Whyquote:Op donderdag 4 december 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst een foto van mij zonder broek, met mijn bil tegen de kachel, aan ons kippenmeisje gestuurd.
Maar verslaving.. Haha rook echt meer dan de helft minder nu. Das wel nais. Als het echt -5 is stop ik Cold turkey. COLD. Snap je 'm ?quote:
Ik zei dat ik met mijn bil tegen de kachel lag. Zij vroeg om picsquote:
Roken als het zo koud is is wel jammer jaquote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
Maar verslaving.. Haha rook echt meer dan de helft minder nu. Das wel nais. Als het echt -5 is stop ik Cold turkey. COLD. Snap je 'm ?
Whehehe. Dat jij dat zomaar doet. Onverwacht, maar wel leuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei dat ik met mijn bil tegen de kachel lag. Zij vroeg om pics
Ik vat 'emquote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
Maar verslaving.. Haha rook echt meer dan de helft minder nu. Das wel nais. Als het echt -5 is stop ik Cold turkey. COLD. Snap je 'm ?
Ik snap hem niet. Wil je hem uitleggen?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
En wat zei je oma?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef rival het volgende:
Ik had laatst ook mijn billen verzonden.
Maar helaas was dat naar een bekende ipv naar mijn scharrel
FML
Nouja, ik voel me tegenwoordig wat prettiger in mijn lijf. Dat scheelt wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehe. Dat jij dat zomaar doet. Onverwacht, maar wel leuk.
Echt?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef rival het volgende:
FML
Binnen roken.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
'per ongeluk'quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef rival het volgende:
FML
Nee?quote:
Wel fijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik voel me tegenwoordig wat prettiger in mijn lijf. Dat scheelt wel.
En bij haar kan het weinig kwaad doen.
Mag njet. En is eigenlijk ook wel lekker zo. Vroegah rookte ik binnen en gatver eigenlijk meurt dat als een gek man.quote:
Wat is een kippenmeisje?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst een foto van mij zonder broek, met mijn bil tegen de kachel, aan ons kippenmeisje gestuurd.
Dat dusquote:
Hoe reageerde de 'verkeerde'?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is voor de vandering echt de waarheid ja![]()
Nouja, ik denk niet dat ik haar dickpics hoef te sturen :$quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Wel fijn.
En bij haar kan alles idd.
Een fokster die vroeger een kipje als huisdier hadquote:
Weekend?quote:
Good luck.quote:
Dat zou helemaal awkward zijn dan.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 december 2014 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer productief zijn. Trusten
quote:
Ik denk dat ze dan moet lachen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat ik haar dickpics hoef te sturen :$
[..]
Een fokster die vroeger een kipje als huisdier had
Wat een kutreclame was datquote:
Nee man. Hij was so good.quote:
Ik weet niet wat ik sneuer vond. Zij of die gastenquote:
lol.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
Gast
WTF
Ik pis in me broek hier
Hoe erg baal jij nu?
Zoiets ongeveer
Herkenbaar...Al was het wel een goed gesprek net. Conclusie, we hebben beide (nog) geen vlinders, maar willen elkaar wel graag weer zien.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat plus date
Na vanavond twijfel ik er weer aan of hij mij leuk leuk vind, maar vannacht kreeg ik om kwart voor 1 een gedichtje
Waarom kan ik niet gewoon ophouden met nadenken?
Lol, Rival is toch een man of niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol.
Maar heb jij zulke mooie billen dan dat jij die verstuurt?
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
Gast
WTF
Ik pis in me broek hier
Hoe erg baal jij nu?
Zoiets ongeveer
Omdat je dat nu gaat doen en zaterdag gezellig op date gaat!quote:
Kunnen die geen mooie billen hebben dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Lol, Rival is toch een man of niet?![]()
Nou ik stuurde er meteen achteraan zo van fuck fuck nee niet openen.. En heel veel berichtjes in de hoop dat ie al uit beeld zou verdwijnen.....quote:
Ja (al kan ik dat niet persoonlijk bevestigen)quote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Combi denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef Koettie het volgende:
Het is minder koud als ik dacht of m'n pilletje verdoofd alles
Nee. Ik heb niets met mannenbillen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kunnen die geen mooie billen hebben dan?
Fijn!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar...Al was het wel een goed gesprek net. Conclusie, we hebben beide (nog) geen vlinders, maar willen elkaar wel graag weer zien.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik sneuer vond. Zij of die gasten
Ja, had het al gezien.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik stuurde er meteen achteraan zo van fuck fuck nee niet openen.. En heel veel berichtjes in de hoop dat ie al uit beeld zou verdwijnen.....
De reactie erop staat hier boven al
Die hebben ook billenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja heb een goede kont.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol.
Maar heb jij zulke mooie billen dan dat jij die verstuurt?
Mannenbillen zijn awesome.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niets met mannenbillen.
Uhuquote:Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Leugens, dat heeft elke vrouwquote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met 1 verschil, jullie hebben al wel met elkaar in bed gelegenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn!
Mijn post is weg, geen idee waarom! Maar dat is het bij ons denk ik ook een beetje
Jij bent nu gewoon teleurgesteld dat ze je billen niet waardeert.quote:
Nee, echt niet sorry.quote:
Die waren verstopt, die show ik niet zomaar aan iedereenquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent nu gewoon teleurgesteld dat ze je billen niet waardeert.
Het is bewezenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja (al kan ik dat niet persoonlijk bevestigen)
Mijn ex niet. Die vond de voorkant veel leuker.quote:
Ik ook niet. Te klein en soms ook nog harig.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je ziet het vaak zat gewoon door de broek heen hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Die waren verstopt, die show ik niet zomaar aan iedereen
Ik heb jouw billen niet gezien dus kan ze niet waarderen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die mijn billen niet waarderen
Prima billen idd. 9/10 would spankquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die mijn billen niet waarderen
Er zijn mannen met volle, zachte billen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet. Te klein en soms ook nog harig.
Surinaamse reet zeggen zequote:Op vrijdag 5 december 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn mannen met volle, zachte billen.
Ze waren wel blank.quote:
Ugh. Ik krijg er rillingen van.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet. Te klein en soms ook nog harig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |