abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147306390
Ondanks alles toch wel shocking, en dan nog de RLS erbij...hoever ga je bij de Kardashians?

quote:
'Bruce Jenner heeft geslachtsoperatie ondergaan'

Er gaan al tijden geruchten dat Bruce Jenner, de ex-stiefvader van de Kardashians, liever als vrouw door het leven gaat. Nu zouden er bewijzen zijn dat Bruce er helemaal voor gaat en een geslachtsoperatie heeft ondergaan.... in Thailand.
Dat meldt Hollywoodlife.com. Een producer van de tv-serie Keeping Up with the Kardashians zou in een interview gezegd hebben dat Bruce (65) zijn transformatie compleet heeft laten maken, tegen de zin van zijn familie in.
Een bron zegt tegen Hollywoodlife: "Bruce heeft net tegen zijn familie verteld dat hij nu een vrouw is. Hij is naar Thailand gegaan om een geslachtsoperatie te ondergaan en gaat nu officieel door het leven als vrouw."
"Kris Jenner moest huilen, omdat ze dacht dat zij en Bruce nog wel bij elkaar zouden komen," onthult de bron. "Ook de kinderen moesten huilen, het was een gekkenhuis." De website weet ook te melden dat dit alles binnenkort op tv te zien zal zijn.
Eerder kwam naar buiten dat Bruce over zijn transformatie twijfelde, omdat zijn familie er niet positief op reageerde. Daarom lakte hij alleen zijn nagels en liet hij zijn haar groeien, zodat de verandering niet te groot was. Daar lijkt dus nu verandering in gekomen te zijn.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_nu_vrouw___.html
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:48:47 #2
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_147306589
Waarom helemaal in Thailand? Hij heeft toch zat geld om het goed te laten doen in eigen land?
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_147306708
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef Pixxie. het volgende:
Waarom helemaal in Thailand? Hij heeft toch zat geld om het goed te laten doen in eigen land?
Geen idee, maar ik vind Bruce Jenner geen vrouwelijke vrouw...meer het type kogelstootster of zo.
Doet er niet toe, als hij/zij maar gelukkig is, het is natuurlijk ook psychisch
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:55:06 #4
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_147306739
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:53 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik vind Bruce Jenner geen vrouwelijke vrouw...meer het type kogelstootster of zo.
Doet er niet toe, als hij/zij maar gelukkig is, het is natuurlijk ook psychisch
Denk ook niet dat het een mooie vrouw zou worden maar indd als hij/zij maar gelukkig is O+
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_147306804
Allemaal in die soap ook echt ;(
En waarom zouden ze niet meer bij elkaar kunnen komen? Hij blijft toch dezelfde mens.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147306847
Vind t vaak best duidelijk dat ze omgebouwd zijn..
Bijvoorbeeld bij die vrouw bij het beste idee van nederland. Ik zapte er langs en ik dacht gelijk, gvd dat is geen echte vrouw.

Maarja als ze er blij mee zijn, leef je uit.
pi_147306859
Wat doen ze trouwens met de afgehakte penissen?
pi_147306985
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
En waarom zouden ze niet meer bij elkaar kunnen komen? Hij blijft toch dezelfde mens.
Ik weet niet hoe ik het zou vinden als mijn vader op een dag zou aankondigen dat hij officieel vrouw is, en dan inderdaad continue met die camera's erbij...
Het blijft een heel rare familie die n.a.w. aan al die aandacht verslaafd is.
pi_147307505
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Penls het volgende:
Die worden naar binnen gestopt, toch?
pi_147307744
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Die worden naar binnen gestopt, toch?
Ja zoiets, maken ze een soort clitoris van dacht ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147307789
quote:
Huidbank.
pi_147308019
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook, maar toch niet van álles?
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Huidbank.
For real?
pi_147308208
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar kan je echt fysiek klaarkomen of is het voornamelijk geestelijk?
Vind het wel knap hoe je daadwerkelijk van geslacht kunt veranderen.
Ben overigens vorig jaar ook in Bangkok geweest en moest natuurlijk ook even kijken bij het Red Light district. Een heleboel bloedmooie meisjes waren gewoon omgebouwde kerels!
Daar is Bruce Jenner niets bij.
pi_147308289
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:39 schreef Penls het volgende:

[..]

For real?
In Nederland doet men soms onderzoek op bv voorhuidje na besnijdenis maar die naaien ze echt niet op je neus na een ongelukje... ;)
pi_147308328
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

In Nederland doet men soms onderzoek op bv voorhuidje na besnijdenis maar die naaien ze echt niet op je neus na een ongelukje... ;)
Leek me al apart.

Straks krijg je herpes, omdat je een stuk besmette penishuid op je wang genaaid hebt gekregen.
pi_147308404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:48 schreef Penls het volgende:

[..]

Leek me al apart.

Straks krijg je herpes, omdat je een stuk besmette penishuid op je wang genaaid hebt gekregen.
Staat er een man je te bekijken in de trein... Herkent hij gewoon zijn voorhuidje op je snuitje :D
pi_147308418
Thailand is erg goed in ombouwen vanwege de grote hoeveelheid ervaring die men daar ermee heeft. Ze hebben alleen niet echt goed basismateriaal om mee te werken :D
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_147308422
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Staat er een man je te bekijken in de trein... Herkent hij gewoon zijn voorhuidje op je snuitje :D
_O-
pi_147310832
quote:
Op het vuur met
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:11:22 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147313369
Verklaart wel die adamsappel operatie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  roze vrijdag 5 december 2014 @ 18:38:22 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147314004
2 dagen terug..
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:23:17 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147315137
Één brok vrouwelijkheid!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147315492
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ] 2 dagen terug..
Zien we Bruce Jenner straks bij modeshows om mantelpakjes en jurkjes in te kopen.
Wat voor smaak zou zij hebben? Ik zie haar niet in Chanel of zo rondlopen straks.
Zal straks wel het boegbeeld worden van de transsexuelen
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:40:29 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147315652
Hij oogt minder hoekig, slikt waarschijnlijk dus wel hormonen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_147317945
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
Hij oogt minder hoekig, slikt waarschijnlijk dus wel hormonen.
Lippen laten opspuiten misschien?
pi_147318686
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

_O-
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 december 2014 @ 22:58:02 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_147323209
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:53 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Olympischkampioen tienkamp idd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 december 2014 @ 01:11:23 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147325364
Volgens het artikel in de Telegraaf zouden ze hun informatie van Hollywoodlife.com hebben, maar daar staat iets heel anders?

Overigens zijn de Nederlandse sites de enige hits als je zoekt op "Bruce Jenner Thailand".

Bruce Jenner: Did He Have A Sex Change? — The Truth
Fri, December 5, 2014 11:41am EST by Hollywood Life Staff 3 Comments

Pacific Coast News

A shocking new report on Dec 4. claimed that Bruce Jenner has gone through with gender reassignment surgery. While fans and the media have widely speculated about Bruce’s supposed desire to transition into a woman, HollywoodLife.com can report EXCLUSIVELY on what’s really going on .

Bruce Jenner has finally taken the definitive step to fully becoming a woman claims MediaTakeOut.com , which cites a Keeping Up with the Kardashians producer, for the scoop.

While Bruce has been spotted stepping out with longer hair, manicured nails, and wearing $100,000 diamond earrings, the report says that Bruce has actually gone ahead with genital reconstructive surgery. But HollywoodLife.com has the real scoop on Bruce and his thoughts on this alleged transition.

Bruce Jenner: Did He Have A Sex Change? — The Truth

The truth, according to two sources that have spoken to HollywoodLife.com, is that Bruce has not had any sort of a sex change. MediaTakeOut.com had reported that Bruce had the surgery in Thailand. However, that’s not to say that Bruce hasn’t been giving it some serious thought. In fact, Bruce may be opting to have the surgery very soon, claim our insider sources who explain that he would feel ‘better” as a woman.

“Bruce likes women and would like to be a woman. He just would feel better as a female, but to actually go through it would be shocking. He wants to do it, but is having a hard time pulling the trigger because of the kids. But he isn’t getting any younger so it might be now or never.”

Bruce Jenner’s Alleged Sex Change: When Will It Happen?

As HollywoodLife.com previously reported, Bruce has been hesitant about transitioning from male to female because he’s deeply concerned about how his family would feel about it. But at some point, sources tell us that those concerns will be beaten out by his desire to transition into the person that will make him the most happy.

HollywoodLife.com has reached out to Bruce’s rep and we are waiting to hear back.

Ook het artikel van 4 december op HollywoodLife.com is geen werkelijke bevestiging van de claim.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 december 2014 @ 16:04:51 #29
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_147334509
Gek hoor jongens, dat Bruce Jenner er niet superduper vrouwelijk uitziet :')

Ik hoop dat hij er gelukkig van wordt O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:45:16 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147336414
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:04 schreef Valerie. het volgende:
Gek hoor jongens, dat Bruce Jenner er niet superduper vrouwelijk uitziet :')

Ik hoop dat hij er gelukkig van wordt O+
Het

Is

Niet

Waar....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 december 2014 @ 18:23:48 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147337112
pi_147350810
Alles voor de kijkcijfers. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_147352284
Kris Jenner behandelde hem altijd als een pussy en nu dacht hij waarschijnlijk, fuck dat! ik word wel een pussy!
pi_147386120
Kris Jenner is echt een smerig wijf.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147388505
Wat een mongool.

Wat doe je je familie aan -O-
  maandag 8 december 2014 @ 17:28:07 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147396375
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:20 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een mongool.

Even los van het feit of dit nu waar is of niet.. wat is in vredesnaam mis met het maken van deze keuze? De kinderen zijn volwassen, hij is gescheiden.. en als dit hem gelukkig maakt.. waarom niet? Die ene van Het Beste Idee van Nederland heeft dit ook gedaan en ze oogt iig veel gelukkiger (ken haar verder niet). Vind het alleen maar stoer :)

Goed, ik zou ook wel vreemd opkijken als mijn vader hiermee aan zou komen, maar zou ik minder van hem houden? Nee, absoluut niet.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147401095
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:28 schreef Maraca het volgende:
Even los van het feit of dit nu waar is of niet.. wat is in vredesnaam mis met het maken van deze keuze?
Van alles. Dit gaat tegen de natuur in.
En dit gaat ook tegen de wil van God in. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 8 december 2014 @ 19:45:23 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147401174
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef superniger het volgende:

[..]

1. Waarom zou het geen fout van de natuur kunnen zijn, die je aan het herstellen bent?
2. Persoonlijk vind ik dat iedereen vrij is om te geloven (of juist niet), maar je moet je eigen geloof niet opdringen aan anderen. God staat er dus helemaal los van.
pi_147411581
quote:

[..]

Iemand beter maken met medicijnen gaat ook tegen de wil van god
  roze dinsdag 9 december 2014 @ 12:08:08 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147418366
quote:

[..]

:')
  woensdag 10 december 2014 @ 05:44:35 #41
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147443669
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou, ik kan me dat wel voorstellen. Kris was immers met een man getrouwd. Ik vermoed dat ik ook niet verder zou willen als mijn man (die ik niet heb) ineens een vrouw zou worden. Je weet het nooit natuurlijk, maar ik vermoed sterk van niet. Ook van de kinderen kan ik me voorstellen dat ze het heel heftig vinden, al zou ik het zelf van mijn vader wel accepteren, ook als het uit het niets kwam. Nou ja, zo komt het nu over, alsof het uit de lucht komt vallen.
pi_147444427
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Even los van het feit of dit nu waar is of niet.. wat is in vredesnaam mis met het maken van deze keuze? De kinderen zijn volwassen, hij is gescheiden.. en als dit hem gelukkig maakt.. waarom niet? Die ene van Het Beste Idee van Nederland heeft dit ook gedaan en ze oogt iig veel gelukkiger (ken haar verder niet). Vind het alleen maar stoer :)

Goed, ik zou ook wel vreemd opkijken als mijn vader hiermee aan zou komen, maar zou ik minder van hem houden? Nee, absoluut niet.
Makkelijk gezegd, wacht maar tot het je overkomt. Kinderen zijn volwassen? zijn ze al 21? Wonen ze op hun zelf? Volgens mij niet.

Daarnaast is het een publiekelijk figuur dat dus 100x meer aandacht krijgt dan Johhny op de hoek.
  woensdag 10 december 2014 @ 09:16:33 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147445023
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:27 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd, wacht maar tot het je overkomt. Kinderen zijn volwassen? zijn ze al 21? Wonen ze op hun zelf? Volgens mij niet.

Daarnaast is het een publiekelijk figuur dat dus 100x meer aandacht krijgt dan Johhny op de hoek.
De reden waarom ik er geen moeite mee zou hebben, is omdat het mij gaat om het geluk van iemand anders. Wie ben ik om te bepalen dat iemand anders geen geslachtsoperatie mag ondergaan? Als een naaste van mij dat zou vertellen zou ik vreemd opkijken, maar zal ik niet anders over die persoon denken. Dat jij daar wel moeite mee zou hebben is jouw goed recht, maar doe niet alsof iedereen maar zo moet denken. Ik vind het persoonlijk enorm egoïstisch dat je liever hebt dat iemand ongelukkig is, dan zichzelf omdat jij er moeite mee hebt.

Ik ken alleen de drie zussen en die zijn al volwassen met een eigen leven. Weet niet of er nog meer kinderen zijn? En waarom is het ineens belangrijk dat het een publiek figuur is? Zeker in het geval van de Kardashians die niet vies zijn van een beetje aandacht (en ombouwen) :')
  woensdag 10 december 2014 @ 09:19:31 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147445063
Die drie zussen zijn dochters van Kris, niet van Bruce. Samen hebben ze nog twee dochters en - meen ik- een zoon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 december 2014 @ 09:28:20 #45
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147445188
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:19 schreef Copycat het volgende:
Die drie zussen zijn dochters van Kris, niet van Bruce. Samen hebben ze nog twee dochters en - meen ik- een zoon.
Net even gekeken en het zijn twee dochters. Eén van 19 en één van 17. Niet echt meer 'kinderen' te noemen, maar kan mij voorstellen dat het voor hun zwaarder is dan de oudere zussen.
pi_147446228
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

De reden waarom ik er geen moeite mee zou hebben, is omdat het mij gaat om het geluk van iemand anders. Wie ben ik om te bepalen dat iemand anders geen geslachtsoperatie mag ondergaan? Als een naaste van mij dat zou vertellen zou ik vreemd opkijken, maar zal ik niet anders over die persoon denken. Dat jij daar wel moeite mee zou hebben is jouw goed recht, maar doe niet alsof iedereen maar zo moet denken. Ik vind het persoonlijk enorm egoïstisch dat je liever hebt dat iemand ongelukkig is, dan zichzelf omdat jij er moeite mee hebt.

Ik ken alleen de drie zussen en die zijn al volwassen met een eigen leven. Weet niet of er nog meer kinderen zijn? En waarom is het ineens belangrijk dat het een publiek figuur is? Zeker in het geval van de Kardashians die niet vies zijn van een beetje aandacht (en ombouwen) :')
Het is juist egoistisch om aan je zelf te denken en een soortgelijk operatie te ondergaan zonder erbij na te denken wat dit voor je tienerdochters zou kunnen betekenen. Ik doe ook niet alsof iedereen zo moet denken, ik geef puur mijn mening dat jij dat zo opvat is jouw eigen probleem denk ik :) Wie zegt trouwens dat hij in zijn huidige situatie ongelukkig is? Heeft hij dit gezegd? Volgens mij niet, dat is dus gebakken lucht.

Buiten het feit dat ik het niet eens over die drie zussen heb,( maar die andere 2 ) zeg jij ze te kennen :') je kijkt zeker televisie? ja dan ken je ze vast heel goed :') want alles wat daar laten zien wordt is echt _O-

De tabloids zijn nasty en zullen hier vast en zeker gebruik van maken om die "kinderen" want dat zijn ze nog ja 19 en 17 jaar, kapot te maken.

Van olympisch kampioen naar omgebouwde ladyboy :')
  woensdag 10 december 2014 @ 10:29:53 #47
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147446297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:26 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Het is juist egoistisch om aan je zelf te denken en een soortgelijk operatie te ondergaan zonder erbij na te denken wat dit voor je tienerdochters zou kunnen betekenen. Ik doe ook niet alsof iedereen zo moet denken, ik geef puur mijn mening dat jij dat zo opvat is jouw eigen probleem denk ik :) Wie zegt trouwens dat hij in zijn huidige situatie ongelukkig is? Heeft hij dit gezegd? Volgens mij niet, dat is dus gebakken lucht.

Buiten het feit dat ik het niet eens over die drie zussen heb,( maar die andere 2 ) zeg jij ze te kennen :') je kijkt zeker televisie? ja dan ken je ze vast heel goed :') want alles wat daar laten zien wordt is echt _O-

De tabloids zijn nasty en zullen hier vast en zeker gebruik van maken om die "kinderen" want dat zijn ze nog ja 19 en 17 jaar, kapot te maken.

We verschillen van mening en dat is prima. Gelukkig kan dat ook gewoon :+
En met 'kennen' bedoelde ik, 'ik weet van hun bestaan af'. Niet als 'ik ken ze'.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2014 @ 11:28:46 #48
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_147447669
Bruce Jenner heeft uit zijn huwelijk met Kris twee dochters, Kendall en Kylie. Uit zijn eerste huwelijk heeft hij 2 zoons, Burt en Casey. Uit zijn tweede huwelijk zijn Brandon en Brody (deed mee in een MTV reality show) geboren. Op Kendall (17) na zijn het allemaal volwassenen.
Ik zou het persoonlijk verschrikkelijk vinden als mijn vader ongelukkig zou zijn in zijn lijf. Ik zie hem niet in een vrouw veranderen, maar liever dat dan wanneer hij op deze leeftijd wegkwijnt. Ongeacht de faam waar hij mee leeft.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 10 december 2014 @ 14:29:48 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147453190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Skaai het volgende:
Bruce Jenner heeft uit zijn huwelijk met Kris twee dochters, Kendall en Kylie. Uit zijn eerste huwelijk heeft hij 2 zoons, Burt en Casey. Uit zijn tweede huwelijk zijn Brandon en Brody (deed mee in een MTV reality show) geboren. Op Kendall (17) na zijn het allemaal volwassenen.
Ik zou het persoonlijk verschrikkelijk vinden als mijn vader ongelukkig zou zijn in zijn lijf. Ik zie hem niet in een vrouw veranderen, maar liever dat dan wanneer hij op deze leeftijd wegkwijnt. Ongeacht de faam waar hij mee leeft.
Casey is een afkorting voor Cassandra, en is dus een dochter ;)

Overigens is het voorletterspelletje dat Kris Jenner met haar kinderen heeft gedaan (meisjes dezelfde voorletter als de moeder, jongen(s) dezelfde voorletter als de vader) iets wat Bruce ook al gedaan had, zonen hebben daarom allemaal een voornaam die met een B begint, en de moeder van Casey heet Chrystie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147473653
Hij past in elk geval helemaal in de familie. Uiterlijk vertoon is immers het enige waar dat huis om draait volgens mij. Misschien hebben z'n dochters nog wat make-up tips voor 'm :+

That been said; ik vind het altijd wel sneu voor mensen als ze ongelukkig zijn met hun geslacht. Dat moet toch echt wel een hel zijn.
pi_147475681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Skaai het volgende:

Uit zijn eerste huwelijk heeft hij 2 zoons, Burt en Casey.
Oh dat wist ik ook niet. Heeft hij daar wel contact mee, of ook zo'n situatie als met Brody en Brandon, waar hij zoveel jaar niet naar omkeek?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_147508288
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:20 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een mongool.

:D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zaterdag 3 januari 2015 @ 18:56:00 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_148288527
quote:
'' Bruce Jenner wil eigen realityshow'

De Kardashian-zusjes krijgen mogelijk concurrentie van hun ex-stiefvader Bruce Jenner. Meerdere productiebedrijven zouden brood zien in een realityserie waarin Bruce en zijn drie zonen centraal staan.

TMZ meldt op basis van ingewijden dat de meeste tv-makers een show voor ogen hebben die qua stijl veel op Keeping Up With The Kardashians lijkt, alleen dan met 'meer testosteron'.

Als de oud-sportman inderdaad in is voor een nieuwe realityserie, zou dat opvallend zijn. Bruce leek door Keeping Up With The Kardashians juist helemaal klaar te zijn met realitytelevisie.
Volgens TMZ staat Bruce echter wel open voor een eigen show, op voorwaarde dat zijn ex Kris niet de uitvoerend producent is, zoals bij 'KUWTK'.

Hij heeft voor dit programma overigens nog steeds een contract bij entertainmentzender E!. Dat zou een probleem kunnen worden als het nieuwe project van de grond komt, maar op dit moment is dat nog allesbehalve zeker.
Bruce (65) was ruim 23 jaar getrouwd met de moeder van Kim, Kourtney en Khloé Kardashian. Het stel kreeg samen twee kinderen, Kylie en Kendall Jenner. In oktober 2013 maakten Bruce en Kris bekend dat ze gingen scheiden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 januari 2015 @ 14:29:26 #54
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_148674877
Blijkbaar is dit ook Bruce (begin deze week)!

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:29:06 #55
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_148681393
Zie ik het goed dat hij blush draagt? :')

Edit: en ik zie borsten? :')
With love :*
pi_148681607
Die tietjes vielen mij ook als eerste op. :')
Nog ff en dan hebben we er een Kim K. look-a-like bij!
  Trouwste user 2022 woensdag 14 januari 2015 @ 19:21:25 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_148685146
Even serieus. Hebben we het hier over de Olympisch kampioen tienkamp :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148685371
Bruce ziet er nu wel vrouwelijker uit, minder butch.
maar hij zal er als vrouw altijd uit blijven zien als een soort sportcoach van kogelstootsters.
pi_148686102
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijkbaar is dit ook Bruce (begin deze week)!

[ afbeelding ]
OMFG! Kijk die rouge! En die borsten! o|O _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_148686188
Oh wacht...ik ben even gaan speuren op internet, en kwam deze foto tegen:

Lijkt me dus dat die hier staat een geshopte versie is
pi_148686553
pi_148686611
quote:
Hij lijkt een beetje op een oude lerares van mij, die tanden waren wel niet zo wit ;)
pi_148686618
quote:
Das ook een photoshop, staat in een artikel van TMZ:

http://www.tmz.com/2015/0(...)is-jenner-photoshop/
pi_148704138

Bruce enkele uren na het uitkomen dan de gephotoshopte cover.

Met zoon Brandon:
http://www.dailymail.co.u(...)transwoman-2015.html
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 januari 2015 @ 15:02:40 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_148711644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef DjinN het volgende:
Oh wacht...ik ben even gaan speuren op internet, en kwam deze foto tegen:

[ afbeelding ]

Lijkt me dus dat die hier staat een geshopte versie is
Nouja, in ieder geval is zijn silky haar wel echt :P
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 02:08:08 #67
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148768963
Als dit geen dramatisch einde wordt, dan weet ik het ook niet meer. Wat een kutleven heeft hij/zij! :X
pi_148768974
Past dan wel weer goed bij de familie KK.
Killed by the Kardashians
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:08:27 #70
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_148981630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bruce enkele uren na het uitkomen dan de gephotoshopte cover.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zoon Brandon: [ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)transwoman-2015.html
Ik vind het zo zielig :@ Heb die serie deels gezien, en hij leek me altijd superaardig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_148984322
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:08 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig :@ Heb die serie deels gezien, en hij leek me altijd superaardig.
Niet zo moeilijk, het grootste gedeelte van die familie bestaat uit valse mediageile krengen
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 januari 2015 @ 15:08:59 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_149010525
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 04:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Als dit geen dramatisch einde wordt, dan weet ik het ook niet meer. Wat een kutleven heeft hij/zij! :X
Zonder clitoris.

zaterdag 24 januari 2015 @ 20:12:46 #73
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149019809
Goh dat je op je 65ste nog al die toestanden ondergaat :N
Hij is wel een beetje laat met zijn "ontdekking" of er jarennnnnnnnn over gedaan om moed te verzamelen.
Rayen 2½ jaar!
  Trouwste user 2022 zondag 25 januari 2015 @ 01:42:09 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_149030174
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef TimeJumper het volgende:
Goh dat je op je 65ste nog al die toestanden ondergaat :N
Hij is wel een beetje laat met zijn "ontdekking" of er jarennnnnnnnn over gedaan om moed te verzamelen.
Ooit de grootste sportman ter wereld. :{

zondag 25 januari 2015 @ 08:30:16 #75
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_149032685
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:08 schreef tong80 het volgende:
Zonder clitoris.

Waarom? Die schijnen prima maakbaar te zijn, zelfs met gevoel.
  Trouwste user 2022 zondag 25 januari 2015 @ 14:17:57 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_149039805
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 08:30 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Waarom? Die schijnen prima maakbaar te zijn, zelfs met gevoel.
Mooi. Wil er ook wel één. Voor tijdens het masturberen.

zondag 25 januari 2015 @ 15:02:18 #77
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_149041452
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 14:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mooi. Wil er ook wel één. Voor tijdens het masturberen.

Je weet dat ze daarvoor je eikel nodig hebben?
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  zondag 25 januari 2015 @ 19:54:14 #78
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_149051674
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:02 schreef Willoow het volgende:

[..]

Je weet dat ze daarvoor je eikel nodig hebben?
Auw-auw-auw-auw.

De gedachte alleen al.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_149151621
quote:
Docuserie over Bruce Jenner in de maak
van onze redactie

Een docuserie over de 'transformatie' van Bruce Jenner is in de maak. Opnames vonden de afgelopen maanden al plaats.

Dat meldt TMZ. De serie zal op de televisie worden uitgezonden; vermoedelijk bij de zender waar ook Keeping Up With The Kardashians wordt uitgezonden.

Volgens verschillende bronnen is er in de documentaire te zien hoe zijn kinderen en ex-vrouw Kris reageren op de wens van Bruce om een geslachtstransformatie te ondergaan. Kris zou zeer heftig hebben gereageerd op het nieuws. Zijn kinderen willen hem vooral steunen, aldus een bron.

Eerder deden al geruchten de ronde dat er een realityserie aan zat te komen. Meerdere productiebedrijven zagen brood in een serie waarin Bruce en zijn kinderen centraal zouden staan. TMZ meldde dat de meeste tv-makers een show voor ogen hadden die qua stijl veel op Keeping Up With The Kardashians lijkt, alleen dan met 'meer testosteron'.

Bruce (65) was ruim 23 jaar getrouwd met de moeder van Kim, Kourtney en Khloé Kardashian. Het stel kreeg samen twee kinderen, Kylie en Kendall Jenner. In oktober 2013 maakten Bruce en Kris bekend dat ze gingen scheiden.
pi_149152225
Elle quote Kim K:
'I'I think everyone goes through things in life, and I think that story and what Bruce is going through, I think he'll share whenever the time is right. I feel like that's his journey to talk about. Bruce is the happiest I've ever known him.'

pi_149161823
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Elle quote Kim K:
'I'I think everyone goes through things in life, and I think that story and what Bruce is going through, I think he'll share whenever the time is right. I feel like that's his journey to talk about. Bruce is the happiest I've ever known him.'

[ afbeelding ]
Zal vast in hun reality show uitgelegd worden :')
  roze dinsdag 3 februari 2015 @ 20:18:30 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149338152
quote:
Bruce Jenner gaat binnenkort echt als vrouw door het leven. Dat heeft de moeder van Bruce bevestigd tegenover RadarOnline. "Hij heeft het mij net verteld en we hebben er een lang gesprek over gehad", vertelt ze de website.

Esther Jenner lijkt geen moeite te hebben met de beslissing van haar zoon. "Ik ben zo ontzettend trots op Bruce, om wie hij is als vader, als olympiër en als spreker. Hij maakt wat los in mensen", aldus Esther die tot voor kort niet wist dat haar zoon graag als vrouw door het leven wilde gaan. "Maar ik steun hem met heel mijn hart. Ik zal altijd evenveel van hem houden."

De moeder van Bruce vertelt RadarOnline ook dat haar zoon zijn beslissing binnenkort wereldkundig zal maken tijdens een televisieprogramma. De geruchten dat Bruce liever een vrouw wil zijn, gaan al maanden. Jenner was tot voor kort getrouwd met Kris Jenner, de moeder van Kim Kardashian. De twee gingen vorig jaar uit elkaar na een huwelijk van 22 jaar.
Bron: ad.nl
pi_149370950
Maar hij/zij blijft zichzelf ook gewoon stug Bruce noemen?
Heel vrouwelijk. 8)7.
Karma is a fucking bitch.
pi_149371081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:26 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Oh kom op, alsof jezelf laten verbouwen zo vreemd is in die familie. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_149378068
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:28 schreef MissLuna het volgende:
Maar hij/zij blijft zichzelf ook gewoon stug Bruce noemen?
Heel vrouwelijk. 8)7.
Dat verandert misschien nog wel. :)
pi_149398628
:{ oeh..wat lelijk.
pi_149460973
Bruce Jenner betrokken bij dodelijk ongeluk

Bruce Jenner is betrokken bij een dodelijk ongeluk op een snelweg bij het Californische Malibu. De ex-man van Kim Kardashians moeder is volgens TMZ op een voorligger gereden die daardoor op de andere rijbaan terechtkwam. De bestuurder van die auto die door Bruce geraakt is, is bij het ongeluk overleden. Nog eens zeven anderen zouden bij de crash gewond zijn geraakt.

Volgens ooggetuigen is Bruce zelf ongedeerd uit zijn auto gestapt. De anderen gewonden zouden voornamelijk lichte verwondingen hebben overgehouden aan het ongeluk.

Op foto's van de crash, die TMZ in bezit heeft, is een enorme ravage te zien. De voorkant van de zwarte Cadillac van Bruce heeft een stevige deuk, terwijl de witte Lexus van de voorligger total-loss is. De Hummer, waarop de witte wagen knalde, is ook behoorlijk gehavend.

De 65-jarige oud-olympiër was in het verleden onder meer getrouwd met Kris Jenner, de moeder van Kim Kardashian. Ze kregen samen twee kinderen: Kendall en Kylie.

'Coming out'
Onlangs werd bekend dat Bruce Jenner een 'coming out' als vrouw zou voorbereiden. Hij zou zijn mededeling willen doen in een tv-show. Die aanpak valt volgens TMZ niet goed bij de Amerikaanse transgender-gemeenschap.

TMZ sprak met Zoey Tur, een bekende reporter en wetenschapper die als man werd geboren. Zij legt uit waar het probleem zit: ,,Als Bruce een vrouw wil zijn, dan moet hij daar gewoon mee voor de dag komen. Onze gemeenschap heeft een rolmodel nodig en wie is er beter dan de beste atleet van de wereld." Tur wijst erop dat onder transgenders zelfmoord zes keer zo veel voorkomt als onder de rest van de samenleving.

De transgenders zijn er niet blij mee dat het erop lijkt dat Bruce geld wil verdienen met zijn transformatie: ,,De manier waarop dit gaat, en dat hij bijvoorbeeld betaald wil worden voor interviews, vindt men niet leuk. Dit gaat om gelijke rechten, niet om het verkopen van een televisieshow. Bruce, kom gewoon uit de kast en stop met deze onzin", zo besluit
Tur het interview.

bron: ad.nl

100-0 real fast

Nee maar het zit die man niet mee zeg
:{
  zondag 8 februari 2015 @ 00:59:28 #89
431496 girlnextdoor.
pi_149462218
Zou bruce de aandachtstrekkerij van de rest van de familie zat zijn en op deze manier de aandacht op hem willen vestigen?

I don't know hoor... maar ik heb tijdens Keeping Up With Te Kardashians nooit enig vrouwelijk trekje aan hem gemerkt. Daarnaast blijven het Amerikanen.
  Trouwste user 2022 zondag 8 februari 2015 @ 08:15:47 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_149464407
  zondag 8 februari 2015 @ 08:16:32 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149464412
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 00:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zou bruce de aandachtstrekkerij van de rest van de familie zat zijn en op deze manier de aandacht op hem willen vestigen?

I don't know hoor... maar ik heb tijdens Keeping Up With Te Kardashians nooit enig vrouwelijk trekje aan hem gemerkt. Daarnaast blijven het Amerikanen.
Op deze manier? Door iemand dood te rijden?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_149464423
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 08:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen niet rijden dat blijkt wel weer.
pi_149464533
quote:
de auto van de vrouw is uiteindelijk tegen deze semi-tank gekomen

de auto van Bruce had nauwelijks schade

http://www.dailymail.co.u(...)one-person-dead.html
  Trouwste user 2022 zondag 8 februari 2015 @ 08:48:50 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_149464563
Hij gaf het zetje idd.

pi_149465170
Bruce moest alcoholtesten doen

Trouwste user 2022 zondag 8 februari 2015 @ 10:11:03 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_149465312
Jeetje. :{

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 8 februari 2015 @ 11:17:35 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_149466117
Het is natuurlijk geen excuus, maar ik vraag me toch af in hoeverre dit waar is en heeft meegespeelt?

quote:
Jenner family sources tell TMZ Bruce was being chased by as many as 5 paparazzi at the time of the crash
Hoe dan ook, zeer triest.
pi_149466138

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 08-02-2015 11:21:48 (Ga weg) ]
  zondag 8 februari 2015 @ 11:46:04 #99
431496 girlnextdoor.
pi_149466580
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 08:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat hele vrouw worden verhaal.
pi_149466599
Vraag me af (als het natuurlijk uberhaupt zo ver komt) of Bruce in de vrouwen- of mannengevangenis terechtkomt.

Dit wordt natuurlijk een veel interessantere reality-serie dan de Kardashians!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')