Leuk tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 07:17 schreef Stimorol- het volgende:
Die radio op werk met jaren 80 muziek
quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:41 schreef Deuce92 het volgende:
#teamnointernet
Langste twee uur van m'n leven.
Gelijk aanpakkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Collega's op andere afdelingen die denken dat ze dingen van me kunnen eisen omdat ze toevallig 'Manager' in hun functietitel hebben staan.![]()
Mijn vrijdag begint met een stukje humor in m'n mail.
Thabks bebe xoxoquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn voor je meid. Geweldig.
Op wat voor manier? Ben best benieuwdquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Collega's op andere afdelingen die denken dat ze dingen van me kunnen eisen omdat ze toevallig 'Manager' in hun functietitel hebben staan.![]()
Vertelquote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat ook diep gaat?
#durfneetezeggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Is het toevallig een Koerd?quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Voorlopige resultaten van een analyse waar ik mee bezig ben. Ze hebben er lucht van gekregen. En ik maar denken dat niemand wist dat ik ermee bezig was...quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Ben best benieuwd
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
Ik zie sylv al voor me, zijn rage onder controle proberen te houden, terwijl hij dat mailtje typt, met onderstaand deuntje op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |