Dat zei Fortuyn niet.....quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pim had het al snel gezien en goed
Ach mens ga toch koken
Bronquote:Op 21 maart 2002 zei Pim Fortuyn na afloop van een debat met Paul Rosenmöller in 2Vandaag tegen Van Scherrenburg: "Mevrouw, ga lekker naar huis, koken, veel beter", in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zei hij niet "Ach mens, ga toch koken".
Dan was zijn werkelijke motivatie waarschijnlijk een vierletterwoord....quote:Op donderdag 4 december 2014 23:45 schreef APK het volgende:
Wat een rare jongen was dat en ik begrijp zijn -tijdens RTLLN uitgesproken- motivatie totaal niet.
Dan is hij dus ook nog een leugenaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:21 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat hij er gewoon voor betaald is, en dan een bedrag wat voor een 20-jarige een paar maanden werken is.
veel politici waren destijds doodsbang voor het grote blonde beest zoals ze genoemd werd.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ach mens ga toch koken
werd links en rechts inderdaad terecht afgeschilderd als een ratquote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef APK het volgende:
Fame?
Dat zeg ik dan maar gebaseerd op zijn tweets.
Hij zat daar totaal zielloos en zonder charisma iets te beargumenteren, kwam totaal niet over wmb.
Zal wel een of andere agenda achter zitten die ik niet begrijp.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ach mens ga toch koken
De knul is 20, grote kans dat we ook meebetalen aan zijn inkomsten (via DUO). Ik bepaal daarom nu dat hij zijn mond moet houden.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was zijn werkelijke motivatie waarschijnlijk een vierletterwoord....
Waar we, gezien het via PowNews was, allemaal met onze belastingcenten aan meebetaald hebben.
Neem je grootje in het ootje.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:04 schreef RuudS89 het volgende:
En dat boek gaat niet over Onno. Heb ik ook vaker gezegd.
Dit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem je grootje in het ootje.
Zonder Onno geen suf relaas van een jongen die zichzelf slachtoffer van de media voelt.
Min om nog eens geld hieraan te willen verdienen.
Ha brompotjequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:12 schreef Copycat het volgende:
Kut. Editten lukt niet mobiel. Een jongen die zichzelf, dus.
Stop de tijd.
Het woord Onno komt er niet in voor. Slachtoffer ben ik niet. Het verhaal is gewoon bijzonder, grappig en spannend. Maar daar kan ik je moeilijk van overtuigen zonder dat je het hebt gelezen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem je grootje in het ootje.
Zonder Onno geen suf relaas van en jongens dat zichzelf slachtoffer van de media voelt.
Min om nog eens geld hieraan te willen verdienen.
Maar dat er geen hond geďnteresseerd zou zijn in je boek als je niet een keer bij Patty op de bank had gezeten om over Onno te vertellen snap je zelf toch ook wel?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:55 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Het woord Onno komt er niet in voor. Slachtoffer ben ik niet. Het verhaal is gewoon bijzonder, grappig en spannend. Maar daar kan ik je moeilijk van overtuigen zonder dat je het hebt gelezen.
Als ik het voor het geld deed had ik het al lang uitgebracht. We hebben er juist voor gekozen om er een tijd over heen te laten gaan. Sowieso boeit geld mij niet zoveel, ik werk voor de lol.
Ik hoop dat mensen het boek lezen omdat het verhaal goed is. En een mooi verhaal vertellen, zo'n kans krijg je niet zo snel. Natuurlijk snap ik dat er geen uitgever met mij zou willen werken als ik niet op een bepaald moment veel aandacht kreeg, maar is dat dan een reden om het niet te doen? Het boek is niet bedoeld om een inzicht te geven in het privé leven van Onno. Het begint pas bij het uitlekken van de foto. Maar nogmaals, het is moeilijk uit te leggen aan iemand die het niet heeft gelezen. Het is in ieder geval geen niveau Privé.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat er geen hond geďnteresseerd zou zijn in je boek als je niet een keer bij Patty op de bank had gezeten om over Onno te vertellen snap je zelf toch ook wel?
En echt.... als je serieus genomen wilt worden dan moet je vooral niet aankomen met dooddoeners als "Geld boeit me niet zoveel, ik werk voor de lol".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |