Moet je nagaan. Had ik nog niet eens gezien dat daar nog een ligtquote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Achter die boom ligt nog een meisje, met groen shirt aan
Wat vind jij van de reacties die er bij staan, mijn kennis van Spaans is beperkt
Een meisjes dat in slaapt valt tijdens een picknick, oke maar twee??
Nou ik zat ook niet gelijk te denken aan moordslachtoffers of zo.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:41 schreef Deiner het volgende:
Die liggende meiden op de foto lijken me geen slachtoffers hoor, ze noemen zich met naam en toenaam in het delen van het feestboekbericht. Kristel Gonzales en Mary Espinoza Rovira.
Eerder poserend, of moe, of zelf gedronken en of of drugs genomen dan gedrogeerd.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nou ik zat ook niet gelijk te denken aan moordslachtoffers of zo.
Eerder gedrogeerd, maar daarom vroeg ik wat voor reacties er bij staan
Kristel lijkt me Henry's zusje en die andere twee lijken ook broer en zus op de namen afgaand.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nou ik zat ook niet gelijk te denken aan moordslachtoffers of zo.
Eerder gedrogeerd, maar daarom vroeg ik wat voor reacties er bij staan
Poserend dacht ik ook van het meisje op de voorgrond. Maar toen ik dat meisje half achter de boom zag leek me dat geen pose.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:46 schreef Deiner het volgende:
[..]
Eerder poserend, of moe, of zelf gedronken en of of drugs genomen dan gedrogeerd.
Mijn reactie was niet tegen je gericht hoor, btw, eerder gewoon een reactie van mij op de feestboekfoto en discussie.
Oke daar houden we het op dan, bedanktquote:Op donderdag 4 december 2014 17:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kristel lijkt me Henry's zusje en die andere twee lijken ook broer en zus op de namen afgaand.
In slaap gevallen na een picknick en hij die haar hoofd vol as doet.
Vast humor, in die kringen.
Hier ga ik helemaal in mee! Vraagje: Kan het zo zijn dat als er een foto mist dit komt doordat het knopje niet geheel is ingedrukt of te kort?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef Deiner het volgende:
In ieder geval blijken de nachtfoto's geen dwaalspoor of probeersels van random plaatjes. Verder wil ik opmerken, dat het nu vaak geopperde scenario van Lisanne die na een zoektocht Kris vindt en dan vastlegt wat er met Kris gebeurd is, mij niet het meest waarschijnlijk voorkomt.
Als je een digitale camera voorhanden hebt, en je bent zelf mobiel, dan kun je de camera het verhaal vertellen, als dat je doel is. Dan had je nu een opname gehad met gesproken woord, en, of of, iets met selfies in de situatie eromheen.
Wat dit allemaal wel is begrijp ik natuurlijk ook niet, maar ik heb al een tijd het zwaar speculatieve gevoel dat de foto's een poging waren om iets van een onmogelijk moeilijk, misschien laatste moment vast te leggen. Zwaargewond, misschien door andere oorzaken niet in staat vrij te bewegen misschien door toedoen van anderen.
Puur het gevoel he.
Ze delen de foto zelf op feestboek, samen met Henry. Dat doen door onverlaten gedrogeerde mensen niet. -edit: uit commentaren blijkt anders-quote:Op donderdag 4 december 2014 17:48 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Poserend dacht ik ook van het meisje op de voorgrond. Maar toen ik dat meisje half achter de boom zag leek me dat geen pose.
Oke das weer een ander verhaal....quote:Op donderdag 4 december 2014 17:48 schreef Perico het volgende:
Het meisje heet Carolina, de getagde namen hebben geen betrekking op het slachtoffer.
Er is een gast, Cesar, die het voor haar opneemt, een paar anderen zeggen lachend dat hij een lul is
Oeps. My bad. Zat ik er ff naast. Bad sleuth! Slecht!quote:Op donderdag 4 december 2014 17:48 schreef Perico het volgende:
Het meisje heet Carolina, de getagde namen hebben geen betrekking op het slachtoffer.
Er is een gast, Cesar, die het voor haar opneemt, een paar anderen zeggen lachend dat hij een lul is
Kijk die 5 of S naast haar, zagen we zoiets ook niet op die rots met takjesquote:Op donderdag 4 december 2014 17:48 schreef Perico het volgende:
En rechts van het tweede meisje ligt een derde dame.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Achter die boom ligt nog een meisje, met groen shirt aan
Wat vind jij van de reacties die er bij staan, mijn kennis van Spaans is beperkt
Een meisjes dat in slaapt valt tijdens een picknick, oke maar twee??
Of een Z of een 2.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Kijk die 5 of S naast haar, zagen we zoiets ook niet op die rots met takjes
Interessant, 2, twee plastic zakjes aan de takjesquote:Op donderdag 4 december 2014 18:16 schreef Deiner het volgende:
[..]
Of een Z of een 2.Hij doet ook zo twee met z'n vingers. Twee bier, of V van Vamos a la Playa.
Poeh, geen idee. Ik dacht te begrijpen dat een foto niet meer terug te halen was, als -ie was gewist en overschreven. Hoe er dan een foto helemaal kan ontbreken, waar geen foto voor in de plaats staat, maar zonder terughaalmogelijkheid snap ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:49 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Hier ga ik helemaal in mee! Vraagje: Kan het zo zijn dat als er een foto mist dit komt doordat het knopje niet geheel is ingedrukt of te kort?
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Kijk die 5 of S naast haar, zagen we zoiets ook niet op die rots met takjes
Excuses. Zat naar de andere foto te kijken naar een twee op een steen, nou ja, een kras op een steen die op een twee lijkt. Had de foto van de schone slaapster in close up niet voor me.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Interessant, 2, twee plastic zakjes aan de takjes
Maakt niet uit, dat had ik weer niet gezienquote:Op donderdag 4 december 2014 18:46 schreef Deiner het volgende:
[..]
Excuses. Zat naar de andere foto te kijken naar een twee op een steen, nou ja, een kras op een steen die op een twee lijkt. Had de foto van de schone slaapster in close up niet voor me.
quote:1-, 2- en 4- zijn mogelijk. 3- geloof ik niet: Die rivier is niet slim genoeg om één foto spoorloos te laten verdwijnen.
Je noemt al een 5e optie:
5- door hen zelf gewist omdat die er hetzelfde uitzag als de vorige foto
6- een foutje van de camera
Als dat klopt, lijkt me reden 5 niet opgaan. 510 511 512 zijn 's nachts van 7 op 8 april gemaakt.quote:Deze Canon-camera nummert door vanaf de laatste foto die niet verwijderd is. Dus 509 is gewist nadat 510 gemaakt is. 510, 511 en 512 zijn kort na elkaar gemaakt, dus 509 zal na 512 gewist zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |