quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
We zijn allemaal raar hier. Alleen Weissman is normaal.
Muizen doden, over mij roddelen, cuma namazi missen. Valt me tegen van je allemaal.quote:
Wordt weer tijd om hem liefdevol te knuffelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
We zijn allemaal raar hier. Alleen Weissman is normaal.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is het toevallig een Koerd?
Die eisen ook wel vaker dingen waar ze helemaal geen recht op hebben.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:32 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Borte, zijn dit jouw kad en hont?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer heb ik over jou geroddeld?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Muizen doden, over mij roddelen, cuma namazi missen. Valt me tegen van je allemaal.
Als ik je imaam was zou ik je op je flikker geven en zeggen dat je geen goeie moslim bent enzo
Hoe ging je [insert wat je ons niet wilde vertellen] vandaag?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:35 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Heb net starbaksss gehaald toevallig.
Het is nog steeds te jinxen, dus ik zeg niksss.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe ging je [wat je ons niet wilde vertellen]?
Als je bij Bodyshop gaat werken, regel dan korting voor mijquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is nog steeds te jinxen, dus ik zeg niksss.Behalve dat ik tevreden ben. Het werd eens tijd om een paar veranderingen door te voeren.
Ik ga zo çatlamak van de merak. Je mag het ook DM'en/appen, dan lees ik het vanavond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is nog steeds te jinxen, dus ik zeg niksss.Behalve dat ik tevreden ben. Het werd eens tijd om een paar veranderingen door te voeren.
Wow wooow, dacht dat je nl was.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wel als je het met een hoofdletter schrijft.
Ow pls. Stil als je t toch niet vertelt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:53 schreef Landysh het volgende:
Ik kon geen vrij krijgen op werk voor mijn ding, na stug volhouden een compromis gesloten dat ik dan late dienst zou draaien ipv vroege. Dus dadelijk werken.
Ik regel wel een frap voor je...quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je bij Bodyshop gaat werken, regel dan korting voor mij
Xx
Ja irritant he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Stil als je t toch niet vertelt.
Nice.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik regel wel een frap voor je...
Oeps.
We geven jou ook aandacht hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Stil als je t toch niet vertelt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
ameno koymak siktir baban
hahah deze heb ik geleerd van m'n turkse matties
Ik weet alleen 'amena koydem' en 'tob'.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
ameno koymak siktir baban
hahah deze heb ik geleerd van m'n turkse matties
Zonder kleding een eckte brohug in de douche op de gym.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wordt weer tijd om hem liefdevol te knuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |