Dan vergeet ik het nogquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog een Foliumzuurtip: ik heb hem bij de wasbak staan zodat ik het elke avond inneem als ik mijn tanden poets. Dan kun je het ook niet vergeten
Heb mijn man al gewaarschuwdquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:31 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Hee NOD datumtweeling!Volgend weekend gaan we er tegenaan niet?!
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Heb mijn man al gewaarschuwd. Volgende week marathon batsen. Ik hoop dat het een heeeeeeeel gelukkig en alcoholvrij nieuwjaar mag worden voor iedereen
Als het misgaat zit er nog steeds een tijdje hcg in je lichaam he. Dus testen zegt nu niks.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
*zucht* ik had kramp (en bloed gisteren) dus was er van overtuigd dat het nu echt door zou breken. Maar toch nog niks.
Test gedaan. Duidelijkere streep dan gisteren maar nog niet knal. Zit dus nog ff in niemandsland.... \onzekeremutszokenikmezelfniet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
*zucht* ik had kramp (en bloed gisteren) dus was er van overtuigd dat het nu echt door zou breken. Maar toch nog niks.
Test gedaan. Duidelijkere streep dan gisteren maar nog niet knal. Zit dus nog ff in niemandsland.... \onzekeremutszokenikmezelfniet
Hebben ze pepernoten gestrooid?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]![]()
Zwarte piet is net langsgekomen op de zaak
Een streep is een streep is een streep is een streep is een streepquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Geen reet te zien![]()
ik vraag mij ineens af in welke week ze billen vormen![]()
Fijn dat je opgelucht klinkt met je "Het is maar PDS"
Ja, je schrikt je toch helemaal dood.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Geen reet te zien![]()
ik vraag mij ineens af in welke week ze billen vormen![]()
Fijn dat je opgelucht klinkt met je "Het is maar PDS"
Nou, zelf schrik ik ook steeds als ik iets wat verkrampt aan voel.. Ik ben dan ondanks dat ik mij rete zeker voel... even onzeker. De schrik en het verdriet van de MK de vorige ronde zit er gewoon nog in. Ik check nog altijd mijn wc papiertjes, en kan dan rustig ademhalen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:41 schreef Lushes het volgende:
[..]
[..]
Ja, je schrikt je toch helemaal dood.
Ik was een seconde enorm dankbaar dat het die godsgloeiende klotedarmen waren.
Dat de pijnaanvallen met zweet en tranen komen, heb ik er maar voor over.
Naast mijn potjes vitaminen prijkt nu ook een arsenaal aan orthiflor en pepermunt olie
Wat stom Skoap! Ik hoop dat het toch nog de goeie kant op uitpaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef Skoap het volgende:
weet ik, ben normaal ook altijd heel nuchter met dit soort dingen...quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Als het misgaat zit er nog steeds een tijdje hcg in je lichaam he. Dus testen zegt nu niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |