SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat durf ik niet te zeggen maar ik weet wel dat het gras vandaag wel groen is.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is de bal ook vandaag weer rond?
Gaan ook gewoon lekker wegzakken.quote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Tegen de betere ploegen zie je toch wel dat Pelle en co tekort komen
Is geen schande tegen City denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Tegen de betere ploegen zie je toch wel dat Pelle en co tekort komen
dat was inderdaad niet bestquote:Op zondag 30 november 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook tegen city mag je wel fatsoenlijk verdedigen
dan hebben ze geen europa leakquote:Op zondag 30 november 2014 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Vrije val Koeman en co. vandaag ingezet. Zullen uiteindelijk wel rond de 8e plaats eindigen wat ook prima is voor dit Southampton.
Och, dat is Koeman wel gewend ondertussen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan hebben ze geen europa leak
Ach, als dat nou de domste uitspraak was die hij ooit heeft gedaan....quote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Eriksen, die zou het niet gaan redden volgens LitmanenAFCA.
LitmanenAFCA vindt Hupperts de nieuwe Robben.quote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Jij niet dan?quote:Op zondag 30 november 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA vindt Hupperts de nieuwe Robben.
Ik snap niet zo goed waarom Eriksen daar niet weg gaat.quote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Hij heeft wel vaker lachwekkende uitspraken.quote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Hij vond Depay beter dan Boëtius o.a. Dan snap je er echt niets van.quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker lachwekkende uitspraken.
Ja, maar je denkt toch niet dat hij hier is om zijn serieuze echte mening over voetbal te geven??quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vond hij Siem de Jong geen topperquote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld jaquote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij vond Depay beter dan Boëtius o.a. Dan snap je er echt niets van.
Ik hoop het niet. Daar zit eigenlijk niemand op te wachten.quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je denkt toch niet dat hij hier is om zijn serieuze echte mening over voetbal te geven??
quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij vond Depay beter dan Boëtius o.a. Dan snap je er echt niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie ze niet kampioen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeeehhh, ik vind het verschrikkelijk om te zienquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze echt degraderen.
En dan Reus naar Bayernquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze echt degraderen.
Wilde jouw moeder niet dat wij samen naar de film zouden gaan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)lotti-vergelijkt.htm
Ik wist het, Harry Potter bestaat!quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)lotti-vergelijkt.htm
Fellaini kan er echt geen reet van.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef Brecht35 het volgende:
Toch grappig hoe Fellaini hét lachertje was in deze topicreeks door een niet nader genoemde nationaliteit en dat hij nu zowat elke week een zekerheid is..
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fellaini kan er echt geen reet van.
Jij bent dan ook een Belg.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:43 schreef Brecht35 het volgende:
Deze 4-3-3 van United slaat echt nergens op. En ik had eerder voor Januzaj gekozen dan voor Wilson, had geen idee wie die kerel was...
Dat zit er dik in ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga voor het volgende verlies van Liverpool
Fellaini is een prutser. Schande dat hij daar speeltquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef Brecht35 het volgende:
Toch grappig hoe Fellaini hét lachertje was in deze topicreeks door een niet nader genoemde nationaliteit en dat hij nu zowat elke week een zekerheid is..
Bojangodquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep. Manchester United nu bezig tegen Stoke.
Een zekerheid als het halve team geblesseerd is, ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef Brecht35 het volgende:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan er nog steeds geen reet van.
twitter:Squawka twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 21:07:35It's a good 60 seconds to be a Man Utd fan. Marouane Fellaini puts his side in the lead while Simon Mignolet puts Leicester 1-0 up. reageer retweet
6,5/10quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil niet Stoke, maar volgens mij is het 1-1
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Die nationaliteit boeit me geen zak, maar het is echt schrijnend om te zien dat hij echt nooit mee verdedigd. In dat trage tempo slentert hij telkens naar achterquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een speler van een niet nader te noemen nationaliteit moest daar natuurlijk weer de achtervolging staken, met dit tegendoelpunt tot gevolg. Prutser is het ook.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Wel verrassend dat deze reactie van een Belg komt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:29 schreef Brecht35 het volgende:
Net de owngoal van Mignolet gezien, valt nu echt eens niets op aan te merken hé. Keeper die plat gaat op een laag schot en de bal kaatst terwijl ie platligt het doel in...
Verwacht je met al je idiote reacties nu een serieus antwoord of niet?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel verrassend dat deze reactie van een Belg komt.
Haha zeg jijquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Verwacht je met al je idiote reacties nu een serieus antwoord of niet?
Hap nou niet steedsquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Verwacht je met al je idiote reacties nu een serieus antwoord of niet?
Hij heeft wel een goed punt hierquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Yes, Jan van Halst gaat ons weer verblijden met weergaloze diepteanalyses!
Wou ik net zeggen.. die Belgische hark is vorig jaar gehaald voor 40 miljoen als ik het goed heb.quote:
Nu lijkt t ook nergens opquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kan Leicester dan eindelijk weer een punt pakken? Het leek nergens op de afgelopen weken.
Toch nog 1-1 gelukkigquote:
SPOILER: Jong PSV - De GraafschapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oke, fijn.SPOILER: Jong PSV - De GraafschapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit boeit echt niemandSPOILER: Jong PSV - De GraafschapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan leren ze het tenminste af.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom geel als ze allebei per ongeluk hoofd tegen hoofd gaan?
Hij kan het wel hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oef, Skrtel krijgt een kanonskogel tegen z'n kop aan.
Vier op een rij, vanaf nu wordt het interessant want vorig jaar ontspoorde het vanaf deze speelronde pas bij Moyes voor mijn gevoelquote:
Lijkt me gaaf om zo'n wedstrijd een keer bij te wonenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vier op een rij, vanaf nu wordt het interessant want vorig jaar ontspoorde het vanaf deze speelronde pas bij Moyes voor mijn gevoel
Eerst verlies tegen Everton thuis door de week en daarna verlies thuis tegen Newcastle (waar ik bij was).
Denk dat Soushampton er weer kansloos afgaatquote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Pelle mag vanavond ook wel eens een keer weer wat laten zien
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat Soushampton er weer kansloos afgaat
Marcel Maijerquote:Op woensdag 3 december 2014 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig over 2 weken t echte werk
Lekker alles op Sky , ik trek die partijdige Visschraper en Nieuwlaat ook nietquote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Albert ''op weg naar een 9 darter'' Manting
nuquote:Op woensdag 3 december 2014 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer begint Arsenal - Saushempten?
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op woensdag 03-12-2014 om 20:41:35Heerlijk avondje deel 2! #Arsenal #Southampton #Chelsea #Tottenham #Sunderland #ManchesterCity #Everton #Hullcity #BPL ⚽️😜👍 #Fox reageer retweet
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker alles op Sky , ik trek partijdige Visschraper en Nieuwlaat ook niet
Ja klopt. zet het wel via zo''n kabel van de pc naar de tv.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker alles op Sky , ik trek partijdige Visschraper en Nieuwlaat ook niet
Zelfde .quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt. zet het wel via zo''n kabel van de pc naar de tv.
de kapsel?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is de Pelle kapsel al een rage in Engeland?
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zet er maar die neger neer of Rossi
oh wacht..
Rossiquote:Op woensdag 3 december 2014 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zet er maar die neger neer of Rossi
oh wacht..
Vrij rustige wedstrijd nog. Lekkere kansjes chelsea nu.quote:
Echt sneu. Wel een erg groot talentquote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rossi kan er beter mee stoppen
Briljante voetballer wel .quote:Op woensdag 3 december 2014 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt sneu. Wel een erg groot talent
Akkoord, maar keeper had 'm ook half mee hé.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
Hazard, keeper had 'm mogen hebben.
Italiaanse voetbal is helemaal niks meer.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Briljante voetballer wel .
Wel gek want vroeger hadden jullie over topspitsen niet te klagen , bij elke club zaten er wel 1 of 2
Waarom diequote:
Roma 2000/2001quote:Op woensdag 3 december 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Briljante voetballer wel .
Wel gek want vroeger hadden jullie over topspitsen niet te klagen , bij elke club zaten er wel 1 of 2
Eerst een 3 sterren restaurant , nu een pizzeriaquote:Op woensdag 3 december 2014 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaanse voetbal is helemaal niks meer.
Omdat Chelsea gewoon een tyfusclub is.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom die? Spurs worden nu gewoon onder de voet gelopen
Montella, Totti, jonge Cassano toen al ?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Roma 2000/2001Die aanval was ziek. Alleen die uitstraling al
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)2dj2UO0pcuogVx.N_zrxquote:Op woensdag 3 december 2014 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaanse voetbal is helemaal niks meer.
Batistuta-Montella-Tottiquote:Op woensdag 3 december 2014 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Montella, Totti, jonge Cassano toen al ?
Je bent zelf een gewoon.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Chelsea gewoon een tyfusclub is.
Ohnee iemand maakt een mooie goal.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)2dj2UO0pcuogVx.N_zrx
Dacht dat Batistuta nog bij Fiorentina zat . Daar kan ik wel op klaarkomen jaquote:Op woensdag 3 december 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Batistuta-Montella-Totti
Daarvan kreeg je spontaan een harde.
Een van de redenen waarom ik niet in god geloofquote:Op woensdag 3 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjelsie vroeger met de voorhoede Flo-Zolaquote:Op woensdag 3 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van de ontieglijk vele redenen ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik niet in god geloof
Er is geen winterstop in Engeland.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of Southampton nog wat leuke spelers gaan halen in de winterstop.
Toen niet meerquote:Op woensdag 3 december 2014 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat Batistuta nog bij Fiorentina zat . Daar kan ik wel op klaarkomen ja
wintertransferperiode dan bijdehandjequote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen winterstop in Engeland.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van de ontieglijk vele redenen ja.
Geloven in god
Achterin was het ook baas met Samuel-Aldairquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen niet meer![]()
Allemaal ook lange haren
Dit danquote:Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Achterin was het ook baas met Samuel-Aldair
Heb net met mijn hoofd 40-45 keer tegen de muur gebotstquote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 december 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was dat Simeone op het laatst?
Good timesquote:
VVV met Honda was wel leukquote:Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Good times![]()
Lijkt alweer zo lang geleden...
Claudio Lopez , Poborsky, Nesta, Mihajlovicquote:Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij welLazio had toen ook wel bazen. Crespo nog
Belgiëquote:Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef Brecht35 het volgende:
2 wedstrijden geleden goal Mirallas assist Lukaku, goal Lukaku assist Mirallas, vorige wedstrijd geniale goal Mirallas, nu goal Lukaku assist Mirallas.
Loopt lekker tussen die Belgjes, maar vooral Mirallas is in bloedvorm zeg. Mooi dat ie meteen na z'n blessure weer fit is.
Nesta die eigenlijk bij Roma wou spelen, maar dan zou ze pa hem het huis uit zettenquote:Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Claudio Lopez , Poborsky, Nesta, Mihajlovic
In 2009/10 hadden ze nog wel een aardig leuk teamquote:
Nooit tegen fanatieke Laziofans ingaanquote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nesta die eigenlijk bij Roma wou spelen, maar dan zou ze pa hem het huis uit zetten
de harde kernquote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit tegen fanatieke Laziofans ingaan
Zaterdag scoorde, Huntelaar 3x, van Persie, Fer, Verhaegh, Robben, v.d. Vaart...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef Brecht35 het volgende:
2 wedstrijden geleden goal Mirallas assist Lukaku, goal Lukaku assist Mirallas, vorige wedstrijd geniale goal Mirallas, nu goal Lukaku assist Mirallas.
Loopt lekker tussen die Belgjes, maar vooral Mirallas is in bloedvorm zeg. Mooi dat ie meteen na z'n blessure weer fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |