:squote:Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
teehee
Ik wilde je eigenlijk kapen
#strugglequote:Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
Schoenendilemma en nagellakdilemma. Naar de winkel, bye!
2009 was alleen iPhone, 2010 op andere platformen. Ik had mijn eerste smartphone in april 2011 en toen wel het er meteen op gegooid.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht ook 2011 of zo, maar goed.
"Also known as the 'Vickie Mendoza Diagonal'. This girl I dated. She played jump rope with that line. She'd shave her head, then lose 10 pounds. She'd stab me with a fork, then get a boob job.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"the Shelly Gallebsy zone"
Seks met de secretaresse een optie?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef artelligence het volgende:
In het vorige topic werd veel over seks gepraat. Nu ben ik geil. Op kantoor.
Ik heb geen secretaresse. Shit, heb echt zin.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Seks met de secretaresse een optie?
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
Ook geen leuke vrouwelijke collega's?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb geen secretaresse. Shit, heb echt zin.
Typerend...quote:Op donderdag 4 december 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Seks met de secretaresse een optie?
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
Oh wat een heerlijke reeks was dat. 9 Delen lang. Jochie postte uiteindelijk filmpjes/foto's van de daad. Die werden natuurlijk massaal verspreid, stond binnen een uurtje op Geenstijl.nl en later stond 'ie zelfs in de Panoramaquote:
Seksen op kantoor, scoor je extra tijgerpunten mee!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef artelligence het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 4 december 2014 15:13 schreef artelligence het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijke reeks was dat. 9 Delen lang. Jochie postte uiteindelijk filmpjes/foto's van de daad. Die werden natuurlijk massaal verspreid, stond binnen een uurtje op Geenstijl.nl en later stond 'ie zelfs in de Panorama![]()
Geen gegadigden/vrijwilligers/aanmeldingen. FMLquote:Op donderdag 4 december 2014 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Seksen op kantoor, scoor je extra tijgerpunten mee!
For real?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijke reeks was dat. 9 Delen lang. Jochie postte uiteindelijk filmpjes/foto's van de daad. Die werden natuurlijk massaal verspreid, stond binnen een uurtje op Geenstijl.nl en later stond 'ie zelfs in de Panorama![]()
Beter dan pandapunten!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Seksen op kantoor, scoor je extra tijgerpunten mee!
Even lezen.quote:
Kan de andere zes delen zo 1,2,3, niet vinden, maar moet te doen zijn. Geenstijl bericht staat ook nog wel in die topics.quote:
Ik moest al lachen toen ik de OP zagquote:Op donderdag 4 december 2014 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan de andere zes delen zo 1,2,3, niet vinden, maar moet te doen zijn. Geenstijl bericht staat ook nog wel in die topics.
niet echt mijn type, die MILFquote:Op donderdag 4 december 2014 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan de andere zes delen zo 1,2,3, niet vinden, maar moet te doen zijn. Geenstijl bericht staat ook nog wel in die topics.
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest al lachen toen ik de OP zag
Kijk lang genoeg en ze heeft wat weg van Herman Brusselmansquote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
niet echt mijn type, die MILF
De film gaat SPECTRE heten. Ik ben benieuwd. En een mooie wagen is het wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fuck you, James Bond. Just fuck you. Slechts 10 gaan er gebouwd worden, en zeker weten dat je ze allemaal sloopt terwijl je seks hebt met mooie vrouwen terwijl je bad guys afmaakt terwijl je een tux draagt. Haat.
Je hebt even rondgevraagd?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen gegadigden/vrijwilligers/aanmeldingen. FML
welke aston is dit?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Fuck you, James Bond. Just fuck you. Slechts 10 gaan er gebouwd worden, en zeker weten dat je ze allemaal sloopt terwijl je seks hebt met mooie vrouwen terwijl je bad guys afmaakt terwijl je een tux draagt. Haat.
Brusselmansquote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk lang genoeg en ze heeft wat weg van Herman Brusselmans
Bondcar voor de Spectre film die komt?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar die spaar ik.Heb er bijna 4!
DB10.quote:
Yup: http://www.topgear.com/uk(...)d-spectre-2014-12-04quote:Op donderdag 4 december 2014 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bondcar voor de Spectre film die komt?
Ik bijna 1quote:Op donderdag 4 december 2014 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Skyfallquote:Op donderdag 4 december 2014 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed idee trouwens, Barb..
Quantum of Solace en Skyfall maar eens kijken
quote:
TR gemaakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De Bijbel
Spoileralert, Jesus gaat deaud
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De Bijbel
GVD, ik wilde eerst de film zelf zien lulquote:Op donderdag 4 december 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De Bijbel
Dat is vast niet het enige dat koud isquote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef Samzz het volgende:
Waarom woon ik niet in een tropisch land. Mijn neus is koud, bah.
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Holy crap, eerste scene meteen al een Aston naar zn grootje![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het hele boek is nooit verfilmd eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
GVD, ik wilde eerst de film zelf zien lul![]()
Het is koud in Twente ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef Samzz het volgende:
Waarom woon ik niet in een tropisch land. Mijn neus is koud, bah.
Mijn voeten ook, ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is vast niet het enige dat koud is
Je mist er dan ook niks aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sue me![]()
Ik heb Quantum echt nog niet eerder gezien
Hoe moet je die imiteren dan? Ik mis wat geloof ikquote:Op donderdag 4 december 2014 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Godver, ik ben echt een slechte Faxie imitator..
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Woody Allen
[ afbeelding ]
9 alweer hier. Er bestaan zowaar collecties waar je geen moeite voor hoeft te doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben onderwegquote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef Myraela het volgende:
Omnomnom, ik ben goulash aan het maken. Ik mis Praag.
Mehquote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef Fylax het volgende:
http://open.spotify.com/track/7MmG8p0F9N3C4AXdK6o6Eb
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verschil tussen geen of wel een student zijn.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Het verschil tussen geen of wel een student zijn.
Ik moet zo nog even wat spul verhuizen, anders was ik graag even langs gewiptquote:Op donderdag 4 december 2014 15:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, mijn goulash is wel een goede tweede keuze dan. Er is genoeg.
Amen. Zo maar eens naar de winkel.quote:
quote:
Badjak valt toch wel mee?quote:
Maar dit is de slogan.quote:
Oké. Doei.quote:
Ik doe dat nu nog wel eensquote:Op donderdag 4 december 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen ik 10 was vond ik het leuk om alles waar ik langs liep aan te raken met mijn handen er dan met mijn vingers over heen te "lopen".
Iemand die op art leek deed dat net ook. Dus hij is waarschijnlijk 23 ofzo.
Ookal is art 30
?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen ik 10 was vond ik het leuk om alles waar ik langs liep aan te raken met mijn handen er dan met mijn vingers over heen te "lopen".
Ookal is art 30
Eens, hele goede film.quote:
Quantum is niet zo goed vind ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Quantum nooit gezien, skyfall al 3 keer
Dat klinkt als een hertachtig dier.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het liefst djeroek
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hertachtig dier.
Ik doe dat altijd in winkels. Dingen aanraken, ook al staat er 'niet aanraken'. Gaat vanzelf.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ookal is art 30
Dat doe ik niet. Veel te bang dat ik dure dingen laat vallenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd in winkels. Dingen aanraken, ook al staat er 'niet aanraken'. Gaat vanzelf.
Ik schrik altijd van ze.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik voer altijd hele conversaties met paspoppen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik in een winkel rondloop en niet echt oplet, dan denk ik altijd dat er iemand staat.
"Hallo, weet u wa-... oh."quote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik in een winkel rondloop en niet echt oplet, dan denk ik altijd dat er iemand staat.
Dat heb ik ook!quote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!Ik zeg ook altijd sorry als ik ze per ongeluk aanstoot.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!Ik zeg ook altijd sorry als ik ze per ongeluk aanstoot.
Vooral mengen en meedoenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Jelia het volgende:
Mag je hier ook posten als single?
Of heeft iemand een alternatief?
Merendeel is single volgens mij.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Jelia het volgende:
Dat mag, is gemengd hierquote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Jelia het volgende:
Extra zakcentje kan altijdquote:Op donderdag 4 december 2014 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, ik weet dat Fokkers geen cent te makken hebben, maar Koperdiefstal is niet okay hoor Fera, Yats en VA
De meesten zijn hier single volgens mij inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Jelia het volgende:
Met frietjes voor de tv methinks.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:52 schreef Inolvidable het volgende:
Vanavond frietjes, tv-serietje. Zie mezelf al helemaal zitten.
Andrijvie hierquote:Op donderdag 4 december 2014 16:52 schreef Inolvidable het volgende:
Lekker vooruitzicht.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:52 schreef Inolvidable het volgende:
Kan kloppen, al date ik nietquote:Op donderdag 4 december 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De meesten zijn hier single volgens mij inderdaad.
Maar jou ken ik van het datingtopic
I like!quote:Op donderdag 4 december 2014 16:52 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was het niet, ik zat braaf op kantoor en heb een alibi.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, ik weet dat Fokkers geen cent te makken hebben, maar Koperdiefstal is niet okay hoor Fera, Yats en VA
Datingtopic is sinds het sluiten van het Tinder-topic al een grote afvoerput geworden.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:55 schreef Jelia het volgende:
[..]
Kan kloppen, al date ik niet![]()
Ging te veel off-topic dus denk dan maar hier chatten
Spruitjes en filet-lapjesquote:
Oh ja? Deze beelden hier bewijzen anders...quote:Op donderdag 4 december 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik zat braaf op kantoor en heb een alibi.
Natuurlijk! Iedereen is welkom hierquote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Jelia het volgende:
Klinkt goed, welke serie word het?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:52 schreef Inolvidable het volgende:
Nou en of. Lang leven snelle stofwisseling. Alleen wordt onze keuken geschilderd bah.quote:
Dat was mijn tweelingbroer van een andere moeder.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja? Deze beelden hier bewijzen anders...
Een echte meisjesserie. Pretty Little Liars.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Natuurlijk! Iedereen is welkom hier
[..]
Klinkt goed, welke serie word het?
Uh huh. Onderzoek looptquote:Op donderdag 4 december 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was mijn tweelingbroer van een andere moeder.
Dat eerste woord deed het al vermoeden jaquote:Op donderdag 4 december 2014 16:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een echte meisjesserie. Pretty Little Liars.
Suuure, that's what they all sayquote:Op donderdag 4 december 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik zat braaf op kantoor en heb een alibi.
Je bent geen trol meer, maar een hobbit.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het idee dat nu ik een stuk slanker ben, een stuk meer aanspraak heb van mensen als ik buiten ben.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat eerste woord deed het al vermoeden ja
Ik weet niet wat "een stuk slanker" in jou geval is, maar dat kan zeker schelen qua aandacht van het andere geslacht jaquote:Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het idee dat nu ik een stuk slanker ben, een stuk meer aanspraak heb van mensen als ik buiten ben.
Ik heb een baard. Hobbits hebben geen baard.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent geen trol meer, maar een hobbit.
Een kilo of 8-9.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "een stuk slanker" in jou geval is, maar dat kan zeker schelen qua aandacht van het andere geslacht ja
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh daar ken ik die actrive die -Strawberry-Fields speelt van
Gretel uit Hansel and Gretel
Gemme Arterton![]()
Herkenbaar. #thinprivilegequote:Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik betwijfel of hij met dit weer op blote voeten buiten rondloopt op zoek naar een groot gat om iets in te gooien.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent geen trol meer, maar een hobbit.
Wat zij op hun voeten hebben heb jij op je kin. En je bent offspring van Gandalf.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een baard. Hobbits hebben geen baard.
[..]
Een kilo of 8-9.
Daar is discussie over hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een baard. Hobbits hebben geen baard.
Ik ben lang niet zo veel kwijt als jij natuurlijk.quote:
Ik zie Gandalf niet zo snel zijn toverstaf in een Hobbitmeisje proppen eigenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat zij op hun voeten hebben heb jij op je kin. En je bent offspring van Gandalf.
Haha, eens even lezen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar is discussie over hoor
http://www.thetolkienforu(...)-hobbits-have-beards
Ik denk niet dat jij 30 kilo moet afvallen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo veel kwijt als jij natuurlijk.
Kun je nagaan als mij dat ook zou lukken
Dan moet je 100+ kilo zijn om dat te kunnen verliezen..quote:Op donderdag 4 december 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij 30 kilo moet afvallen.
Wil ik ook!quote:Op donderdag 4 december 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan blijft er wel erg weinig over, ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor verschillen merk je dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het ook wel altijd grappig hoeveel invloed je kledingstijl op dat moment heeft op door wie je wordt aangesproken op straat.
In het donker lijkt alles op elkaar moet je maar denkenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik 's ochtends mijn ontbijt ga kopen zien de daklozen en gekkies uit de instellingen in de buurt me als een van hen
Als man bedoel je?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je 100+ kilo zijn om dat te kunnen verliezen..
Als ik heel keurig en degelijk gekleed bent spreken vooral oudere mensen me aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan blijft er wel erg weinig over, ja.
Vanaf mijn zwaarste punt, min 30, zou nog steeds een skelet zijn vrees ik.
[..]
Wat voor verschillen merk je dan?
Jij kleedt je toch niet als een dakloze?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik 's ochtends mijn ontbijt ga kopen zien de daklozen en gekkies uit de instellingen in de buurt me als een van hen
Dat is te doenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
nee dan weeg ik 53iets minder dan de helft
Niet als ik wat moet gaan doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kleedt je toch niet als een dakloze?
Weeg je maar 83? Ik kan je niet eens fatty meer noemen dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehehe. Klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik heel keurig en degelijk gekleed bent spreken vooral oudere mensen me aan.
Als ik de stad inga en wat er iets minder degelijk uitzie vooral allochtone jongens.
En als ik in zombiestaat mijn huis uit strompel om even 5 minuten naar de winkel te gaan vooral de wat minder bedeelden uit de maatschappij.
OPnemen!quote:Op donderdag 4 december 2014 17:22 schreef Inolvidable het volgende:
Vandaag bedreiging gehad omdat ik onderzoek doe naar illegale import. Politie komt aan m'n deur als ik over bepaalde importeurs schrijf. Yeah Right. Politie aan mijn deur.
Haha, politie die wat doet. Grappig.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:22 schreef Inolvidable het volgende:
Vandaag bedreiging gehad omdat ik onderzoek doe naar illegale import. Politie komt aan m'n deur als ik over bepaalde importeurs schrijf. Yeah Right. Politie aan mijn deur.
Hehe, gewoon laten komen toch dan? Kneuzenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:22 schreef Inolvidable het volgende:
Denk niet dat dat veel nut had, moest alleen maar lachen.quote:
Nou ik was wel bang.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, politie die wat doet. Grappig.
Volgens mij ben ik niet strafbaar integendeel tot hun.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, gewoon laten komen toch dan? Kneuzen
Kleed je maar warm, het is frisjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet zo nog gaan werken, geen zin om naar buiten te gaan
Understatement dit.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleed je maar warm, het is frisjes.
Frisjes? De fucking noordpool, man.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleed je maar warm, het is frisjes.
Herkenbaar, al scheelt het bij mij niet veelquote:Op donderdag 4 december 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet er straks ook weer uit. Was net zonder handschoenen weg gegaan, maar die doe ik straks wel aan.quote:
Schelen wij maar 5 kilo?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Och, dat valt ook wel weer mee. Er staat weinig wind, dus je merkt er weinig van.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Frisjes? De fucking noordpool, man.
Op de fiets voel je dat welquote:Op donderdag 4 december 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, dat valt ook wel weer mee. Er staat weinig wind, dus je merkt er weinig van.
Hier dan.
Dat mag gewoon. De politie kan je dat niet verbieden.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:22 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was net ook op de fietsquote:
Ja, lekker polderwindje stond er vanmiddag wel hier tussen de weilandenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was net ook op de fiets
Maar straks moet ik door een wat meer open gebied fietsen, daar zal ik de wind wat meer voelen.
Veel singles hier hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Jelia het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, lekker polderwindje stond er vanmiddag wel hier tussen de weilanden
Dan had ik helemaal een kutberoep gekozen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag gewoon. De politie kan je dat niet verbieden.
Halfuurtje, valt wel mee.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je ver fietsen straks?
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan had ik helemaal een kutberoep gekozen.
Ik dacht dat wij..?quote:
Succes straks.quote:
Die verlichting leeft meestal niet zo lang, en als je merkt dat het weer eens zover is is het te laatquote:Op donderdag 4 december 2014 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fietsers die bewust zonder licht fietsen
quote:
Ik heb gisteren nog een fietsende neger aangeredenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo ik heb weer licht zodat ik zie welke neger ik aanrij.
Sorry, ik was heel vredig in gedachten over Gemma Arterton, Imogen Poots en Sophia Mylesquote:
Ik wilde al vragen of hij je tv bij zich hadquote:Op donderdag 4 december 2014 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een fietsende neger aangereden
no joke
geen opzet
Huh, wat?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Treinstremmeing door koperdiefstal tussen Nijmegen en Zutphenquote:
Neem Toto vooral niet serieus.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Myraela en twi toch niet?
En Fera had toch ook iemand?
Nee niet allemaal, mn medicatie heeft mn gewicht niet veel goeds gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef Jelia het volgende:
Zijn jullie allemaal van die gespierde spijkers?damn wat laag in gewicht allemaal!
Bij Arnhem dus?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Treinstremmeing door koperdiefstal tussen Nijmegen en Zutphen
Over dat iedereen single is. Dat was een grap.quote:
Ik heb zelf al koper in m'n lichaam, daar houd ik het bij.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kans zit er in, werd niet specifiek vernoemd
Soms moet je dat even expliciet benadrukken.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Over dat iedereen single is. Dat was een grap.
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelf al koper in m'n lichaam, daar houd ik het bij.
Doet het pijn?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms moet je dat even expliciet benadrukken.
Tik m aanquote:Op donderdag 4 december 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelf al koper in m'n lichaam, daar houd ik het bij.
En wel eenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
ow zoquote:Op donderdag 4 december 2014 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Over dat iedereen single is. Dat was een grap.
Jouw nick lijkt superveel op een oude nick van mij.quote:
Heb je geen muts?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ow zo
Ben net thuis dus denk dat mn hersenen onderweg een beetje onderkoeld zijn geraakt ofzo
Ja zovaak kom ik hier ook weer nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, daar doelde ik niet op.quote:
Precies!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
En wel eenposten als het sarcasme is.
Misschien dat de sint me een muts geeft over een paar daagjesquote:Op donderdag 4 december 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je geen muts?
Ik haat deze kou.
Dat kan?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw nick lijkt superveel op een oude nick van mij.
De Sint komt morgen al.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat de sint me een muts geeft over een paar daagjes![]()
Mn oude ben ik kwijt
Ik vond het wel grappig. Hoe ben je erop gekomen?quote:
Ik moet tot zondag wachten, ben dit jaar als laatste aan de beurtquote:Op donderdag 4 december 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
De Sint komt morgen al.En blijkbaar krijg ik ook cadeautjes.
Jippie.
Ik wilde laatst een muts kopen, maar ik zag niks leuks. Ben nogal picky.
Goedquote:Op donderdag 4 december 2014 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Toto, hoe was het in Afrika?
40-45 jaarquote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voor een vernietigende pandemie uitbreekt onder de wereldbevolking, vraag ik mij af.
O, dan is het nog even geduld hebben inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet tot zondag wachten, ben dit jaar als laatste aan de beurt
Ik gelukkig niet, zolang dat ding maar niet van mn hoofd afglijdt ofzo
2012quote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voor een vernietigende pandemie uitbreekt onder de wereldbevolking, vraag ik mij af.
Hmmm... Fijn. Moet ik dat ook nog meemaken.quote:
Ik denk dat dat niet gebeurd, eigenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
Hoe vernietigend wil je hebben?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die staat op 15kW maar helpen doet het nog niet
Ah joh, komt wel goed Samzzke.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Fijn. Moet ik dat ook nog meemaken.
Je weet het maar nooit he?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gebeurd, eigenlijk.
Kan ik niks over zeggen, dit is een kloonquote:Op donderdag 4 december 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Hoe ben je erop gekomen?
Oké.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef Jelia het volgende:
[..]
Kan ik niks over zeggen, dit is een kloon
Van wiewiewie?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef Jelia het volgende:
[..]
Kan ik niks over zeggen, dit is een kloon
Nee, dat klopt. Door ebola zal het in ieder geval niet gebeuren.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit he?
Ebola is overrated.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Door ebola zal het in ieder geval niet gebeuren.
Nou beter wordt het geen kernoorlog want een nucleaire winter zie ik al helemaal niet zittenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Door ebola zal het in ieder geval niet gebeuren.
Waarom niet? Zeker nu de mens zelf ziekten kan ontwikkelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gebeurdt, eigenlijk.
Een beetje zoals de Zwarte Dood.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe vernietigend wil je hebben?
De Russische griep.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zal de pandemie-hype van volgend jaar worden denk je?
Ik denk het wel. Het evenwicht moet ooit weer hersteld worden en als wij dat niet doen, dan doet de natuur dat zelf wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gebeurd, eigenlijk.
Hmm, dan blijven er altijd nog een hoop mensen over he? Vooral die die niet geïnfecteerd kunnen worden dus daaropvolgende episodes zullen steeds minder effectief wordenquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2014 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ahja, met van die reuze paddestoelen overal zeker?
Ik zeg niet gelijk aan de zwarte dood, maar zoals. En de zwarte dood heeft echt een enorme positieve invloed gehad, uiteindelijk. De Renaissance.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm, dan blijven er altijd nog een hoop mensen over he? Vooral die die niet geïnfecteerd kunnen worden dus daaropvolgende episodes zullen steeds minder effectief worden
Maar zo blijven er toch altijd nog een paar continenten gespaard?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Miljoenen![]()
En dat zonder vliegtuigen.
Het is triest, maar wel noodzakelijk geweest. De periode voor de pest was echt gruwelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Miljoenen![]()
En dat zonder vliegtuigen.
Hehe, je hoeft niet gelijk te gaan muggeziften he? Je weet dat ik niet serieus wasquote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet gelijk aan de zwarte dood, maar zoals. En de zwarte dood heeft echt een enorme positieve invloed gehad, uiteindelijk. De Renaissance.
De hele wereldbevolking hoeft er ook niet aan, hequote:Op donderdag 4 december 2014 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar zo blijven er toch altijd nog een paar continenten gespaard?
Er waren meerdere episodes van de pest, niet allemaal hielpen ze de mensheid vooruit neem ik aanquote:Op donderdag 4 december 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is triest, maar wel noodzakelijk geweest. De periode voor de pest was echt gruwelijk.
Jammer. Ik ben wel serieus namelijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe, je hoeft niet gelijk te gaan muggeziften he? Je weet dat ik niet serieus was
Dus je wilt alleen maar lokale uitdunning van de bevolking? Welke gebieden had je in gedachten?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele wereldbevolking hoeft er ook niet aan, he
Serious Samquote:Op donderdag 4 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben wel serieus namelijk.
En ik dus nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben wel serieus namelijk.
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeker nu de mens zelf ziekten kan ontwikkelen.
Uiteindelijk wel, de geschiedenisboeken zijn er eenduidig over, de renaissance, wedergeboorte, economische groei, voldoende voorziening van voedsel, het heeft Europa toentertijd wel gezuiverd.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er waren meerdere episodes van de pest, niet allemaal hielpen ze de mensheid vooruit neem ik aan
En de concentratiekampen zeker ook?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, de geschiedenisboeken zijn er eenduidig over, de renaissance, wedergeboorte, economische groei, voldoende voorziening van voedsel, het heeft Europa toentertijd wel gezuiverd.
Nou ja, ik denk dat iets dergelijks er wel aan staat te komen.quote:
Dat zijn geen grappen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de concentratiekampen zeker ook?
Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben, maar geleerd van de geschiedenis heb je schijnbaar nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat iets dergelijks er wel aan staat te komen.
Een pandemie?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat iets dergelijks er wel aan staat te komen.
Er reden geen treinen naar Dieren wegens koperdiefstal bij Dierenquote:
Is 88 kilo weinig?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:57 schreef Jelia het volgende:
Zijn jullie allemaal van die gespierde spijkers?damn wat laag in gewicht allemaal!
Vast niet lang. Op zich is daar ook niets mis mee. We zijn simpelweg met teveel mensen op aardequote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |