Oh dat wist ik ook niet. Heeft hij daar wel contact mee, of ook zo'n situatie als met Brody en Brandon, waar hij zoveel jaar niet naar omkeek?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:28 schreef Skaai het volgende:
Uit zijn eerste huwelijk heeft hij 2 zoons, Burt en Casey.
quote:Op maandag 8 december 2014 13:20 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een mongool.
Wat doe je je familie aan
quote:'' Bruce Jenner wil eigen realityshow'
De Kardashian-zusjes krijgen mogelijk concurrentie van hun ex-stiefvader Bruce Jenner. Meerdere productiebedrijven zouden brood zien in een realityserie waarin Bruce en zijn drie zonen centraal staan.
TMZ meldt op basis van ingewijden dat de meeste tv-makers een show voor ogen hebben die qua stijl veel op Keeping Up With The Kardashians lijkt, alleen dan met 'meer testosteron'.
Als de oud-sportman inderdaad in is voor een nieuwe realityserie, zou dat opvallend zijn. Bruce leek door Keeping Up With The Kardashians juist helemaal klaar te zijn met realitytelevisie.
Volgens TMZ staat Bruce echter wel open voor een eigen show, op voorwaarde dat zijn ex Kris niet de uitvoerend producent is, zoals bij 'KUWTK'.
Hij heeft voor dit programma overigens nog steeds een contract bij entertainmentzender E!. Dat zou een probleem kunnen worden als het nieuwe project van de grond komt, maar op dit moment is dat nog allesbehalve zeker.
Bruce (65) was ruim 23 jaar getrouwd met de moeder van Kim, Kourtney en Khloé Kardashian. Het stel kreeg samen twee kinderen, Kylie en Kendall Jenner. In oktober 2013 maakten Bruce en Kris bekend dat ze gingen scheiden.
OMFG! Kijk die rouge! En die borsten!quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijkbaar is dit ook Bruce (begin deze week)!
[ afbeelding ]
Das ook een photoshop, staat in een artikel van TMZ:quote:
Nouja, in ieder geval is zijn silky haar wel echtquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:45 schreef DjinN het volgende:
Oh wacht...ik ben even gaan speuren op internet, en kwam deze foto tegen:
[ afbeelding ]
Lijkt me dus dat die hier staat een geshopte versie is
Ik vind het zo zieligquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruce enkele uren na het uitkomen dan de gephotoshopte cover.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zoon Brandon: [ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)transwoman-2015.html
Niet zo moeilijk, het grootste gedeelte van die familie bestaat uit valse mediageile krengenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:08 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik vind het zo zieligHeb die serie deels gezien, en hij leek me altijd superaardig.
Zonder clitoris.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 04:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Als dit geen dramatisch einde wordt, dan weet ik het ook niet meer. Wat een kutleven heeft hij/zij!
Ooit de grootste sportman ter wereld.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:12 schreef TimeJumper het volgende:
Goh dat je op je 65ste nog al die toestanden ondergaat![]()
Hij is wel een beetje laat met zijn "ontdekking" of er jarennnnnnnnn over gedaan om moed te verzamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |