Ik wijs je alleen maar op je hypocrisyquote:
Doubt it. Koude oorlog, maybe. Maar geen daadwerkelijke oorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat we een derde wereldoorlog krijgen.
In dit geval blijkt dat in elk geval voor discussie open te staan jaquote:Op donderdag 4 december 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga me eens omkleden. Van geschiedenis heb ik blijkbaar geen kaas gegeten.
We zijn al een aantal keer de dans ontsprongen, dus je weet het maar nooitquote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat we een derde wereldoorlog krijgen.
Welke hypocresie? Ik heb het over een pandemie, niet het stelselmatig uitroeien van bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wijs je alleen maar op je hypocrisy
Was trouwens wel degelijk een economische opleving na de 2e wereldoorlog dus dan telt een soorlog voor jou toch ook mee? Zeker gezien de positieve effecten vergelijkbaar zijn toch?
Niet van mijquote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Faxie het volgende:
Zelfs als ik serieus reageer krijg ik huillachjes
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Koude oorlog, maybe. Maar geen daadwerkelijke oorlog.
En ze houden MH17 maar stil.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In dit geval blijkt dat in elk geval voor discussie open te staan ja
[..]
We zijn al een aantal keer de dans ontsprongen, dus je weet het maar nooit
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.
Ik had het over de effecten van en gevolgen van (net zoals jij), niet de manier waarop.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke hypocresie? Ik heb het over een pandemie, niet het stelselmatig uitroeien van bepaalde bevolkingsgroepen.
Tussen pro- en antipieten?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.
Persoonlijk denk ik niet dat NL de veroorzaker van een intercontinentale oorlog zal worden, daar is NL te klein voorquote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ze houden MH17 maar stil.
Vertel dat maar aan die Nederlandse (ex-)jihadistenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.
Nou als er een land is waar ze niet laf en schijterig zijn, is het Nederland wel. Op de regering na.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.
Ik denk dat zoiets wel de aanleiding kan zijn.quote:
Het is jammer dat al die binnenlandse conflicten nooit bij de wortel aangepakt worden. Het is of niks doen, of nukenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh FFS, het duurt nog 1 fokking dag. Als ze erover door blijven drammen dan zijn ze de weg kwijt die ze al kwijt waren.quote:
Succes en sterktequote:
Sterktequote:
Sterktequote:
Juist daarom denk ik dat er op korte termijn wel iets mee gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is jammer dat al die binnenlandse conflicten nooit bij de wortel aangepakt worden. Het is of niks doen, of nuken
En straks is pasen dierenmishandeling, kunnen we dat ook al gaan afschaffenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh FFS, het duurt nog 1 fokking dag. Als ze erover door blijven drammen dan zijn ze de weg kwijt die ze al kwijt waren.
Misschien handiger als er gewoon naar oplossingen gezocht wordt en ook daadwerkelijk wat aan deze problemen gedaan wordt?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Juist daarom denk ik dat er op korte termijn wel iets mee gaat gebeuren.
In mijn ogen is er eigenlijk geen oplossing waar iedereen tevreden mee zal zijn. Als je bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest afschaft dan trap je een grote groep in de ballen. Als we het protest negeren heb je de kans dat het afzwakt en verdwijnt, die kans lijkt me vrij klein. Als we er met z'n alle tegen in blijven gaan, ontstaat er uit eindelijk teveel ophef: burgeroorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien handiger als er gewoon naar oplossingen gezocht wordt en ook daadwerkelijk wat aan deze problemen gedaan wordt?
Dizkriminaziequote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Islam toch ook?
Onee, dat was discriminatie
Islam is vrede. Tenzij je dat niet vindt en ze je pardoes voor (en door) je neus schieten.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Islam toch ook?
Onee, dat was discriminatie
De Paashaas dierenmishandeling?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En straks is pasen dierenmishandeling, kunnen we dat ook al gaan afschaffen
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vind die pietendiscussie trouwens echt fucked op, wil het er helemaal niet over hebben.
Smakelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Pfoeh. Nu ga ik eten halen. Halen.
Smakelijkquote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Pfoeh. Nu ga ik eten halen. Halen.
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In mijn ogen is er eigenlijk geen oplossing waar iedereen tevreden mee zal zijn. Als je bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest afschaft dan trap je een grote groep in de ballen. Als we het protest negeren heb je de kans dat het afzwakt en verdwijnt, die kans lijkt me vrij klein. Als we er met z'n alle tegen in blijven gaan, ontstaat er uit eindelijk teveel ophef: burgeroorlog.
Ik denk niet dat het stopt.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!
...oh wacht.
[..]
Smakelijk.
Dankjequote:
De cadeautjes die we voor kerst willenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!
...oh wacht.
[..]
Smakelijk.
Pas je op dat je lip niet openbarst?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het stopt.
Dankje!
[..]
Dankje![]()
Ik denk dat het Nederlandse volk (lees: meerendeel met een IQ van een kipnugget), geen behoefte meer heeft aan een samenleving die in balans is. Volgens mij hebben die mensen juist het gevoel dat de samenleving allang uit balans is. Ze voelen zich achtergesteld doordat er een stereotype is ontstaan over bepaalde groeperingen. Dat stereotype hebben ze overigens wel deels zelf veroorzaakt, maar ja. Ik denk niet dat 'wij' het nog heel lang zullen pikken.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?
De staat zit vast. En de samenleving ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?
Ja maar als er niemand is die dat niet vindt dan zoeken ze wel een willekeurige blanke op op straat om hun frustraties op te botvierenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Islam is vrede. Tenzij je dat niet vindt en ze je pardoes voor (en door) je neus schieten.
Ja, legbatterij-eierenquote:[..]
De Paashaas dierenmishandeling?Het dier loopt toch echt zelf met een mandje vol eieren rond te hopsen.
Mijn lipje is al bijna beter.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas je op dat je lip niet openbarst?Kleine hapjes
Doe mij de Engelse dame die mij een kerstkaartje stuurde maar svp, hoeft geen strikje om.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
De cadeautjes die we voor kerst willen
Klopt, maar stel dat we eindelijk gemobiliseerd worden..dan kan die energie van de massa evengoed nog elke kant opgaan. Het is te stuurloos en sowieso heb je groepen die geen belang hebben bij een stabiele samenlevingquote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nederlandse volk (lees: meerendeel met een IQ van een kipnugget), geen behoefte meer heeft aan een samenleving die in balans is. Volgens mij hebben die mensen juist het gevoel dat de samenleving allang uit balans is. Ze voelen zich achtergesteld doordat er een stereotype is ontstaan over bepaalde groeperingen. Dat stereotype hebben ze overigens wel deels zelf veroorzaakt, maar ja. Ik denk niet dat 'wij' het nog heel lang zullen pikken.
Behoorlijk ja, met een botte bijl.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar als er niemand is die dat niet vindt dan zoeken ze wel een willekeurige blanke op op straat om hun frustraties op te botvieren
[..]
Ja, legbatterij-eieren
Zal het even doorgeven!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe mij de Engelse dame die mij een kerstkaartje stuurde maar svp, hoeft geen strikje om.
Ja, maar wel altijd met >= 3en want alleen durven ze nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, met een botte bijl.
Ik zei ook niets over welke kant het op zou gaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar stel dat we eindelijk gemobiliseerd worden..dan kan die energie van de massa evengoed nog elke kant opgaan. Het is te stuurloos en sowieso heb je groepen die geen belang hebben bij een stabiele samenleving
Ik zou het eerder als onmacht en onkunde en onwil bestempelen, maar vast in de zin van niet dynamisch is ie zeker nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De staat zit vast. En de samenleving ook.
Thanks! *brofist*quote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, met een botte bijl.
[..]
Zal het even doorgeven!
Maar zomaar zo'n gok nemen en hopen op een gunstige uitkomst is gewoon dwaasheidquote:Op donderdag 4 december 2014 18:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zei ook niets over welke kant het op zou gaan.![]()
JA ETEN DOEI ISLAM RACISME TERRORISME.
Misschien dat ze in het feminismetopic je van gedachten kunnen laten veranderenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:43 schreef Jelia het volgende:
Allejezus ik zie er uit als een jeti en nog is het koud.
Ik ga een oliesjeik trouwen en in Dubai wonen.
Waarom ?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat ze in het feminismetopic je van gedachten kunnen laten veranderen
Hoe is het, ouwe sarcast?quote:
*brofist*quote:
Dus vast in de zin als dynamisch dusquote:Op donderdag 4 december 2014 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als onmacht en onkunde en onwil bestempelen, maar vast in de zin van niet dynamisch is ie zeker niet
Speciaal voor jou dan Barb.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik verdien geen brofist
Of juist wel
Ik
De balans kantelt langzaamaan de voor ons ongewenste kant op en niemand is in staat daar kentering in te brengen. Daarin zitten we vast dusquote:Op donderdag 4 december 2014 18:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus vast in de zin als dynamisch dus
Als ik iemand had kunnen nomineren voor "Class of it's own" dan had ik jou wel genomineerdquote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik verdien geen brofist
Of juist wel
Ik
I said no to a beautiful girl who asked me out. I have never been asked before. Not feeling guilty. Still trying to grasp the moment. I am an adult now.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan Barb.
*brofist*
Je mag hier gewoon Nederlands typen, hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I said no to a beautiful girl who asked me out. I have never been asked before. Not feeling guilty. Still trying to grasp the moment. I am an adult now.
Waar was je al die tijd?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, goed hoor!
En hoest met jou? Zit je lekker van het onhollandse weer te genieten?
Mag het?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon Nederlands typen, hoor.
Mag, maar moet niet. Just so you know.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon Nederlands typen, hoor.
Ik heb best wel een druk leventje tegenwoordigquote:Op donderdag 4 december 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?
En lekker hoor. Zolang het maar niet regent is het hier nog steeds 20+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar in het scherm mag ik je post aanraken?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil gewoon dat jullie allemaal even vanaf je toetsenbord even dit voor me doen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb best wel een druk leventje tegenwoordigVertel, carbonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Toontje Lager
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Precies in het middenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar in het scherm mag ik je post aanraken?
Ik heb een voor mij best wel druk sociaal leven nu, ik moet gewoon dingen gaan plannenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vertel, carbon
En Toontje Lager
Klinkt goed, goed leven kerel!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een voor mij best wel druk sociaal leven nu, ik moet gewoon dingen gaan plannenen das normaalgesproken niet mijn stijl
En ik heb altijd genoeg te doen
Ik mag absoluut niet klagenquote:
Het ergste is dat alleen de AUX ingang kapot is, maar aan de rest heb ik niets!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rest in peace FM transmitter.
Pourin down some liquor
Soldeerbout?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het ergste is dat alleen de AUX ingang kapot is, maar aan de rest heb ik niets!
En goedkoop en kwalitatief minder goed alternatief als je geen AUX of USB in je auto hebt. Dan stop je een apparaatje in je aanstekeraansluiting en zoek je dezelfde FM-frequentie op. Nu is hij dus overleden.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je watte?
Sorry ik volg je even niet
Dit soort kleine berichtjes maken me blij.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag absoluut niet klagen
Zeker niet gezien de shit die ik gekend heb
Het belangrijkste is dat ik globaal gezien goed in mn vel zit de laatste tijd
Jammer dat Malta een eiland is, anders was ik wel even op de fiets voorbij gekomenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit soort kleine berichtjes maken me blij.
O zo, tis een dingetje voor in de auto.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En goedkoop en kwalitatief minder goed alternatief als je geen AUX of USB in je auto hebt. Dan stop je een apparaatje in je aanstekeraansluiting en zoek je dezelfde FM-frequentie op. Nu is hij dus overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |