Ik maak graag mensen gelukkig.quote:
Is dat een ja of een nee?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet soms wel lachen om jou hoor
quote:
quote:De grootste R&P-huilie: Faxie eeuwig geklaag en gejank. Of het echt of nep is boeit me niet eens meer
Wat weet die Cue nouquote:Op donderdag 4 december 2014 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en Faxie, wat die nominatie betreft, in het echt ben je heel anders
Of was in elk geval, heb je alweer een hele poos niet meer gemeet
Ja maar ik wist niet dat dat met haar wasquote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, ik ben al maanden bezet
Daarom vond ik jouw reactie ook zo grappig
Zullen er nog wel meer zijn, van andere mensen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je de enige genomineerde of zijn er nog meer?
Niet allemaal. Alleen 2 die gequote waren..quote:Op donderdag 4 december 2014 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je de reacties in het nominatie besprekingstopic nog niet gelezen dan?
R&P / R&P-verkiezingen 2014!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je de enige genomineerde of zijn er nog meer?
Het probleem voor jou is dat er niet echt meer veel extreme huilies hebben zoals we dat wel 2 jaar terug hadden, dus de lat ligt nogal laag dit keerquote:Op donderdag 4 december 2014 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zullen er nog wel meer zijn, van andere mensen.
Ben benieuwd hoevaak ik nog in die lijsten ga verschijnen
Die hebben allemaal een relatie ondertussenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het probleem voor jou is dat er niet echt meer veel extreme huilies hebben zoals we dat wel 2 jaar terug hadden, dus de lat ligt nogal laag dit keer
Maar je begrijpt dat je met je reactie hun punt alleen maar bevestigt he?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een relatie ondertussen
Volgens mij is Cue een en al puntigquote:Op donderdag 4 december 2014 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat je met je reactie hun punt alleen maar bevestigt he?
Comp_lex ook?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een relatie ondertussen
Zo te lezen hebben jullie elkaar nog nooit gemeet?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij is Cue een en al puntig
En precies daarom was het zo grappigquote:Op donderdag 4 december 2014 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat je met je reactie hun punt alleen maar bevestigt he?
Meeten verbroedert sowieso, dus zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te lezen hebben jullie elkaar nog nooit gemeet?
Geen ideequote:
Ook geen behoefte aan. Met die hele datingkliek niet eigenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te lezen hebben jullie elkaar nog nooit gemeet?
Jajaquote:Op donderdag 4 december 2014 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En precies daarom was het zo grappig![]()
Volgens mij is zij niet de enige met die mening.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij is Cue een en al puntig
Ze moet niet zeiken, en de rest ook niet. Stelletje huilliesquote:Op donderdag 4 december 2014 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is zij niet de enige met die mening.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet niet zeiken, en de rest ook niet. Stelletje huilies
Jij nomineert gewoon heel Fok!?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet niet zeiken, en de rest ook niet. Stelletje huillies
Das een kloontje van mligquote:Op donderdag 4 december 2014 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
JustTalkLove wordt vaak genoemd. Ik vraag me echt af wat voor persoon dat in het echt is.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 4 december 2014 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
JustTalkLove wordt vaak genoemd. Ik vraag me echt af wat voor persoon dat in het echt is.
Geen tijd om te lezen. Te druk met huilenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O als je zijn posts ziet, snap je meteen waarom![]()
Dan kan je lekker stiekem doenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik snap echt het nut van een kloon niet. Ik bedoel je zit al op een forum dus... waarom dan in hemelsnaam dubbel. Nja zal wel aan mij liggen.
Bijna niemand heeft tijd om door zijn posts heen te worstelen..mij is het in elk geval nog niet geluktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen tijd om te lezen. Te druk met huilen
Ja maar op Fok! kent ook niemand je als je dat niet zou willen (dus niet naar meets gaat enzo),quote:
Kan 1000 redenen hebben, zoals anonimiteit bij foto's in kpd oidquote:Op donderdag 4 december 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik snap echt het nut van een kloon niet. Ik bedoel je zit al op een forum dus... waarom dan in hemelsnaam dubbel. Nja zal wel aan mij liggen.
Men kent je Fok alter ego. Je moet wel aan je reputatie denken natuurlijk hequote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar op Fok! kent ook niemand je als je dat niet zou willen (dus niet naar meets gaat enzo),
dus dan is het hele nut ervan toch weg?
Nou, als je dus wel naar meets gaat, dan liggen de kaarten gelijk weer andersquote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar op Fok! kent ook niemand je als je dat niet zou willen (dus niet naar meets gaat enzo),
dus dan is het hele nut ervan toch weg?
Post soms al theedrinkend onder zijn andere account Sergeant_fluffy.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, waar zit die mlig tegenwoordig?
Ohwja, die reputatie!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Men kent je Fok alter ego. Je moet wel aan je reputatie denken natuurlijk he
Ah oke, hij heeft zich nooit meer bij me gemeld..heb ik vast niet zo'n diepe indruk op hem gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Post soms al theedrinkend onder zijn andere account Sergeant_fluffy.
Uh?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, die reputatie!
Huil jij trouwens met of zonder pet op?
Hoeveel beter zou het voor je zijn om je op fok gewoon een beetje te gedragen zoals (blijkbaar) in het echt? Minder onuitstaanbaar dus?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, die reputatie!
Huil jij trouwens met of zonder pet op?
Reputatie.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wil niks meer met Fok. App nog wel eens met 'm.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah oke, hij heeft zich nooit meer bij me gemeld..heb ik vast niet zo'n diepe indruk op hem gemaakt
Btw waar zit KT tegenwoordig? Hem al tiijjden niet meer op fok gezien
Oke, hij is fok dus gewoon zat. Kan ik wel begrijpen. Wel jammer, kon zijn muziek altijd wel waarderenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wil niks meer met Fok. App nog wel eens met 'm.
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel beter zou het voor je zijn om je op fok gewoon een beetje te gedragen zoals (blijkbaar) in het echt? Minder onuitstaanbaar dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |