Ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dat is seksen?
Hoe werkt dat dan? Knuffelend de liefde bedrijven terwijl je lieflijk "laat je maar eens flink volspuiten jij vuige slet!" fluistert?
Of moet je zodra je haar in de houdgreep hebt je ballen hard tegen haar kutje laten botsen en je lul haar baarmoedermond aantikt, haar lief en teder in de nek kussen terwijl je haar streelt?
Wat kijkt die kerel zelf voldaan: "Ja, ik duw lekker een getekend chickie aan en dima niet."quote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker diep kan je
[ afbeelding ]
Elke benadering die jij naar een vrouw maakt is inherent vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vrouw-vriendelijke benaderingen om.
Komend kwartaal komt mijn bundeltje erotische kortverhalen en gedichten uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
godverdomme, wat weet je het toch mooi te beschrijven allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sws dat dat een bestseller wordtquote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komend kwartaal komt mijn bundeltje erotische kortverhalen en gedichten uit.
Jij kunt niet voor alle vrouwen spreken.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Elke benadering die jij naar een vrouw maakt is inherent vrouwonvriendelijk.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Mocht je willen alleen slaap_zak krijgt mijn app
Met als overkoepelend thema seksuele frustratie?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komend kwartaal komt mijn bundeltje erotische kortverhalen en gedichten uit.
Thema "het lukt niet"quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met als overkoepelend thema seksuele frustratie?
Lache man, de shop is al maanden stuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je mij een fok! abbo geeft krijg je een gesigneerde versie.
Ik heb wel een hoofdstukje "onbeantwoorde cyberliefde" geschreven. Met als ondertitel "Ode aan hoth."quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Met als overkoepelend thema seksuele frustratie?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey S_Z, zou je deze raken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |