Nou, de spinnen die ik hier in mijn huis heb gevangen...damn nog nooit zulke grote beesten gezienquote:Op donderdag 4 december 2014 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn ex was bang voor spinnen.
En minder kans om iemand via fok te hosselen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, meer dat het anoniem kan en je geen repressailles hoeft te verwachten en je dus kunt doen en laten wat je wilt, niemand die je daarvoor afstraft (naja, behalve dan je te nomineren als grootste huilie van fok ofzo)
Ja die mannen zijn ook nodig.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn ex was bang voor spinnen.
Alsof dat sowieso ging gebeurenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En minder kans om iemand via fok te hosselen.
Veel vlinders.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed goed! En hoest met jou gegaan in de tussentijd?
Naja, ik kan het wel begrijpen. Een kleinere kans dan vrijwel onbestaand scheelt toch niet zoveelquote:Op donderdag 4 december 2014 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En minder kans om iemand via fok te hosselen.
Gaat allemaal prima, hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heee man, hoe ist!
Haha, nee hoor met mij gaat het prima verder
Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja?
Heb je haar al in je kelder opgesloten met een grote loden kogel aan haar enkel?
Geheim van de smid.quote:
Mietje.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, de spinnen die ik hier in mijn huis heb gevangen...damn nog nooit zulke grote beesten gezien
En snel dat ie was!![]()
![]()
Verdween zo onder de bank, kreeg hem pas iets van 3 dagen later te pakken![]()
Waarom?quote:
Ze? Bedoel je in dat nominatie-topic?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gaat allemaal prima, hoor.
Maar grootste huilie vind ik wel wat uit de lucht gegrepen, toch. Hebben ze je ook verteld waarom?
Om de spinnen verwijderende mannen er beter uit te laten zien natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geheim van de smid.
[..]
Mietje.
[..]
Waarom?
Weet ikquote:Op donderdag 4 december 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor
Jullie zijn eigenlijk allemaal bang van spinnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om de spinnen verwijderende mannen er beter uit te laten zien natuurlijk.
Nee hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk allemaal bang van spinnen.
Ik heb nog een foto van dat ding gemaakt terwijl ie in een omgekeerd bierglas zat..zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, je hebt nog niet 'gewonnen', hè, dus zo ernstig kan het nog niet zijn. Wie zijn de andere genomineerden?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze? Bedoel je in dat nominatie-topic?
Want dat was voor mijn gevoel wel voldoende uitgelegd dacht ik zo
Sexy Roycoquote:Op donderdag 4 december 2014 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
No spider can match my katana
Nou echt fijn vind ik ze nietquote:Op donderdag 4 december 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk allemaal bang van spinnen.
Haha, neenee, Faxie is genomineerd!quote:Op donderdag 4 december 2014 01:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt nog niet 'gewonnen', hè, dus zo ernstig kan het nog niet zijn. Wie zijn de andere genomineerden?
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef Fylax het volgende:
Ze is net gaan slapen, mis haar nu al.
Thank you back hottie kusjes liefsquote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thanks, you're pretty hot yourself
Oh!quote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, neenee, Faxie is genomineerd!
En sowieso is zo'n nominatie met een korrel zout te nemen, ik heb tegenwoordig belangrijkere dingen te doen dan me over een forumnominatie druk te gaan maken
Ik ben wel eens voor gekkere dingen uitgemaaktquote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh!
Oh...ja, ik vond het al zo gek. Zo'n huilie heb ik je toch nooit gevonden
Maar het blijft een vreemde nominatie, ook al betreft het dan de Faxmasjien. Fax will be Fax, zou ik denken...
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Thank you back hottie kusjes liefs
Faxylquote:Op donderdag 4 december 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
als ik fax of faxie lees denk ik meteen aan fylax
Nominatie komt van Cue, nuff said.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh!
Oh...ja, ik vond het al zo gek. Zo'n huilie heb ik je toch nooit gevonden
Maar het blijft een vreemde nominatie, ook al betreft het dan de Faxmasjien. Fax will be Fax, zou ik denken...
quote:
Nou zeg ik net dat de nominatie me toch enigszins bevreemdde...quote:
Ik zou het niet doen, ik ging je stalken he.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
kan weer niet slapenquote:Op donderdag 4 december 2014 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
fylax, moet jij niet slapen kleine man?
Ik ken die hele Cue niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nominatie komt van Cue, nuff said.
Ik schat zijn kansen wel wat hoger in dan dat.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik kan het wel begrijpen. Een kleinere kans dan vrijwel onbestaand scheelt toch niet zoveel
Je staat buiten voor mijn raam?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ik ging je stalken he.
Hier kreeg ik wel een beetje kriebeltjes van hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je staat buiten voor mijn raam?
Kom maar gewoon binnen dan, krijg je warme chocolademelk en mag je gewoon tegen me aan kruipen.
Veel te koud buiten.
Ik dus ookquote:Op donderdag 4 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik schat zijn kansen wel wat hoger in dan dat.
De discussie duurt al te lang. Hij doet maar.
Ahnee, je bent fellieft?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
gister ook al niet
hele nacht aan mn crush gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |