abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147304608
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als na het stoppen eten of een dak boven je hoofd nodig hebt dan tover je gewoon even wat nieuw geld?
Ik kan niet toveren maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Maar uit dit soort opmerkingen blijkt dat je inderdaad geen idee hebt wie ik ben, waar ik vandaan kom en wat mijn beweegredenen zijn. Aannames op basis van een paar tv-fragmenten en krantenknipsels. En als ik de moeite neem om dat beeld bij te stellen ben ik uit op aandacht.
pi_147304755
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als na het stoppen eten of een dak boven je hoofd nodig hebt dan tover je gewoon even wat nieuw geld?
Het beeld dat sommige mensen van mij hebben, dat ik uit was op geld of een rijke oudere man klopt gewoon niet. Hoe moet ik duidelijk maken dat ik geen euro wilde verdienen aan een jaar lang achterlijk gezeik? Dan maar zo.

http://www.telegraaf.nl/t(...)n_toyboy_Ruud__.html
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:36:50 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147304806
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:28 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Ik kan niet toveren maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Maar uit dit soort opmerkingen blijkt dat je inderdaad geen idee hebt wie ik ben, waar ik vandaan kom en wat mijn beweegredenen zijn. Aannames op basis van een paar tv-fragmenten en krantenknipsels. En als ik de moeite neem om dat beeld bij te stellen ben ik uit op aandacht.
Joh, het boeit niet wie je bent, een 25-jarige die blaat dat geld hem niet boeit en dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over geld is of een blaaskaak of een verwende snotneus.

Leuk dat mama centjes heeft, en dat ze je wel onderhoudt als je zelf geen inkomen hebt, maar als ze verstandig was geweest dan had ze gezorgd dat jij in je toekomst geïnvesteerd had....

Maar een 25-jarige die met een "weet je wel wie ik ben?!" air aan komt zetten heeft over het algemeen een stuk minder in de melk te brokkelen dan hij denkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147304887
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh, het boeit niet wie je bent, maar een 25-jarige die blaat dat geld hem niet boeit en dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over geld is of een blaaskaak of een verwende snotneus.

Leuk dat mama centjes heeft, en dat ze je wel onderhoudt als je zelf geen inkomen hebt, maar als ze verstandig was geweest dan had ze gezorgd dat jij in je toekomst geïnvesteerd had....

Maar een 25-jarige die met een "weet je wel wie ik ben?!" air aan komt zetten heeft over het algemeen een stuk minder in de melk te brokkelen dan hij denkt.
Jij begon met je aanname dat ik het voor het geld zou doen. Ik heb je meerdere keren duidelijk proberen te maken dat het niet zo is. Vervolgens probeer ik uit te leggen dat dit niet zo is. En dan is het weer niet goed.

En voor jouw informatie. Ik werk 50 uur in de week, al vanaf mijn 18'de. En met heel veel plezier. Niets in het leven is gratis.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:40:11 #185
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_147304909
quote:

[..]

Joh, het boeit niet wie je bent, een 25-jarige die blaat dat geld hem niet boeit en dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over geld is of een blaaskaak of een verwende snotneus.

Ga je lekker?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_147304916
quote:

[..]

Jij vindt het nodig een oordeel te hebben over iemand die je niet kent. Ik stel me daarom gewoon even voor.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:41:00 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147304935
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:34 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Het beeld dat sommige mensen van mij hebben, dat ik uit was op geld of een rijke oudere man klopt gewoon niet. Hoe moet ik duidelijk maken dat ik geen euro wilde verdienen aan een jaar lang achterlijk gezeik? Dan maar zo.

http://www.telegraaf.nl/t(...)n_toyboy_Ruud__.html
Kind, maak jezelf niet zo belachelijk.... echt... :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147304964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kind, maak jezelf niet zo belachelijk.... echt... :N
Het is belachelijk dat jij over iemand durft te oordelen die je nog nooit hebt ontmoet. En als ik dan probeer uit te leggen hoe het in elkaar steekt gedraag je je als een boos kind.
pi_147305173
quote:

[..]

Leandra, het is nou eenmaal de realiteit dat sommige mensen uit een welvarende familie komen. Ruud probeerde uit te leggen dat hij geen boek deal nodig heeft om van te leven.
Stem SP of zo, als je daar niet tegen kan.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:54:53 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147305235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:42 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Het is belachelijk dat jij over iemand durft te oordelen die je nog nooit hebt ontmoet. En als ik dan probeer uit te leggen hoe het in elkaar steekt gedraag je je als een boos kind.
Ik oordeel over wat ik zie, en die persoon is geheel vrijwillig bij Patty op de bank gaan zitten.

En dit protserige, met het posten van de link naar het Telegraafbericht over het te koop staan van het huis van je ouders maakt het verhaal dat je hier poogt te doen niet geloofwaardiger.

Maar ik help je wel even:
http://www.heeren.be/vast(...)usieve-villa-maaseik
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147305239
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

Leandra, het is nou eenmaal de realiteit dat sommige mensen uit een welvarende familie komen. Ruud probeerde uit te leggen dat hij geen boek deal nodig heeft om van te leven.
Dit dus.

Ik loop nooit te koop met wat ik heb. Maar het is moeilijk uit te leggen dat ik nooit op geld uit ben geweest zonder dat mensen dat weten. Want (zoals nu) op het moment dat ik dat zeg ben ik een arrogante zak. Nu wil ik daar wel even bij zeggen dat ik gewoon hard werk, zoals mijn familie dat doet en mij ook geleerd heeft.
pi_147305240
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:23 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Het verhaal gaat over de media en lokale politiek. Maar ook over vertrouwen, vriendschap en meer.

Wat ik probeer uit te leggen, is dat ik het boek ook had geschreven als ik er geen geld voor had gekregen. Het is mij niet te doen om het geld, ik vind het leuk om te doen. En een mooie manier om het een jaar na dato af te sluiten. Daarnaast hoop ik dat de lezers een realistischer beeld van mij krijgen.

En ik werk ook daadwerkelijk voor de lol. Als het niet leuk is, stop ik.
Leuk bedrijf, heb je site gezien maar helaas n.a.w niet mijn studierichting.
Heb je nog (hetero)broer(s)? :P
pi_147305278
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 07:56 schreef DeHovenier het volgende:
Er is een artikel over hem in de AD van vandaag. Heb er een foto van gemaakt en geuploaded, hoop dat het te lezen is?: Anders moet je deze pic ff downloaden.

[ afbeelding ]
Maak je toetsenbord eens schoon. :D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_147305290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik oordeel over wat ik zie, en die persoon is geheel vrijwillig bij Patty op de bank gaan zitten.

En dit protserige, met het posten van de link naar het Telegraafbericht over het te koop staan van het huis van je ouders maakt het verhaal dat je hier poogt te doen niet geloofwaardiger.

Maar ik help je wel even:
http://www.heeren.be/vast(...)usieve-villa-maaseik
En wat je ziet is niet altijd wat het is. Je hebt geen idee waarom ik op die bank ben gaan zitten.

Ik probeer hier op een normale manier inzicht te geven in een bepaalde situatie. Omdat ik denk dat er veel valse aannames en roddels het beeld van de werkelijkheid vertroebelen. Als je na 5 keer uitleg nog niet van mij wil aannemen dat ik toch echt niet de persoon ben die sommige mensen denken dat ik ben, dan mag ik best voorbeelden noemen. Dan heb ik opeens een air. Je geeft mij daarnaast niet de mogelijkheid het op een andere manier aan te tonen.

Blijf vooral de bladen lezen en Show kijken. Die zullen het dan wel bij het juiste eind hebben... en dan hoef ik hier niet meer te posten om het verhaal enigzins uit te leggen.

Fijne dag.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:59:03 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147305321
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

:D
Dat heeft er helemaal niets mee te maken.... en denken dat ik daar een probleem mee heb ik ook nogal een lachwekkende aanname.
Het gaat om de houding, het is gewoon niet handig om je als een Gooisch meisje te profileren met zulke opmerkingen.... ongeacht of papa meer geld heeft dan jij kunt opmaken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147305336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:55 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Leuk bedrijf, heb je site gezien maar helaas n.a.w niet mijn studierichting.
Heb je nog (hetero)broer(s)? :P
In Dubai is het inderdaad heel erg gericht op zorg. Wat is je studierichting?
Helaas, geen broers. Mijn ouders vonden één blaag wel genoeg :+
pi_147305386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D
Dat heeft er helemaal niets mee te maken.... en denken dat ik daar een probleem mee heb ik ook nogal een lachwekkende aanname.
Het gaat om de houding, het is gewoon niet handig om je als een Gooisch meisje te profileren met zulke opmerkingen.... ongeacht of papa meer geld heeft dan jij kunt opmaken.
Mijn papa is er al 26 jaar niet meer. Dus dat wordt lastig. Mijn moeder heeft mij mijn hele leven alleen opgevoed.
pi_147306911
Als Onno Hoes hier weer mee weg komt is hij wel echt een baas vind ik, soort kat met 9 levens
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:26:17 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147307627
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:23 schreef RuudS89 het volgende:

Het verhaal gaat over de media en lokale politiek. Maar ook over vertrouwen, vriendschap en meer.

Wat ik probeer uit te leggen, is dat ik het boek ook had geschreven als ik er geen geld voor had gekregen. Het is mij niet te doen om het geld, ik vind het leuk om te doen. En een mooie manier om het een jaar na dato af te sluiten. Daarnaast hoop ik dat de lezers een realistischer beeld van mij krijgen.

En ik werk ook daadwerkelijk voor de lol. Als het niet leuk is, stop ik.
Probeer het vooral voor jezelf mooier te maken dan de realiteit. En die is dat je met dit boekje ordinair probeert te scoren over de rug van Hoes. Geen Hoes, geen boekje. Simple as that.

Ik gok dat dit geen SHO-kettingboek gaat worden, als het al ooit wordt gepubliceerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:23:00 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147309242
We zullen het boek niet op z'n hoes beoordelen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147309503
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Ja. Maar we hebben besloten om te wachten tot de storm is gaan liggen. Het boek gaat ook niet over Onno maar over wat er gebeurd met een jongen die van de één op de andere dag in een schandaal terecht komt. Over de stalkerige media, de lokale politiek en hoe mijn familie er mee om ging.

De zoveelste therapie-boek dus.
pi_147309743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Als Onno Hoes hier weer mee weg komt is hij wel echt een baas vind ik, soort kat met 9 levens
waar mee weg komt? ik zie nog steeds niet in wat zo misdadig is aan wat pownews over onno heeft uitgezonden
pi_147309756
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Probeer het vooral voor jezelf mooier te maken dan de realiteit. En die is dat je met dit boekje ordinair probeert te scoren over de rug van Hoes. Geen Hoes, geen boekje. Simple as that.

Ik gok dat dit geen SHO-kettingboek gaat worden, als het al ooit wordt gepubliceerd.
niet?! -O-
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:52:51 #204
225540 Pugg
Friends forever
pi_147309976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

waar mee weg komt? ik zie nog steeds niet in wat zo misdadig is aan wat pownews over onno heeft uitgezonden
Kijk even Pauw terug, Gerard Spong is héél duidelijk over die ranzige troep :r
pi_147310085
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets negatiefs over hem gezegd. Zal dat ook nooit doen want hij is nergens schuldig aan. Het boek gaat ook niet over hem. Het gaat over wat er in 3 maanden na het lekken van de foto is gebeurd. En scoren hoef ik niet met een boek te doen, dan hadden we het vorige maand al uitgebracht.

De uitgever is er in ieder geval blij mee en nog belangrijker; ik ook. En als je er geen behoefte aan hebt, dan lees je het niet. Simple as that.
pi_147310138
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:52 schreef Pugg het volgende:

[..]

Kijk even Pauw terug, Gerard Spong is héél duidelijk over die ranzige troep :r
hoeft niet, heb ik al gezien
helemaal met spong eens
pi_147310142
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:35 schreef Deckard het volgende:

[..]

De zoveelste therapie-boek dus.
Het geeft vooral een bijzonder inkijkje in hoe de media en lokale politiek te werk gaan op dit vlak. Wat ze er voor over hebben om je aan het praten te krijgen. Wie ze daarvoor inzetten en hoe ze gebruik maken van de situatie.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:00:22 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147310166
Feit blijft: geen Onno, geen boek. Hoezeer je dat ook blijft negeren. Maar succes met je boek en met de reacties daarop. Hopelijk ben je er nu wat beter tegen bestand. Samen met je omgeving.
pi_147310238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:59 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Het geeft vooral een bijzonder inkijkje in hoe de media en lokale politiek te werk gaan op dit vlak. Wat ze er voor over hebben om je aan het praten te krijgen. Wie ze daarvoor inzetten en hoe ze gebruik maken van de situatie.
Het laat eerder zien dat wanneer je dat boek publiceert mensen er vooruit kunnen halen dat je nog weinig meegemaakt hebt in je leven voor iemand van 25.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 december 2014 @ 16:03:42 #210
22592 crew  Ole
pi_147310263
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:23 schreef Leandra het volgende:
We zullen het boek niet op z'n hoes beoordelen :')
Gofter oO/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_147310292
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
Feit blijft: geen Onno, geen boek. Hoezeer je dat ook blijft negeren. Maar succes met je boek en met de reacties daarop. Hopelijk ben je er nu wat beter tegen bestand. Samen met je omgeving.
Er zijn genoeg mensen die een boek schrijven over een gebeurtenis in hun leven. Als Kluun's vrouw niet aan kanker was overleden had hij daar niet over kunnen schrijven. Schrijft hij dan een boek over de rug van zijn overleden vrouw?

De reacties op het boek, we zullen het zien. Mensen moeten het eerst maar eens lezen. Het is ieder geval anders dan de reacties op de gebeurtenissen van dit jaar. Daar had ik geen invloed op. Hoe kan ik me verdedigen tegen reacties op een verkeerd beeld dat van mij is geschetst?

En al koopt niemand het, ik vond het fijn om te schrijven.
pi_147310317
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het laat eerder zien dat wanneer je dat boek publiceert mensen er vooruit kunnen halen dat je nog weinig meegemaakt hebt in je leven voor iemand van 25.
Ik heb genoeg meegemaakt in mijn leven. Dit boek beslaat daar 3 maanden van.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:06:27 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147310340
Je hebt de reacties op het boek van Kluun nooit gelezen? Iemand die trouwens wel perfect weet hoe het wereldje werkt.
Misschien moet je een dagboek kopen.
pi_147310351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:05 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg meegemaakt in mijn leven. Dit boek beslaat daar 3 maanden van.
De beknopte versie die jij geeft laat eerder een naief figuur zien die zichzelf voor schut zet en een boek nodig heeft om het te verwerken.
pi_147310384
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:06 schreef Deckard het volgende:

[..]

De beknopte versie die jij geeft laat eerder een naief figuur zien die zichzelf voor schut zet en een boek nodig heeft om het te verwerken.
Ik zou de lange versie lezen als ik jou was. En verwerkt heb ik het al lang. Waar een paar maanden in de zon al niet goed voor zijn O-)
pi_147310412
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:06 schreef Copycat het volgende:
Je hebt de reacties op het boek van Kluun nooit gelezen? Iemand die trouwens wel perfect weet hoe het wereldje werkt.
Misschien moet je een dagboek kopen.
Mijn leven is niet zo spannend om dagelijks over te schrijven.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:10:32 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147310439
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Ik zou de lange versie lezen als ik jou was. En verwerkt heb ik het al lang. Waar een paar maanden in de zon al niet goed voor zijn O-)
Als je niet naïef was geweest en werkelijk zoveel meegemaakt had, mensenkennis had en wist hoe de wereld draaide, dan was je nooit bij Patty gaan zitten....
Overigens snap ik dat nog steeds niet, ik mag aannemen dat je wel eens wat met je moeder overlegt, gezien je voor haar bedrijf werkt, en het vooral zakelijk zo vervelend was dat er iedere keer gebeld werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147310528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je niet naïef was geweest en werkelijk zoveel meegemaakt had, mensenkennis had en wist hoe de wereld draaide, dan was je nooit bij Patty gaan zitten....
Overigens snap ik dat nog steeds niet, ik mag aannemen dat je wel eens wat met je moeder overlegt, gezien je voor haar bedrijf werkt, en het vooral zakelijk zo vervelend was dat er iedere keer gebeld werd.
Ik heb het mijn moeder niet verteld. Achteraf had ik er met haar over moeten praten. Ik vertelde het pas na de opnames en ze was niet erg blij. Het was misschien naïef maar ik had geen idee hoe de mediawereld in elkaar stak. Daar was ik nooit mee bezig. Daarnaast werd ik voordat ik besloot mee te werken door ieder programma afgemaakt, waaronder RTL Boulevard. Maar zo'n beslissing is moeilijk uit te leggen in drie zinnen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:17:15 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147310601
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:14 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Ik heb het mijn moeder niet verteld. Achteraf had ik er met haar over moeten praten. Ik vertelde het pas na de opnames en ze was niet erg blij. Het was misschien naïef maar ik had geen idee hoe de mediawereld in elkaar stak. Daar was ik nooit mee bezig. Daarnaast werd ik voordat ik besloot mee te werken door ieder programma afgemaakt, waaronder RTL Boulevard. Maar zo'n beslissing is moeilijk uit te leggen in drie zinnen.
Right, maar nog wel zulke goeie vrienden met Onno, en ook niet even met hem overleggen natuurlijk..
Deckard had gewoon gelijk:
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het laat eerder zien dat wanneer je dat boek publiceert mensen er vooral uit kunnen halen dat je nog weinig meegemaakt hebt in je leven voor iemand van 25.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147310801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef RuudS89 het volgende:

[..]

Echt goed in verkopen van je boek ben je niet.
pi_147311090
Ruud, Kluun zette zijn boek gratis te downloaden op zijn site, om de suggestie dat hij geld over de rug van zijn dode vrouw wilde verdienen, de nek op te draaien.

Kan ik je mijn mailadres DM-en voor het manuscript?

Ik vind het eigenlijk wel ok dat Ruud zich hier komt verdedigen en ik vind eigenlijk ook dat hij dat heel netjes doet:

voor dat.

En nee, het boek was misschien niet gepubliceerd als die shitstorm niet was ontstaan, maar hallo, het is natuurlijk wel een gouden kans die je in je schoot geworpen krijgt. Ergens ben je gek als je daar geen slaatje uit probeert te slaan. Als het waar is wat hij zegt, dat het echt alleen over de aftermath gaat, dus niet de sleeze and dirt die geile daters nu eenmaal ongegeneerd over tafel gooien, die imo privé dient te blijven, ook bij een publiek persoon, dan nog meer petje af.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147311166
Ik wilde iets soortgelijks als DP typen.
Spoilers!
pi_147311215
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wilde iets soortgelijks als DP typen.
OMG inc. de Kluunreferentie? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_147311247
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

OMG inc. de Kluunreferentie? :o
Solly, alles onder de Kluunreferentie :7 Wat een kutboek was dat trouwens zeg.
Spoilers!
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:44:25 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147311264
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
afbeelding ]
En nee, het boek was misschien niet gepubliceerd als die shitstorm niet was ontstaan, maar hallo, het is natuurlijk wel een gouden kans die je in je schoot geworpen krijgt. Ergens ben je gek als je daar geen slaatje uit probeert te slaan. Als het waar is wat hij zegt, dat het echt alleen over de aftermath gaat, dus niet de sleeze and dirt die geile daters nu eenmaal ongegeneerd over tafel gooien, die imo privé dient te blijven, ook bij een publiek persoon, dan nog meer petje af.
Een slaatje eruit proberen te slaan, geeft precies weer hoe ik het zie.
Over de rug van Hoes proberen een zakcentje te verdienen. Mijn principe zijn het niet.
pi_147311284
Ruud, je moet doen wat je niet laten kunt. Iedereen maakt zijn of haar eigen keuzes. Ik hoop alleen wel dat je je realiseert dat het ongetwijfeld wederom veel reacties zal losmaken. En die zullen zeker niet allemaal begripvol zijn over jouw keuze om de gebeurtenissen van toen te gebruiken voor een boek.
Is dat zo?
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:45:52 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147311299
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:45 schreef Smallish het volgende:
Ruud, je moet doen wat je niet laten kunt. Iedereen maakt zijn of haar eigen keuzes. Ik hoop alleen wel dat je je realiseert dat het ongetwijfeld wederom veel reacties zal losmaken. En die zullen zeker niet allemaal begripvol zijn over jouw keuze om de gebeurtenissen van toen te gebruiken voor een boek.
Nou, dan is er iig genoeg materiaal voor nog een boek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147311320
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Over de rug van Hoes proberen een zakcentje te verdienen. Mijn principe zijn het niet.
Nogmaals, ik doe het echt niet om het geld.
pi_147311333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, dan is er iig genoeg materiaal voor nog een boek.
:-D
Is dat zo?
pi_147311346
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tja, keuzeskeuzeskeuzes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Solly, alles onder de Kluunreferentie :7 Wat een kutboek was dat trouwens zeg.
Ja, maar het stond wel gratis online en ik kon het daardoor ongegeneerd lezen tijdens een saaie zomer op het werk en er tegelijkertijd ontzettend druk en efficient uitzien. Dus. Nog steeds het grootste kutboek ooit uit de Nederlandse literatuur(and I use the term ligthtly)geschiedenis, maar het doodde wel anderhalve dag. Ofzo.
pi_147311366
Ik kan me best voorstellen dat je je ei kwijt moet als je zoiets is overkomen. Ok, het is dom om in het openbaar met een getrouwde man te zoenen maar tegen zo'n shitload aan negativiteit en leugens zijn maar weinig mensen opgewassen denk ik, vooral jonge mensen.
Spoilers!
pi_147311389
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je je ei kwijt moet als je zoiets is overkomen. Ok, het is dom om in het openbaar met een getrouwde man te zoenen maar tegen zo'n shitload aan negativiteit en leugens zijn maar weinig mensen opgewassen denk ik, vooral jonge mensen.
Het is vooral dom om getrouwd, in het openbaar, een groen blaadjes' gezicht af te nemen met je tong.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:49:42 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147311404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef RuudS89 het volgende:

Nogmaals, ik doe het echt niet om het geld.
Oh nee, voor (therapeutische) genoegdoening. Over de rug van.
Of omdat Nederland recht heeft op jouw kant van het verhaal. Over de rug van.
Want al due publiciteit trok je toen al zo slecht. Over de rug van.
pi_147311412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het is vooral dom om getrouwd, in het openbaar, een groen blaadjes' gezicht af te nemen met je tong.
Dat zeker.

Kluun heeft trouwens achteraf best aardig verdiend denk ik ;)
Spoilers!
pi_147311415
quote:
Ah, waar is zij ook alweer van :o ?
pi_147311426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:50 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ah, waar is zij ook alweer van :o ?
Ja, tell me. Ik kan er ook niet opkomen.
Spoilers!
pi_147311433
Oh ok oh ik weet het. Jordan uit Cougar Town.
Spoilers!
pi_147311438
* DancingPhoebe wijst naar UI
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:51:18 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147311448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ok oh ik weet het. Jordan uit Cougar Town.
Passend!
pi_147311449
Ellie bedoel ik, ze was Jordan in Scrubs.

Ik zie DP trouwens voor me als haar UI O+
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')