Gelijk aanpakkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Collega's op andere afdelingen die denken dat ze dingen van me kunnen eisen omdat ze toevallig 'Manager' in hun functietitel hebben staan.![]()
Mijn vrijdag begint met een stukje humor in m'n mail.
Thabks bebe xoxoquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn voor je meid. Geweldig.
Op wat voor manier? Ben best benieuwdquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Collega's op andere afdelingen die denken dat ze dingen van me kunnen eisen omdat ze toevallig 'Manager' in hun functietitel hebben staan.![]()
Vertelquote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat ook diep gaat?
#durfneetezeggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het toevallig een Koerd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Voorlopige resultaten van een analyse waar ik mee bezig ben. Ze hebben er lucht van gekregen. En ik maar denken dat niemand wist dat ik ermee bezig was...quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Ben best benieuwd
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
Ik zie sylv al voor me, zijn rage onder controle proberen te houden, terwijl hij dat mailtje typt, met onderstaand deuntje op de achtergrond
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:26 schreef zarGon het volgende:
1 ei, 2 eien, 3 eiens, 4 eiensen..
1 vark, 2 varken, 3 varkens. 4 varkensen..
Het is vrijdag!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is nog geen vrijdagmiddag zarGon.
Vast wel. Ik zit niet in het BI-team, dus ik mag niet spelen met hun speelgoed. Gelukkig heb ik een hele server voor mezelf. Mijn speeltuin.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is vrijdag!. Rond half tien al besproken met de collega's waar we gaan lunchen.
.
Gebruiken ze daar trouwens OLAP cubes?
Mannen met een eigen server!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zit niet in het BI-team, dus ik mag niet spelen met hun speelgoed. Gelukkig heb ik een hele server voor mezelf. Mijn speeltuin.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:37 schreef Peunage het volgende:
Fuck, helemaal vergeten dat ik een paper moet kiezen over BI.
Jij bent minder mannelijk dan gedachtquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef Montelly het volgende:
Mijn sakal fototje van gister, 34 unieke views, damnn
Mijn komkommerfoto had er 36quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef Montelly het volgende:
Mijn sakal fototje van gister, 34 unieke views, damnn
Haram isledin..quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Muis #2 is ook dood.Denk dat dit het wel was nu. Volgens mij komen die krengen bij de buren vandaan, maar vraag me af hoe ze zo hoog op zolder terecht weten te komen.
Ongedierte doden is niet haram i.v.m. schade die ze aanrichten, ziektes die ze bij zich dragen, enz.quote:
Het is of hier, of op facebook. En heb liever dat jullie mij raar vinden dan de mensen irlll.quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik stel voor het titel van dit topic te wijzigen naar lief dagboekje.
Je ziet ze vliegen. Zoiets is niet gebeurd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:14 schreef Weissman het volgende:
En als we zeggen dat je raar bent word je boos
Fuck logic
Moet jij niet naar cuma namazi?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
We zijn allemaal raar hier. Alleen Weissman is normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |