quote:
Duidelijk aan de sosquote:
Beetje gemaakt ook. Ik heb er maar een stukje van gezien maar hij deed me ook een beetje denken aan Kyteman, oh ik ben zo creatief, ik kan echt niet mijn eigen boterhammetjes smeren en normaal doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
was laatst een docu over hem op en hij komt nogal overdreven over.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Beetje gemaakt ook. Ik heb er maar een stukje van gezien maar hij deed me ook een beetje denken aan Kyteman, oh ik ben zo creatief, ik kan echt niet mijn eigen boterhammetjes smeren en normaal doen.
Ik had 'm nog niet gehoord, maar dit maakt hij dus?quote:Op zondag 7 december 2014 23:11 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Kijk mij eens warrig en vaag zijn. Ik draai zelfs een rondje op mijn stoel, wat een rare gast ben ik he? Dat komt doordat ik een echte rockster ben. Maar dat wist je vast wel door mijn artiestennaam en nagellak.
En daar hebben ze dan een docu van gemaakt waaruit blijkt dat hij voor een optreden heel stoer is en na het optreden moet huilen van onzekerheid....quote:Op maandag 8 december 2014 11:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet gehoord, maar dit maakt hij dus?
Mijn godZ'n Engelse uitspraak (nog erger dan Krezip), dat piepstemmetje, dat alles. Vreselijk ja
Ik had iets veel rebelser verwacht....
Ah gewoon ruk dus, vandaar dat 3FM en DWDD er ook zo warm voor lopenquote:Op maandag 8 december 2014 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En daar hebben ze dan een docu van gemaakt waaruit blijkt dat hij voor een optreden heel stoer is en na het optreden moet huilen van onzekerheid....
Dat joch is gewoon een selfie: onscherp, egomaan en van een beroerde compositie.quote:Op maandag 8 december 2014 11:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet gehoord, maar dit maakt hij dus?
Mijn godZ'n Engelse uitspraak (nog erger dan Krezip), dat piepstemmetje, dat alles. Vreselijk ja
Ik had iets veel rebelser verwacht....
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat joch is gewoon een selfie: onscherp, egomaan en van een beroerde compositie.
Rick Nielsen kan waarschijnlijk heel goed relativerenquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Rick Nielsen kan waarschijnlijk heel goed relativeren
yng wie?quote:
Die gozer is zo'n geweldige gitarist dat hij wel overdreven mag zijnquote:
more is morequote:
quote:Op maandag 8 december 2014 17:01 schreef starla het volgende:
[..]
Die gozer is zo'n geweldige gitarist dat hij wel overdreven mag zijn![]()
Eens, knetterarrogant ook, maar in zijn geval niet geheel misplaatst. Zijn gitaarspel compenseert daarvoor.quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Gehenna het volgende:
Geweldige gitarist hoor, maar afgrijselijke muzikant
Sorry hoor ik kan er echt helemaal niets meequote:Op maandag 8 december 2014 17:58 schreef starla het volgende:
[..]
Eens, knetterarrogant ook, maar in zijn geval niet geheel misplaatst. Zijn gitaarspel compenseert daarvoor.
Veel mensen vinden dat 'shredden' maar niets, en ik ben er ook niet altijd even dol op, het moet een doel dienen en niet moeilijk doen om het moeilijk doen. In dit nummer stoor ík me er persoonlijk niet heel erg aan, hoewel het wel een klein beetje riekt naar moeilijk doen om het moeilijk doen.
Deze van john petrucci dient duidelijk een doel en vind ik totaal niet storend:
Overigens 1 van de beste solo's ooit wat mij betreft.
Vooral die zanger die dan maar naar andere bandleden loopt om te gaan headbangen hahaquote:Op maandag 8 december 2014 18:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Sorry hoor ik kan er echt helemaal niets mee![]()
Ook een geweldige gitarist. Maar ik zoek in muziek vaak meer een unieke sound, idee of structuur etc. Gewoon een persoonlijkheid dus. En die mis ik bij al die gasten. Want mensen die gigantisch snel en goed hun gitaar kunnen spelen heb ik inmiddels wel gehoord, ze klinken voor mij allemaal hetzelfde (maar toegegeven, in het laatste clipje klinkt wel meer als één geheel).
Laats ze eens een ander effectje op de gitaar kiezen en laat ze de rest van band ook eens iets spannenders spelen (want ik luister naar meer dan één instrument te gelijk), die moeten zichzelf toch ook lullig gaan voelen als de band zo lang in 'de gitararist doet een solo'-mode zijn
Die heeft iets te compenserenquote:
Ik speel een beetje gitaar, maar wel genoeg om te begrijpen dat wat hun doen ontzettent knap is, maar toch kan ik niet naar luisteren. Ik heb gewoon liever een bandje met een goede chemie, dan een 'kijk wat ik kan'-momentje. Zodra zo'n soort solo begint druk ik de radio uitquote:Op maandag 8 december 2014 18:32 schreef starla het volgende:
[..]
Vooral die zanger die dan maar naar andere bandleden loopt om te gaan headbangen haha
Ik weet niet of je gitaar speelt, maar het respect voor die gasten neemt wel toe hoor als je zelf ook gitaar speelt. Dan krijg je ook meer een feeling waarom ze het spelen. Niet zeggende dat alles dan maar mooi is natuurlijk.
Ben ik het wel met je eens, dat nummer 'blue' dat ik poste wordt 'klinisch' gespeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 20:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik speel een beetje gitaar, maar wel genoeg om te begrijpen dat wat hun doen ontzettent knap is, maar toch kan ik niet naar luisteren. Ik heb gewoon liever een bandje met een goede chemie, dan een 'kijk wat ik kan'-momentje. Zodra zo'n soort solo begint druk ik de radio uitIk voel geen enkele passie erin
mannen met lippenstiftquote:
U2, 'nuff said.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mannen met lippenstiftx cosmos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |