Wij gaan het volgende topic hčquote:Op woensdag 3 december 2014 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoeling! Alles wat hier gezegd wordt komt uit een goed hart en ik denk dat niemand elkaar de put in wil praten.
En nu ga ik weer jompelen, 3 maal 2 streepjes in 2 dagen tijd![]()
Bij mij op mijn mobiel: rechtsboven op je naam klikken --> opties --> emoticons bij quickreply op "ja" zetten.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:37 schreef deadly_kiss het volgende:
(Waar toveren jullie mobiel steeds de smileys vandaan? Of weten jullie alle toetscombi's uit jullie hoofd?)
Ik blijf vaker wat langer weg hier elke keer als ik ff spiek zie ik dubbele strepenGEFELICITEERD!!!
Leuk verhaal! Leuke manier ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor diegene die ervan houd het te lezen:
Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje
ben je al klaar voor de volgende ronde?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Leuk verhaal! Leuke manier ook
Maar met de baby is alles oké dus?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:
Nou er is eindelijk duidelijkheid waar mijn heftige buikpijnen vandaan kwamen.
Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )
Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
Lang leve de koliek aanvallen
5 weken, er is geen reet te zien. Behalve een dikke vruchtzak ^_^quote:
Gelukkig is er niks met de baby! Alleen dat worden wel nog acht lange maanden...quote:Op donderdag 4 december 2014 10:10 schreef Lushes het volgende:
[..]
5 weken, er is geen reet te zien. Behalve een dikke vruchtzak ^_^
Maandag weer een echo. Hopelijk wil ie dan wel de show stelen
En anders de 17e nog een poging.
Jaa!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:52 schreef Daui het volgende:
[..]
ben je al klaar voor de volgende ronde?
Niet echt, maar ik heb als kind natuurlijk al mijn eetgewoonten aangepast en dientengevolge altijd al volgens fodmap principes gegeten. Ik eet zo goed als geen fruit, geen koolsoorten, geen rauwe ui of knoflook, specifieke koolhydraten, bonen en niet te vet.quote:
Er gaat een wereld voor me openquote:Op donderdag 4 december 2014 05:05 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Bij mij op mijn mobiel: rechtsboven op je naam klikken --> opties --> emoticons bij quickreply op "ja" zetten.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het regelmatig over babynamen.
Nu dacht ik aan Floor. Stel ik dat aan de duutser voor (op skype), typt hij terug: "What about Ceiling"?![]()
Dat gaat nog wat worden...
Nu dacht ik aan Floor. Stel ik dat aan de duutser voor (op skype), typt hij terug: "What about Ceiling"?![]()
Ik eet zoveel mogelijk vetloos of vetarm (dus 1 blokje chocolade voor mij) en heel veel vezels. Per persoon is het natuurlijk verschillendquote:Op donderdag 4 december 2014 10:33 schreef Lushes het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb als kind natuurlijk al mijn eetgewoonten aangepast en dientengevolge altijd al volgens fodmap principes gegeten. Ik eet zo goed als geen fruit, geen koolsoorten, geen rauwe ui of knoflook, specifieke koolhydraten, bonen en niet te vet.
Gewoon gezond dus. Dus wat dat betreft hoef ik niet veel aan te passen.
Wel balen, ik was er zolang vanaf. Maar goed, het dient een groter doel
Whehequote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
En die vezelzakjes, helpt dat niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:33 schreef Lushes het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb als kind natuurlijk al mijn eetgewoonten aangepast en dientengevolge altijd al volgens fodmap principes gegeten. Ik eet zo goed als geen fruit, geen koolsoorten, geen rauwe ui of knoflook, specifieke koolhydraten, bonen en niet te vet.
Gewoon gezond dus. Dus wat dat betreft hoef ik niet veel aan te passen.
Wel balen, ik was er zolang vanaf. Maar goed, het dient een groter doel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kleine silver lining: mijn darmklachten waren de eerste 8/9 weken heel heftig, maar daarna bijna weg de hele zwangerschap. Zo kan t ook gaan. (Heb milde pds).quote:Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:
Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )
Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Pinquit, even off-topic;
Wat heb jij een knappe zoon zeg!
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef pinquit het volgende:
[..]thx
Ik hoop dat ik ooit nog zo'n mooi exemplaar mag bakken
Hierquote:Op donderdag 4 december 2014 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
pics or it didn't happen
Oh lushes ik heb ook pds. Doe niet veel aan dieet dus regelmatig aanvallenwat ik al eeuwen wil vragen: heeft jouw naam met de winkel LUSH te maken?
wow dat is echt al een knapperd inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Hier
En mijn jongensnaam wordt de laatste tijd ook heel veel gegeven aan kinderen van kennissen
Ik denk al een week dat ik mn ovulatie voel. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten voelen, maar bij elk beetje lichte buikpijn denk ik 'daar is ie!' en de dag erna blijkt dat het hem nog niet wasquote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
T zou wel tof zijn, vis!
Ik voel me zo om de dag zwanger, deze dagen. Wat kan ik mezelf gek maken. Vandaag voel ik me zwanger omdat: hele echte vreemde droom, wat kramperig gevoel in onderbuik, vaag gevoel van misselijkheid en net een miniem stipje bloed bij afvegen....Kijken hoe het morgen voelt!
of niet, natuurlijk. Volgens mij maak ik mezelf gek.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef pinquit het volgende:
Jeetje jagar! Zou zomaar met de eerste ronde raak kunnen zijn dus
Scandinavische namen. Dat is ook wel tof. Mijn man houdt daar ook meer van.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:01 schreef SilverSjoiis het volgende:
Nog steeds geen bloed.Ik wil gewoon een nieuwe ronde en een nieuwe kans..
of de zekerheid dat we deze ronde wel de kans hebben gegrepen. Aarghh!
Kindernamen. We kunnen heerlijk een hele avond spuien met namen. De jongensnaam staat vast. Meisjesnaam niet, maar we neigen beide naar de scandinavische meisjesnamen
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:
Mehquote:Op donderdag 4 december 2014 18:48 schreef Limone het volgende:
Ik in elk geval niet. Jammer.Ik had er echt een goed gevoel over! maar ik had geen drang tot schoonmaken, dus stiekem wist ik het wel. Eigenlijk. Toch.
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef Venla het volgende:
Verder had ik vandaag ietsstoms: ik het kantoor van een collega vond ik het naar rook stinken, zij rookt zelf niet eens. Later liep ik met een collega een ander kantoor binnen, toen zei ik goh hier stinkt het ook al zo naar rook! Zij: vreemd dat je dat hier rookt (want het is ver van de rookplek buiten).
Toen dacht ik ineens ooooooooooh, natuurlijk!En maar hopen dat ze niks door heeft
Geen reet te zienquote:Op donderdag 4 december 2014 10:10 schreef Lushes het volgende:
[..]
5 weken, er is geen reet te zien. Behalve een dikke vruchtzak ^_^
Maandag weer een echo. Hopelijk wil ie dan wel de show stelen
En anders de 17e nog een poging.
Waarom sta jij niet in de OPquote:Op donderdag 4 december 2014 21:51 schreef Jagärtrut het volgende:
nog 5 dagen tot NOD toch, pinquit?
Noooquote:Op donderdag 4 december 2014 23:20 schreef Skoap het volgende:
hier bloed, dus het zou zo maar eens verkeerd kunnen gaan
Balen, maar van de andere kant wel fijn dat het dan zo snel op gang komt.
Naja blijft afwachten dus...
Streepje werd ook niet donkerder, maar wie weet...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
NoooLicht bloedverlies hoeft niks te zeggen toch? Ik hoop dat het vals alarm is
Oh nee! Wat ellendig!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:20 schreef Skoap het volgende:
hier bloed, dus het zou zo maar eens verkeerd kunnen gaan
Balen, maar van de andere kant wel fijn dat het dan zo snel op gang komt.
Naja blijft afwachten dus...
Tenzij je plee op de badkamer is, en je nogal eens onverwachte visite krijgt. (Ik laat voor de vorm juist Nogal Opzichtig een halve pilstrip liggen bij de wasbak om die redenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog een Foliumzuurtip: ik heb hem bij de wasbak staan zodat ik het elke avond inneem als ik mijn tanden poets. Dan kun je het ook niet vergeten
Haha, ik doe precies hetzelfde! Geen idee of iemand het zou merken als 'ie er niet meer ligt, maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 5 december 2014 04:41 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Tenzij je plee op de badkamer is, en je nogal eens onverwachte visite krijgt. (Ik laat voor de vorm juist Nogal Opzichtig een halve pilstrip liggen bij de wasbak om die reden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
Dan vergeet ik het nogquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog een Foliumzuurtip: ik heb hem bij de wasbak staan zodat ik het elke avond inneem als ik mijn tanden poets. Dan kun je het ook niet vergeten
Heb mijn man al gewaarschuwdquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:31 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Hee NOD datumtweeling!Volgend weekend gaan we er tegenaan niet?!
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Heb mijn man al gewaarschuwd. Volgende week marathon batsen. Ik hoop dat het een heeeeeeeel gelukkig en alcoholvrij nieuwjaar mag worden voor iedereen
Als het misgaat zit er nog steeds een tijdje hcg in je lichaam he. Dus testen zegt nu niks.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
*zucht* ik had kramp (en bloed gisteren) dus was er van overtuigd dat het nu echt door zou breken. Maar toch nog niks.
Test gedaan. Duidelijkere streep dan gisteren maar nog niet knal. Zit dus nog ff in niemandsland.... \onzekeremutszokenikmezelfniet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
*zucht* ik had kramp (en bloed gisteren) dus was er van overtuigd dat het nu echt door zou breken. Maar toch nog niks.
Test gedaan. Duidelijkere streep dan gisteren maar nog niet knal. Zit dus nog ff in niemandsland.... \onzekeremutszokenikmezelfniet
Hebben ze pepernoten gestrooid?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]![]()
Zwarte piet is net langsgekomen op de zaak
Een streep is een streep is een streep is een streep is een streepquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Geen reet te zien![]()
ik vraag mij ineens af in welke week ze billen vormen![]()
Fijn dat je opgelucht klinkt met je "Het is maar PDS"
Ja, je schrikt je toch helemaal dood.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Geen reet te zien![]()
ik vraag mij ineens af in welke week ze billen vormen![]()
Fijn dat je opgelucht klinkt met je "Het is maar PDS"
Nou, zelf schrik ik ook steeds als ik iets wat verkrampt aan voel.. Ik ben dan ondanks dat ik mij rete zeker voel... even onzeker. De schrik en het verdriet van de MK de vorige ronde zit er gewoon nog in. Ik check nog altijd mijn wc papiertjes, en kan dan rustig ademhalen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:41 schreef Lushes het volgende:
[..]
[..]
Ja, je schrikt je toch helemaal dood.
Ik was een seconde enorm dankbaar dat het die godsgloeiende klotedarmen waren.
Dat de pijnaanvallen met zweet en tranen komen, heb ik er maar voor over.
Naast mijn potjes vitaminen prijkt nu ook een arsenaal aan orthiflor en pepermunt olie
Wat stom Skoap! Ik hoop dat het toch nog de goeie kant op uitpaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
weet ik, ben normaal ook altijd heel nuchter met dit soort dingen...quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Als het misgaat zit er nog steeds een tijdje hcg in je lichaam he. Dus testen zegt nu niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |