SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door Kyara op 03-12-2014 20:54:46 ]
Stijn ben je best dicht bij in de buurt gekomen!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Stijn en Anna wilde ik vroeger als kindernamen. En later Esmée (is ie weer) en Mika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar toen moest ik zonodig iets pretentieuzers kiezen!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef Olf het volgende:
[..]
Stijn ben je best dicht bij in de buurt gekomen!
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik vind heel veel jongensnamen stomDus dat wordt nog wel een uitdaging denk ik...
Heb je inspiratie voor ons dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt een waslijst aan geweldige jongensnamenMijn favo meisjesnaam was ooit Jente. En toen ik een jongen kreeg niet meer, zo gaan die dingen
Als je die afbeelding opent in een nieuw tabblad kom je er wel uitquote:Op woensdag 3 december 2014 20:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Maar.. wat is de naam dan?Niet roodborstje neem ik aan
Aaaaah! Tnxquote:Op woensdag 3 december 2014 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je die afbeelding opent in een nieuw tabblad kom je er wel uit
Mijn pop had ook de naam Annikaquote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef Kyara het volgende:
En ik vond Annika ook altijd een hele mooie naam. Zo heette mijn eerste pop.
Nee. Daarom ook deze naam.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:19 schreef Olf het volgende:
Rouge-gorge? Dat is pas pretentieus![]()
Nee ik vind dat echt een heel toffe naam Spring!!!is meisje nou echt 100% zeker?
quote:Op donderdag 4 december 2014 09:40 schreef Suikertante het volgende:
Ik wilde een Sterre, maar toen kwamen er ineens een heleboel Sterres hier.
Daarna wilde ik een Tibbe (door Minoes het boek), maar toen kwam Speeseend met TIMMEEEEH.
[ afbeelding ]
Nee grapje, m'n vriend kwam daar iets eerder mee en we kwamen de naam F tegen.
Niet slechtquote:
Die associeer ik altijd met die zeur van Pippi Langkous, zou ik zelf dus nooit kiezenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:58 schreef Fee-nix het volgende:
Annika was hier trouwens ook een optie voor L.
Zij is toch wat jonger dan jou?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wilde caitlin vroeger
Sowieso had ik een voorkeur voor Engelse namen
Lamb, grappig dat je zei dat jouw naam niet veel voorkwam. Ik kende er dus 3... grote, kleine en onze(ja zo noemden we ze dus als we het erover hadden
)
En toffe naam spring! Past denk ik wel heel goed bij een meisje van jullie!
Mijn zus is van maart uit jouw jaarquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:06 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Zij is toch wat jonger dan jou?Waar ik woonde waren er iig geen van mijn leeftijd. Allemaal een aantal jaren jonger.
Ai, verkeerde keusquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:19 schreef Muck het volgende:
Gisteravond ben ik op bezoek geweest bij een gezin met twee jongetjes: M.exx en L.evi
Ik ken een Olaf van V, kan prima hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef McLaura het volgende:
Op zich is Olav/Olaf wel oké, maar de achternaam begint met een V.
Het is in elk geval al beter dan zijn andere suggesties.
Dat is dan persoonlijkquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ken een Olaf van V, kan prima hoor. Mooie naam vind ik
Aan de hoeveelheid cadeaus in de zak te zien, heeft deze het beter getroffenquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, verkeerde keus
kind failliet
Do you wanna build a snowman?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mijn zus is van maart uit jouw jaar
De grote was een jaar of wat ouder en de zat bij mij in de klas
Allemaal jaren 80
Ik struikel een beetje over die f en v na elkaar eerlijkgezegd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ken een Olaf van V, kan prima hoor. Mooie naam vind ik
Nee leuk!quote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef laziness het volgende:
Ik vind Olavmaar twee keer O.O. in huis is een beetje too much hè?
Nouja, dat dus. Bij ons wordt het (ongeveer) Olaf Vogelaar. Teveel f-v en dan ook nog teveel o's en a's.quote:Op zondag 7 december 2014 19:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik struikel een beetje over die f en v na elkaar eerlijkgezegd.Dat zou voor mij in ieder geval reden zijn om het niet te doen.
Bij jou vind ik de combinatie van Olav met de achternaam wel heel mooi, maar bij zijn broer inderdaad too much.quote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef laziness het volgende:
Ik vind Olavmaar twee keer O.O. in huis is een beetje too much hè?
In Amerika is het toch wel meer een meidennaam volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ken alleen de naam skylar voor een jongen idd...
En een soort alternatief militair alfabet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:51 schreef mousemicky het volgende:
Ehr? Alpha? En als ie nu een beta of gamma studie wil doen? Alfa romeo? Alpha mannetje? En het is een letter he, eerste in het Grieke alfa(!)bet. Ik wil maar zeggen, de naam lijkt mij wel wat commentaar oproepen, misschien niet bij kinderen, wel bij volwassenen. Ik zou raar opkijken als iemand zich voor zou stellen als Alpha denk ik... Of als Alpha Boeddha
En Anastacia, tja, niet mijn ding zeg maar... Maar da's iig een naam.
want ik hoop zo dat je niet serieus bentquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:47 schreef Lushes het volgende:
Als ik met O&N nog een kind draag, dan drink ik gewoon met iedereen een glas champagne.
Maxima deed het ook en als hare hoogheid er geen doodzonde in ziet, dan zie ik het probleem ook niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
En een soort alternatief militair alfabet.
Alpha Boeddha Christus Dalai reporting for duty.
Nee, maar ik vond het wel heel bijzonder dat Alpha Boeddha genoemd wordt als naam waarmee je niet gepest wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wauw. Is dit een bash-topic geworden?
Mag je geen eerlijke mening meer geven ? alpha boeddhaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wauw. Is dit een bash-topic geworden?
Dat heeft een reden ..quote:
Daarbij vind ik nergens een bron dat Maxima champagne zou hebben gedronken tijdens een van haar zwangerschappen, al even afgezien van het feit dat ik de vergelijking sowieso al absurd vind.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:09 schreef Moppert het volgende:
Is dit een zelfde soort grapje als?
[..]
want ik hoop zo dat je niet serieus bent
Jamaar Aleph lijkt op Calebquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:48 schreef mignonne het volgende:
Alpha is niet zo mijn ding. Weird want Aleph vind ik wel leuk en dat betekent hetzelfdehet komt denk ik doordat alpha als woord zoveel voorkomt jn onze taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |