Sorry, was geloof ik mijn schuldquote:Op donderdag 4 december 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Waarom gaat het opeens over mij trouwens?
Ja, het bracht hem niet zoveel positiefs meer geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, hij is fok dus gewoon zat. Kan ik wel begrijpen. Wel jammer, kon zijn muziek altijd wel waarderen
Omdat je dan misschien meer kans hebt op wat je graag wilt? Dates, seks, weet ik het?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Waarom gaat het opeens over mij trouwens?
Ik hoefde niet te faken en het is mij zelfs geluktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je dan misschien meer kans hebt op wat je graag wilt? Dates, seks, weet ik het?
En omdat je het irritant vindt als mensen je een huilie noemen.
Jammer wel. Ik weet nog dat bij de 1e filmmeet ik 2 kaartjes had weten te bemachtigen en omdat ik het een beetje sneu voor hem vond en omdat ik vond dat hij potentie had, heb ik hem gevraagd om met mij mee te gaan. Zo meette hij gelijk andere fokkers en vond hij wat meer aansluitingquote:Op donderdag 4 december 2014 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het bracht hem niet zoveel positiefs meer geloof ik.
Ik ben lang genoeg serieus geweest. Dat is al zeker een garantie op niks.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het bracht hem niet zoveel positiefs meer geloof ik.
[..]
Omdat je dan misschien meer kans hebt op wat je graag wilt? Dates, seks, weet ik het?
En omdat je het irritant vindt als mensen je een huilie noemen.
De middenweg dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben lang genoeg serieus geweest. Dat is al zeker een garantie op niks.
En ik ben geen huillie
Garantie heb je nooit, ik had ook gewoon een flinke portie mazzel maar wat in 1e instantie uiteindelijk de doorslag gaf was de indruk die mijn posts op haar hadden gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben lang genoeg serieus geweest. Dat is al zeker een garantie op niks.
En ik ben geen huillie
Ik weet niet of het jammer is. Hij zit nu in een betere mindset.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik weet nog dat bij de 1e filmmeet ik 2 kaartjes had weten te bemachtigen en omdat ik het een beetje sneu voor hem vond en omdat ik vond dat hij potentie had, heb ik hem gevraagd om met mij mee te gaan. Zo meette hij gelijk andere fokkers en vond hij wat meer aansluiting
Gewoon jezelf zijn (ook op fok) wil nog wel eens helpen. Dan heb je gelijk de grootste kans dat je iemand treft die bij je pastquote:
O superquote:Op donderdag 4 december 2014 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het jammer is. Hij zit nu in een betere mindset.
Tja, daar heb je alleen jezelf mee. En Cue.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog op het goede spoor kan komen...
Ach elk nadeel hep ze voordeel he?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, daar heb je alleen jezelf mee. En Cue.
Ik wil haar niet hebbenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, daar heb je alleen jezelf mee. En Cue.
Toch wel een paar fucks?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil haar niet hebben![]()
En het maakt allemaal geen ene fuck uit. Dat heb ik nu ondertussen wel door.
Kusje op je wondjequote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb een wondje op m'n lip door de kou. Godverdomme.
Of is het herpes?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Winter...de ellende beginterquote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Let een beetje op je taalgebruik jongedame.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Maar je doet toch liever zo dan serieus? Omdat het oplucht of iets?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil haar niet hebben![]()
En het maakt allemaal geen ene fuck uit. Dat heb ik nu ondertussen wel door.
Daar heb ik geen antwoord op.quote:
Yats wil vast wel een kusje geven op je auw.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Omdat het kanquote:Op donderdag 4 december 2014 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je doet toch liever zo dan serieus? Omdat het oplucht of iets?
Selluf.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Let een beetje op je taalgebruik jongedame.
Iets met lage drempel en een hoog "fuck it, I don't care"-gehalte denk ikquote:Op donderdag 4 december 2014 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je doet toch liever zo dan serieus? Omdat het oplucht of iets?
Ik kan prima voor mijn eigen wondjes zorgen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats wil vast wel een kusje geven op je auw.
De bekende negatieve spiraal.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets met lage drempel en een hoog "fuck it, I don't care"-gehalte denk ik
Je eigen lippen kussen lijkt me lastigquote:Op donderdag 4 december 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kan prima voor mijn eigen wondjes zorgen.
Onafhankelijke vrouw.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kan prima voor mijn eigen wondjes zorgen.
Nee, meer dat het anoniem kan en je geen repressailles hoeft te verwachten en je dus kunt doen en laten wat je wilt, niemand die je daarvoor afstraft (naja, behalve dan je te nomineren als grootste huilie van fok ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De bekende negatieve spiraal.
Je onderschat me.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je eigen lippen kussen lijkt me lastig
Of er betaald moet wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat er een spin zit of ze iets geklust moeten hebben.
Of zwaar moeten tillen.
Mijn ex was bang voor spinnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat er een spin zit of ze iets geklust moeten hebben.
Of zwaar moeten tillen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strong independent woman who don't need no man.
Ik zag Microgolfovencafé hier posten, en moest wel even gedag zeggen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, meer dat het anoniem kan en je geen repressailles hoeft te verwachten en je dus kunt doen en laten wat je wilt, niemand die je daarvoor afstraft (naja, behalve dan je te nomineren als grootste huilie van fok ofzo)
Heee man, hoe ist!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zag Microgolfovencafé hier posten, en moest wel even gedag zeggen.
Al spijt me dat wel voor je, zeg... Hoe is 't verder?
Nou, de spinnen die ik hier in mijn huis heb gevangen...damn nog nooit zulke grote beesten gezienquote:Op donderdag 4 december 2014 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn ex was bang voor spinnen.
En minder kans om iemand via fok te hosselen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, meer dat het anoniem kan en je geen repressailles hoeft te verwachten en je dus kunt doen en laten wat je wilt, niemand die je daarvoor afstraft (naja, behalve dan je te nomineren als grootste huilie van fok ofzo)
Ja die mannen zijn ook nodig.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn ex was bang voor spinnen.
Alsof dat sowieso ging gebeurenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En minder kans om iemand via fok te hosselen.
Veel vlinders.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed goed! En hoest met jou gegaan in de tussentijd?
Naja, ik kan het wel begrijpen. Een kleinere kans dan vrijwel onbestaand scheelt toch niet zoveelquote:Op donderdag 4 december 2014 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En minder kans om iemand via fok te hosselen.
Gaat allemaal prima, hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heee man, hoe ist!
Haha, nee hoor met mij gaat het prima verder
Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja?
Heb je haar al in je kelder opgesloten met een grote loden kogel aan haar enkel?
Geheim van de smid.quote:
Mietje.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, de spinnen die ik hier in mijn huis heb gevangen...damn nog nooit zulke grote beesten gezien
En snel dat ie was!![]()
![]()
Verdween zo onder de bank, kreeg hem pas iets van 3 dagen later te pakken![]()
Waarom?quote:
Ze? Bedoel je in dat nominatie-topic?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gaat allemaal prima, hoor.
Maar grootste huilie vind ik wel wat uit de lucht gegrepen, toch. Hebben ze je ook verteld waarom?
Om de spinnen verwijderende mannen er beter uit te laten zien natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geheim van de smid.
[..]
Mietje.
[..]
Waarom?
Weet ikquote:Op donderdag 4 december 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor
Jullie zijn eigenlijk allemaal bang van spinnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om de spinnen verwijderende mannen er beter uit te laten zien natuurlijk.
Nee hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk allemaal bang van spinnen.
Ik heb nog een foto van dat ding gemaakt terwijl ie in een omgekeerd bierglas zat..zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, je hebt nog niet 'gewonnen', hè, dus zo ernstig kan het nog niet zijn. Wie zijn de andere genomineerden?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze? Bedoel je in dat nominatie-topic?
Want dat was voor mijn gevoel wel voldoende uitgelegd dacht ik zo
Sexy Roycoquote:Op donderdag 4 december 2014 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
No spider can match my katana
Nou echt fijn vind ik ze nietquote:Op donderdag 4 december 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk allemaal bang van spinnen.
Haha, neenee, Faxie is genomineerd!quote:Op donderdag 4 december 2014 01:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt nog niet 'gewonnen', hè, dus zo ernstig kan het nog niet zijn. Wie zijn de andere genomineerden?
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef Fylax het volgende:
Ze is net gaan slapen, mis haar nu al.
Thank you back hottie kusjes liefsquote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thanks, you're pretty hot yourself
Oh!quote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, neenee, Faxie is genomineerd!
En sowieso is zo'n nominatie met een korrel zout te nemen, ik heb tegenwoordig belangrijkere dingen te doen dan me over een forumnominatie druk te gaan maken
Ik ben wel eens voor gekkere dingen uitgemaaktquote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh!
Oh...ja, ik vond het al zo gek. Zo'n huilie heb ik je toch nooit gevonden
Maar het blijft een vreemde nominatie, ook al betreft het dan de Faxmasjien. Fax will be Fax, zou ik denken...
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Thank you back hottie kusjes liefs
Faxylquote:Op donderdag 4 december 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
als ik fax of faxie lees denk ik meteen aan fylax
Nominatie komt van Cue, nuff said.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh!
Oh...ja, ik vond het al zo gek. Zo'n huilie heb ik je toch nooit gevonden
Maar het blijft een vreemde nominatie, ook al betreft het dan de Faxmasjien. Fax will be Fax, zou ik denken...
quote:
Nou zeg ik net dat de nominatie me toch enigszins bevreemdde...quote:
Ik zou het niet doen, ik ging je stalken he.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
kan weer niet slapenquote:Op donderdag 4 december 2014 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
fylax, moet jij niet slapen kleine man?
Ik ken die hele Cue niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nominatie komt van Cue, nuff said.
Ik schat zijn kansen wel wat hoger in dan dat.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik kan het wel begrijpen. Een kleinere kans dan vrijwel onbestaand scheelt toch niet zoveel
Je staat buiten voor mijn raam?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ik ging je stalken he.
Hier kreeg ik wel een beetje kriebeltjes van hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je staat buiten voor mijn raam?
Kom maar gewoon binnen dan, krijg je warme chocolademelk en mag je gewoon tegen me aan kruipen.
Veel te koud buiten.
Ik dus ookquote:Op donderdag 4 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik schat zijn kansen wel wat hoger in dan dat.
De discussie duurt al te lang. Hij doet maar.
Ahnee, je bent fellieft?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
gister ook al niet
hele nacht aan mn crush gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |