*knuffel* En wat Moppert zegt, over 28 nachtjes is het al 2015. Wordt hopelijk een veel beter jaar voor julliequote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Cygne het volgende:
Dat ligt er aan wat de geneticus zegt. Tot aan de afspraak blijven we sowieso proberen.
We hebben n brief gekregen dat ze hopen ons in 2015 in te kunnen plannen. Zo kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:11 schreef Moppert het volgende:
Al kan dat nog heel lang duren voor je gevoel als het zoiets belangrijks is.
Daar wil ik verder niet aan af doen, als je een afspraak liever vandaag hebt dan is alle wachttijd lang.
Klopt. Je krijgt zo'n uitslag en vervolgens laten ze je minimaal 8 weken wachten op uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:11 schreef Moppert het volgende:
Al kan dat nog heel lang duren voor je gevoel als het zoiets belangrijks is.
Daar wil ik verder niet aan af doen, als je een afspraak liever vandaag hebt dan is alle wachttijd lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor het wachten. Ook voor Cygne. Ik hoop dat jullie meer snel duidelijkheid hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag die van mij aangepast worden?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:02 schreef MaJo het volgende:
Voor aanpassingen in de OP, stuur me een DM/PM/quote in dit topic.
Laat het hier ook weer streepjes regenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat zo met mij mee het andere topic inquote:Op woensdag 3 december 2014 14:08 schreef Cygne het volgende:
Stippelrientje!![]()
Hier ook nog steeds aan t kotsen, had testen besteld zouden vandaag in de bus liggen. Niet dus.
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:12 schreef Sara82 het volgende:
Jįaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Stippelrientje! Fuck Yeah!![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo blij voor je!
geniet er van!
Pffffoeh.. echt al een hele poos. Ik had het niet in de OP gezet.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef JantinaGr het volgende:
Stippelrientje, ik lees net terug in het oude topic, die opeens wel heel snel dicht ging!
Gefeeeeeeeeeliiiiiiiciiiiiteeerdd!
Hoelang was je nu bezig? Ik zie je niet in het lijstje.
Ik heb het gelezen!quote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor diegene die ervan houd het te lezen:
Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:02 schreef Venla het volgende:
Maarreehh.... ik had eigenlijk ook nog iets te vertellen over een ontdekking die ik vanmorgen deed![]()
![]()
Venla! Wat een mooie strepen! Het regent hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
Maarreehh.... ik had eigenlijk ook nog iets te vertellen over een ontdekking die ik vanmorgen deed![]()
![]()
Gefeliciteerd! Dat zijn beste strepen! Of je bent al een week zwanger of je krijgt een drieling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef Cygne het volgende:
@KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hondjes doen nog steeds raar. Zouden ze schijnzwanger zijn?![]()
![]()
Ik zie geen foto, maar Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het regent hier vandaag wel met die strepen![]()
Jeuzus!! Dat is wel een hele mega-vette streep!! Hoe ver denk je dat je bent?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:18 schreef Venla het volgende:
dank jullie![]()
Ik durfde haast niet te kijken, maar deze waren wel gelijk van BAM geen twijfel mogelijk idd
Een drieling omgIk houd het erop dat t al even raak is
*stuitert verder*
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef Cygne het volgende:
[..]Misschien heb jij te vroeg getest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hondjes doen nog steeds raar. Zouden ze schijnzwanger zijn?![]()
Hihi! Ik ben nu wel heeeeel benieuwd wat er in jouw buik zit!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:18 schreef Venla het volgende:
dank jullie![]()
Ik durfde haast niet te kijken, maar deze waren wel gelijk van BAM geen twijfel mogelijk idd
Een drieling omgIk houd het erop dat t al even raak is
*stuitert verder*
Stuk of 6?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Venla het volgende:
Zeg jullie maken me wel zenuwachtig hahaha!
Het is een streep van ochtendurine, mijn laatste ongesteldheid begon 3 november, mijn ovulatie was op 13 november en op 29 november had ik een heel beetje prut wat dan denk ik de innestelingsbloeding was?
Hoeveel kinderen krijg ik nu?
Toch wel minimaal een vijfling danquote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Venla het volgende:
Het is een streep van ochtendurine, mijn laatste ongesteldheid begon 3 november, mijn ovulatie was op 13 november en op 29 november had ik een heel beetje prut wat dan denk ik de innestelingsbloeding was?
Ik heb het aangepastquote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Mag die van mij aangepast worden?
Bezig sinds: Gestopt met pil sinds maart 2014, gericht bezig sinds november 2014.
Kindje #: 1
Verwachte nod: 11 december 2014
Bijzonderheden: 7 jaar samen. 26 & 32 jaar oud
Ik houd het er op dat je tegen de 5 weken bent.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Venla het volgende:
Serieuze vraag: hoe weet je het dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:58 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal
@L-E ik heb nooit zwanger getest dus wat dat betreft valt het mee maar alles wijst er wel op
Helemaal zeker weet ik het niet maar als ik het achteraf bekijk is het wel het meest logisch.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieuze vraag: hoe weet je het dan?
Cygne, ik heb je verhaal gevolgd en zoals zovelen weet ik niet goed wat te zeggen. Ik hoop van harte dat jullie een gezond kindje mogen verwelkomen in de toekomst
Heb ik wel gedaan ja, de dag van de bloeding. Maar ik heb begrepen dat het ook nog te vroeg kan zijn geweest? Ik heb nu geen zin meer om het te testen, ik wil nu weer gewoon door naar de volgende rondequote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Mariposas het volgende:
Heb je in de tussentijd een zwangerschapstest gedaan, MaJo? Die zou dan wel positief moeten zijn geweest. Er zit ook nog wat hcg in je urine nį een mk. Op zich kunnen stolsels ook voorkomen bij een heftige menstruatie, misschien juist omdat het de 1e x niet doorzette. Hoe dan ook, het is logisch dat je je nu ff rot voelt.
Mwah als er genoeg weefsel was voor een kikkervisje en als je er nu nig stolsels van verliest zou je wel genoeg hcg moeten hebben. Ik heb zelf ook positief getest bij 3w6 dagen zwanger en dan zit er nog niet eens echt iets... Laat staan een kikkervisje.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan ja, de dag van de bloeding. Maar ik heb begrepen dat het ook nog te vroeg kan zijn geweest? Ik heb nu geen zin meer om het te testen, ik wil nu weer gewoon door naar de volgende ronde
Misschien is het ook niet zo, ik dacht het meer door wat ik hier las en wat anderen zeiden. En qua tijdlijn klopt het wel allemaal. Maar het maakt eigenlijk ook niks uit, zwanger ben ik nooit geweest (in ieder geval niet bewust) dus wat dat betreft heb ik ook niets verloren.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mwah als er genoeg weefsel was voor een kikkervisje en als je er nu nig stolsels van verliest zou je wel genoeg hcg moeten hebben. Ik heb zelf ook positief getest bij 3w6 dagen zwanger en dan zit er nog niet eens echt iets... Laat staan een kikkervisje.
Ik zou t gewoon lullig vinden als je je rot voelt omdat je wat is aangepraatquote:Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien is het ook niet zo, ik dacht het meer door wat ik hier las en wat anderen zeiden. En qua tijdlijn klopt het wel allemaal. Maar het maakt eigenlijk ook niks uit, zwanger ben ik nooit geweest (in ieder geval niet bewust) dus wat dat betreft heb ik ook niets verloren.
Ben ook erg gevoelig en prikkelbaar op het moment, dat past dan wel weer bij menstruatie
Dat is ook weer niet de bedoeling! Alles wat hier gezegd wordt komt uit een goed hart en ik denk dat niemand elkaar de put in wil praten.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou t gewoon lullig vinden als je je rot voelt omdat je wat is aangepraat
![]()
OH MY!! Venla! Wat een mooie duidelijke prachtstrepen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefeliciteerd!Schudden voor gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |