Ik wijs je alleen maar op je hypocrisyquote:
Doubt it. Koude oorlog, maybe. Maar geen daadwerkelijke oorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat we een derde wereldoorlog krijgen.
In dit geval blijkt dat in elk geval voor discussie open te staan jaquote:Op donderdag 4 december 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga me eens omkleden. Van geschiedenis heb ik blijkbaar geen kaas gegeten.
We zijn al een aantal keer de dans ontsprongen, dus je weet het maar nooitquote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat we een derde wereldoorlog krijgen.
Welke hypocresie? Ik heb het over een pandemie, niet het stelselmatig uitroeien van bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wijs je alleen maar op je hypocrisy
Was trouwens wel degelijk een economische opleving na de 2e wereldoorlog dus dan telt een soorlog voor jou toch ook mee? Zeker gezien de positieve effecten vergelijkbaar zijn toch?
Niet van mijquote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Faxie het volgende:
Zelfs als ik serieus reageer krijg ik huillachjes
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Koude oorlog, maybe. Maar geen daadwerkelijke oorlog.
En ze houden MH17 maar stil.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In dit geval blijkt dat in elk geval voor discussie open te staan ja
[..]
We zijn al een aantal keer de dans ontsprongen, dus je weet het maar nooit
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.
Ik had het over de effecten van en gevolgen van (net zoals jij), niet de manier waarop.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke hypocresie? Ik heb het over een pandemie, niet het stelselmatig uitroeien van bepaalde bevolkingsgroepen.
Tussen pro- en antipieten?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.
Persoonlijk denk ik niet dat NL de veroorzaker van een intercontinentale oorlog zal worden, daar is NL te klein voorquote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ze houden MH17 maar stil.
Vertel dat maar aan die Nederlandse (ex-)jihadistenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.
Nou als er een land is waar ze niet laf en schijterig zijn, is het Nederland wel. Op de regering na.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.
Ik denk dat zoiets wel de aanleiding kan zijn.quote:
Het is jammer dat al die binnenlandse conflicten nooit bij de wortel aangepakt worden. Het is of niks doen, of nukenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh FFS, het duurt nog 1 fokking dag. Als ze erover door blijven drammen dan zijn ze de weg kwijt die ze al kwijt waren.quote:
Succes en sterktequote:
Sterktequote:
Sterktequote:
Juist daarom denk ik dat er op korte termijn wel iets mee gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is jammer dat al die binnenlandse conflicten nooit bij de wortel aangepakt worden. Het is of niks doen, of nuken
En straks is pasen dierenmishandeling, kunnen we dat ook al gaan afschaffenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh FFS, het duurt nog 1 fokking dag. Als ze erover door blijven drammen dan zijn ze de weg kwijt die ze al kwijt waren.
Misschien handiger als er gewoon naar oplossingen gezocht wordt en ook daadwerkelijk wat aan deze problemen gedaan wordt?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Juist daarom denk ik dat er op korte termijn wel iets mee gaat gebeuren.
In mijn ogen is er eigenlijk geen oplossing waar iedereen tevreden mee zal zijn. Als je bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest afschaft dan trap je een grote groep in de ballen. Als we het protest negeren heb je de kans dat het afzwakt en verdwijnt, die kans lijkt me vrij klein. Als we er met z'n alle tegen in blijven gaan, ontstaat er uit eindelijk teveel ophef: burgeroorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien handiger als er gewoon naar oplossingen gezocht wordt en ook daadwerkelijk wat aan deze problemen gedaan wordt?
Dizkriminaziequote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Islam toch ook?
Onee, dat was discriminatie
Islam is vrede. Tenzij je dat niet vindt en ze je pardoes voor (en door) je neus schieten.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Islam toch ook?
Onee, dat was discriminatie
De Paashaas dierenmishandeling?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En straks is pasen dierenmishandeling, kunnen we dat ook al gaan afschaffen
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vind die pietendiscussie trouwens echt fucked op, wil het er helemaal niet over hebben.
Smakelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Pfoeh. Nu ga ik eten halen. Halen.
Smakelijkquote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
Pfoeh. Nu ga ik eten halen. Halen.
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In mijn ogen is er eigenlijk geen oplossing waar iedereen tevreden mee zal zijn. Als je bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest afschaft dan trap je een grote groep in de ballen. Als we het protest negeren heb je de kans dat het afzwakt en verdwijnt, die kans lijkt me vrij klein. Als we er met z'n alle tegen in blijven gaan, ontstaat er uit eindelijk teveel ophef: burgeroorlog.
Ik denk niet dat het stopt.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!
...oh wacht.
[..]
Smakelijk.
Dankjequote:
De cadeautjes die we voor kerst willenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gerust, nog 1 dag en dan kunnen we ons druk maken over dingen die er echt toe doen!
...oh wacht.
[..]
Smakelijk.
Pas je op dat je lip niet openbarst?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het stopt.
Dankje!
[..]
Dankje![]()
Ik denk dat het Nederlandse volk (lees: meerendeel met een IQ van een kipnugget), geen behoefte meer heeft aan een samenleving die in balans is. Volgens mij hebben die mensen juist het gevoel dat de samenleving allang uit balans is. Ze voelen zich achtergesteld doordat er een stereotype is ontstaan over bepaalde groeperingen. Dat stereotype hebben ze overigens wel deels zelf veroorzaakt, maar ja. Ik denk niet dat 'wij' het nog heel lang zullen pikken.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?
De staat zit vast. En de samenleving ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een stabiele samenleving is dan ook een balans, niet een vaste staat he?
Ja maar als er niemand is die dat niet vindt dan zoeken ze wel een willekeurige blanke op op straat om hun frustraties op te botvierenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Islam is vrede. Tenzij je dat niet vindt en ze je pardoes voor (en door) je neus schieten.
Ja, legbatterij-eierenquote:[..]
De Paashaas dierenmishandeling?Het dier loopt toch echt zelf met een mandje vol eieren rond te hopsen.
Mijn lipje is al bijna beter.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas je op dat je lip niet openbarst?Kleine hapjes
Doe mij de Engelse dame die mij een kerstkaartje stuurde maar svp, hoeft geen strikje om.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
De cadeautjes die we voor kerst willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |