SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GestreeptestoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VenlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbuck_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CoccinelleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Skoap
Stippelrientje
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 03-12-2014 20:43:10 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Voor aanpassingen in de OP, stuur me een DM/PM/quote in dit topic.
Laat het hier ook weer streepjes regenen![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
In de OP op een langbegeerde plek![]()
Op naar meer streepjes en plakkende streepjes!!Schudden voor gebruik![]()
En jij sneakaap niet eens vertellen van je misselijkheid enzoquote:Op woensdag 3 december 2014 11:08 schreef Stippelrientje het volgende:
In de OP op een langbegeerde plek![]()
Op naar meer streepjes en plakkende streepjes!!Dat lijkt me dan wel heel overduidelijk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dat heb ik niet bedacht hoor, enkel ingevuldquote:
De spoiler in de op![]()
Ik wil toch wel in het andere rijtje aangezien ik hier sowieso nog een kwart jaar ben (of niet, als het mee zit in positieve zin!)
Bezig sinds: april 2014
Kindje #: 1ste
Verwachte NOD: 17-12-2014
Bijzonderheden: trage eicelrijping en korte luteale fase. Bezig met 3e ronde clomid.
(Eisprong op dag 17! Whoaaa nog nooit zo vroeg gehad!)
![]()
Sorryquote:Op woensdag 3 december 2014 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
En jij sneakaap niet eens vertellen van je misselijkheid enzoDat lijkt me dan wel heel overduidelijk
![]()
Als ik snotverkouden ben dan ben ik vaak misselijk, door te weinig lucht krijgen en zulksDus ik linkte het er niet echt aan vast. Plus ik was echt overtuigd dat het pas in 2015 raak zou zijn....
Schudden voor gebruik![]()
Wat fijn dat je al zo vroeg een eisprong hebt! Is dat minder traag ook?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef coccinelle het volgende:
De spoiler in de op![]()
Ik wil toch wel in het andere rijtje aangezien ik hier sowieso nog een kwart jaar ben (of niet, als het mee zit in positieve zin!)
Bijzonderheden: trage eicelrijping en korte luteale fase. Bezig met 3e ronde clomid.
Schudden voor gebruik![]()
Zonder clomid is mijn kortste 20 dagen geweest (en dan gewoon op dag 28 ongesteld). Gemiddelde zonder clomid is 24 dagen geloof ik. Met clomid 18.
Snellere eicelrijping = kwalitatief betere eicellen (als het goed is).![]()
Je staat erinquote:Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef coccinelle het volgende:
De spoiler in de op![]()
Spannend hoor!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Whaaaah Stippel!!!![]()
![]()
Gefeliciteerd! Ik ga je wel missen hier hoor!
Wat goed, we hebben ons quotum weer gehaald!
En fijn Cocci en sproetjes dat jullie weer bij ons aansluiten!
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinCupcake op 03-12-2014 13:46:14 ]![]()
Gefeliciteerd Stippel![]()
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Wat zijn jullie lief allemaal <3 ik ben inmiddels weer wat vrolijker en sinds maandag gewoon tamponvrij sinds september ofzo :/
Wel apart dat na het verliezen van zoveel troep alles ineens "schoon" lijkt te zijn![]()
En nu gauw wat dubbele strepen graag 😎![]()
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 13:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Whaaaah Stippel!!!![]()
![]()
Gefeliciteerd! Ik ga je wel missen hier hoor!
Wat goed, we hebben ons quotum weer gehaald!
En fijn Cocci en sproetjes dat jullie weer bij ons aansluiten!![]()
![]()
Jijquote:Op woensdag 3 december 2014 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie gaat er dit topic voor de streepjes zorgen dan?
Ik heb wel twee streepjes gepiest op een ovulatietest, telt dat ook?![]()
(Anders wil ik ook wel voor 2 streepjes op een zwangerschapstest zorgen, maar dan moeten we niet zo snel posten! Ik ga voor het tweede streepje in deel 218)
![]()
wanneer is je NOD eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie gaat er dit topic voor de streepjes zorgen dan?
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Stippelrientje!![]()
Hier ook nog steeds aan t kotsen, had testen besteld zouden vandaag in de bus liggen. Niet dus.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: