SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Red Bull Leipzig zekerquote:Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan we met Soriano en consorten terugzien in de Bundesliga
GGMM vindt zoveel 'leuk'. Als iemand al hoi tegen hem zegt, ligt hij in een deuk.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens op RTL 4 Johnny de mol en Guus meeuwis maken vrienden. GGMM vond dit programma leuk - uit betrouwbare bron begrepen.
Die mensen vermoorden me nog als ik daar met een Juve shirt loopquote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit tegen fanatieke Laziofans ingaan
Zo erg dat hij soms op de grond valt en verder lacht.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM vindt zoveel 'leuk'. Als iemand al hoi tegen hem zegt, ligt hij in een deuk.
En Palermo-fans ?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen vermoorden me nog als ik daar met een Juve shirt loop
Die zijn vooral met maffia praktijken bezig. In Milaan kun je altijd wel rustig lopen. In Florence mag je ook rennen voor je levenquote:
Terwijl Florence toch zo mooi lijktquote:Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn vooral met maffia praktijken bezig. In Milaan kun je altijd wel rustig lopen. In Florence mag je ook rennen voor je leven
Maar welke club is nou het Feyenoord van Italië? De club met de echte supporters volgens jou?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn vooral met maffia praktijken bezig. In Milaan kun je altijd wel rustig lopen. In Florence mag je ook rennen voor je leven
Ik heb ook een juve shirt, wel met de beste speler ooit achterop; Nedvěd.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die mensen vermoorden me nog als ik daar met een Juve shirt loop
Geen Pirlo? jammerquote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb ook een juve shirt, wel met de beste speler ooit achterop; Nedvěd.
Roma. Ook eeuwige nummer 2.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maar welke club is nou het Feyenoord van Italië? De club met de echte supporters volgens jou?
Is een shirt van voor Pirlo's tijd he.quote:
liefdes stad dit dat, maar je kan er zo neer worden gestokenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl Florence toch zo mooi lijkt
Ik hou de Serie A niet goed in de gaten maar hoe zit het nou met het ritme van Strootman?quote:
Mijn excuses.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is een shirt van voor Pirlo's tijd he.
Lekker danquote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
liefdes stad dit dat, maar je kan er zo neer worden gestoken
Is wel weer fit, maar op het moment zit hij op de bank.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou de Serie A niet goed in de gaten maar hoe zit het nou met de ritme van Strootman?
Nedvěd > Pirlo.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb een Italië shirt met Pirlo.
Roma kan het prima zonder hem af iddquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is wel weer fit, maar op het moment zit hij op de bank.
Nainggolan is beter dan hemquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Roma kan het prima zonder hem af idd
Dit doet me pijnquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waterdragertjes inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook niet echt , maar beiden zijn niet bepalend voor het eindresultaat
In de Cl koste hij ze 2 punten tegen CSKA. geeft die in de 94e minuut de bal wegquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu moeten ze nog maar kijken of ze doorgaanquote:Op woensdag 3 december 2014 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de Cl koste hij ze 2 punten tegen CSKA. geeft die in de 94e minuut de bal weg
Gervinho doet het toch ook wel aardig daar.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de Rossi, Pjanic en Totti idd
Rare snuiter die Gervinhoquote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gervinho doet het toch ook wel aardig daar.
Niet meer. Prutser. Totti, Pjanic, De Rossi zijn de fenomenen zoals Pouwerloungen zeiquote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gervinho doet het toch ook wel aardig daar.
dat de winkels nog zo laat open zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Kom net terug van boodschappen, ga nu de 2e helft van Arsenal - Southampton kijken.
Nou oke dat was het.
OK MANquote:Op woensdag 3 december 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Kom net terug van boodschappen, ga nu de 2e helft van Arsenal - Southampton kijken.
Nou oke dat was het.
Jumbo tot 22:00quote:Op woensdag 3 december 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat de winkels nog zo laat open zijn
raar voorhoofd ook.quote:
Die Totti kan wel lekker lang mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet meer. Prutser. Totti, Pjanic, De Rossi zijn de fenomenen zoals Pouwerloungen zei
Je hebt nog zeker speciaal naar de Jumbo-reclame met Frank Lammers gekeken voor de nieuwste aanbiedingen.quote:
Nee, niet nodig. Ik heb de afgelopen tijd niemand voor niks van Groningen naar Amersfoort laten reizen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje wat een luxe.
Heb je tijgernootjes gehaald?
Rene doet mee aan de #ahboycotquote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker speciaal naar de Jumbo-reclame met Frank Lammers gekeken voor de nieuwste aanbiedingen.
Die reclame vind ik zo extreem kut dat ik overweeg m'n boodschappen voortaan bij een duurdere supermarkt te doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker speciaal naar de Jumbo-reclame met Frank Lammers gekeken voor de nieuwste aanbiedingen.
Nee, niet meer. Sinds ik mod af ben heeft danny die macht niet meer over me.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rene doet mee aan de #ahboycot
blufquote:Op woensdag 3 december 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die reclame vind ik zo extreem kut dat ik overweeg m'n boodschappen voortaan bij een duurdere supermarkt te doen.
[..]
Nee, niet meer. Sinds ik mod af ben heeft danny die macht niet meer over me.![]()
Dat vond ik daarvoor al.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik winkel graag bij de Em-te en de aldi.
Nu vinden jullie mij een pauper
Echt verbazen doet deze opmerking mij niet.quote:
Wonder dat je dan nog het gewicht van een satestokje hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik haal graag eten bij de Albert Heijn XL
emte is een vrij prijzige winkel voor hetgeen zij willen uitstralen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik winkel graag bij de Em-te en de aldi.
Nu vinden jullie mij een pauper
Je hebt zelf het gewicht van een satestokje.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wonder dat je dan nog het gewicht van een satestokje hebt.
Dat is hier de Plus en daar hebben ze heel veel producten niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon boodschappen halen bij de dichtstbijzijnde winkel.
Frikandelbroodjes waren hier in de aanbieding en dat was te zien ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik op school ben ga ik nog wel eens naar de Jumbo voor mijn portie MBO-voer (frikandelbroodjes en energy drink voor de geďnteresseerden)
Er komt een Jumbo en een Lidl hier in de buurt. Nu hebben we straks 3 x AH, 1 x Jumbo, 1x Dirk en 1x Lidlquote:Op woensdag 3 december 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hier de Plus en daar hebben ze heel veel producten niet.
Bij die Jumbo is er meestal nog maar 1 frikandelbroodje overquote:Op woensdag 3 december 2014 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes waren hier in de aanbieding en dat was te zien ook.
Jij woont in Amsterdam toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er komt een Jumbo en een Lidl hier in de buurt. Nu hebben we straks 3 x AH, 1 x Jumbo, 1x Dirk en 1x Lidl
mooie goal van zabaleta.quote:
Ik ken die naam alleen van het WK en heb daar enge herinneringen aan over gehouden. Ik weet niet van waar...quote:
quote:
Lijkt net Wimbledon begin jaren 90quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanwezig zijn op het voetbalveld.
MADMADMADquote:
Mex, je doet gek.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MADMADMAD
ADMADMADM
DMADMADMA
MADMADMAD
ADMADMADM
DMADMADMA
MADMADMAD
ADMADMADM
DMADMADMA
Sorry.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende: