Dit onderwerp is nog steeds actueel.quote:Iedereen die wel eens seks heeft gehad weet dat het niet zo heel speciaal is. Tenzij je seks hebt met iemand waar je van houdt, dit heet niet voor niets de liefde bedrijven.
Maar we leven in een maatschappij die ons laat denken dat je alles moet neuken waar je pik in past. Nou die banga van 4 straten verderop volspuiten is veel minder leuk dan met je vriendin liefdevolle seks hebben om vervolgens te knuffelen. Die banga staat 2min later weer buiten met een natte kut, haar probleem.
Overal op tv, in de krant en in muziek draait het om seks. Waarom? Waarom laten ze ons denken dat het zo geweldig is? Ja het is lekker maar mn hand doet ook goed zn werk als ik ff zin heb.
Klacht: Sinds klein worden gehersenspoeld dat het draait om seks en geld. Beide zijn niet zo speciaal tenzij je het kan delen met iemand waar je van houdt.
nietquote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik maak voortaan elke keer gewoon een TR
Neequote:Op donderdag 4 december 2014 19:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet toch hoe je er in je blote kont uitziet?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan je wel bodypic van mezelf sturen en miss als het in je smaak valt kunnen we seksen?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:31 schreef hoink581 het volgende:
HAHA DIMA WAS ZO WANHOPIG DAT HIJ IN EEN GRAP VAN 3 JAAR GELEDEN TRAPTE. TROLOLOLOOOO
Dit gaat 'm worden, vriendje.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan je wel bodypic van mezelf sturen en miss als het in je smaak valt kunnen we seksen?
ohalallalalalalalaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kun jij seksen?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat was altijd ''vrijen'' tochquote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen die mensen in van die oude voorlichtingsfilms van biologie.
Vrijenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was altijd ''vrijen'' toch
ik heb er al een notitieblokje bij gepakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt wat te leren in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |