Maquettes maken ook. Dat zou zijn baan kunnen zijn, mocht ie ooit aan het werk moeten.quote:
Briljantquote:
Zag de documentaire 2 weken geleden. Hij spreekt inmiddels vloeiend Chinees.quote:
ja mooi he..quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag de documentaire 2 weken geleden. Hij spreekt inmiddels vloeiend Chinees.
Kreeg een 10 van zichzelf bij een proefwerk Chinees schrijven.
Zette ie er zelf dit bij : 'Ga zo door !'
Japans was het.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog mooier en unieker.quote:
Hoogbegaafd zijn, het zelf beseffen. En blij zijn dat je zelf je veters kunt strikken en een MAVO-diploma hebt gehaald.quote:
Ik zie het jou anders niet met de hand nadoen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:35 schreef piekartz87 het volgende:
Dit moet bijzonder zijn?
4 weken daar over doen... in die tijd had je alles in 3D kunnen hebben waardoor je van elke mogelijk standpunt een impressie hebt.
Supermooi getekend, maar toch ook weer niet zo heel bijzonder?quote:
Parels in de maatschappij. Mooi dat we niet allemaal hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met de hand niet nee, maar ik heb wel een goed inzicht in wat er bij komt kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:03 schreef Storneren het volgende:
[..]
Ik zie het jou anders niet met de hand nadoen.
Doe het dan maar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:38 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Met de hand niet nee, maar ik heb wel een goed inzicht in wat er bij komt kijken.
Digitaal kan ik het wel, sneller, mooier en meerdere standpunten.
En ik ben niet eens autistisch.
FF pissen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog mooier en unieker.
Verder azijnpissers. Loop een deur verder, wil je.
Vergeet niet dat hij daarnaast ook nog eens gemiddeld 110 keer per dag op Fok! postquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:35 schreef piekartz87 het volgende:
Dit moet bijzonder zijn?
4 weken daar over doen... in die tijd had je alles in 3D kunnen hebben waardoor je van elke mogelijk standpunt een impressie hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef kibo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij daarnaast ook nog eens gemiddeld 110 keer per dag op Fok! post
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:35 schreef piekartz87 het volgende:
Dit moet bijzonder zijn?
Jij kunt uit je hoofd bij één aanblik de Sint Pieters-kerk van Rome natekenen ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:28 schreef Anoonumos het volgende:
Prima tekening maar ''held, briljant, geniaal", kom op zeg.
Er is idd iemand die dat kan. Volgens mij postte jij niet zo lang geleden daar een nieuwsberichtje van ...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij kunt uit je hoofd bij één aanblik de Sint Pieters-kerk van Rome natekenen ?
En dan ook nog eens mooi.
Kan me iets herinneren van die donkere jongen uit Engeland.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:23 schreef appelsientjes het volgende:
[..]
Er is idd iemand die dat kan. Volgens mij postte jij niet zo lang geleden daar een nieuwsberichtje van ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |