SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Red Bull Leipzig zekerquote:Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan we met Soriano en consorten terugzien in de Bundesliga
GGMM vindt zoveel 'leuk'. Als iemand al hoi tegen hem zegt, ligt hij in een deuk.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens op RTL 4 Johnny de mol en Guus meeuwis maken vrienden. GGMM vond dit programma leuk - uit betrouwbare bron begrepen.
Die mensen vermoorden me nog als ik daar met een Juve shirt loopquote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit tegen fanatieke Laziofans ingaan
Zo erg dat hij soms op de grond valt en verder lacht.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM vindt zoveel 'leuk'. Als iemand al hoi tegen hem zegt, ligt hij in een deuk.
En Palermo-fans ?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen vermoorden me nog als ik daar met een Juve shirt loop
Die zijn vooral met maffia praktijken bezig. In Milaan kun je altijd wel rustig lopen. In Florence mag je ook rennen voor je levenquote:
Terwijl Florence toch zo mooi lijktquote:Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn vooral met maffia praktijken bezig. In Milaan kun je altijd wel rustig lopen. In Florence mag je ook rennen voor je leven
Maar welke club is nou het Feyenoord van Italië? De club met de echte supporters volgens jou?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn vooral met maffia praktijken bezig. In Milaan kun je altijd wel rustig lopen. In Florence mag je ook rennen voor je leven
Ik heb ook een juve shirt, wel met de beste speler ooit achterop; Nedvěd.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen vermoorden me nog als ik daar met een Juve shirt loop
Geen Pirlo? jammerquote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb ook een juve shirt, wel met de beste speler ooit achterop; Nedvěd.
Roma. Ook eeuwige nummer 2.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maar welke club is nou het Feyenoord van Italië? De club met de echte supporters volgens jou?
Is een shirt van voor Pirlo's tijd he.quote:
liefdes stad dit dat, maar je kan er zo neer worden gestokenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl Florence toch zo mooi lijkt
Ik hou de Serie A niet goed in de gaten maar hoe zit het nou met het ritme van Strootman?quote:
Mijn excuses.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is een shirt van voor Pirlo's tijd he.
Lekker danquote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
liefdes stad dit dat, maar je kan er zo neer worden gestoken
Is wel weer fit, maar op het moment zit hij op de bank.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou de Serie A niet goed in de gaten maar hoe zit het nou met de ritme van Strootman?
Nedvěd > Pirlo.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb een Italië shirt met Pirlo.
Roma kan het prima zonder hem af iddquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is wel weer fit, maar op het moment zit hij op de bank.
Nainggolan is beter dan hemquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Roma kan het prima zonder hem af idd
Dit doet me pijnquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waterdragertjes inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook niet echt , maar beiden zijn niet bepalend voor het eindresultaat
In de Cl koste hij ze 2 punten tegen CSKA. geeft die in de 94e minuut de bal wegquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu moeten ze nog maar kijken of ze doorgaanquote:Op woensdag 3 december 2014 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de Cl koste hij ze 2 punten tegen CSKA. geeft die in de 94e minuut de bal weg
Gervinho doet het toch ook wel aardig daar.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de Rossi, Pjanic en Totti idd
Rare snuiter die Gervinhoquote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gervinho doet het toch ook wel aardig daar.
Niet meer. Prutser. Totti, Pjanic, De Rossi zijn de fenomenen zoals Pouwerloungen zeiquote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gervinho doet het toch ook wel aardig daar.
dat de winkels nog zo laat open zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Kom net terug van boodschappen, ga nu de 2e helft van Arsenal - Southampton kijken.
Nou oke dat was het.
OK MANquote:Op woensdag 3 december 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Kom net terug van boodschappen, ga nu de 2e helft van Arsenal - Southampton kijken.
Nou oke dat was het.
Jumbo tot 22:00quote:Op woensdag 3 december 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat de winkels nog zo laat open zijn
raar voorhoofd ook.quote:
Die Totti kan wel lekker lang mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet meer. Prutser. Totti, Pjanic, De Rossi zijn de fenomenen zoals Pouwerloungen zei
Je hebt nog zeker speciaal naar de Jumbo-reclame met Frank Lammers gekeken voor de nieuwste aanbiedingen.quote:
Nee, niet nodig. Ik heb de afgelopen tijd niemand voor niks van Groningen naar Amersfoort laten reizen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje wat een luxe.
Heb je tijgernootjes gehaald?
Rene doet mee aan de #ahboycotquote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker speciaal naar de Jumbo-reclame met Frank Lammers gekeken voor de nieuwste aanbiedingen.
Die reclame vind ik zo extreem kut dat ik overweeg m'n boodschappen voortaan bij een duurdere supermarkt te doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker speciaal naar de Jumbo-reclame met Frank Lammers gekeken voor de nieuwste aanbiedingen.
Nee, niet meer. Sinds ik mod af ben heeft danny die macht niet meer over me.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rene doet mee aan de #ahboycot
blufquote:Op woensdag 3 december 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die reclame vind ik zo extreem kut dat ik overweeg m'n boodschappen voortaan bij een duurdere supermarkt te doen.
[..]
Nee, niet meer. Sinds ik mod af ben heeft danny die macht niet meer over me.![]()
Dat vond ik daarvoor al.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik winkel graag bij de Em-te en de aldi.
Nu vinden jullie mij een pauper
Echt verbazen doet deze opmerking mij niet.quote:
Wonder dat je dan nog het gewicht van een satestokje hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haal graag eten bij de Albert Heijn XL
emte is een vrij prijzige winkel voor hetgeen zij willen uitstralen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik winkel graag bij de Em-te en de aldi.
Nu vinden jullie mij een pauper
Je hebt zelf het gewicht van een satestokje.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wonder dat je dan nog het gewicht van een satestokje hebt.
Dat is hier de Plus en daar hebben ze heel veel producten niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon boodschappen halen bij de dichtstbijzijnde winkel.
Frikandelbroodjes waren hier in de aanbieding en dat was te zien ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik op school ben ga ik nog wel eens naar de Jumbo voor mijn portie MBO-voer (frikandelbroodjes en energy drink voor de geďnteresseerden)
Er komt een Jumbo en een Lidl hier in de buurt. Nu hebben we straks 3 x AH, 1 x Jumbo, 1x Dirk en 1x Lidlquote:Op woensdag 3 december 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hier de Plus en daar hebben ze heel veel producten niet.
Bij die Jumbo is er meestal nog maar 1 frikandelbroodje overquote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes waren hier in de aanbieding en dat was te zien ook.
Jij woont in Amsterdam toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er komt een Jumbo en een Lidl hier in de buurt. Nu hebben we straks 3 x AH, 1 x Jumbo, 1x Dirk en 1x Lidl
mooie goal van zabaleta.quote:
Ik ken die naam alleen van het WK en heb daar enge herinneringen aan over gehouden. Ik weet niet van waar...quote:
quote:
Lijkt net Wimbledon begin jaren 90quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanwezig zijn op het voetbalveld.
MADMADMADquote:
Mex, je doet gek.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MADMADMAD
ADMADMADM
DMADMADMA
MADMADMAD
ADMADMADM
DMADMADMA
MADMADMAD
ADMADMADM
DMADMADMA
Sorry.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zongen ze vroeger in De Kuip tijdens Feyenoord v Dordt '90
WIJ WILLEN HANS IN EEN ROLSTOEL
Pics van je boekje.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging even mijn boekje te buiten. Te druk bezig met een cadeautje voor mn vriendin te zoeken.
Wat had jij in de Kuip te zoeken?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zongen ze vroeger in De Kuip tijdens Feyenoord v Dordt '90
WIJ WILLEN HANS IN EEN ROLSTOEL
Ik kijk wel eens naar De tafel van Kees. Daarbij laten ze fragmenten zien die op die dag zoveel jaar geleden zijn gebeurd.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat had jij in de Kuip te zoeken?
Oh jezus ik las het helemaal verkeerdquote:Op woensdag 3 december 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar De tafel van Kees. Daarbij laten ze fragmenten zien die op die dag zoveel jaar geleden zijn gebeurd.
Tot zover mijn verhaal.
Ik snap echt niet hoe jij zo vroeg op kan staan Stijnquote:Op woensdag 3 december 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar De tafel van Kees. Daarbij laten ze fragmenten zien die op die dag zoveel jaar geleden zijn gebeurd.
Tot zover mijn verhaal.
Ik zie soms alleen de laatste 10 minuten als Ajax om 12.30 speelt.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij zo vroeg op kan staan Stijn
Ik slaap gewoon lekker door
Jelly?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Dos37 het volgende:
Begint toch wel duidelijk te worden dat Pelle een vrij matige speler is
10 uur volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2014 22:06 schreef hafcfan het volgende:
Dat programma begint 11 uur toch? Dan lig ik pas net mijn bed in meestal
Misschien wat voor Arsenal?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Dos37 het volgende:
Dat was toch ook wel duidelijk dat hij geen top is.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Dos37 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen hun nog een top club noemenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen nog wel 200 miljoen uitgeven aan wat toppers.
Mane heeft geen RedBulldoping meerquote:Op woensdag 3 december 2014 22:23 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Mane bakt er geen kloten van!
Omdat ze toch al jarenlang actief zijn in de CL denk ik. En vroeger veel hebben gewonnen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen hun nog een top club noemen
Mane mist de doping van Red Bull, had Southampton inderdaad wel kunnen weten.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Southampton heeft inderdaad een te smalle selectie en ook te weinig kwaliteit in de voorhoede. Begrijp niet dat ze zoveel geld hebben betaald voor een prutser als Long. En die Mane vind ik ook weinig soeps
Vind hem te licht..laat zich makkelijk opzij zetten.. en voor het doel veel te wild. Die andere spits van Red Bull vond ik veel beter, ben ff zijn naam kwijtquote:Op woensdag 3 december 2014 23:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mane mist de doping van Red Bull, had Southampton inderdaad wel kunnen weten.
Soriano, onbegrijpelijk dat die nog in Oostenrijk speeltquote:Op woensdag 3 december 2014 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind hem te licht..laat zich makkelijk opzij zetten.. en voor het doel veel te wild. Die andere spits van Red Bull vond ik veel beter, ben ff zijn naam kwijt
Dan is het maar goed dat jij niet het beleid bepaalt bij Southamtponquote:Op woensdag 3 december 2014 23:56 schreef Pedroso het volgende:
Is Koeman al ontslagen ? Kan nooit lang meer duren.
Heeft zich daarna goed herpakt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe speelt Janmaat eigenlijk de laatste weken voor Newcastle?
Hij had een nogal moeizame start begreep ik.
twitter:Squawka twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 13:23:38Jose Mourinho hasn't won any of his 4 previous Premier League games at St. James' Park - 2 draws, 2 defeats. http://t.co/Bo7eZ7M7JA reageer retweet
Hahahaquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:09 schreef Pedroso het volgende:
Costa ook nog geen bal geraakt, sowieso overschatte spits ondanks zijn doelpunten.
Hij is idd weer om te lachen vandaag. Speelt als een natte krant.quote:
Jou nemen we ook maar niet serieus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:09 schreef Pedroso het volgende:
Costa ook nog geen bal geraakt, sowieso overschatte spits ondanks zijn doelpunten.
Ja want nu wordt hij geen kampioen meerquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heerlijk ditdaaaaggg Mourinho
Waar zie je mij dat zeggen dat ze geen kampioen worden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want nu wordt hij geen kampioen meer
Zo doe je welquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen dat ze geen kampioen worden?
Ben gewoon blij dat die arrogante kwal verliest daar
Maar Chelsea verspeelde het vorig jaar ook eerder tegen de kleintjes dan tegen de toppers.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:38 schreef Pedroso het volgende:
Als Man. City wint dan staan ze nog maar op 3 punten.
Chelsea heeft wel alle topploegen uit gehad volgens mij.
Leuk voor de spanning.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Topshow, mooie wedstrijd.
Wel jammer dat Manchester City nu tot 3 punten kan naderen.
Waarom jammer?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ervan uitgaan dat Chelsea makkelijk gaat winnen van die kleine clubsquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:38 schreef Pedroso het volgende:
Als Man. City wint dan staan ze nog maar op 3 punten.
Chelsea heeft wel alle topploegen uit gehad volgens mij.
Ik mag toch hopen dat Mourinho dan wat aanvallender begint in die wedstrijden. En dan zal het wel lukken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat Chelsea makkelijk gaat winnen van die kleine clubs
Laten we hopen van niet en zelfs aanvallend kan het misgaan. Het parkeren van de bus bij een achterstand kunnen ze niet meer met deze verdediging dus daar gaat je specialiteit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Mourinho dan wat aanvallender begint in die wedstrijden. En dan zal het wel lukken.
Aguero blessure en dag City.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ze dat prima kunnen met die verdediging. Ze kunnen alleen geen vijftig meter in de rug verdedigen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet en zelfs aanvallend kan het misgaan. Het parkeren van de bus bij een achterstand kunnen ze niet meer met deze verdediging dus daar gaat je specialiteit.
Het gebrek aan talentvolle Franse youngsters zal ze eerder opbreken. Investeer daar nou gewoon in, dat betaalt zich vanzelf uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wenger haalt in de winter het linksbackje van Ipswich, komt allemaal goed met Arsenal.
Niet gezien? Geweldige individuele actie, kwam alleen op de keeper te staan ongeveer en omspeelde hem en had 'm zo kunnen intikken op leeg doel.quote:
Ik zit nu bij een andere wedstrijd. Maar goed, Alexis is het probleem niet van Arsenal. Waarom speelt Koscielny eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Niet gezien? Geweldige individuele actie, kwam alleen op de keeper te staan ongeveer en omspeelde hem en had 'm zo kunnen intikken op leeg doel.
Paal.
Tja hij kon zich daar blijkbaar niet goed aanpassen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bojan was ook tering slecht bij Ajax. Ook bij Roma en Milaan trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |