Wordt weer tijd om hem liefdevol te knuffelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
We zijn allemaal raar hier. Alleen Weissman is normaal.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is het toevallig een Koerd?
Die eisen ook wel vaker dingen waar ze helemaal geen recht op hebben.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:32 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Borte, zijn dit jouw kad en hont?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer heb ik over jou geroddeld?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Muizen doden, over mij roddelen, cuma namazi missen. Valt me tegen van je allemaal.
Als ik je imaam was zou ik je op je flikker geven en zeggen dat je geen goeie moslim bent enzo
Hoe ging je [insert wat je ons niet wilde vertellen] vandaag?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:35 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Heb net starbaksss gehaald toevallig.
Het is nog steeds te jinxen, dus ik zeg niksss.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe ging je [wat je ons niet wilde vertellen]?
Als je bij Bodyshop gaat werken, regel dan korting voor mijquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is nog steeds te jinxen, dus ik zeg niksss.Behalve dat ik tevreden ben. Het werd eens tijd om een paar veranderingen door te voeren.
Ik ga zo çatlamak van de merak. Je mag het ook DM'en/appen, dan lees ik het vanavond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is nog steeds te jinxen, dus ik zeg niksss.Behalve dat ik tevreden ben. Het werd eens tijd om een paar veranderingen door te voeren.
Wow wooow, dacht dat je nl was.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wel als je het met een hoofdletter schrijft.
Ow pls. Stil als je t toch niet vertelt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:53 schreef Landysh het volgende:
Ik kon geen vrij krijgen op werk voor mijn ding, na stug volhouden een compromis gesloten dat ik dan late dienst zou draaien ipv vroege. Dus dadelijk werken.
Ik regel wel een frap voor je...quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je bij Bodyshop gaat werken, regel dan korting voor mij
Xx
Ja irritant he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Stil als je t toch niet vertelt.
Nice.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik regel wel een frap voor je...
Oeps.
We geven jou ook aandacht hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Stil als je t toch niet vertelt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
ameno koymak siktir baban
hahah deze heb ik geleerd van m'n turkse matties
Ik weet alleen 'amena koydem' en 'tob'.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zonder kleding een eckte brohug in de douche op de gym.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wordt weer tijd om hem liefdevol te knuffelen.
Die laat ik over aan Arcadia.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zonder kleding een eckte brohug in de douche op de gym.
Ow dacht dat je echt turks wasquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar is die mogool eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die laat ik over aan Arcadia.
Maar dat is wel laatste optie hoor. Zoveel liefde en ook nog eens van zijn beste vriend Arcadia. Moet die toch iets meer moeite voor doen om het zo ver te laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is of hier, of op facebook. En heb liever dat jullie mij raar vinden dan de mensen irlll.
quote:
Ja man doe ik ook. Is echt geweldig. Je kan dan ook gelijk starten als diaquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik stuur om die reden nooit Powerpoint/Word-documenten rond. Ze vinden het maar al te leuk om mijn naam eruit te slopen.Lang leve de "Save As PDF"-functionaliteit sinds Office 2010.
Excel-documenten timmer ik ook volledig dicht.
Met wat voor soort mensen werk jij zeg. Beetje iemand anders zijn documenten bewerken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik stuur om die reden nooit Powerpoint/Word-documenten rond. Ze vinden het maar al te leuk om mijn naam eruit te slopen.Lang leve de "Save As PDF"-functionaliteit sinds Office 2010.
Excel-documenten timmer ik ook volledig dicht.
Maar goed, in geval van vragen komt men toch altijd weer bij mij uit. Dus ze kunnen wel met de eer strijken, maar uiteindelijk komt men erachter dat ik er tijd in heb gestoken.Jammer dat dat sneller gebeurt in geval van fouten van mijn kant.
![]()
als je op de hoofdkantoor werkt, dan krijg je datquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met wat voor soort mensen werk jij zeg. Beetje iemand anders zijn documenten bewerken.
Daarom zijn onze pagina's schoon en vrij van bs.quote:
Mijn laatste statusupdate is van paar jaar terugquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom zijn onze pagina's schoon en vrij van bs.![]()
Bij sommigen op facebook denk ik echt 'jij moet lid worden van een forum'.
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
als je op de hoofdkantoor werkt, dan krijg je dat
Wat is er zo anders of speciaal aan een hoofdkantoor?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
als je op de hoofdkantoor werkt, dan krijg je dat
Ik heb al te vaak meegemaakt dat anderen - die met andermans (lees: mijn) werk zijn gaan pronken - een leuke functie aangeboden hebben gekregen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef xaban06 het volgende:
Stel je niet zo aan kwa eer zeg. Zolang je leidinggevende / manager weet dat het jouw werk is is het toch goed? Je hoeft je bij andere afdelingen niet te bewijzen. Tatta
Volgens mij wordt personeel altijd nog beoordeeld door eigen manager + HR.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit dus.
Iedereen wil scoren bij de directie. Eigen manager vertrouw ik nog wel, maar collega's van een ander bedrijfsonderdeel...
Concurrentie tussen de verschillende 'bedrijfsonderdelen'.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is er zo anders of speciaal aan een hoofdkantoor?
Piet zit Maandag alweer in Spanjequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet je wat leuk is op een vrijdagmiddag? Paniek zaaien.
Terwijl je naar huis gaat zeg je gewoon "Hey Piet, goed dat ik je tegenkom. Ik was net bezig met een onderzoek. De eerste bevindingen zijn interessant: .... .... .... Maar goed, we hebben het er maandag wel uitgebreid over."
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn laatste statusupdate is van paar jaar terug
En zijn vaak allemaal dezelfde soort mensen. Zorgt vaak voor fricities.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Concurrentie tussen de verschillende 'bedrijfsonderdelen'.
Directieleden kunnen leuke functies creëren op zo'n beetje iedere plek van de organisatie. Je eigen manager kan dat alleen binnen het eigen team.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt personeel altijd nog beoordeeld door eigen manager + HR.
Wat is dat voor micromanagement dat de directie zich ermee bemoeit.
Correct.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zijn vaak allemaal dezelfde soort mensen. Zorgt vaak voor fricities.
Op de hoofdkantoor heb je vaak controlerende functies en lange termijn management.
Valt me nog mee dat je #sylvesterrr niet hebt genoemd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Piet zit Maandag alweer in Spanje
#5December
#Kaashumor
#Stoomboot
Heb je ook last van al die corps mensen? Ik erger(shout-out naar borte) me er dood aanquote:
Gevoelige borsten sinds paar jaar, vroeger niet. Ik heb eerder last van verstopping dan diaree en woede/eetaanvallen standaard. Though ik weet mezelf wel te beheersen qua woede. Ik weet dat wanneer ik het moet worden, ik boos kan worden om de stomste redenen en dat ik er later spijt van kan krijgen. Heb een goed getrainde pokerface.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Borte heb jij ook last van vermoeide benen/gevoelige borsten/diarree en vreetaanvallen als je ongesteld moet worden?
Goeie tippert.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je #sylvesterrr niet hebt genoemd.
Voor wat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zijn vaak allemaal dezelfde soort mensen. Zorgt vaak voor fricities.
Van alle fouten haal je een typfout eruit?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ook last van al die corps mensen? Ik erger(shout-out naar borte) me er dood aan
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:52 schreef WammesWaggel het volgende:
SHO / Bruce Jenner is nu vrouw
Schuld van de Kardashians, die arme man is doorgedraaid na zoveel oestrogeen in zijn omgeving al die jaren
quote:De website weet ook te melden dat dit alles binnenkort op tv te zien zal zijn.
Die zijn het leukstquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van alle fouten haal je een typfout eruit?
Vandaag op bed liggen gehele avondquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gevoelige borsten sinds paar jaar, vroeger niet. Ik heb eerder last van verstopping dan diaree en woede/eetaanvallen standaard. Though ik weet mezelf wel te beheersen qua woede. Ik weet dat wanneer ik het moet worden, ik boos kan worden om de stomste redenen en dat ik er later spijt van kan krijgen. Heb een goed getrainde pokerface.
Neem een spiraaltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |