Bij de “algemene foto’s” in de OP is een gedeelte van deze tafel te zien.quote:Op maandag 8 december 2014 19:21 schreef needle het volgende:
[..]
Waar komt deze foto vandaan? Of ben ik de enige die deze nog nooit voorbij had zien komen?
De verklaring kan heel goed zijn dat ze toen, op de 15e, nog leefden en dus niet in de buurt van die kabelbrug waren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Poekje01 het volgende:
P.M. trok met die 2 Amerikaanse meiden over de Pianista Duran Coffee trail naar Bocas. Dacht rond 15 april. Is al over gepost. Hij zette er foto's van op zijn FB pagina. Toen was er blijkbaar nergens een broekje van K. te bekennen bij die kabelbruggen, want hij noch die dames melden er wat over.
En dan, rarara, opeens in juni ligt er een broekje bij de 2e kabelbrug. Netjes gewassen, helemaal schoon,
(blijkbaar) en keurig dichtgeknoopt. Verder geen briefje, geen ergens ingekraste boodschap. Niets. Ligt er zomaar. Je loopt als vrouw toch niet in de jungle rond zonder broek aan?
En als je het zou wassen, wat sommigen denken, omdat K al met moddervegen erop op een quedabra foto staat. Waarom in godsnaam zou je het dan dichtknopen? Voor- of na het wassen. Wie doet dat dan? Of voordat je de brug op klimt? Why?
Dat zeg ik toch ook helemaal nietquote:Op maandag 8 december 2014 10:37 schreef Lutalo het volgende:
[..]
So what?
Iedereen schrijft hier wat 'ie denkt op basis van .......?
Hoe langer ze nog leefden, hoe onlogischer het wordt om "puur verdwalen" als mogelijk scenario te opperen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef agter het volgende:
[..]
De verklaring kan heel goed zijn dat ze toen, op de 15e, nog leefden en dus niet in de buurt van die kabelbrug waren.
Ja, dat gevoel krijg ik ook steeds meer. Maar het voelt ook weer als een aanname om te denken dat ze (weer) samen waren op die nacht. Snap echt niet hoe ze onderzoek naar vingerafdrukken zo hebben kunnen afronden en uitvoeren, dat ze nu niet in ieder geval kunnen bevestigen dat de camera die avond hoogstwaarschijnlijk niet in handen van derden is geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe langer ze nog leefden, hoe onlogischer het wordt om "puur verdwalen" als mogelijk scenario te opperen.
We "weten" dat ze op 8 april (weer) samen waren, al dan niet levend. Nog een week langer, toen PM over het gebied vloog, want dat was die 15 april, niet de zoektocht van hem en FG, die was veel eerder, nog steeds ronddwalend is gewoon niet logisch meer.
Verdwalen en niet gevonden worden wordt onlogischer naarmate de tijd toeneemt.
'Bij de kabelbrug' kan ook 50 meter verderop onder een struik geweest zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Poekje01 het volgende:
P.M. trok met die 2 Amerikaanse meiden over de Pianista Duran Coffee trail naar Bocas. Dacht rond 15 april. Is al over gepost. Hij zette er foto's van op zijn FB pagina. Toen was er blijkbaar nergens een broekje van K. te bekennen bij die kabelbruggen, want hij noch die dames melden er wat over.
En dan, rarara, opeens in juni ligt er een broekje bij de 2e kabelbrug.
Nee, daarom denk ik dat daar bij die brug iets met K. gebeurd is.quote:Netjes gewassen, helemaal schoon,
(blijkbaar) en keurig dichtgeknoopt. Verder geen briefje, geen ergens ingekraste boodschap. Niets. Ligt er zomaar. Je loopt als vrouw toch niet in de jungle rond zonder broek aan?
Het blijft natuurlijk een raadsel, maar er zijn hier een paar interessante ideeën naar voren gebracht, bv.: Kris gebruikte haar broekje om de kabel mee vast te houden. (Ik geloof dat Kloothommel hiermee kwam.)quote:En als je het zou wassen, wat sommigen denken, omdat K al met moddervegen erop op een quedabra foto staat. Waarom in godsnaam zou je het dan dichtknopen? Voor- of na het wassen. Wie doet dat dan? Of voordat je de brug op klimt? Why?
1- Vind het licht opmerkelijk dat Feliciano en Plinio geen FB vrienden zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe langer ze nog leefden, hoe onlogischer het wordt om "puur verdwalen" als mogelijk scenario te opperen.
We "weten" dat ze op 8 april (weer) samen waren, al dan niet levend. Nog een week langer, toen PM over het gebied vloog, want dat was die 15 april, niet de zoektocht van hem en FG, die was veel eerder, nog steeds ronddwalend is gewoon niet logisch meer.
Als je denkt dat kris nog leeft op de foto dan hebben ze er verdomd lang over gedaan om bij de 2e kabelbrug te komen (8 dagen).quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
'Bij de kabelbrug' kan ook 50 meter verderop onder een struik geweest zijn.
P. en die Amerikanen waren onderweg van A naar B; ze hebben niet de omgeving van de kabelbrug uitgekamd.
[..]
Nee, daarom denk ik dat daar bij die brug iets met K. gebeurd is.
[..]
Het blijft natuurlijk een raadsel, maar er zijn hier een paar interessante ideeën naar voren gebracht, bv.: Kris gebruikte haar broekje om de kabel mee vast te houden. (Ik geloof dat Kloothommel hiermee kwam.)
Maar waren er ook niet nieuwsberichten op een gegeven moment dat er door de advocaat van ouders werd beweerd dat er bewijsmateriaal was neergeleegd/dwaalspoor was gecreëerd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
'Bij de kabelbrug' kan ook 50 meter verderop onder een struik geweest zijn.
P. en die Amerikanen waren onderweg van A naar B; ze hebben niet de omgeving van de kabelbrug uitgekamd.
[..]
Nee, daarom denk ik dat daar bij die brug iets met K. gebeurd is.
[..]
Het blijft natuurlijk een raadsel, maar er zijn hier een paar interessante ideeën naar voren gebracht, bv.: Kris gebruikte haar broekje om de kabel mee vast te houden. (Ik geloof dat Kloothommel hiermee kwam.)
Ja omdat die gewist is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:48 schreef Physsic het volgende:
Heeft iemand een mogelijke verklaring voor waarom het NFI foto 509 (nog) niet heeft kunnen recover'en?
'Data recovery': het terughalen van gewiste data.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:49 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ja omdat die gewist is.
Van alle foto's op de camera overigens (zover ik weet) de enige.
Dat is juist, maar door die 90 nieuwe nachtfoto's overschrijf je een groot deel van de nog beschikbare ruimte op de geheugenkaart en overschrijf je waarschijnlijk de plekken waar 509 stond, omdat die dan weer als "vrij" staan genoteerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:50 schreef Physsic het volgende:
Data recovery' het terughalen van gewiste data.
Als je een foto verwijdert, dan verwijder je niet de foto, maar de link er naar toe.
En ik zie kwaad omdat hier naar mijn mening ook kwaad is gebeurd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:52 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat is juist, maar door die 90 nieuwe nachtfoto's overschrijf je een groot deel van de nog beschikbare ruimte op de geheugenkaart en overschrijf je waarschijnlijk de plekken waar 509 stond, omdat die dan weer als "vrij" staan genoteerd.
Als je kwaad wilt zien, is dat een primitieve formattering. Dus is 509 voorgoed verloren gegaan.
Volgens mij wordt de 'gewiste' foto pas weer als laatste overschreven, dus dat betekent dat het kaartje bijna helemaal vol zou moeten zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:52 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat is juist, maar door die 90 nieuwe nachtfoto's overschrijf je een groot deel van de nog beschikbare ruimte op de geheugenkaart.
Als je kwaad wilt zien, is dat een primitieve formattering. Dus is 509 voorgoed verloren gegaan.
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #30quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:43 schreef jackie12 het volgende:
2- Alles overboord: Is het mogelijk dat Panama de "boze" partij is en dat zij bepaalde dingen in scene hebben gezet?
dat 'weten' we dus niet, dat neem jij aan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Lisanne de foto gemaakt heeft, is het wel zo. Als een ander dat gedaan heeft (waar geen bewijs voor is, vooralsnog) is het niet per se zo. Maar de camera en Kris waren die nacht bij elkaar. Vermoedelijk hanteerde Lisanne die camera.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat 'weten' we dus niet, dat neem jij aan.
dat laatste sluit ik ook niet uit als mogelijkheidquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
1- Vind het licht opmerkelijk dat Feliciano en Plinio geen FB vrienden zijn.
2- Alles overboord: Is het mogelijk dat Panama de "boze" partij is en dat zij bepaalde dingen in scene hebben gezet?
Ik kan mij namelijk voorstellen dat in een corrupt (ex-dictator) land bepaalde dingen gemanipuleerd kunnen worden in het belang van bv de economie.(loopt in de miljarden)
Ik denk dan aan dat Kris en Lisanne idd wel verdwaald waren, ook berichtjes gemaakt hebben, gebeld hebben en op een plek waren die zo gruwelijk dom is van de overheid dat ze daar niet gezocht hebben dat ze daarna alles onder t kleed hebben geveegd.
Alles in het belang van de economie
Ja, het zwakke punt in de lijn Domnivoor zeg maar vind ik ook een rugzak met alle waardevolle spullen erin laten staan omdat je te zwak bent, maar wel helemaal naar de 2e kabelbrug kunnen komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:49 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Maar waren er ook niet nieuwsberichten op een gegeven moment dat er door de advocaat van ouders werd beweerd dat er bewijsmateriaal was neergeleegd/dwaalspoor was gecreëerd?
Zou het niet bizar zijn als ze eerst de rivier hebben gevolgd, vervolgens weer terug zijn gekeerd en toen bij die kabelbrug een ongeluk is gebeurd? En door de rivier dan alsnog de resten zijn meegevoerd? Dan hadden ze het bijna weer terug gered...
Dat was mijn originele scenario, het enige wat ik uitgewerkt had; een teken door Kris, die Lisanne kwijt was. Alleen Lisanne vond het niet, want kwam niet langs de 2e kabelbrug.quote:En soms denk ik dat dat broekje er ligt, geknoopt als teken door Lisanne.
er is ook geen bewijs dat lisanne die foto heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Lisanne de foto gemaakt heeft, is het wel zo. Als een ander dat gedaan heeft (waar geen bewijs voor is, vooralsnog) is het niet per se zo. Maar de camera en Kris waren die nacht bij elkaar. Vermoedelijk hanteerde Lisanne die camera.
Nee, maar dat is zeg maar het meest logische. Dus dat hoeft niet per se bewezen te worden. Is ook onmogelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
er is ook geen bewijs dat lisanne die foto heeft gemaakt.
Nee, het kan elke willekeurige Panamees zijn.quote:En ondanks dat ik ook denk dat dat het haar van kris is, weten we niet zeker of dat zo is.
Wat jij al oppert kris en Lisanne staan te uitgerust op de top.quote:Op maandag 8 december 2014 18:15 schreef gynaika het volgende:
[..]
Zelf ben ik ervan overtuigd dat ze onder begeleiding waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |