Ik wijs je alleen maar op je hypocrisyquote:
Doubt it. Koude oorlog, maybe. Maar geen daadwerkelijke oorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat we een derde wereldoorlog krijgen.
In dit geval blijkt dat in elk geval voor discussie open te staan jaquote:Op donderdag 4 december 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga me eens omkleden. Van geschiedenis heb ik blijkbaar geen kaas gegeten.
We zijn al een aantal keer de dans ontsprongen, dus je weet het maar nooitquote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat we een derde wereldoorlog krijgen.
Welke hypocresie? Ik heb het over een pandemie, niet het stelselmatig uitroeien van bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wijs je alleen maar op je hypocrisy
Was trouwens wel degelijk een economische opleving na de 2e wereldoorlog dus dan telt een soorlog voor jou toch ook mee? Zeker gezien de positieve effecten vergelijkbaar zijn toch?
Niet van mijquote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Faxie het volgende:
Zelfs als ik serieus reageer krijg ik huillachjes
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Koude oorlog, maybe. Maar geen daadwerkelijke oorlog.
En ze houden MH17 maar stil.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In dit geval blijkt dat in elk geval voor discussie open te staan ja
[..]
We zijn al een aantal keer de dans ontsprongen, dus je weet het maar nooit
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.
Ik had het over de effecten van en gevolgen van (net zoals jij), niet de manier waarop.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke hypocresie? Ik heb het over een pandemie, niet het stelselmatig uitroeien van bepaalde bevolkingsgroepen.
Tussen pro- en antipieten?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.
Persoonlijk denk ik niet dat NL de veroorzaker van een intercontinentale oorlog zal worden, daar is NL te klein voorquote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ze houden MH17 maar stil.
Vertel dat maar aan die Nederlandse (ex-)jihadistenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.
Nou als er een land is waar ze niet laf en schijterig zijn, is het Nederland wel. Op de regering na.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.
Ik denk dat zoiets wel de aanleiding kan zijn.quote:
Het is jammer dat al die binnenlandse conflicten nooit bij de wortel aangepakt worden. Het is of niks doen, of nukenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh FFS, het duurt nog 1 fokking dag. Als ze erover door blijven drammen dan zijn ze de weg kwijt die ze al kwijt waren.quote:
Succes en sterktequote:
Sterktequote:
Sterktequote:
Juist daarom denk ik dat er op korte termijn wel iets mee gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is jammer dat al die binnenlandse conflicten nooit bij de wortel aangepakt worden. Het is of niks doen, of nuken
En straks is pasen dierenmishandeling, kunnen we dat ook al gaan afschaffenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh FFS, het duurt nog 1 fokking dag. Als ze erover door blijven drammen dan zijn ze de weg kwijt die ze al kwijt waren.
Misschien handiger als er gewoon naar oplossingen gezocht wordt en ook daadwerkelijk wat aan deze problemen gedaan wordt?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Juist daarom denk ik dat er op korte termijn wel iets mee gaat gebeuren.
In mijn ogen is er eigenlijk geen oplossing waar iedereen tevreden mee zal zijn. Als je bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest afschaft dan trap je een grote groep in de ballen. Als we het protest negeren heb je de kans dat het afzwakt en verdwijnt, die kans lijkt me vrij klein. Als we er met z'n alle tegen in blijven gaan, ontstaat er uit eindelijk teveel ophef: burgeroorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien handiger als er gewoon naar oplossingen gezocht wordt en ook daadwerkelijk wat aan deze problemen gedaan wordt?
Dizkriminaziequote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Islam toch ook?
Onee, dat was discriminatie
Islam is vrede. Tenzij je dat niet vindt en ze je pardoes voor (en door) je neus schieten.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Islam toch ook?
Onee, dat was discriminatie
De Paashaas dierenmishandeling?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En straks is pasen dierenmishandeling, kunnen we dat ook al gaan afschaffen
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vind die pietendiscussie trouwens echt fucked op, wil het er helemaal niet over hebben.
Smakelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Pfoeh. Nu ga ik eten halen. Halen.
Smakelijkquote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Pfoeh. Nu ga ik eten halen. Halen.
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In mijn ogen is er eigenlijk geen oplossing waar iedereen tevreden mee zal zijn. Als je bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest afschaft dan trap je een grote groep in de ballen. Als we het protest negeren heb je de kans dat het afzwakt en verdwijnt, die kans lijkt me vrij klein. Als we er met z'n alle tegen in blijven gaan, ontstaat er uit eindelijk teveel ophef: burgeroorlog.
Ik denk niet dat het stopt.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!
...oh wacht.
[..]
Smakelijk.
Dankjequote:
De cadeautjes die we voor kerst willenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!
...oh wacht.
[..]
Smakelijk.
Pas je op dat je lip niet openbarst?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het stopt.
Dankje!
[..]
Dankje![]()
Ik denk dat het Nederlandse volk (lees: meerendeel met een IQ van een kipnugget), geen behoefte meer heeft aan een samenleving die in balans is. Volgens mij hebben die mensen juist het gevoel dat de samenleving allang uit balans is. Ze voelen zich achtergesteld doordat er een stereotype is ontstaan over bepaalde groeperingen. Dat stereotype hebben ze overigens wel deels zelf veroorzaakt, maar ja. Ik denk niet dat 'wij' het nog heel lang zullen pikken.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?
De staat zit vast. En de samenleving ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?
Ja maar als er niemand is die dat niet vindt dan zoeken ze wel een willekeurige blanke op op straat om hun frustraties op te botvierenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Islam is vrede. Tenzij je dat niet vindt en ze je pardoes voor (en door) je neus schieten.
Ja, legbatterij-eierenquote:[..]
De Paashaas dierenmishandeling?Het dier loopt toch echt zelf met een mandje vol eieren rond te hopsen.
Mijn lipje is al bijna beter.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas je op dat je lip niet openbarst?Kleine hapjes
Doe mij de Engelse dame die mij een kerstkaartje stuurde maar svp, hoeft geen strikje om.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
De cadeautjes die we voor kerst willen
Klopt, maar stel dat we eindelijk gemobiliseerd worden..dan kan die energie van de massa evengoed nog elke kant opgaan. Het is te stuurloos en sowieso heb je groepen die geen belang hebben bij een stabiele samenlevingquote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nederlandse volk (lees: meerendeel met een IQ van een kipnugget), geen behoefte meer heeft aan een samenleving die in balans is. Volgens mij hebben die mensen juist het gevoel dat de samenleving allang uit balans is. Ze voelen zich achtergesteld doordat er een stereotype is ontstaan over bepaalde groeperingen. Dat stereotype hebben ze overigens wel deels zelf veroorzaakt, maar ja. Ik denk niet dat 'wij' het nog heel lang zullen pikken.
Behoorlijk ja, met een botte bijl.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar als er niemand is die dat niet vindt dan zoeken ze wel een willekeurige blanke op op straat om hun frustraties op te botvieren
[..]
Ja, legbatterij-eieren
Zal het even doorgeven!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe mij de Engelse dame die mij een kerstkaartje stuurde maar svp, hoeft geen strikje om.
Ja, maar wel altijd met >= 3en want alleen durven ze nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, met een botte bijl.
Ik zei ook niets over welke kant het op zou gaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar stel dat we eindelijk gemobiliseerd worden..dan kan die energie van de massa evengoed nog elke kant opgaan. Het is te stuurloos en sowieso heb je groepen die geen belang hebben bij een stabiele samenleving
Ik zou het eerder als onmacht en onkunde en onwil bestempelen, maar vast in de zin van niet dynamisch is ie zeker nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De staat zit vast. En de samenleving ook.
Thanks! *brofist*quote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, met een botte bijl.
[..]
Zal het even doorgeven!
Maar zomaar zo'n gok nemen en hopen op een gunstige uitkomst is gewoon dwaasheidquote:Op donderdag 4 december 2014 18:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zei ook niets over welke kant het op zou gaan.![]()
JA ETEN DOEI ISLAM RACISME TERRORISME.
Misschien dat ze in het feminismetopic je van gedachten kunnen laten veranderenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:43 schreef Jelia het volgende:
Allejezus ik zie er uit als een jeti en nog is het koud.
Ik ga een oliesjeik trouwen en in Dubai wonen.
Waarom ?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat ze in het feminismetopic je van gedachten kunnen laten veranderen
Hoe is het, ouwe sarcast?quote:
*brofist*quote:
Dus vast in de zin als dynamisch dusquote:Op donderdag 4 december 2014 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als onmacht en onkunde en onwil bestempelen, maar vast in de zin van niet dynamisch is ie zeker niet
Speciaal voor jou dan Barb.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik verdien geen brofist
Of juist wel
Ik
De balans kantelt langzaamaan de voor ons ongewenste kant op en niemand is in staat daar kentering in te brengen. Daarin zitten we vast dusquote:Op donderdag 4 december 2014 18:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus vast in de zin als dynamisch dus
Als ik iemand had kunnen nomineren voor "Class of it's own" dan had ik jou wel genomineerdquote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik verdien geen brofist
Of juist wel
Ik
I said no to a beautiful girl who asked me out. I have never been asked before. Not feeling guilty. Still trying to grasp the moment. I am an adult now.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan Barb.
*brofist*
Je mag hier gewoon Nederlands typen, hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I said no to a beautiful girl who asked me out. I have never been asked before. Not feeling guilty. Still trying to grasp the moment. I am an adult now.
Waar was je al die tijd?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, goed hoor!
En hoest met jou? Zit je lekker van het onhollandse weer te genieten?
Mag het?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon Nederlands typen, hoor.
Mag, maar moet niet. Just so you know.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon Nederlands typen, hoor.
Ik heb best wel een druk leventje tegenwoordigquote:Op donderdag 4 december 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?
En lekker hoor. Zolang het maar niet regent is het hier nog steeds 20+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar in het scherm mag ik je post aanraken?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil gewoon dat jullie allemaal even vanaf je toetsenbord even dit voor me doen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb best wel een druk leventje tegenwoordigVertel, carbonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Toontje Lager
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Precies in het middenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar in het scherm mag ik je post aanraken?
Ik heb een voor mij best wel druk sociaal leven nu, ik moet gewoon dingen gaan plannenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vertel, carbon
En Toontje Lager
Klinkt goed, goed leven kerel!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een voor mij best wel druk sociaal leven nu, ik moet gewoon dingen gaan plannenen das normaalgesproken niet mijn stijl
En ik heb altijd genoeg te doen
Ik mag absoluut niet klagenquote:
Het ergste is dat alleen de AUX ingang kapot is, maar aan de rest heb ik niets!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rest in peace FM transmitter.
Pourin down some liquor
Soldeerbout?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het ergste is dat alleen de AUX ingang kapot is, maar aan de rest heb ik niets!
En goedkoop en kwalitatief minder goed alternatief als je geen AUX of USB in je auto hebt. Dan stop je een apparaatje in je aanstekeraansluiting en zoek je dezelfde FM-frequentie op. Nu is hij dus overleden.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je watte?
Sorry ik volg je even niet
Dit soort kleine berichtjes maken me blij.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag absoluut niet klagen
Zeker niet gezien de shit die ik gekend heb
Het belangrijkste is dat ik globaal gezien goed in mn vel zit de laatste tijd
Jammer dat Malta een eiland is, anders was ik wel even op de fiets voorbij gekomenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit soort kleine berichtjes maken me blij.
O zo, tis een dingetje voor in de auto.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En goedkoop en kwalitatief minder goed alternatief als je geen AUX of USB in je auto hebt. Dan stop je een apparaatje in je aanstekeraansluiting en zoek je dezelfde FM-frequentie op. Nu is hij dus overleden.
Als ik in NL ben een biertje doen dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat Malta een eiland is, anders was ik wel even op de fiets voorbij gekomen
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Zelden zo'n warm welkom gehad.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
FFFEEEEESSSSSSRRRRTTTTJJJJJEEEEE
Maar.. Waarom, als je auto al de frequentie ontvangt?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En goedkoop en kwalitatief minder goed alternatief als je geen AUX of USB in je auto hebt. Dan stop je een apparaatje in je aanstekeraansluiting en zoek je dezelfde FM-frequentie op. Nu is hij dus overleden.
Ik ben intussen helemaal vergeten wie er een man is en wie een vrouw.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, dan zijn binnenkort die kut sintenpiet smileys ook weer weg!
Anders verzamel je ze allemaal bij mij thuis, ik heb een tuintje op het zuiden en een rimboe waar elke natuurliefhebber een traantje van zal moeten wegpinkenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in NL ben een biertje doen dan.
En je bent trouwens niet de enige zolderkamerautistfokker met wie ik een biertje moet drinken
"Warm"? Damn woman, je moet de digitale cum van je borsten afvegen!quote:
En wie er online/offline is en wie onlinestatus verborgen heeftquote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben intussen helemaal vergeten wie er een man is en wie een vrouw.
Mag ik bij je komen checken dan? Ik snap het ook niet meerquote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben intussen helemaal vergeten wie er een man is en wie een vrouw.
Vind ik ook een goed plan. Waar was het ook alweer precies?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders verzamel je ze allemaal bij mij thuis, ik heb een tuintje op het zuiden en een rimboe waar elke natuurliefhebber een traantje van zal moeten wegpinken
Damn kerel, moet het per se weer geseksualiseerd worden? Jij bent wel de laatste waarvan ik zoiets verwacht.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Warm"? Damn woman, je moet de digitale cum van je borsten afvegen!
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Warm"? Damn woman, je moet de digitale cum van je borsten afvegen!
Welke piemel wil je eerst zien?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik bij je komen checken dan? Ik snap het ook niet meer
Alleen Fax komt hiermee weg, Jofu. Don't even tread there.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ik bij je komen checken dan? Ik snap het ook niet meer
Ik heb er twee. Kies maar.quote:
No typingcracks can beat da FAXquote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn kerel, moet het per se weer geseksualiseerd worden? Jij bent wel de laatste waarvan ik zoiets verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
No typingcracks can beat da FAXBij Fax verwacht je het gewoon. Dan is het een schande als hij het niet doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zaanstad, iets ten noorden van Amsterdam (en goed bereikbaar met de auto en altijd gratis parkeerplek vrijquote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed plan. Waar was het ook alweer precies?
Sorry. Ik weet dat liefde voor mij letterlijk te ver weg is en dan reageer ik soms nogal raarquote:Op donderdag 4 december 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn kerel, moet het per se weer geseksualiseerd worden? Jij bent wel de laatste waarvan ik zoiets verwacht.
Ditquote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Fax verwacht je het gewoon. Dan is het een schande als hij het niet doet.
Je denkt toch niet dat ik een auto ga huren voor een paar daagjes NL?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad, iets ten noorden van Amsterdam (en goed bereikbaar met de auto en altijd gratis parkeerplek vrij)
Met OV is het wel een beetje kutmaar tis nog wel te lopen allemaal
Dan haal ik je/jullie wel op (lopend, dat welquote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een auto ga huren voor een paar daagjes NL?Trein, of anders jat ik wel de auto van m'n zus
Ik ben voorquote:Op donderdag 4 december 2014 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan haal ik je/jullie wel op (lopend, dat wel), kunnen we op de route even bij de supermarkt voorbij voor wat vreetsel en drank
Die tel ik niet eens mee. Want daar mag je niet aan zitten.quote:
Ik vergeef het je.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry. Ik weet dat liefde voor mij letterlijk te ver weg is en dan reageer ik soms nogal raar
Dank uquote:Op donderdag 4 december 2014 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Die tel ik niet eens mee. Want daar mag je niet aan zitten.
[..]
Ik vergeef het je.
Stick of Truth? Ja, heb het gezien op YT. Erg geinig inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
Vanmiddag maar eens begonnen aan die southpark game. Best geinig.
Stick of Thruth?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
Vanmiddag maar eens begonnen aan die southpark game. Best geinig.
Waarom kan de liefde niet dichterbij komen trouwens?quote:
Die ja, had hem al 3 kwart jaar klaar staan. Toch maar aan begonnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stick of Truth? Ja, heb het gezien op YT. Erg geinig inderdaad.
"Sir Douchebag".
Wat denkt u zelf? Bijdehandje.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kan de liefde niet dichterbij komen trouwens?
Ik ben serieus.quote:
Nee. Tenminste, niet nu zomaarquote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
Als in: zou dat niet opgelost kunnen worden?
Kidnapping een optie?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, niet nu zomaar![]()
FML
Zullen we samen een bank beroven?quote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben weer even sociaal doen
We gingen Barbie kidnappen toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Zullen we samen een bank beroven?
[..]
Veel plezier.
Zie het als een side-job.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We gingen Barbie kidnappen toch?
Enjoy, matequote:Op donderdag 4 december 2014 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben weer even sociaal doen
Die ga ik ook nog een keer doen ja. Twijfel even of ik hem op console ga halen of via Steam binnenhaal.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ja, had hem al 3 kwart jaar klaar staan. Toch maar aan begonnen.
En voor je het weet ben je 5 uur verder.
Yes, that will make me love me, force herquote:
Jou kidnappen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, that will make me love me, force her
Tsja, je had er ook eentje in de buurt uit kunnen zoeken. Zat gingers in Nederland.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kan de liefde niet dichterbij komen trouwens?
Alsof het een keuze isquote:Op donderdag 4 december 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je had er ook eentje in de buurt uit kunnen zoeken. Zat gingers in Nederland.
50%quote:
Het ging helemaal niet over mij, ouwe.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je had er ook eentje in de buurt uit kunnen zoeken. Zat gingers in Nederland.
Ik ben de gene die naar binnen gaat en z'n leven op het spel zet.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
55, mijn voertuig, mijn brandstof etc.
Nou, Myr boft maarquote:
Cleavage en boobs showen? pff.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben de gene die naar binnen gaat en z'n leven op het spel zet.
Klinkt wel gezellig. I'm in.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
Ik wil Fok!verkering met Fera, Fas en Straw
Dat werkt alleen bij mooie vrouwen. Ik neem grof geschut mee.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cleavage en boobs showen? pff.
Mag het van Hep? Zo ja, dan bouw ik hier even een gigantisch feest in mijn eentje door jouw antwoordquote:
Het mag wel met Fas en Straw, maar niet met jou. Flauw hè.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag het van Hep? Zo ja, dan bouw ik hier even een gigantisch feest in mijn eentje door jouw antwoord![]()
![]()
Zwaar voertuig mee dus... Check..quote:Op donderdag 4 december 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij mooie vrouwen. Ik neem grof geschut mee.
Jemig. Maar ik zie er toch lesbisch uit?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het mag wel met Fas en Straw, maar niet met jou. Flauw hè.
Dat je overkomt als een sarcastic cold hearted fuck. En daar zijn er al genoeg van.quote:
Nee, die foto houd ik voor mezelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jemig. Maar ik zie er toch lesbisch uit?Of heeft hij de 11jarige artelligence foto gezien?
Nee.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jouw keuze op haar is gevallen denk ik
Net alsof hij ongelijk had.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je overkomt als een sarcastic cold hearted fuck. En daar zijn er al genoeg van.
Even ongerelateerd aan die foto, heb je een vrouwelijke penis?quote:
Dat heeft hij ook.quote:
Whut?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Even ongerelateerd aan die foto, heb je een vrouwelijke penis?
Fokflientjequote:Op donderdag 4 december 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
Ik wil Fok!verkering met Fera, Fas en Straw
Hep vraagt dat.quote:
Ik onderlijd niks lijdzaam. Maar keuze is er simpelweg niet altijd. Dat duidelijk genoeg voor je?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liefde is nu ook weer niet iets dat je maar lijdzaam moet ondergaan ofzo, dacht ik altijd.
Ik snap dat jij dat vindt, ik ben het er gewoon niet mee eens.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik onderlijd niks lijdzaam. Maar keuze is er simpelweg niet altijd. Dat duidelijk genoeg voor je?
Dat hoeft ook niet. Maar oordeel dan ook niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat vindt, ik ben het er gewoon niet mee eens.
Penis ter grootte van een clit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Clitoris? Of een heel mooi uitziende piemel. Taken care of, soft etc....
Een long distance relatie aangaan is toch een keuze?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik onderlijd niks lijdzaam. Maar keuze is er simpelweg niet altijd. Dat duidelijk genoeg voor je?
Tik 'm aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wat weet ik nu eigenlijk, ik ben mijn puisten nog niet eens ontgroeid
Kutacne
Bekende feels.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wat weet ik nu eigenlijk, ik ben mijn puisten nog niet eens ontgroeid
Kutacne
Verliefd worden niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een long distance relatie aangaan is toch een keuze?
Been there, done that.. 9000km is toch iets teveel an het goedequote:Op donderdag 4 december 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen oordeel hoor, ik snap best waarom je een langeafstandsrelatie zou willen aangaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar oordeel dan ook niet.
Het is niet heel erg, ze zitten altijd in mijn mondhoeken, kin, soms voorhoofd. Het is niet dat ik er heel veel last van heb op af en toe een ontstekinkje na, maar het is gewoon alleen maar erger geworden na mijn 16equote:Op donderdag 4 december 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bekende feels.Heb je het erg? Het is me bij jou (op foto's en cam) nooit opgevallen.
Permission granted.quote:
Hoeveel zou je wel acceptabel vinden?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that.. 9000km is toch iets teveel an het goede
Nouja, als je al een relatie had en één van de twee moet dan ergens ver weg heen, dan vind ik het al lastiger een keuze te noemen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
8460quote:Op donderdag 4 december 2014 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel zou je wel acceptabel vinden?
Ik ook wel hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
Loka's acne valt trouwens wel mee, van wat ik heb gezien. Ik heb het erger gehad.
Heb je niet meer met die Amerikaanse?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that.. 9000km is toch iets teveel an het goede
Nog geen 1/10e zoiets?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel zou je wel acceptabel vinden?
Van die sudden outbreaks.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Het komt bij vlagen.
Dat is nu bijna 2 maanden over zo ongeveer..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je niet meer met die Amerikaanse?
Outbreak is een film over Ebola. Ik vind niet dat je acne kan vergelijken met ebola.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die sudden outbreaks.Altijd op een moment dat het je heel slecht uitkomt. Presentatie voor school of je vriend die langs komt.
Dat dus, net die ene keer dat je bij je iets te eerlijke familie op bezoek moet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die sudden outbreaks.Altijd op een moment dat het je heel slecht uitkomt. Presentatie voor school of je vriend die langs komt.
You go places, you meet people. That simple.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef Myraela het volgende:
Maar hoe val je voor iemand zo ver weg? Waar ontmoet je ze dan?
Ikzelf vind 900 km ook wel rijkelijk veel. Maar hey, dat ben ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog geen 1/10e zoiets?
Aangezien ik met mijn stomme kop toch weer voor iemand dreig te vallen die in Engeland woont
Oh wist ik niet, of was ik weer vergeten. Door de afstand? Vervelend wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is nu bijna 2 maanden over zo ongeveer..
Ik vind Hoorn - Arnhem al ver.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ikzelf vind 900 km ook wel rijkelijk veel. Maar hey, dat ben ik.
Dit zou, inclusief overtoch met boot en met de auto 6 uur reizen zijn.. Dat ligt voor mij toch makkelijker als 14 uur in een vliegtuig..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op cam valt het idd niet op, die is niet scherp genoeg.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Outbreak is een film over Ebola. Ik vind niet dat je acne kan vergelijken met ebola.
/slechtegrap
Maar mij is het ook niet opgevallen op cam trouwens :$
Herkenbaar. Al vragen ze hier altijd of ik niet eens moet gaan lijnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dus, net die ene keer dat je bij je iets te eerlijke familie op bezoek moet.
En ze je dan vragen wat voor slagveld er op je gezicht heeft plaatsgevonden
Niet zozeer de afstand, zij vnd dat ze mij niet kon geven wat ik nodig had, en had ondertussen gevoelens gekregen voor iemand die praktisch bij haar om de hoek woont. Dat vond ze tegenover mij niet eerlijk, dus brak ze het af.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, of was ik weer vergeten. Door de afstand? Vervelend wel.
Dank u voor uw constructieve support.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon cam-meets!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Op cam valt het idd niet op, die is niet scherp genoeg.En het is ook wel minder geworden met benzoylperoxide.
[..]
Herkenbaar. Al vragen ze hier altijd of ik niet eens moet gaan lijnen.
Jij bent sinds de laatste keer dat ik je gezien heb al een stuk afgevallen toch? Afgeende op de laatste foto die ik van je gezien heb met Bogie op schoot..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Op cam valt het idd niet op, die is niet scherp genoeg.En het is ook wel minder geworden met benzoylperoxide.
[..]
Ik heb niet veel contact met mensen die zo ver weg wonen hoor. Hooguit online, maar ik snap online verliefd worden niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You go places, you meet people. That simple.
Dat vroeg mijn moeder ook een keer, ik was oprecht beledigd.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
*Brohug*quote:Op donderdag 4 december 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik mis haar gewoon, sorry als ik prikkelbaar overkom
Maar dat is ook wel een lullige foto. Daar lijk ik ook gewoon veel dikker.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent sinds de laatste keer dat ik je gezien heb al een stuk afgevallen toch? Afgeende op de laatste foto die ik van je gezien heb met Bogie op schoot..
Ik ben niet online verliefd geworden.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet veel contact met mensen die zo ver weg wonen hoor. Hooguit online, maar ik snap online verliefd worden niet.
Toch wel zonde, was een leuk meisje. Tenminste, zo zag ze eruit. Maar wel eerlijk van haar zo, ze had je ook aan het lijntje kunnen houden.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zozeer de afstand, zij vnd dat ze mij niet kon geven wat ik nodig had, en had ondertussen gevoelens gekregen voor iemand die praktisch bij haar om de hoek woont. Dat vond ze tegenover mij niet eerlijk, dus brak ze het af.
Barb, personal question, hoe zit het nou met jou dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank u voor uw constructieve support.
Wat. Jij bent verre van dik. Ik kan het me bij mij nog wel enigszins voorstellen, maar ik denk altijd wel: waar bemoei je je mee?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn moeder ook een keer, ik was oprecht beledigd.
Sinds ze zelf is gaan lijnen vind ze ineens iedereen dik, ofzo
Ok, maar ik heb het ook nergens over jouw situatie.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet online verliefd geworden.
The boards you post on!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You go places, you meet people. That simple.
Dat vind ik dus ook, hoogstens een beetje skinny fat.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat. Jij bent verre van dik. Ik kan het me bij mij nog wel enigszins voorstellen, maar ik denk altijd wel: waar bemoei je je mee?
Lijkt wel een ex-roker.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, hoogstens een beetje skinny fat.
Maar zij levert dus nu kritiek op de levensstijl van iedereen die niet drie keer per week naar de sportschool gaat, en kijkt veroordelend naar mijn gebakjes
I need one nowquote:
Wij zijn vanaf dag 1 continu eerlijk geweest tegen elkaar, dat scheelt wel jaquote:Op donderdag 4 december 2014 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch wel zonde, was een leuk meisje. Tenminste, zo zag ze eruit. Maar wel eerlijk van haar zo, ze had je ook aan het lijntje kunnen houden.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zij levert dus nu kritiek op de levensstijl van iedereen die niet drie keer per week naar de sportschool gaat, en kijkt veroordelend naar mijn gebakjes
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Hé.quote:
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt aangezien het er of niet toe doet of het allemaal al gezegd is.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Barb, personal question, hoe zit het nou met jou dan?
Het is niet Samzz toch? Aangezien men hier daar niet over ophoudt enzo
Vervelend. Meestal hoor je juist dat het beter wordt na de puberteit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet heel erg, ze zitten altijd in mijn mondhoeken, kin, soms voorhoofd. Het is niet dat ik er heel veel last van heb op af en toe een ontstekinkje na, maar het is gewoon alleen maar erger geworden na mijn 16e
Ik weet niks verder eigenlijk.. Ik zie alleen wat de anderen posten.. Ik ben steeds langere periodes afwezig enzo, dus mis altijd vanalles..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt aangezien het er of niet toe doet of het allemaal al gezegd is.
In de puberteit gebruikte ik nog geen anticonceptie, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vervelend. Meestal hoor je juist dat het beter wordt na de puberteit.
Ik gebruikte het toen juist wel en daardoor werd het onderdrukt. Op mijn 18e kreeg ik de eerste echte uitbraak en toen ben ik van pil gewisseld (Microgynon 20 naar Yasmin). Toen had ik echt heel lang een perfect gave huid. Alleen jammer dat die troep allemaal bijwerkingen gaf.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de puberteit gebruikte ik nog geen anticonceptie, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.
Ach, de kans dat ik de loterij win is groter dan de kans dat Samzz en Barbusse nu geen lange-afstandsrelatie hebben. De enige mensen die vaker op dezelfde tijd over dezelfde gevoelens zullen jammeren zijn eeneiige tweelingen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niks verder eigenlijk.. Ik zie alleen wat de anderen posten.. Ik ben steeds langere periodes afwezig enzo, dus mis altijd vanalles..
Ik vroeg me gewoon af wie en hoedat, niet om je op te fokken ofzo, maar gewoon puur interesse
Het doet er simpelweg niet toe, mate. Ik ben gek op haar, zij is gek op mij, maar er zitten kilometers tussen ons. Dat is gewoon kut. You;ve been there.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niks verder eigenlijk.. Ik zie alleen wat de anderen posten.. Ik ben steeds langere periodes afwezig enzo, dus mis altijd vanalles..
Ik vroeg me gewoon af wie en hoedat, niet om je op te fokken ofzo, maar gewoon puur interesse
Men denkt het door hoe ze op elkaar reageren en omdat Samzz naar Malta is geweest, maar als het wel Samzz is lijkt die geheimzinnigheid me nogal overbodig. Iedereen denkt het immers toch al. Dus dan zal het wel niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt zo defensief. Ik denk niet dat Joof het zo bedoelt.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het doet er simpelweg niet toe, mate. Ik ben gek op haar, zij is gek op mij, maar er zitten kilometers tussen ons. Dat is gewoon kut. You;ve been there.
Ik had het in mijn puberteit nauwelijks, en met anticonceptie werd het hoogstens een beetje minder als ik daarmee wisselde. Yasmin heeft de naam dat het helpt tegen acne, maar dat deed het bij mij ook niet echt.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruikte het toen juist wel en daardoor werd het onderdrukt. Op mijn 18e kreeg ik de eerste echte uitbraak en toen ben ik van pil gewisseld (Microgynon 20 naar Yasmin). Toen had ik echt heel lang een perfect gave huid. Alleen jammer dat die troep allemaal bijwerkingen gaf.
Je had het vooral bij je mond en kin toch? Dat is wel een teken dat het hormonaal is volgens mij.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het in mijn puberteit nauwelijks, en met anticonceptie werd het hoogstens een beetje minder als ik daarmee wisselde. Yasmin heeft de naam dat het helpt tegen acne, maar dat deed het bij mij ook niet echt.
Nogmaals, ik val je niet aan, don't get defensive on me pal, ik snap wat je bedoeld, maar daar ging het mij niet om..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het doet er simpelweg niet toe, mate. Ik ben gek op haar, zij is gek op mij, maar er zitten kilometers tussen ons. Dat is gewoon kut. You;ve been there.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt zo defensief. Ik denk niet dat Joof het zo bedoelt.
Klopt, het kan ook bijna geen toeval zijn dus ik ging daar al vanuitquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had het vooral bij je mond en kin toch? Dat is wel een teken dat het hormonaal is volgens mij.
Defensief? Oh, so now we are laying siege now?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt zo defensief. Ik denk niet dat Joof het zo bedoelt.
Mijn ex kreeg juist meer last toen ze stopte met de pil, had een gaaf huidje toen ze Microgynon 30 slikte..quote:Op donderdag 4 december 2014 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het in mijn puberteit nauwelijks, en met anticonceptie werd het hoogstens een beetje minder als ik daarmee wisselde. Yasmin heeft de naam dat het helpt tegen acne, maar dat deed het bij mij ook niet echt.
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel.. Is het nou wel of niet Samzz?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Defensief? Oh, so now we are laying siege now?
Ik had bij een Implanon ook nog steeds last van acné.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, het kan ook bijna geen toeval zijn dus ik ging daar al vanuit
Als mijn implantaat verlopen is maar eens een tijdje zonder proberen.
We got all night mister.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kwam zo over. Misschien vergis ik me.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
"Suddenly it wasn't the glow of the sunset anymore, but the glow of a tactically executed carpetbombing. by carpetburn"
"I love the smell of Napalm in the morning.."quote:Op donderdag 4 december 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
"Suddenly it wasn't the glow of the sunset anymore, but the glow of a tactically executed carpetbombing."
Ja ik ook. Maar ik heb wel minder last van de andere bijwerkingen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had bij een Implanon ook nog steeds last van acné.
Ik vat hem even nietquote:
Apocalypse Now.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"I love the smell of Napalm in the morning.."
quote:
Voor mij was het een bevrijding. Heb me nog nooit beter gevoeld eigenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik heb wel minder last van de andere bijwerkingen.
Ik zou wel weer eens willen weten hoe het voelt helemaal zonder hormonen, zo lang geleden
Je vergist je.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kwam zo over. Misschien vergis ik me.
Er is een verhaal uit de Romeinse geschiedenis, dat ze een stad in het zuiden van Italie belegerden. Onderhandelaars kwamen over en zeiden dat vrede bespreekbaar was, maar alleen als de belegering opgeheven werd. Ze geven aan dat ze genoeg voorraden hadden om een belegering van 7 jaar uit te staan. Het antwoord van de romeinse generaal; ok, dan nemen we de stad in op het achtse jaar.quote:
WTF.quote:
/faxiequote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
Er is een verhaal uit de Romeinse geschiedenis, dat ze een stad in het zuiden van Italie belegerden. Onderhandelaars kwamen over en zeiden dat vrede bespreekbaar was, maar alleen als de belegering opgeheven werd. Ze geven aan dat ze genoeg voorraden hadden om een belegering van 7 jaar uit te staan. Het antwoord van de romeinse generaal; ok, dan nemen we de stad in op het achtse jaar.
Ben jij zo geduldig?
Google carpet burn.quote:
Mijn vraag is; does this actually matter? Het kan iedereen zijn, zorgt er niet voor dat ik haar minder mis.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel.. Is het nou wel of niet Samzz?
Ik vooral een beetje somberheid, veel van die irritante doorbraakbloedingen, onweerstaanbare cravings naar eten in de stopweek. Libidogebrek is me bespaard geblevenquote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij was het een bevrijding. Heb me nog nooit beter gevoeld eigenlijk.Maar ik had dan ook wel veel last van de bijwerkingen. Ook nauwelijks libido meer.
"En mijn scheermes wordt steeds botter."quote:Op donderdag 4 december 2014 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
/faxie
Op ware liefde wacht ik al 30+ jaar
/faxie mode uit
Somberheid had ik ook. En vaak knallende hoofdpijn. Soms wat droogheid daar beneden. Zelfs masturberen was niet leuk meer. Kwam gewoon niet klaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vooral een beetje somberheid, veel van die irritante doorbraakbloedingen, onweerstaanbare cravings naar eten in de stopweek. Libidogebrek is me bespaard gebleven
Voor jouw gemis maakt het geen fuck uit, voor mijn nieuwsgierigheid des te meer.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vraag is; does this actually matter? Het kan iedereen zijn, zorgt er niet voor dat ik haar minder mis.
Grappig dat je anderen aanvalt op hun visie over liefde, maar zelf blijkbaar teveel schaamte hebt om te stoppen met dat defensieve en ontwijkende gedrag over een publiek geheim van deze SC.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vraag is; does this actually matter? Het kan iedereen zijn, zorgt er niet voor dat ik haar minder mis.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Grappig dat je anderen aanvalt op hun visie over liefde, maar zelf blijkbaar teveel schaamte hebt om te stoppen met dat defensieve en ontwijkende gedrag over een publiek geheim van deze SC.
Eeerlijk genoeg. Granted.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor jouw gemis maakt het geen fuck uit, voor mijn nieuwsgierigheid des te meer.
Eerlijk genoeg voor je?
dat je die persoon mist snap ik, maar daar ging het mij nu even niet om.
"Blijkbaar teveel schaamte"quote:Op donderdag 4 december 2014 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Grappig dat je anderen aanvalt op hun visie over liefde, maar zelf blijkbaar teveel schaamte hebt om te stoppen met dat defensieve en ontwijkende gedrag over een publiek geheim van deze SC.
Gaat het ons iets aan? Nee eigenlijk helemaal niet. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het alleen maar erg leuk voor jullie beiden als het zo is. Maar als het zo is vind ik aan de andere kant ook wel weer dat het vage gedoe dan ook wel eens over mag zijn. Dat geheimzinnige lokt alleen maar meer reacties en roddels uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo geheimzinnig is het toch niet? Zij is bij hem langsgeweest en sindsdien zijn er struggles.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat het ons iets aan? Nee eigenlijk helemaal niet. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het alleen maar erg leuk voor jullie beiden als het zo is. Maar als het zo is vind ik aan de andere kant ook wel weer dat het vage gedoe dan ook wel eens over mag zijn. Dat geheimzinnige lokt alleen maar meer reacties en roddels uit.
Klopt, het was een slechte imitatie van jouw eerdere aannames. Ik vergat alleen het "Samzz boft maarquote:Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Blijkbaar teveel schaamte"
Dude, je bent beter dan dit.
Skyfallquote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik heb nog anderhalf uur Skyfall op pauze staan
Collecte?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
Nou, het was fantastisch in de kerk. Er was gewoon een collecte, ik was oprecht verbaasd
.
Die is toch niet met Daniel?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Skyfall
Al is Casino Royale ook wel tof.
Die mensen hebben geen schaamte. Totdat je in je boxershorts de deur open doet als ze huis-aan-huis gaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
Nou, het was fantastisch in de kerk. Er was gewoon een collecte, ik was oprecht verbaasd
.
Wat was de gemiddelde giftgrootte?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:52 schreef Samzz het volgende:
.
Jawel.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een collecte voor de kerk. Serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |