Ja, maar dat is ook een beetje Amerikaans hoor, je richt je vooral op het gezin dat je op dat moment hebt, het is nog niet eens heel lang geleden dat kinderen na een scheiding zo de achternaam van de nieuwe echtgenoot van moeder kregen, alsof vaders uitwisselbaar waren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Met diezelfde issues was hij er wel voor Kendall en Kylie, though.
Dit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig komt het van een stel mafkezen af en niet van het IOC, dus laat haar haar medailles lekker koesteren.
"We verzoeken mevrouw Jenner de transgendergemeenschap te steunen door de medailles terug te geven die gewonnen zijn door competitie tegen het verkeerde geslacht."
Volledig van de pot gerukt.
Ze zouden hem eigenlijk moeten eren. Toch een fantastische prestatie dat hij als vrouw (waar helemaal van geen sprake was) won van al die kerels.quote:
hij heeft er 3, en daarnaast 3 dochtersquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben de 2 zoons van Bruce eigenlijk al gereageerd?
Juist.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zouden hem eigenlijk moeten eren. Toch een fantastische prestatie dat hij als vrouw (waar helemaal van geen sprake was) won van al die kerels.
Ah, ik dacht 2 zoons (en 2 dochters).quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij heeft er 3, en daarnaast 3 dochters
Hilarisch!quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:25 schreef nikkiefan het volgende:
Bedoel je twee zoons die nu twee dochters zijn? Aardje naar hun vaartje.....
hij is drie keer getrouwd geweest en heeft met iedere vrouw twee kinderen:quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht 2 zoons (en 2 dochters).
quote:Caitlyn Jenner mag olympische medaille houden
Caitlyn Jenner mag olympische medaille houden
Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) heeft laten weten dat Caitlyn Jenner haar gouden olympische medaille mag houden. Een groep boze Amerikanen was een petitie gestart om Jenners olympische medaille uit 1976 af te pakken. Als Bruce won Jenner toen goud op de tienkamp.
Zo'n 13.000 mensen ondertekenden de petitie, waarin stond: "Wij willen mevrouw Jenner feliciteren met haar nieuwe voorkomen, maar dat ze nu zegt zich altijd vrouw te hebben gevoeld, is niet te rijmen met haar olympische verleden. Het is tegen de regels van het IOC om als vrouw aan een mannenonderdeel deel te nemen."
Het comité heeft laten weten dat het feit dat Jenner een man was toen zij de gouden plak won geen invloed heeft op de titel. "Bruce Jenner won zijn gouden medaille op de Olympische Spelen van 1976 en is daarom geen probleem voor het IOC", aldus het IOC tegenover Yahoo.
ANP
Ik vind Kim K op bewegend beeld er wel beter uit zien dan op foto'squote:Op maandag 8 juni 2015 11:35 schreef sherezade het volgende:
Ik kwam dit tegen op youtube,had de foto's al gezien maar wat heeft hij toch gedaan?
En niet alleen Bruce maar ook de rest>?!! Wat zien ze er toch raar uit allemaal op 'bewegend beeld''
Dat vind ik niet zo vreemd en eigenlijk wel goed dat ze nog eens even duidelijk maken hoe het zit met hun beleid zodat iedereen het ook weer even weet.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:49 schreef Leandra het volgende:
Dat het IOC zich er überhaupt over uitgesproken heeft is al van de zotte.
Plastisch chirurg..quote:
Ja. Zo rollen ze. Zonder K-money zou Jenner een schooier zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:34 schreef positivevibes het volgende:
Dit is weer zo'n aandachtstunt van de familie. Ze willen meer kijkers->meer geld.
Ze doen letterlijk ook alles om de aandacht.
Precies. Allemaal wel heel toevallig met die familielieden. Kim en haar unieke baby naam. Kylie Jenner met haar liptrend, nu de vader die toevallig nu pas als vrouw wil worden gezien.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zo rollen ze. Zonder K-money zou Jenner een schooier zijn.
Jij snapt het. Helemaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:39 schreef positivevibes het volgende:
Precies. Allemaal wel heel toevallig met die familielieden. Kim en haar unieke baby naam. Kylie Jenner met haar liptrend, nu de vader die toevallig nu pas als vrouw wil worden gezien.
Heb je wel de juiste username gekozen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:34 schreef positivevibes het volgende:
Dit is weer zo'n aandachtstunt van de familie. Ze willen meer kijkers->meer geld.
Ze doen letterlijk ook alles om de aandacht.
Wat heeft een username nu hier mee te maken?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je wel de juiste username gekozen?
Ja.. Maar een beetje ongefundeerd zuur blaten is wat anders.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:46 schreef positivevibes het volgende:
[..]
Wat heeft een username nu hier mee te maken?
Ik dacht dat dit een topic was waar je je mening kan achterlaten.
Het zou altijd "mooi uitkomen" als het om iemand gaat die (zijdelings) in de belangstelling staat.... het maakt niet uit wat ze doen of wat er gebeurt, je kunt altijd roepen dat het "mooi uitkomt".quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:46 schreef Deckard het volgende:
Maar het komt allemaal weer net iets te mooi uit, dus ik ben het wel eens met pv.
Ik heb geen idee waar je het over hebt. En dat is maar goed ook denk ik zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou altijd "mooi uitkomen" als het om iemand gaat die (zijdelings) in de belangstelling staat.... het maakt niet uit wat ze doen of wat er gebeurt, je kunt altijd roepen dat het "mooi uitkomt".
Nog even en het drankprobleem van Scott icm met de derde zwangerschap van Kourtney komt "mooi uit" voor de kijkcijfers
Mwah, dan zie je een aflevering waar hij zich op laat nemen in een kliniek, 15 minuten later in die aflevering komt hij alweer naar huis. Een script kun je zo mooi maken als je wilquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou altijd "mooi uitkomen" als het om iemand gaat die (zijdelings) in de belangstelling staat.... het maakt niet uit wat ze doen of wat er gebeurt, je kunt altijd roepen dat het "mooi uitkomt".
Nog even en het drankprobleem van Scott icm met de derde zwangerschap van Kourtney komt "mooi uit" voor de kijkcijfers
nah, ook voordat hij zoveel was aangekomen deed hij weinig om in de publiciteit te komen, tijdje geleden gaf hij ook af op m.n. kim omdat ze alles zou doen voor aandachtquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of Rob minder aandachtsgeil is weet ik niet, die wil niet in the picture omdat hij zijn eigen lijf afschuwt.
Ah, dat wist ik niet, ik kijk de serie pas sinds hij nergens meer wilde zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nah, ook voordat hij zoveel was aangekomen deed hij weinig om in de publiciteit te komen, tijdje geleden gaf hij ook af op m.n. kim omdat ze alles zou doen voor aandacht
mede daardoor ook dat ze minder close zijn
Tuurlijk. Alles voor het geld en de rest boeit niet. Die heeft het ook maar mooi geregeld dat Kendall Jenner the next big thing is in de modewereld. Maar alles heeft een keerzijde getuige deze open brief van een model aan Kendall die er niet om liegt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:19 schreef hunter2011 het volgende:
De hele familie is publiciteitsgeil, maar in veel mindere mate de jongens (familie Jenner).
Ik denk dat ze zonder al die media-aandacht gek gaan worden, zelfs suicidaal.
Geen grapje, de moeder is de ergste persoon van de hele clan.
Kind kan er toch verrekte weinig aan doen dat ze in die familie geboren is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:00 schreef Valerie. het volgende:
Wat een belachelijk artikel over Kendall.
Ja, maar zonder haar bekende familie betwijfel ik het wel of ze in zo'n korte tijd ook supermodel is geworden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kind kan er toch verrekte weinig aan doen dat ze in die familie geboren is.
Ja, ze zou afstand kunnen nemen. Maar dat lijkt me wel erg veel gevraagd van zo'n jong meisje.
Wel grappig dat het modellenbestaan bijna wordt beschreven als een soort slavenbestaan.
Uiteraard. Maar daar kan die Kendall niks aan doen. Ze had ook op d'r bekende bips bij het zwembad kunnen blijven liggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:57 schreef hunter2011 het volgende:
Ja, maar zonder haar bekende familie betwijfel ik het wel of ze in zo'n korte tijd ook supermodel is geworden.
De naam gooit gewoon deuren open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |