abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147300465
Ik heb nu 55 stokjes om op te plassen. *O*
pi_147300584
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog een Foliumzuurtip: ik heb hem bij de wasbak staan zodat ik het elke avond inneem als ik mijn tanden poets. Dan kun je het ook niet vergeten ^O^
Dan vergeet ik het nog
pi_147300611
Skoap... Nee :*
pi_147300745
Skoap :*
pi_147301048
Skoap :* Ik hoop dat het niks is..

Wizzy :* Volgende ronde nieuwe kansen?! September baby's, die zijn ook leuk!

Over foliumzuur; ik heb maagtabletjes die ik moet innemen, die ik al een paar jaar altijd vergeet. Dus nu standaard in mijn handtasje overal mee naartoe, en bij mijn eerste bakkie koffie op werk (nu dus :D) neem ik alles tegelijk in. Het gaat alleen fout in de weekenden, maarja.. ;(
pi_147301060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:46 schreef Daui het volgende:
Ik heb nu 55 stokjes om op te plassen. *O*
Hee NOD datumtweeling! *O* Volgend weekend gaan we er tegenaan niet?! :9
pi_147301071
Ik koop mijn foliumzuur bij de HEMA. Goedkoop en vaak hebben ze een actie derde gratis
pi_147301089
balen wizzy!

Hier heeft ongesteld zijn nog niet doorgezet maar heb wel kramp. Nog even een test gedaan, indroogstreep als je heel goed kijkt. Dus dat bevestigd mijn vermoeden wel. Jammer maar helaas. Op naar de volgende ronde.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147301099
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:31 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Hee NOD datumtweeling! *O* Volgend weekend gaan we er tegenaan niet?! :9
Heb mijn man al gewaarschuwd ;) . Volgende week marathon batsen. Ik hoop dat het een heeeeeeeel gelukkig en alcoholvrij nieuwjaar mag worden voor iedereen :)
pi_147302011
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef Daui het volgende:

[..]

Heb mijn man al gewaarschuwd ;) . Volgende week marathon batsen. Ik hoop dat het een heeeeeeeel gelukkig en alcoholvrij nieuwjaar mag worden voor iedereen :)
:9

Zwarte piet is net langsgekomen op de zaak :D
pi_147302133
*zucht* ik had kramp (en bloed gisteren) dus was er van overtuigd dat het nu echt door zou breken. Maar toch nog niks.
Test gedaan. Duidelijkere streep dan gisteren maar nog niet knal. Zit dus nog ff in niemandsland.... \onzekeremutszokenikmezelfniet
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:38:05 #187
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147302187
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
*zucht* ik had kramp (en bloed gisteren) dus was er van overtuigd dat het nu echt door zou breken. Maar toch nog niks.
Test gedaan. Duidelijkere streep dan gisteren maar nog niet knal. Zit dus nog ff in niemandsland.... \onzekeremutszokenikmezelfniet
Als het misgaat zit er nog steeds een tijdje hcg in je lichaam he. Dus testen zegt nu niks.

Hoop dat het alsnog goed zit Skoap :*
pi_147302370
Och Skoap ik kwam hier via t update topic, lees ik dit -O- ik duim dat het innesteling is!
pi_147302383
quote:
:* Kan me voorstellen dat je even niet weet wat je met jezelf aan moet. Wat een onzekerheid..
pi_147302404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

:9

Zwarte piet is net langsgekomen op de zaak :D
Hebben ze pepernoten gestrooid?
pi_147302473
quote:
Een streep is een streep is een streep is een streep is een streep
pi_147302758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef Daui het volgende:

[..]

Hebben ze pepernoten gestrooid?
Haha nee, maar ik heb wel een mooie speculaaspop gekregen! <O) 8}
pi_147303607
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Geen reet te zien :D

ik vraag mij ineens af in welke week ze billen vormen _O-

Fijn dat je opgelucht klinkt met je "Het is maar PDS" O+
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Geen reet te zien :D

ik vraag mij ineens af in welke week ze billen vormen _O-

Fijn dat je opgelucht klinkt met je "Het is maar PDS" O+
Ja, je schrikt je toch helemaal dood.

Ik was een seconde enorm dankbaar dat het die godsgloeiende klotedarmen waren.
Dat de pijnaanvallen met zweet en tranen komen, heb ik er maar voor over.

Naast mijn potjes vitaminen prijkt nu ook een arsenaal aan orthiflor en pepermunt olie :')
pi_147303616
waarom quote ik steeds dubbel
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:03:15 #195
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147304063
Skoap, wat naar die onzekerheid :*
Semper frakkin fi!
pi_147305355
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:41 schreef Lushes het volgende:

[..]

[..]

Ja, je schrikt je toch helemaal dood.

Ik was een seconde enorm dankbaar dat het die godsgloeiende klotedarmen waren.
Dat de pijnaanvallen met zweet en tranen komen, heb ik er maar voor over.

Naast mijn potjes vitaminen prijkt nu ook een arsenaal aan orthiflor en pepermunt olie :')
Nou, zelf schrik ik ook steeds als ik iets wat verkrampt aan voel.. Ik ben dan ondanks dat ik mij rete zeker voel... even onzeker. De schrik en het verdriet van de MK de vorige ronde zit er gewoon nog in. Ik check nog altijd mijn wc papiertjes, en kan dan rustig ademhalen.

maar dan kom ik er al vlot achter dat het is omdat we spruitjes of zo hebben gegeten :') en kan ik alles weer letterlijk en figuurlijk los laten :+

Pffrrt! *sorry*
Schudden voor gebruik
pi_147305473
Ik heb mijn foliumzuur in het keukenkastje staan zodat ik ze elke ochtend inneem met een glas water bij het ontbijt. Ze hebben op een plank gestaan in de keuken, maar daar vergat ik ze eigenlijk altijd.
En het is maar 180 graden draaien ten opzichte van het aanrecht.

Niemand kijkt ervan op als die een kastje open trekt er staan wel meer potjes :D
Schudden voor gebruik
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:14:52 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147305702
Anders doe je fz pillen in een leeg vitamine C potje als je bang bent dat iemand ze ziet 8-)
pi_147306155
quote:
Wat stom Skoap! Ik hoop dat het toch nog de goeie kant op uitpakt :*

Limone ook bloed :* Jammer

Ik heb standaard een alarm in mijn telefoon aangezet die om 11 uur afgaat. 'Foliumzuur'! Het maakt voor mij niet uit waar ik die pillen ook neerzet. Ik vergeet ze. Maargoed, ik ben ook heel goed in staat een tas te vergeten die ik AAN de buitendeur gehangen heb omdat die mee MOET!!

En vanmorgen naar de gyn geweest, stolsel is wieberen dus als nu dat eitje even snel wil springen!
pi_147307264
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Als het misgaat zit er nog steeds een tijdje hcg in je lichaam he. Dus testen zegt nu niks.
weet ik, ben normaal ook altijd heel nuchter met dit soort dingen...
Maar die stomme onzekerheid kan ik zo slecht tegen, naja hopen dat ik snel ongesteld word (of een knalstreep heb, maar daar geloof ik niet in)

Nu maar gewoon proberen een paar dagen niet testen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')