Dit onderwerp is nog steeds actueel.quote:Iedereen die wel eens seks heeft gehad weet dat het niet zo heel speciaal is. Tenzij je seks hebt met iemand waar je van houdt, dit heet niet voor niets de liefde bedrijven.
Maar we leven in een maatschappij die ons laat denken dat je alles moet neuken waar je pik in past. Nou die banga van 4 straten verderop volspuiten is veel minder leuk dan met je vriendin liefdevolle seks hebben om vervolgens te knuffelen. Die banga staat 2min later weer buiten met een natte kut, haar probleem.
Overal op tv, in de krant en in muziek draait het om seks. Waarom? Waarom laten ze ons denken dat het zo geweldig is? Ja het is lekker maar mn hand doet ook goed zn werk als ik ff zin heb.
Klacht: Sinds klein worden gehersenspoeld dat het draait om seks en geld. Beide zijn niet zo speciaal tenzij je het kan delen met iemand waar je van houdt.
nietquote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik maak voortaan elke keer gewoon een TR
Neequote:Op donderdag 4 december 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet toch hoe je er in je blote kont uitziet?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan je wel bodypic van mezelf sturen en miss als het in je smaak valt kunnen we seksen?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:31 schreef hoink581 het volgende:
HAHA DIMA WAS ZO WANHOPIG DAT HIJ IN EEN GRAP VAN 3 JAAR GELEDEN TRAPTE. TROLOLOLOOOO
Dit gaat 'm worden, vriendje.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan je wel bodypic van mezelf sturen en miss als het in je smaak valt kunnen we seksen?
ohalallalalalalalaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kun jij seksen?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat was altijd ''vrijen'' tochquote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen die mensen in van die oude voorlichtingsfilms van biologie.
Vrijenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was altijd ''vrijen'' toch
ik heb er al een notitieblokje bij gepakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt wat te leren in dit topic.
Die twee moet je combineren man.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef hoink581 het volgende:
Maar ik kan alleen de liefde bedrijven of keiharde-schaamhaar-schroeiende beukseks beoefenen.
Als je je weer eens overgeeft kan ik je helpen het verschil te laten ervaren.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat was altijd ''vrijen'' toch
Ik heb ook zo'n ding maar de pagina's zijn allemaal aan elkaar geplakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb er al een notitieblokje bij gepakt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding maar de pagina's zijn allemaal aan elkaar geplakt.
Ik heb niet de hele dagquote:Op donderdag 4 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
staan op mijn tel moet ff uploaden
Wat als dat in de praktijk tegenvalt?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de bamboe kamasutra is mijn favoriet
KPD of S&G? M'n broek hangt al op m'n knieën.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
staan op mijn tel moet ff uploaden
Ik schreef die shit van Hoink allemaal op en duizenden tranen hebben het verpest.quote:
TRquote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je weer eens overgeeft kan ik je helpen het verschil te laten ervaren.
smoothquote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan ook je nummer ff dmen anders dan is sneller (en meer pics)
een apper is sneller
Mocht je willen alleen slaap_zak krijgt mijn appquote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
je kan ook je nummer ff dmen anders dan is sneller (en meer pics)
een apper is sneller
lekker diep kan jequote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat als dat in de praktijk tegenvalt?
oke ogenblikjequote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Mocht je willen alleen slaap_zak krijgt mijn app
hehequote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat als dat in de praktijk tegenvalt?
Wat heeft hij wijde heupen voor een manquote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker diep kan je
[ afbeelding ]
En dat is seksen?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
Die twee moet je combineren man.
jaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat heeft hij wijde heupen voor een man
Je hoofd zit aan je voeten?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
mijn lichaam is precies omgekeerde van hem
gelukkig maar
godverdomme, wat weet je het toch mooi te beschrijven allemaalquote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dat is seksen?
Hoe werkt dat dan? Knuffelend de liefde bedrijven terwijl je lieflijk "laat je maar eens flink volspuiten jij vuige slet!" fluistert?
Of moet je zodra je haar in de houdgreep hebt je ballen hard tegen haar kutje laten botsen en je lul haar baarmoedermond aantikt, haar lief en teder in de nek kussen terwijl je haar streelt?
Ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dat is seksen?
Hoe werkt dat dan? Knuffelend de liefde bedrijven terwijl je lieflijk "laat je maar eens flink volspuiten jij vuige slet!" fluistert?
Of moet je zodra je haar in de houdgreep hebt je ballen hard tegen haar kutje laten botsen en je lul haar baarmoedermond aantikt, haar lief en teder in de nek kussen terwijl je haar streelt?
Wat kijkt die kerel zelf voldaan: "Ja, ik duw lekker een getekend chickie aan en dima niet."quote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker diep kan je
[ afbeelding ]
Elke benadering die jij naar een vrouw maakt is inherent vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vrouw-vriendelijke benaderingen om.
Komend kwartaal komt mijn bundeltje erotische kortverhalen en gedichten uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
godverdomme, wat weet je het toch mooi te beschrijven allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sws dat dat een bestseller wordtquote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komend kwartaal komt mijn bundeltje erotische kortverhalen en gedichten uit.
Jij kunt niet voor alle vrouwen spreken.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Elke benadering die jij naar een vrouw maakt is inherent vrouwonvriendelijk.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Mocht je willen alleen slaap_zak krijgt mijn app
Met als overkoepelend thema seksuele frustratie?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komend kwartaal komt mijn bundeltje erotische kortverhalen en gedichten uit.
Thema "het lukt niet"quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met als overkoepelend thema seksuele frustratie?
Lache man, de shop is al maanden stuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je mij een fok! abbo geeft krijg je een gesigneerde versie.
Ik heb wel een hoofdstukje "onbeantwoorde cyberliefde" geschreven. Met als ondertitel "Ode aan hoth."quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Met als overkoepelend thema seksuele frustratie?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey S_Z, zou je deze raken?
[ afbeelding ]
Ik heb je vaak genoeg antwoord gegeven, het antwoord bevalt je alleen niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb wel een hoofdstukje "onbeantwoorde cyberliefde" geschreven. Met als ondertitel "Ode aan hoth."
Ontwijkende antwoorden zijn geen antwoorden.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb je vaak genoeg antwoord gegeven, het antwoord bevalt je alleen niet.
Wat was de vraag?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ontwijkende antwoorden zijn geen antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |