt de verkeersregels niet
Natuurlijk is dat belangrijk, maar heb je zelf je rijbewijs?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn mensen aan het klagen dat de verkeersboetes enzo in Nederland veel duurder zijn dan andere landen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou helpenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |