http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_nu_vrouw___.htmlquote:'Bruce Jenner heeft geslachtsoperatie ondergaan'
Er gaan al tijden geruchten dat Bruce Jenner, de ex-stiefvader van de Kardashians, liever als vrouw door het leven gaat. Nu zouden er bewijzen zijn dat Bruce er helemaal voor gaat en een geslachtsoperatie heeft ondergaan.... in Thailand.
Dat meldt Hollywoodlife.com. Een producer van de tv-serie Keeping Up with the Kardashians zou in een interview gezegd hebben dat Bruce (65) zijn transformatie compleet heeft laten maken, tegen de zin van zijn familie in.
Een bron zegt tegen Hollywoodlife: "Bruce heeft net tegen zijn familie verteld dat hij nu een vrouw is. Hij is naar Thailand gegaan om een geslachtsoperatie te ondergaan en gaat nu officieel door het leven als vrouw."
"Kris Jenner moest huilen, omdat ze dacht dat zij en Bruce nog wel bij elkaar zouden komen," onthult de bron. "Ook de kinderen moesten huilen, het was een gekkenhuis." De website weet ook te melden dat dit alles binnenkort op tv te zien zal zijn.
Eerder kwam naar buiten dat Bruce over zijn transformatie twijfelde, omdat zijn familie er niet positief op reageerde. Daarom lakte hij alleen zijn nagels en liet hij zijn haar groeien, zodat de verandering niet te groot was. Daar lijkt dus nu verandering in gekomen te zijn.
Geen idee, maar ik vind Bruce Jenner geen vrouwelijke vrouw...meer het type kogelstootster of zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef Pixxie. het volgende:
Waarom helemaal in Thailand? Hij heeft toch zat geld om het goed te laten doen in eigen land?
Denk ook niet dat het een mooie vrouw zou worden maar indd als hij/zij maar gelukkig isquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind Bruce Jenner geen vrouwelijke vrouw...meer het type kogelstootster of zo.
Doet er niet toe, als hij/zij maar gelukkig is, het is natuurlijk ook psychisch
Ik weet niet hoe ik het zou vinden als mijn vader op een dag zou aankondigen dat hij officieel vrouw is, en dan inderdaad continue met die camera's erbij...quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Allemaal in die soap ook echt
En waarom zouden ze niet meer bij elkaar kunnen komen? Hij blijft toch dezelfde mens.
Die worden naar binnen gestopt, toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Penls het volgende:
Wat doen ze trouwens met de afgehakte penissen?
Ja zoiets, maken ze een soort clitoris van dacht ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die worden naar binnen gestopt, toch?
Huidbank.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Penls het volgende:
Ja dat dacht ik ook, maar toch niet van álles?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zoiets, maken ze een soort clitoris van dacht ik.
For real?quote:
Maar kan je echt fysiek klaarkomen of is het voornamelijk geestelijk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zoiets, maken ze een soort clitoris van dacht ik.
In Nederland doet men soms onderzoek op bv voorhuidje na besnijdenis maar die naaien ze echt niet op je neus na een ongelukje...quote:
Leek me al apart.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In Nederland doet men soms onderzoek op bv voorhuidje na besnijdenis maar die naaien ze echt niet op je neus na een ongelukje...
Staat er een man je te bekijken in de trein... Herkent hij gewoon zijn voorhuidje op je snuitjequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:48 schreef Penls het volgende:
[..]
Leek me al apart.
Straks krijg je herpes, omdat je een stuk besmette penishuid op je wang genaaid hebt gekregen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Staat er een man je te bekijken in de trein... Herkent hij gewoon zijn voorhuidje op je snuitje
Op het vuur metquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Penls het volgende:
Zien we Bruce Jenner straks bij modeshows om mantelpakjes en jurkjes in te kopen.quote:
Lippen laten opspuiten misschien?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
Hij oogt minder hoekig, slikt waarschijnlijk dus wel hormonen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Staat er een man je te bekijken in de trein... Herkent hij gewoon zijn voorhuidje op je snuitje
Olympischkampioen tienkamp idd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind Bruce Jenner geen vrouwelijke vrouw...meer het type kogelstootster of zo.
Even los van het feit of dit nu waar is of niet.. wat is in vredesnaam mis met het maken van deze keuze? De kinderen zijn volwassen, hij is gescheiden.. en als dit hem gelukkig maakt.. waarom niet? Die ene van Het Beste Idee van Nederland heeft dit ook gedaan en ze oogt iig veel gelukkiger (ken haar verder niet). Vind het alleen maar stoerquote:Op maandag 8 december 2014 13:20 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een mongool.
Wat doe je je familie aan
Van alles. Dit gaat tegen de natuur in.quote:Op maandag 8 december 2014 17:28 schreef Maraca het volgende:
Even los van het feit of dit nu waar is of niet.. wat is in vredesnaam mis met het maken van deze keuze?
1. Waarom zou het geen fout van de natuur kunnen zijn, die je aan het herstellen bent?quote:Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Van alles. Dit gaat tegen de natuur in.
En dit gaat ook tegen de wil van God in.
Iemand beter maken met medicijnen gaat ook tegen de wil van godquote:Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dat wel voorstellen. Kris was immers met een man getrouwd. Ik vermoed dat ik ook niet verder zou willen als mijn man (die ik niet heb) ineens een vrouw zou worden. Je weet het nooit natuurlijk, maar ik vermoed sterk van niet. Ook van de kinderen kan ik me voorstellen dat ze het heel heftig vinden, al zou ik het zelf van mijn vader wel accepteren, ook als het uit het niets kwam. Nou ja, zo komt het nu over, alsof het uit de lucht komt vallen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Allemaal in die soap ook echt
En waarom zouden ze niet meer bij elkaar kunnen komen? Hij blijft toch dezelfde mens.
Makkelijk gezegd, wacht maar tot het je overkomt. Kinderen zijn volwassen? zijn ze al 21? Wonen ze op hun zelf? Volgens mij niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even los van het feit of dit nu waar is of niet.. wat is in vredesnaam mis met het maken van deze keuze? De kinderen zijn volwassen, hij is gescheiden.. en als dit hem gelukkig maakt.. waarom niet? Die ene van Het Beste Idee van Nederland heeft dit ook gedaan en ze oogt iig veel gelukkiger (ken haar verder niet). Vind het alleen maar stoer![]()
Goed, ik zou ook wel vreemd opkijken als mijn vader hiermee aan zou komen, maar zou ik minder van hem houden? Nee, absoluut niet.
De reden waarom ik er geen moeite mee zou hebben, is omdat het mij gaat om het geluk van iemand anders. Wie ben ik om te bepalen dat iemand anders geen geslachtsoperatie mag ondergaan? Als een naaste van mij dat zou vertellen zou ik vreemd opkijken, maar zal ik niet anders over die persoon denken. Dat jij daar wel moeite mee zou hebben is jouw goed recht, maar doe niet alsof iedereen maar zo moet denken. Ik vind het persoonlijk enorm egoïstisch dat je liever hebt dat iemand ongelukkig is, dan zichzelf omdat jij er moeite mee hebt.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:27 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, wacht maar tot het je overkomt. Kinderen zijn volwassen? zijn ze al 21? Wonen ze op hun zelf? Volgens mij niet.
Daarnaast is het een publiekelijk figuur dat dus 100x meer aandacht krijgt dan Johhny op de hoek.
Net even gekeken en het zijn twee dochters. Eén van 19 en één van 17. Niet echt meer 'kinderen' te noemen, maar kan mij voorstellen dat het voor hun zwaarder is dan de oudere zussen.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:19 schreef Copycat het volgende:
Die drie zussen zijn dochters van Kris, niet van Bruce. Samen hebben ze nog twee dochters en - meen ik- een zoon.
Het is juist egoistisch om aan je zelf te denken en een soortgelijk operatie te ondergaan zonder erbij na te denken wat dit voor je tienerdochters zou kunnen betekenen. Ik doe ook niet alsof iedereen zo moet denken, ik geef puur mijn mening dat jij dat zo opvat is jouw eigen probleem denk ikquote:Op woensdag 10 december 2014 09:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
De reden waarom ik er geen moeite mee zou hebben, is omdat het mij gaat om het geluk van iemand anders. Wie ben ik om te bepalen dat iemand anders geen geslachtsoperatie mag ondergaan? Als een naaste van mij dat zou vertellen zou ik vreemd opkijken, maar zal ik niet anders over die persoon denken. Dat jij daar wel moeite mee zou hebben is jouw goed recht, maar doe niet alsof iedereen maar zo moet denken. Ik vind het persoonlijk enorm egoïstisch dat je liever hebt dat iemand ongelukkig is, dan zichzelf omdat jij er moeite mee hebt.
Ik ken alleen de drie zussen en die zijn al volwassen met een eigen leven. Weet niet of er nog meer kinderen zijn? En waarom is het ineens belangrijk dat het een publiek figuur is? Zeker in het geval van de Kardashians die niet vies zijn van een beetje aandacht (en ombouwen)
We verschillen van mening en dat is prima. Gelukkig kan dat ook gewoonquote:Op woensdag 10 december 2014 10:26 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Het is juist egoistisch om aan je zelf te denken en een soortgelijk operatie te ondergaan zonder erbij na te denken wat dit voor je tienerdochters zou kunnen betekenen. Ik doe ook niet alsof iedereen zo moet denken, ik geef puur mijn mening dat jij dat zo opvat is jouw eigen probleem denk ikWie zegt trouwens dat hij in zijn huidige situatie ongelukkig is? Heeft hij dit gezegd? Volgens mij niet, dat is dus gebakken lucht.
Buiten het feit dat ik het niet eens over die drie zussen heb,( maar die andere 2 ) zeg jij ze te kennenje kijkt zeker televisie? ja dan ken je ze vast heel goed
want alles wat daar laten zien wordt is echt
![]()
De tabloids zijn nasty en zullen hier vast en zeker gebruik van maken om die "kinderen" want dat zijn ze nog ja 19 en 17 jaar, kapot te maken.
Van olympisch kampioen naar omgebouwde ladyboy
Casey is een afkorting voor Cassandra, en is dus een dochterquote:Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Skaai het volgende:
Bruce Jenner heeft uit zijn huwelijk met Kris twee dochters, Kendall en Kylie. Uit zijn eerste huwelijk heeft hij 2 zoons, Burt en Casey. Uit zijn tweede huwelijk zijn Brandon en Brody (deed mee in een MTV reality show) geboren. Op Kendall (17) na zijn het allemaal volwassenen.
Ik zou het persoonlijk verschrikkelijk vinden als mijn vader ongelukkig zou zijn in zijn lijf. Ik zie hem niet in een vrouw veranderen, maar liever dat dan wanneer hij op deze leeftijd wegkwijnt. Ongeacht de faam waar hij mee leeft.
Oh dat wist ik ook niet. Heeft hij daar wel contact mee, of ook zo'n situatie als met Brody en Brandon, waar hij zoveel jaar niet naar omkeek?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Skaai het volgende:
Uit zijn eerste huwelijk heeft hij 2 zoons, Burt en Casey.
quote:Op maandag 8 december 2014 13:20 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een mongool.
Wat doe je je familie aan
quote:'' Bruce Jenner wil eigen realityshow'
De Kardashian-zusjes krijgen mogelijk concurrentie van hun ex-stiefvader Bruce Jenner. Meerdere productiebedrijven zouden brood zien in een realityserie waarin Bruce en zijn drie zonen centraal staan.
TMZ meldt op basis van ingewijden dat de meeste tv-makers een show voor ogen hebben die qua stijl veel op Keeping Up With The Kardashians lijkt, alleen dan met 'meer testosteron'.
Als de oud-sportman inderdaad in is voor een nieuwe realityserie, zou dat opvallend zijn. Bruce leek door Keeping Up With The Kardashians juist helemaal klaar te zijn met realitytelevisie.
Volgens TMZ staat Bruce echter wel open voor een eigen show, op voorwaarde dat zijn ex Kris niet de uitvoerend producent is, zoals bij 'KUWTK'.
Hij heeft voor dit programma overigens nog steeds een contract bij entertainmentzender E!. Dat zou een probleem kunnen worden als het nieuwe project van de grond komt, maar op dit moment is dat nog allesbehalve zeker.
Bruce (65) was ruim 23 jaar getrouwd met de moeder van Kim, Kourtney en Khloé Kardashian. Het stel kreeg samen twee kinderen, Kylie en Kendall Jenner. In oktober 2013 maakten Bruce en Kris bekend dat ze gingen scheiden.
OMFG! Kijk die rouge! En die borsten!quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijkbaar is dit ook Bruce (begin deze week)!
[ afbeelding ]
Das ook een photoshop, staat in een artikel van TMZ:quote:
Nouja, in ieder geval is zijn silky haar wel echtquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef DjinN het volgende:
Oh wacht...ik ben even gaan speuren op internet, en kwam deze foto tegen:
[ afbeelding ]
Lijkt me dus dat die hier staat een geshopte versie is
Ik vind het zo zieligquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruce enkele uren na het uitkomen dan de gephotoshopte cover.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zoon Brandon: [ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)transwoman-2015.html
Niet zo moeilijk, het grootste gedeelte van die familie bestaat uit valse mediageile krengenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:08 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik vind het zo zieligHeb die serie deels gezien, en hij leek me altijd superaardig.
Zonder clitoris.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 04:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Als dit geen dramatisch einde wordt, dan weet ik het ook niet meer. Wat een kutleven heeft hij/zij!
Ooit de grootste sportman ter wereld.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef TimeJumper het volgende:
Goh dat je op je 65ste nog al die toestanden ondergaat![]()
Hij is wel een beetje laat met zijn "ontdekking" of er jarennnnnnnnn over gedaan om moed te verzamelen.
Mooi. Wil er ook wel één. Voor tijdens het masturberen.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Waarom? Die schijnen prima maakbaar te zijn, zelfs met gevoel.
Je weet dat ze daarvoor je eikel nodig hebben?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Wil er ook wel één. Voor tijdens het masturberen.
Auw-auw-auw-auw.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je weet dat ze daarvoor je eikel nodig hebben?
quote:Docuserie over Bruce Jenner in de maak
van onze redactie
Een docuserie over de 'transformatie' van Bruce Jenner is in de maak. Opnames vonden de afgelopen maanden al plaats.
Dat meldt TMZ. De serie zal op de televisie worden uitgezonden; vermoedelijk bij de zender waar ook Keeping Up With The Kardashians wordt uitgezonden.
Volgens verschillende bronnen is er in de documentaire te zien hoe zijn kinderen en ex-vrouw Kris reageren op de wens van Bruce om een geslachtstransformatie te ondergaan. Kris zou zeer heftig hebben gereageerd op het nieuws. Zijn kinderen willen hem vooral steunen, aldus een bron.
Eerder deden al geruchten de ronde dat er een realityserie aan zat te komen. Meerdere productiebedrijven zagen brood in een serie waarin Bruce en zijn kinderen centraal zouden staan. TMZ meldde dat de meeste tv-makers een show voor ogen hadden die qua stijl veel op Keeping Up With The Kardashians lijkt, alleen dan met 'meer testosteron'.
Bruce (65) was ruim 23 jaar getrouwd met de moeder van Kim, Kourtney en Khloé Kardashian. Het stel kreeg samen twee kinderen, Kylie en Kendall Jenner. In oktober 2013 maakten Bruce en Kris bekend dat ze gingen scheiden.
Zal vast in hun reality show uitgelegd wordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Elle quote Kim K:
'I'I think everyone goes through things in life, and I think that story and what Bruce is going through, I think he'll share whenever the time is right. I feel like that's his journey to talk about. Bruce is the happiest I've ever known him.'
[ afbeelding ]
Bron: ad.nlquote:Bruce Jenner gaat binnenkort echt als vrouw door het leven. Dat heeft de moeder van Bruce bevestigd tegenover RadarOnline. "Hij heeft het mij net verteld en we hebben er een lang gesprek over gehad", vertelt ze de website.
Esther Jenner lijkt geen moeite te hebben met de beslissing van haar zoon. "Ik ben zo ontzettend trots op Bruce, om wie hij is als vader, als olympiër en als spreker. Hij maakt wat los in mensen", aldus Esther die tot voor kort niet wist dat haar zoon graag als vrouw door het leven wilde gaan. "Maar ik steun hem met heel mijn hart. Ik zal altijd evenveel van hem houden."
De moeder van Bruce vertelt RadarOnline ook dat haar zoon zijn beslissing binnenkort wereldkundig zal maken tijdens een televisieprogramma. De geruchten dat Bruce liever een vrouw wil zijn, gaan al maanden. Jenner was tot voor kort getrouwd met Kris Jenner, de moeder van Kim Kardashian. De twee gingen vorig jaar uit elkaar na een huwelijk van 22 jaar.
Oh kom op, alsof jezelf laten verbouwen zo vreemd is in die familie.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:26 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Het is juist egoistisch om aan je zelf te denken en een soortgelijk operatie te ondergaan zonder erbij na te denken wat dit voor je tienerdochters zou kunnen betekenen. Ik doe ook niet alsof iedereen zo moet denken, ik geef puur mijn mening dat jij dat zo opvat is jouw eigen probleem denk ikWie zegt trouwens dat hij in zijn huidige situatie ongelukkig is? Heeft hij dit gezegd? Volgens mij niet, dat is dus gebakken lucht.
Buiten het feit dat ik het niet eens over die drie zussen heb,( maar die andere 2 ) zeg jij ze te kennenje kijkt zeker televisie? ja dan ken je ze vast heel goed
want alles wat daar laten zien wordt is echt
![]()
De tabloids zijn nasty en zullen hier vast en zeker gebruik van maken om die "kinderen" want dat zijn ze nog ja 19 en 17 jaar, kapot te maken.
Van olympisch kampioen naar omgebouwde ladyboy
Dat verandert misschien nog wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef MissLuna het volgende:
Maar hij/zij blijft zichzelf ook gewoon stug Bruce noemen?
Heel vrouwelijk..
Op deze manier? Door iemand dood te rijden?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zou bruce de aandachtstrekkerij van de rest van de familie zat zijn en op deze manier de aandacht op hem willen vestigen?
I don't know hoor... maar ik heb tijdens Keeping Up With Te Kardashians nooit enig vrouwelijk trekje aan hem gemerkt. Daarnaast blijven het Amerikanen.
Vrouwen kunnen niet rijden dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op deze manier? Door iemand dood te rijden?
de auto van de vrouw is uiteindelijk tegen deze semi-tank gekomenquote:Op zondag 8 februari 2015 08:15 schreef tong80 het volgende:
NWS / Bruce Jenner betrokken bij dodelijk ongeluk
Hoe dan ook, zeer triest.quote:Jenner family sources tell TMZ Bruce was being chased by as many as 5 paparazzi at the time of the crash
Nee ik bedoel dat hele vrouw worden verhaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op deze manier? Door iemand dood te rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |