Directieleden kunnen leuke functies creëren op zo'n beetje iedere plek van de organisatie. Je eigen manager kan dat alleen binnen het eigen team.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt personeel altijd nog beoordeeld door eigen manager + HR.
Wat is dat voor micromanagement dat de directie zich ermee bemoeit.
Correct.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zijn vaak allemaal dezelfde soort mensen. Zorgt vaak voor fricities.
Op de hoofdkantoor heb je vaak controlerende functies en lange termijn management.
Valt me nog mee dat je #sylvesterrr niet hebt genoemd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Piet zit Maandag alweer in Spanje
#5December
#Kaashumor
#Stoomboot
Heb je ook last van al die corps mensen? Ik erger(shout-out naar borte) me er dood aanquote:
Gevoelige borsten sinds paar jaar, vroeger niet. Ik heb eerder last van verstopping dan diaree en woede/eetaanvallen standaard. Though ik weet mezelf wel te beheersen qua woede. Ik weet dat wanneer ik het moet worden, ik boos kan worden om de stomste redenen en dat ik er later spijt van kan krijgen. Heb een goed getrainde pokerface.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Borte heb jij ook last van vermoeide benen/gevoelige borsten/diarree en vreetaanvallen als je ongesteld moet worden?
Goeie tippert.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je #sylvesterrr niet hebt genoemd.
Voor wat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zijn vaak allemaal dezelfde soort mensen. Zorgt vaak voor fricities.
Van alle fouten haal je een typfout eruit?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ook last van al die corps mensen? Ik erger(shout-out naar borte) me er dood aan
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:52 schreef WammesWaggel het volgende:
SHO / Bruce Jenner is nu vrouw
Schuld van de Kardashians, die arme man is doorgedraaid na zoveel oestrogeen in zijn omgeving al die jaren
quote:De website weet ook te melden dat dit alles binnenkort op tv te zien zal zijn.
Die zijn het leukstquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van alle fouten haal je een typfout eruit?
Vandaag op bed liggen gehele avondquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gevoelige borsten sinds paar jaar, vroeger niet. Ik heb eerder last van verstopping dan diaree en woede/eetaanvallen standaard. Though ik weet mezelf wel te beheersen qua woede. Ik weet dat wanneer ik het moet worden, ik boos kan worden om de stomste redenen en dat ik er later spijt van kan krijgen. Heb een goed getrainde pokerface.
Neem een spiraaltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |