Mijn pop had ook de naam Annikaquote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef Kyara het volgende:
En ik vond Annika ook altijd een hele mooie naam. Zo heette mijn eerste pop.
Nee. Daarom ook deze naam.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef Olf het volgende:
Rouge-gorge? Dat is pas pretentieus![]()
Nee ik vind dat echt een heel toffe naam Spring!!!is meisje nou echt 100% zeker?
quote:Op donderdag 4 december 2014 09:40 schreef Suikertante het volgende:
Ik wilde een Sterre, maar toen kwamen er ineens een heleboel Sterres hier.
Daarna wilde ik een Tibbe (door Minoes het boek), maar toen kwam Speeseend met TIMMEEEEH.
[ afbeelding ]
Nee grapje, m'n vriend kwam daar iets eerder mee en we kwamen de naam F tegen.
Niet slechtquote:
Die associeer ik altijd met die zeur van Pippi Langkous, zou ik zelf dus nooit kiezenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:58 schreef Fee-nix het volgende:
Annika was hier trouwens ook een optie voor L.
Zij is toch wat jonger dan jou?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wilde caitlin vroeger
Sowieso had ik een voorkeur voor Engelse namen
Lamb, grappig dat je zei dat jouw naam niet veel voorkwam. Ik kende er dus 3... grote, kleine en onze(ja zo noemden we ze dus als we het erover hadden
)
En toffe naam spring! Past denk ik wel heel goed bij een meisje van jullie!
Mijn zus is van maart uit jouw jaarquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:06 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Zij is toch wat jonger dan jou?Waar ik woonde waren er iig geen van mijn leeftijd. Allemaal een aantal jaren jonger.
Ai, verkeerde keusquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:19 schreef Muck het volgende:
Gisteravond ben ik op bezoek geweest bij een gezin met twee jongetjes: M.exx en L.evi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |