SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat durf ik niet te zeggen maar ik weet wel dat het gras vandaag wel groen is.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is de bal ook vandaag weer rond?
Gaan ook gewoon lekker wegzakken.quote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Tegen de betere ploegen zie je toch wel dat Pelle en co tekort komen
Is geen schande tegen City denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Tegen de betere ploegen zie je toch wel dat Pelle en co tekort komen
dat was inderdaad niet bestquote:Op zondag 30 november 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook tegen city mag je wel fatsoenlijk verdedigen
dan hebben ze geen europa leakquote:Op zondag 30 november 2014 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Vrije val Koeman en co. vandaag ingezet. Zullen uiteindelijk wel rond de 8e plaats eindigen wat ook prima is voor dit Southampton.
Och, dat is Koeman wel gewend ondertussen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan hebben ze geen europa leak
Ach, als dat nou de domste uitspraak was die hij ooit heeft gedaan....quote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Eriksen, die zou het niet gaan redden volgens LitmanenAFCA.
LitmanenAFCA vindt Hupperts de nieuwe Robben.quote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Jij niet dan?quote:Op zondag 30 november 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA vindt Hupperts de nieuwe Robben.
Ik snap niet zo goed waarom Eriksen daar niet weg gaat.quote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Hij heeft wel vaker lachwekkende uitspraken.quote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Hij vond Depay beter dan Boëtius o.a. Dan snap je er echt niets van.quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker lachwekkende uitspraken.
Ja, maar je denkt toch niet dat hij hier is om zijn serieuze echte mening over voetbal te geven??quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vond hij Siem de Jong geen topperquote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld jaquote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij vond Depay beter dan Boëtius o.a. Dan snap je er echt niets van.
Ik hoop het niet. Daar zit eigenlijk niemand op te wachten.quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je denkt toch niet dat hij hier is om zijn serieuze echte mening over voetbal te geven??
quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij vond Depay beter dan Boëtius o.a. Dan snap je er echt niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie ze niet kampioen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeeehhh, ik vind het verschrikkelijk om te zienquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze echt degraderen.
En dan Reus naar Bayernquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze echt degraderen.
Wilde jouw moeder niet dat wij samen naar de film zouden gaan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)lotti-vergelijkt.htm
Ik wist het, Harry Potter bestaat!quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)lotti-vergelijkt.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |