abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147267636
@Majo: Dat stond al weken vast ivm dat mijn meneer een feestje wilde met de gezinnen en beste drie vriendensetjes.
Schudden voor gebruik
pi_147268488
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is ook weer niet de bedoeling! Alles wat hier gezegd wordt komt uit een goed hart en ik denk dat niemand elkaar de put in wil praten.

En nu ga ik weer jompelen, 3 maal 2 streepjes in 2 dagen tijd :o *O*
Wij gaan het volgende topic hč :*

En OMG!!! Het giet van de strepen mčn!! Super gefeliciteerd! :* O+
pi_147269431
(Waar toveren jullie mobiel steeds de smileys vandaan? Of weten jullie alle toetscombi's uit jullie hoofd? :P )

Ik blijf vaker wat langer weg hier elke keer als ik ff spiek zie ik dubbele strepen :D GEFELICITEERD!!!
pi_147269729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 02:37 schreef deadly_kiss het volgende:
(Waar toveren jullie mobiel steeds de smileys vandaan? Of weten jullie alle toetscombi's uit jullie hoofd? :P )

Ik blijf vaker wat langer weg hier elke keer als ik ff spiek zie ik dubbele strepen :D GEFELICITEERD!!!
Bij mij op mijn mobiel: rechtsboven op je naam klikken --> opties --> emoticons bij quickreply op "ja" zetten.
pi_147271581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor diegene die ervan houd het te lezen:

Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje
Leuk verhaal! Leuke manier ook :)
pi_147271793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Leuk verhaal! Leuke manier ook :)
ben je al klaar voor de volgende ronde? *O*
pi_147272032
Nou er is eindelijk duidelijkheid waar mijn heftige buikpijnen vandaan kwamen.

Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )

Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
Lang leve de koliek aanvallen *O*
pi_147272060
quote:
6s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:

Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )

Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
Maar met de baby is alles oké dus?
pi_147272124
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:06 schreef Daui het volgende:

[..]

Maar met de baby is alles oké dus?
5 weken, er is geen reet te zien. Behalve een dikke vruchtzak ^_^
Maandag weer een echo. Hopelijk wil ie dan wel de show stelen
En anders de 17e nog een poging.
pi_147272160
In ieder geval een verklaring, Lushes. Nu maar hopen dat het goed gaat met de baby. Wat is PDS?
pi_147272226
Prikkelbare darm syndroom :) kut natujrlijk, maar gelukkig geen rare dingen met baby
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147272262
Heb je een speciaal dieet?
pi_147272537
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:10 schreef Lushes het volgende:

[..]

Gelukkig is er niks met de baby! Alleen dat worden wel nog acht lange maanden... -O-
pi_147272568
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:52 schreef Daui het volgende:

[..]

ben je al klaar voor de volgende ronde? *O*
Jaa! O+ Samen door?!

Al zie ik het de komende twee rondes niet gebeuren :') Ik blijf gezellig op het wachtbankje hangen!
pi_147272594
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:16 schreef Daui het volgende:
Heb je een speciaal dieet?
Niet echt, maar ik heb als kind natuurlijk al mijn eetgewoonten aangepast en dientengevolge altijd al volgens fodmap principes gegeten. Ik eet zo goed als geen fruit, geen koolsoorten, geen rauwe ui of knoflook, specifieke koolhydraten, bonen en niet te vet.

Gewoon gezond dus. Dus wat dat betreft hoef ik niet veel aan te passen.
Wel balen, ik was er zolang vanaf. Maar goed, het dient een groter doel :)
pi_147273061
Wij hebben het regelmatig over babynamen.

Nu dacht ik aan Floor. Stel ik dat aan de duutser voor (op skype), typt hij terug: "What about Ceiling"? 8)7

Dat gaat nog wat worden...
pi_147273249
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 05:05 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Bij mij op mijn mobiel: rechtsboven op je naam klikken --> opties --> emoticons bij quickreply op "ja" zetten.
Er gaat een wereld voor me open *O* :o c_/
pi_147273306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:

Nu dacht ik aan Floor. Stel ik dat aan de duutser voor (op skype), typt hij terug: "What about Ceiling"? 8)7

quote:

:D

Ik kon ook geen hollandse namen slijten thuis ( ik vond fleur weer leuk, maar daar kreeg hij jeuk van: 'what kind of name is that doll, it sounds like something went sour :/ )
Gelukkig waren we er voor zowel jongen als meisje echt onwijs snel uit. Het zijn mooie, sterke en vooral internationale namen geworden.
pi_147273378
Wij dweilen op de zaak de vloer met honden shampoo volgens mijn vriend ..
De nieuwe hond van de buren heet floor, op de dispenser staat " heavy floor cleaner" :'(
pi_147273519
quote:

:') Haha!
pi_147273970
quote:

_O-
pi_147274117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:33 schreef Lushes het volgende:

[..]

Niet echt, maar ik heb als kind natuurlijk al mijn eetgewoonten aangepast en dientengevolge altijd al volgens fodmap principes gegeten. Ik eet zo goed als geen fruit, geen koolsoorten, geen rauwe ui of knoflook, specifieke koolhydraten, bonen en niet te vet.

Ik eet zoveel mogelijk vetloos of vetarm (dus 1 blokje chocolade voor mij) en heel veel vezels. Per persoon is het natuurlijk verschillend
  donderdag 4 december 2014 @ 11:35:50 #123
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147274159
quote:

Whehe :')

Babynamen zijn wij nog helemaal niet mee bezig. Jaren geleden wel een naam verzonnen voor een meisje met zn tweeën maar ik weet niet of ik die tegenwoordig nog zou kiezen.
En ik heb een lijstje met jongensnamen in mijn telefoon staan. Ik vind jongensnamen zo moeilijk, dus als ik eens een leuke tegenkom noteer ik hem :P
Semper frakkin fi!
pi_147274266
Tja, wij moeten dat gesprek nog voeren.. We hebben allebei wel ideeën over namen, dus ik denk dat we er wel uit zullen komen.. :)

Nooh, ik keek net even stiekem op Facebook, en mijn tijdlijn was volgespamd met baby foto's van suikerzoete dochtertjes van kennissen. Zooooo lief! Ik wil ook! *O* :D
pi_147274369
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:33 schreef Lushes het volgende:

[..]

En die vezelzakjes, helpt dat niet?

Wel heel erg stom dat het er nu uitkomt :6. Maar wie weet veranderd alles als je het tweede semester in gaat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147274400
Namen. Wat een crime. Bij M. waren we het bij de 37e week eens. :') Bij een volgend kindje hebben we afgesproken om voor de geslachtsbepaling een jongens- en een meisjesnaam klaar te hebben liggen. Succes, ik! ^O^
pi_147275210
Jongensnaam staat hier al vast! Meisjesnaam wordt lastig. Mijn favoriet vindt mijn man niet super en ik die van hem ook niet :D Wel mooi, maar niet de wauw-factor.
pi_147275387
quote:

Een kleine silver lining: mijn darmklachten waren de eerste 8/9 weken heel heftig, maar daarna bijna weg de hele zwangerschap. Zo kan t ook gaan. (Heb milde pds).
Kwak
pi_147275635
Wij hebben een jongens en een meisjesnaam. En nog een extra jongensnaam voor eventueel een tweeling of als we twee jongens krijgen. Meisjesnamen vond ik wel lastig om eruit te komen
pi_147277184
Pinquit, even off-topic;

Wat heb jij een knappe zoon zeg! O+
pi_147278551
Ik had een meisjesnaam, maar toen kreeg een goede vriendin een relatie met iemand wiens overleden zus zo heette, dus die valt af. En ik weet een leuke jongensnaam, maar die is behoorlijk rijm-gevoelig, en dat kun je zo'n kind ook niet aandoen. :{
pi_147278639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Pinquit, even off-topic;

Wat heb jij een knappe zoon zeg! O+
:D thx O+ Ik hoop dat ik ooit nog zo'n mooi exemplaar mag bakken :7
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 14:57:22 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147279507
Hebben jullie allemaal buitenlandse vriendjes? :D

Jongensnaam zijn we al over uit, de jeugdvriend van mijn vriend heet zo en dat vinden we beiden een leuke naam.

De meisjesnaam die we allebei leuk vinden wordt de laatste tijd veel gegeven, ook door het bandlid van mijn vriend, dus daar twijfel ik nu over. Een andere optie is een naam waar beide moeders in verwerkt zijn, dat is ook een optie :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 14:58:50 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147279546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef pinquit het volgende:

[..]

:D thx O+ Ik hoop dat ik ooit nog zo'n mooi exemplaar mag bakken :7
pics or it didn't happen :P

Oh lushes ik heb ook pds. Doe niet veel aan dieet dus regelmatig aanvallen :@ wat ik al eeuwen wil vragen: heeft jouw naam met de winkel LUSH te maken?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147279855
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

pics or it didn't happen :P

Oh lushes ik heb ook pds. Doe niet veel aan dieet dus regelmatig aanvallen :@ wat ik al eeuwen wil vragen: heeft jouw naam met de winkel LUSH te maken?
Hier

En mijn jongensnaam wordt de laatste tijd ook heel veel gegeven aan kinderen van kennissen -O-
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 15:14:56 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147279991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Hier

En mijn jongensnaam wordt de laatste tijd ook heel veel gegeven aan kinderen van kennissen -O-
wow dat is echt al een knapperd inderdaad O+

Balen is dat he! Zolang het kennissen zijn vind ik het nog niet zo erg maar goede vrienden wel, dan houdt het op.

Zo heet het zoontje van mijn nichtje Jonas. Dat heb ik altijd een leuke naam gevonden maar die naam ga ik denk ik niet meer geven -O-
pi_147280117
Wij zijn nog niet echt bezig met namen eigenlijk. We hebben het er wel eens over maar nog niet echt serieus. Dat wil ik ook eigenlijk niet, ik vind dat een naam bij het kind moet passen, en dus ook pas bedacht mag worden als het kind onderweg is :') Als het aan mij ligt bedenken we twee geschikte namen, en kijken we nadat een evt baby er is pas welke naam er het beste bij past.

Alleen de tweede naam voor bij een meisje staat al redelijk vast, dat wordt een vernoeming naar de oma van mijn vriend.
pi_147280177
Veel gebeurd hier! Gefeliciteerd Stippel Skoap en Venla!
Venla: mijn 2e streepje was ietsje lichter dan de controlestreep. Ik testte toen 2 dagen na NOD en in de middag. Misschien dat je richting 5 weken gaat dan, maar zie dat het ook per persoon kan verschillen hoe donker de streep precies is.

Spannend Lushes! Ik ging met 18 weken naar de HAP met buikpijn en vermoeden op blaasontsteking. Urine was goed, bleken alleen m'n darmen te zijn, ik zat gewoon verstopt! Heb Metamucilzakjes gekregen toen (vezels).

Hier hadden we juist al een meisjesnaam voor ik zwanger was en is het nu hard zoeken naar een jongensnaam die we allebei leuk vinden :P
pi_147280628
Nog steeds een donkere ovulatiestreep hier, al een week nu al. Als hij morgen nog steeds donker is ga ik zaterdag eens een ander soort test proberen. Ik blijf liever nog even dromen en hopen op een potentieel positieve test, dan met mn neus op een negatieve test gedrukt te worden. En een echte positieve test vind ik net zo eng :')
pi_147280743
T zou wel tof zijn, vis!

Ik voel me zo om de dag zwanger, deze dagen. Wat kan ik mezelf gek maken. Vandaag voel ik me zwanger omdat: hele echte vreemde droom, wat kramperig gevoel in onderbuik, vaag gevoel van misselijkheid en net een miniem stipje bloed bij afvegen....Kijken hoe het morgen voelt!
pi_147281260
Nog steeds geen bloed. :( Ik wil gewoon een nieuwe ronde en een nieuwe kans.. O-) of de zekerheid dat we deze ronde wel de kans hebben gegrepen. Aarghh!

Kindernamen. We kunnen heerlijk een hele avond spuien met namen. De jongensnaam staat vast. Meisjesnaam niet, maar we neigen beide naar de scandinavische meisjesnamen O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_147281279
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
T zou wel tof zijn, vis!

Ik voel me zo om de dag zwanger, deze dagen. Wat kan ik mezelf gek maken. Vandaag voel ik me zwanger omdat: hele echte vreemde droom, wat kramperig gevoel in onderbuik, vaag gevoel van misselijkheid en net een miniem stipje bloed bij afvegen....Kijken hoe het morgen voelt!
Ik denk al een week dat ik mn ovulatie voel. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten voelen, maar bij elk beetje lichte buikpijn denk ik 'daar is ie!' en de dag erna blijkt dat het hem nog niet was :'). Maar volgens mij praat ik me daarmee ook buikpijn aan want het is echt van die buikpijn waar je anders 0,0 aandacht aan zou besteden en die meer op teveel gegeten en rommelende darmen wijzen. Ben benieuwd hoeveel fantoompijntjes ik ga krijgen als het straks echt raak is.
pi_147281454
Niet te vroeg getest, vandaag bloed.

Elke ochtend als ik die mamacompleetplusmetvisolie neem denk ik: 'waarom doe ik dit nog?'. Nou ja, voor mn weerstand is t vast ook goed.
pi_147281533
Jeetje jagar! Zou zomaar met de eerste ronde raak kunnen zijn dus :D
pi_147281566
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef pinquit het volgende:
Jeetje jagar! Zou zomaar met de eerste ronde raak kunnen zijn dus :D
of niet, natuurlijk. Volgens mij maak ik mezelf gek.
pi_147281632
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:01 schreef SilverSjoiis het volgende:
Nog steeds geen bloed. :( Ik wil gewoon een nieuwe ronde en een nieuwe kans.. O-) of de zekerheid dat we deze ronde wel de kans hebben gegrepen. Aarghh!

Kindernamen. We kunnen heerlijk een hele avond spuien met namen. De jongensnaam staat vast. Meisjesnaam niet, maar we neigen beide naar de scandinavische meisjesnamen O+
Scandinavische namen. Dat is ook wel tof. Mijn man houdt daar ook meer van.
pi_147281646
Spannend Jagar!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 4 december 2014 @ 17:09:35 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147282983
Ik vergeet die "vitamine " pillen steeds. . :@
Volgens mij ben ik ook in staat om later mn kind ergens te vergeten. . :P

Hier is er een jongens naam die we beiden mooi vinden want verwijzing naar de naam van onze beide vaders.
Laatst zat ik op de plee .. te denken over Namen en ik moets ineens keihard lachen.. De jongens naam begint met een i. De achternaam van O+ begint met een l. Een 2e naam mag evt dus niet met een r. Beginnen. . Maar jah.. leg dat maar eens uit aan een kerel die fok iets heul geks vind..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147283174
quote:

:W pdslijer hier :P

eerste weken meer last gehad, mede door t verschuiven vd darmen, daarna maanden niks, noppes nada! dochter is nu 4 mnd en ik heb 3x last gehad.

t kan dus meevallen
S. 2014
J. 2016
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 17:42:39 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147283847
Ik ben zo benieuwd wie in dit topic 2 streepjes gaan piesen, er zijn al een paar kandidaten *O* :+

Bij mij breekt de menstruatie nu pas echt goed door na een paar dagen steeds halfjes. Prima, eindelijk weer een begin van een cyclus :s)
pi_147285615
Ik in elk geval niet. Jammer. :( Ik had er echt een goed gevoel over! maar ik had geen drang tot schoonmaken, dus stiekem wist ik het wel. Eigenlijk. Toch. ;)
pi_147285688
Kc, je zult het maar meemaken! I didn't know I was pregnant! :+

Ik vergeet hier ook steeds die foliumzuur. Bij zoon vergat ik het ook steeds, behalve toen ik ook echt zwanger was.

Namen: We zijn er in ieder geval over eens dat het een redelijk oerhollandse naam zou zijn. Niet te lang... Niet te ingewikkeld geschreven.

Jammer Limone. :*

Hier nog even op de wachtstoel..
pi_147286227
Ik heb het foliumzuur standaard op tafel staan, en neem het met ontbijt in.

Namen worden nog lastig hier, want ze moeten kort zijn, en in het Nederlands, Duits en Engels werken.

Vandaar dat Floor ook afgekeurd werd...
pi_147286683
Hier zijn de namen er ook zo goed als... ik twijfel nog licht over de jongensnaam.
Oh en als 't een meerling is dan moet er misschien nog wat veranderd worden natuurlijk! :P

Betreft mijn strepen: ik wacht t allemaal wel af. Ik heb me aangemeld bij de VK en als het goed is bellen die mij binnenkort :)

Verder had ik vandaag ietsstoms: ik het kantoor van een collega vond ik het naar rook stinken, zij rookt zelf niet eens. Later liep ik met een collega een ander kantoor binnen, toen zei ik goh hier stinkt het ook al zo naar rook! Zij: vreemd dat je dat hier rookt (want het is ver van de rookplek buiten).
Toen dacht ik ineens ooooooooooh, natuurlijk! :') En maar hopen dat ze niks door heeft :P
pi_147286827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Limone het volgende:
Ik in elk geval niet. Jammer. :( Ik had er echt een goed gevoel over! maar ik had geen drang tot schoonmaken, dus stiekem wist ik het wel. Eigenlijk. Toch. ;)
Meh :*
pi_147287267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef Venla het volgende:

Verder had ik vandaag ietsstoms: ik het kantoor van een collega vond ik het naar rook stinken, zij rookt zelf niet eens. Later liep ik met een collega een ander kantoor binnen, toen zei ik goh hier stinkt het ook al zo naar rook! Zij: vreemd dat je dat hier rookt (want het is ver van de rookplek buiten).
Toen dacht ik ineens ooooooooooh, natuurlijk! :') En maar hopen dat ze niks door heeft :P
:Y :Y Je reuk wordt sterker.
pi_147289157
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:10 schreef Lushes het volgende:

[..]

Geen reet te zien :D

ik vraag mij ineens af in welke week ze billen vormen _O-

Fijn dat je opgelucht klinkt met je "Het is maar PDS" O+
Schudden voor gebruik
pi_147290229
Pfff, van mij mag t alweer een paar weken verder zijn. Zeurbaarmoederpijn, nu al :'( blaargh, helemaal nog geen zin in.
pi_147291759
nog 5 dagen tot NOD toch, pinquit?
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 22:25:52 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147292940
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:51 schreef Jagärtrut het volgende:
nog 5 dagen tot NOD toch, pinquit?
Waarom sta jij niet in de OP :o Ik wilde opzoeken wanneer je NOD is, 1 dezer dagen toch?
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 22:44:10 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147293776
Trouwens nog een Foliumzuurtip: ik heb hem bij de wasbak staan zodat ik het elke avond inneem als ik mijn tanden poets. Dan kun je het ook niet vergeten ^O^
pi_147295467
hier bloed, dus het zou zo maar eens verkeerd kunnen gaan ;(
Balen, maar van de andere kant wel fijn dat het dan zo snel op gang komt.
Naja blijft afwachten dus...
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 23:34:54 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147296003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:20 schreef Skoap het volgende:
Nooo :o Licht bloedverlies hoeft niks te zeggen toch? Ik hoop dat het vals alarm is -O-
pi_147296311
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nooo :o Licht bloedverlies hoeft niks te zeggen toch? Ik hoop dat het vals alarm is -O-
Streepje werd ook niet donkerder, maar wie weet...
Maar ik heb niet heel veel hoop meer.
pi_147296644
-O-

Sterkte Skoap :*
pi_147296766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:20 schreef Skoap het volgende:
Oh nee! Wat ellendig!

Het hoeft niets te zeggen... maar ik kan mij de spanning en teleurstelling erg voorstellen!
Succes! :*
Schudden voor gebruik
pi_147297219
He bah, Skoap. :*
pi_147299581
Skoap.... :{ Stom bloed....

:*
pi_147299589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog een Foliumzuurtip: ik heb hem bij de wasbak staan zodat ik het elke avond inneem als ik mijn tanden poets. Dan kun je het ook niet vergeten ^O^
Tenzij je plee op de badkamer is, en je nogal eens onverwachte visite krijgt. (Ik laat voor de vorm juist Nogal Opzichtig een halve pilstrip liggen bij de wasbak om die reden :7 )
  vrijdag 5 december 2014 @ 07:21:46 #170
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147299907
Oh Skoap, wat enorm kut! -O- Het hoeft niets te betekenen, maar toch sterkte met de onzekerheid.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 04:41 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Tenzij je plee op de badkamer is, en je nogal eens onverwachte visite krijgt. (Ik laat voor de vorm juist Nogal Opzichtig een halve pilstrip liggen bij de wasbak om die reden :7 )
Haha, ik doe precies hetzelfde! Geen idee of iemand het zou merken als 'ie er niet meer ligt, maar je weet maar nooit :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 05-12-2014 07:23:14 (typo ) ]
  vrijdag 5 december 2014 @ 07:25:15 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147299921
Skoap! :*

Ik poest mn tanden altijd onder de douche.. :@
Heb nu maar een strip meegenomen naar werk, dat als ik het vergeet ik er daar een kan nemen..
Gelukkig staat er verder niet enorm groot "etos ZWANGER WORDEN" op.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147300007
Benen over elkaar Skoap! Hopelijk betekent het niets.
pi_147300187
Vanmorgen kon ik de spanning niet meer aan :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_147300205
Oh nee Skoap ;( ik duim voor je!

En balen Wizzy, *aai*
pi_147300423
Balen! :*

Ik heb in de ochtend mijn andere voedingssupplementen ritueel bij het ontbijt :Y)
pi_147300465
Ik heb nu 55 stokjes om op te plassen. *O*
pi_147300584
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef MaJo het volgende:
Dan vergeet ik het nog
pi_147300611
Skoap... Nee :*
pi_147300745
Skoap :*
pi_147301048
Skoap :* Ik hoop dat het niks is..

Wizzy :* Volgende ronde nieuwe kansen?! September baby's, die zijn ook leuk!

Over foliumzuur; ik heb maagtabletjes die ik moet innemen, die ik al een paar jaar altijd vergeet. Dus nu standaard in mijn handtasje overal mee naartoe, en bij mijn eerste bakkie koffie op werk (nu dus :D) neem ik alles tegelijk in. Het gaat alleen fout in de weekenden, maarja.. ;(
pi_147301060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:46 schreef Daui het volgende:
Ik heb nu 55 stokjes om op te plassen. *O*
Hee NOD datumtweeling! *O* Volgend weekend gaan we er tegenaan niet?! :9
pi_147301071
Ik koop mijn foliumzuur bij de HEMA. Goedkoop en vaak hebben ze een actie derde gratis
pi_147301089
balen wizzy!

Hier heeft ongesteld zijn nog niet doorgezet maar heb wel kramp. Nog even een test gedaan, indroogstreep als je heel goed kijkt. Dus dat bevestigd mijn vermoeden wel. Jammer maar helaas. Op naar de volgende ronde.
pi_147301099
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:31 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Hee NOD datumtweeling! *O* Volgend weekend gaan we er tegenaan niet?! :9
Heb mijn man al gewaarschuwd ;) . Volgende week marathon batsen. Ik hoop dat het een heeeeeeeel gelukkig en alcoholvrij nieuwjaar mag worden voor iedereen :)
pi_147302011
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef Daui het volgende:

[..]

Heb mijn man al gewaarschuwd ;) . Volgende week marathon batsen. Ik hoop dat het een heeeeeeeel gelukkig en alcoholvrij nieuwjaar mag worden voor iedereen :)
:9

Zwarte piet is net langsgekomen op de zaak :D
pi_147302133
*zucht* ik had kramp (en bloed gisteren) dus was er van overtuigd dat het nu echt door zou breken. Maar toch nog niks.
Test gedaan. Duidelijkere streep dan gisteren maar nog niet knal. Zit dus nog ff in niemandsland.... \onzekeremutszokenikmezelfniet
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:38:05 #187
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147302187
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
*zucht* ik had kramp (en bloed gisteren) dus was er van overtuigd dat het nu echt door zou breken. Maar toch nog niks.
Test gedaan. Duidelijkere streep dan gisteren maar nog niet knal. Zit dus nog ff in niemandsland.... \onzekeremutszokenikmezelfniet
Als het misgaat zit er nog steeds een tijdje hcg in je lichaam he. Dus testen zegt nu niks.

Hoop dat het alsnog goed zit Skoap :*
pi_147302370
Och Skoap ik kwam hier via t update topic, lees ik dit -O- ik duim dat het innesteling is!
pi_147302383
quote:
:* Kan me voorstellen dat je even niet weet wat je met jezelf aan moet. Wat een onzekerheid..
pi_147302404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

:9

Zwarte piet is net langsgekomen op de zaak :D
Hebben ze pepernoten gestrooid?
pi_147302473
quote:
Een streep is een streep is een streep is een streep is een streep
pi_147302758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Daui het volgende:

[..]

Hebben ze pepernoten gestrooid?
Haha nee, maar ik heb wel een mooie speculaaspop gekregen! <O) 8}
pi_147303607
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ja, je schrikt je toch helemaal dood.

Ik was een seconde enorm dankbaar dat het die godsgloeiende klotedarmen waren.
Dat de pijnaanvallen met zweet en tranen komen, heb ik er maar voor over.

Naast mijn potjes vitaminen prijkt nu ook een arsenaal aan orthiflor en pepermunt olie :')
pi_147303616
waarom quote ik steeds dubbel
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:03:15 #195
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147304063
Skoap, wat naar die onzekerheid :*
Semper frakkin fi!
pi_147305355
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:41 schreef Lushes het volgende:

[..]

[..]

Ja, je schrikt je toch helemaal dood.

Ik was een seconde enorm dankbaar dat het die godsgloeiende klotedarmen waren.
Dat de pijnaanvallen met zweet en tranen komen, heb ik er maar voor over.

Naast mijn potjes vitaminen prijkt nu ook een arsenaal aan orthiflor en pepermunt olie :')
Nou, zelf schrik ik ook steeds als ik iets wat verkrampt aan voel.. Ik ben dan ondanks dat ik mij rete zeker voel... even onzeker. De schrik en het verdriet van de MK de vorige ronde zit er gewoon nog in. Ik check nog altijd mijn wc papiertjes, en kan dan rustig ademhalen.

maar dan kom ik er al vlot achter dat het is omdat we spruitjes of zo hebben gegeten :') en kan ik alles weer letterlijk en figuurlijk los laten :+

Pffrrt! *sorry*
Schudden voor gebruik
pi_147305473
Ik heb mijn foliumzuur in het keukenkastje staan zodat ik ze elke ochtend inneem met een glas water bij het ontbijt. Ze hebben op een plank gestaan in de keuken, maar daar vergat ik ze eigenlijk altijd.
En het is maar 180 graden draaien ten opzichte van het aanrecht.

Niemand kijkt ervan op als die een kastje open trekt er staan wel meer potjes :D
Schudden voor gebruik
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:14:52 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147305702
Anders doe je fz pillen in een leeg vitamine C potje als je bang bent dat iemand ze ziet 8-)
pi_147306155
quote:
Wat stom Skoap! Ik hoop dat het toch nog de goeie kant op uitpakt :*

Limone ook bloed :* Jammer

Ik heb standaard een alarm in mijn telefoon aangezet die om 11 uur afgaat. 'Foliumzuur'! Het maakt voor mij niet uit waar ik die pillen ook neerzet. Ik vergeet ze. Maargoed, ik ben ook heel goed in staat een tas te vergeten die ik AAN de buitendeur gehangen heb omdat die mee MOET!!

En vanmorgen naar de gyn geweest, stolsel is wieberen dus als nu dat eitje even snel wil springen!
pi_147307264
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Als het misgaat zit er nog steeds een tijdje hcg in je lichaam he. Dus testen zegt nu niks.
weet ik, ben normaal ook altijd heel nuchter met dit soort dingen...
Maar die stomme onzekerheid kan ik zo slecht tegen, naja hopen dat ik snel ongesteld word (of een knalstreep heb, maar daar geloof ik niet in)

Nu maar gewoon proberen een paar dagen niet testen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')