abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:00:20 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147242130
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestreeptestoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Venla
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
Starbuck_
SPOILER
Wizzy
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Coccinelle
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Skoap *O*
Stippelrientje *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..

[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 03-12-2014 20:43:10 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:02:24 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147242185
Voor aanpassingen in de OP, stuur me een DM/PM/quote in dit topic.

Laat het hier ook weer streepjes regenen *O* O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147242335
In de OP op een langbegeerde plek O+

Op naar meer streepjes en plakkende streepjes!!
Schudden voor gebruik
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:09:45 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147242360
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:08 schreef Stippelrientje het volgende:
In de OP op een langbegeerde plek O+

Op naar meer streepjes en plakkende streepjes!!
En jij sneakaap niet eens vertellen van je misselijkheid enzo :D Dat lijkt me dan wel heel overduidelijk O+
pi_147242379
Wat lief Majo :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:29:24 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147242822
quote:
17s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:10 schreef Skoap het volgende:
Wat lief Majo :*
Dat heb ik niet bedacht hoor, enkel ingevuld :)
pi_147242896
De spoiler in de op :D

Ik wil toch wel in het andere rijtje aangezien ik hier sowieso nog een kwart jaar ben (of niet, als het mee zit in positieve zin!)

Bezig sinds: april 2014
Kindje #: 1ste
Verwachte NOD: 17-12-2014
Bijzonderheden: trage eicelrijping en korte luteale fase. Bezig met 3e ronde clomid.

(Eisprong op dag 17! Whoaaa nog nooit zo vroeg gehad! :o )
pi_147243073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

En jij sneakaap niet eens vertellen van je misselijkheid enzo :D Dat lijkt me dan wel heel overduidelijk O+
Sorry :@
Als ik snotverkouden ben dan ben ik vaak misselijk, door te weinig lucht krijgen en zulks :D Dus ik linkte het er niet echt aan vast. Plus ik was echt overtuigd dat het pas in 2015 raak zou zijn.... :@
Schudden voor gebruik
pi_147243091
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef coccinelle het volgende:

Ik wil toch wel in het andere rijtje aangezien ik hier sowieso nog een kwart jaar ben (of niet, als het mee zit in positieve zin!)

Bijzonderheden: trage eicelrijping en korte luteale fase. Bezig met 3e ronde clomid.

Wat fijn dat je al zo vroeg een eisprong hebt! Is dat minder traag ook?
Schudden voor gebruik
pi_147243349
Zonder clomid is mijn kortste 20 dagen geweest (en dan gewoon op dag 28 ongesteld :') ). Gemiddelde zonder clomid is 24 dagen geloof ik. Met clomid 18.
Snellere eicelrijping = kwalitatief betere eicellen (als het goed is).
  woensdag 3 december 2014 @ 11:55:45 #11
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147243501
Stippelrientje gefeliciteerd! *O*
Semper frakkin fi!
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:59:23 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147243629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef coccinelle het volgende:

Je staat erin :s)

Spannend hoor!
pi_147245514
Whaaaah Stippel!!! *O* *O* *O* Gefeliciteerd! Ik ga je wel missen hier hoor!

Wat goed, we hebben ons quotum weer gehaald :D!

En fijn Cocci en sproetjes dat jullie weer bij ons aansluiten!

[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinCupcake op 03-12-2014 13:46:14 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 13:16:15 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147245578
Gefeliciteerd Stippel *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147245598
Wat zijn jullie lief allemaal <3 ik ben inmiddels weer wat vrolijker en sinds maandag gewoon tamponvrij sinds september ofzo :/
Wel apart dat na het verliezen van zoveel troep alles ineens "schoon" lijkt te zijn :)
En nu gauw wat dubbele strepen graag 😎
pi_147246519
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Whaaaah Stippel!!! *O* *O* *O* Gefeliciteerd! Ik ga je wel missen hier hoor!

Wat goed, we hebben ons quotum weer gehaald :D!

En fijn Cocci en sproetjes dat jullie weer bij ons aansluiten!
Haha :D
pi_147246563
Wie gaat er dit topic voor de streepjes zorgen dan?
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:55:17 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147246579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Jij :+
pi_147246665
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij :+
dan maar even niet posten!

Gelukkig zijn er nog een paar NOD's de komende dagen!
pi_147246824
Ik heb wel twee streepjes gepiest op een ovulatietest, telt dat ook? :D

(Anders wil ik ook wel voor 2 streepjes op een zwangerschapstest zorgen, maar dan moeten we niet zo snel posten! Ik ga voor het tweede streepje in deel 218 ;) )
pi_147246832
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer is je NOD eigenlijk O-)
pi_147246849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:06 schreef Skoap het volgende:

[..]

wanneer is je NOD eigenlijk O-)
volgende week dinsdag of woensdag, denk ik.
pi_147246875
Stippelrientje! *O*

Hier ook nog steeds aan t kotsen, had testen besteld zouden vandaag in de bus liggen. Niet dus. :')
pi_147246999
Jáaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Stippelrientje! Fuck Yeah! *O* *O* *O* *O* *O* Ben zo blij voor je! :* geniet er van!
pi_147247151
Nu ben ik reuze benieuwd wie dit topic strepen gaat plassen.

MaJo nog een dikke knuffel. Hopelijk heb je snel streepjes.

Cygne ging je nou testen vandaag?
pi_147247370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:50 schreef coccinelle het volgende:
Zonder clomid is mijn kortste 20 dagen geweest (en dan gewoon op dag 28 ongesteld :') ). Gemiddelde zonder clomid is 24 dagen geloof ik. Met clomid 18.
Snellere eicelrijping = kwalitatief betere eicellen (als het goed is).
Wat super fijn dat Clomid werkt! Dat scheelt behoorlijk zeg!

Ik snap dat er van alles mogelijk is, maar als je ei, zoals bij mij, rond dag 30 springt, dan zijn ze dus waarschijnlijk niet meer zo goed...? Dan heb ik dus én veel minder kansen per jaar, en dan ook nog eens rotte eieren.... verdomme nog aan toe. -O-

En ik maar stoer wachten tot een jaar proberen om naar de huisarts te gaan. Nou, dat ga ik dus ook niet meer doen, maak volgende week wel een afspraak.
pi_147247413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef Daui het volgende:
Nu ben ik reuze benieuwd wie dit topic strepen gaat plassen.

MaJo nog een dikke knuffel. Hopelijk heb je snel streepjes.

Cygne ging je nou testen vandaag?
Nee, want mn testen waren niet aangekomen. Hopelijk morgen.

Voor 22.00 besteld, morgen in huis. Niet in mijn huis. :')
pi_147247829
Cygne, komen ze vast morgen! Spannend!

(gooit een test naar cygne)
pi_147247836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

volgende week dinsdag of woensdag, denk ik.
Jeej NOD-datumtweeling :p
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147248035
Weten jullie nog mijn neef en zijn vriendin met hun lieve pasgeboren zoontje waar ik vlak na mijn curettage mee mocht knuffelen?

Mijn ouders waren er gisteren op kraamvisite. Jochie heeft n uur bij mijn vader op schoot liggen pitten. O+ Meeste kindjes zijn bang voor mijn vader, donkere ogen, grote zwarte snor. Mn ouders waren helemaal weg van m. O+
pi_147248311
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:40 schreef pinquit het volgende:

[..]

Jeej NOD-datumtweeling :p
Samen zullen we in ieder geval twee streepjes hebben!
pi_147248625
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:24 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Ik snap dat er van alles mogelijk is, maar als je ei, zoals bij mij, rond dag 30 springt, dan zijn ze dus waarschijnlijk niet meer zo goed...? Dan heb ik dus én veel minder kansen per jaar, en dan ook nog eens rotte eieren.... verdomme nog aan toe. -O-

En ik maar stoer wachten tot een jaar proberen om naar de huisarts te gaan. Nou, dat ga ik dus ook niet meer doen, maak volgende week wel een afspraak.
Mij is verteld dat eitjes boven de 20 dagen niet zo heel best zijn. Maar misschien produceer jij prachtige eieren *)
Hoelang ben je nu aan het proberen? Ik denk dat je nu al een afspraak kunt maken als je continu een late eisprong hebt.
  woensdag 3 december 2014 @ 15:18:37 #33
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_147248921
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:24 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Zal wel loslopen hoor, ik had op dag 22 en23 een positieve ovulatietest, dus daarna de eisprong, en ik was in ronde 2 zwanger. Het verdere resultaat weet ik echter nog niet. ;)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147249011
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:08 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Mij is verteld dat eitjes boven de 20 dagen niet zo heel best zijn. Maar misschien produceer jij prachtige eieren *)
Hoelang ben je nu aan het proberen? Ik denk dat je nu al een afspraak kunt maken als je continu een late eisprong hebt.
8 maanden ofzo. (Zie OP)

Deden ze bij jou niet moeilijk, of was je al een jaar bezig? Ik durf niet......
pi_147249079
ik was al bekend in het ziekenhuis ivm endometriose, dus ik zat al half in het circuit. Bij toeval kwam men hier achter.
pi_147249954
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:26 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee, want mn testen waren niet aangekomen. Hopelijk morgen.

Voor 22.00 besteld, morgen in huis. Niet in mijn huis. :')
Ah Cygne! Ik ben onwijs nieuwsgierig!

* gooit ook een test naar Cygne
pi_147250009
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:21 schreef Sara82 het volgende:

[..]

8 maanden ofzo. (Zie OP)

Deden ze bij jou niet moeilijk, of was je al een jaar bezig? Ik durf niet......
op welke manier denk je dat ze moeilijk doen?
hooguit dat een arts zegt dat je minimaal zoveel maand moet proberen/je cyclus bij houden voordat hij/zij je wil doorsturen. dan weet je ook wanneer je weer naar de arts kan.
pi_147250641
Stippel! O+ Gefeliciteerd :*

Ik sukkel nog langzaam voort met mijn cyclues. Dag 55 and couting! Al was ik gisteren zo strontchagrijnig dat het niet lang kan duren voor ik ongesteld ga worden })
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_147250994
Niet alleen mn lichaam houdt me voor de gek. Mijn honden nu ook al. :')

Witter dan wit, die test.
pi_147251778
quote:
17s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:11 schreef SilverSjoiis het volgende:
Stippel! O+ Gefeliciteerd :*

Ik sukkel nog langzaam voort met mijn cyclues. Dag 55 and couting! Al was ik gisteren zo strontchagrijnig dat het niet lang kan duren voor ik ongesteld ga worden })
Jeetje Silver! Dag 55! 8)7

quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:22 schreef Cygne het volgende:

Dit had ik niet verwacht.. -O-
pi_147251802
Gefeliciteerd Stippelrientje en Skoap!

Hier op dag 37! En sinds donderdag al positieve ovulatietesten. Oke, die van vrijdag was pas echt knal positief, maar ik begrijp niet dat hij nu nog steeds positief is, dacht dat dat maar max 48 uur zou moeten duren.

Ik had me al helemaal rijk gerekend met een cyclus van 'maar' ongeveer 47 dagen, maar het zijn er nu alweer 51 geworden :( Maar goed, dat is nog steeds veel minder dan de 71 van vorige keer, dus mag nog niet klagen!
pi_147251813
-O- het klonk zo hoopvol!
pi_147252087
quote:

nou -O-
pi_147252312
quote:

Balen Cygne -O-
pi_147252359
Ik vind t eigenlijk niet zo erg. :@
  woensdag 3 december 2014 @ 17:36:43 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147253297
Kan het me ook voorstellen.. Die onzekerheid omdat je weet dat je een verhoogde kans hebt dat het ms gaat..

Wil je het wel nog "normaal" blijven proberem of kies je liever voor een meer ehm.. Medisch gecontroleerde opzet?

En f.f. Als j zwanger bent kan je ovulatie test ook 2streepjes geven.. En blijven geven..
Dacht ik dan... :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147253589
Dat ligt er aan wat de geneticus zegt. Tot aan de afspraak blijven we sowieso proberen.

We hebben n brief gekregen dat ze hopen ons in 2015 in te kunnen plannen. Zo kut.
pi_147253851
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:36 schreef Barreltje het volgende:
En f.f. Als j zwanger bent kan je ovulatie test ook 2streepjes geven.. En blijven geven..
Dacht ik dan...
Klopt!
  woensdag 3 december 2014 @ 17:58:27 #49
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147253960
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Cygne het volgende:
Dat ligt er aan wat de geneticus zegt. Tot aan de afspraak blijven we sowieso proberen.

We hebben n brief gekregen dat ze hopen ons in 2015 in te kunnen plannen. Zo kut.
Knufs.
Bedenk je wel dat het over een maand al 2015 is he.
Het lijkt veel verder weg dan het is.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147254066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:58 schreef Moppert het volgende:

[..]

Knufs.
Bedenk je wel dat het over een maand al 2015 is he.
Het lijkt veel verder weg dan het is.
:*
pi_147254193
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Cygne het volgende:

*knuffel* En wat Moppert zegt, over 28 nachtjes is het al 2015. Wordt hopelijk een veel beter jaar voor jullie :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 3 december 2014 @ 18:11:20 #52
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147254433
Al kan dat nog heel lang duren voor je gevoel als het zoiets belangrijks is.
Daar wil ik verder niet aan af doen, als je een afspraak liever vandaag hebt dan is alle wachttijd lang. :Y
SPOILER
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147255163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:11 schreef Moppert het volgende:
Daar wil ik verder niet aan af doen, als je een afspraak liever vandaag hebt dan is alle wachttijd lang. :Y
SPOILER
Klopt. Je krijgt zo'n uitslag en vervolgens laten ze je minimaal 8 weken wachten op uitleg.

SPOILER
pi_147256011
Whoohooo twee strepen voor Stippel!! Gefeliciteerd *O*
pi_147256162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:11 schreef Moppert het volgende:
SPOILER
:* voor het wachten. Ook voor Cygne. Ik hoop dat jullie meer snel duidelijkheid hebben..
pi_147256340
Nooooh ik ben trouwens echt onwijs aan het rammelen! Een collega van mij is nu 16 weken, en ze krijgt bij de volgende echo het geslacht te weten O+ O+. Ik zit er natuurlijk bovenop!

Aan de andere kant..

SPOILER
pi_147256846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:02 schreef MaJo het volgende:
Voor aanpassingen in de OP, stuur me een DM/PM/quote in dit topic.

Laat het hier ook weer streepjes regenen *O* O+
Mag die van mij aangepast worden?

Bezig sinds: Gestopt met pil sinds maart 2014, gericht bezig sinds november 2014.
Kindje #: 1
Verwachte nod: 11 december 2014
Bijzonderheden: 7 jaar samen. 26 & 32 jaar oud
pi_147256963
@KapiteinCupcake

SPOILER
pi_147257245
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:08 schreef Cygne het volgende:
Stippelrientje! *O*

Hier ook nog steeds aan t kotsen, had testen besteld zouden vandaag in de bus liggen. Niet dus. :')
Je gaat zo met mij mee het andere topic in *O* O+

edit; ik lees net iets over OMO wit... NA! -O- Hoe dat nou toch kan!
Maar zolang je nog niet ongesteld bent ga ik nog niet huilen.

Ik kan mij ook voorstellen dat het wat snel op elkaar is en het een nog langere achtbaan lijkt te zijn zo! :* Hoe dan ook.. O+ Meis! Je weet het.. PM DM en weet ik het wat.... O+ :*
Schudden voor gebruik
pi_147257286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:12 schreef Sara82 het volgende:
Jáaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Stippelrientje! Fuck Yeah! *O* *O* *O* *O* *O* Ben zo blij voor je! :* geniet er van!
:'( O+ :D

een fuck yeah!! :D

*O*
Schudden voor gebruik
pi_147257342
Stippelrientje, ik lees net terug in het oude topic, die opeens wel heel snel dicht ging!

Gefeeeeeeeeeliiiiiiiciiiiiteeerdd!

Hoelang was je nu bezig? Ik zie je niet in het lijstje.
pi_147257445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef JantinaGr het volgende:
Stippelrientje, ik lees net terug in het oude topic, die opeens wel heel snel dicht ging!

Gefeeeeeeeeeliiiiiiiciiiiiteeerdd!

Hoelang was je nu bezig? Ik zie je niet in het lijstje.
Pffffoeh.. echt al een hele poos. Ik had het niet in de OP gezet.
Wij waren al dik 2 jaar aan het proberen. Waarvan vorige ronde een MK was.
Schudden voor gebruik
pi_147257507
Voor diegene die ervan houd het te lezen:

Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje
Schudden voor gebruik
pi_147258019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor diegene die ervan houd het te lezen:

Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje
Ik heb het gelezen! O+ O+ :*

Ik hoop van harte op een plakker voor je en nogmeer van dit soort mooie momenten met belangrijke mensen *)
pi_147258421
Ook gelezen! Leuke reacties!
pi_147258428
Maarreehh.... ik had eigenlijk ook nog iets te vertellen over een ontdekking die ik vanmorgen deed :@ :D *;

SPOILER
pi_147258443
O my! Streepjes! Venla, gefeliciteerd!!! *O*
Met of zonder ov-test?

We want more... we want more! w/
pi_147258499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:02 schreef Venla het volgende:
Maarreehh.... ik had eigenlijk ook nog iets te vertellen over een ontdekking die ik vanmorgen deed :@ :D *;

SPOILER
Venla! Wat een mooie strepen! Het regent hier! :D

Gefeliciteerd!
pi_147258541
Wow dat zijn mooie strepen, Venla!
  woensdag 3 december 2014 @ 20:09:12 #70
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_147258655
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd! Dat zijn beste strepen! Of je bent al een week zwanger of je krijgt een drieling. *O*
pi_147258749
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef Cygne het volgende:
@KapiteinCupcake

SPOILER
SPOILER
pi_147258993
dank jullie :D
Ik durfde haast niet te kijken, maar deze waren wel gelijk van BAM geen twijfel mogelijk idd :D
Een drieling omg :o Ik houd het erop dat t al even raak is ;)
*stuitert verder*
pi_147259078
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Mijn hondjes doen nog steeds raar. Zouden ze schijnzwanger zijn? _O-
pi_147259346
quote:

SPOILER
Ik zie geen foto, maar Gefeliciteerd! *O*
Het regent hier vandaag wel met die strepen :)
pi_147259380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:18 schreef Venla het volgende:
Ik durfde haast niet te kijken, maar deze waren wel gelijk van BAM geen twijfel mogelijk idd :D
*stuitert verder*
Jeuzus!! Dat is wel een hele mega-vette streep!! Hoe ver denk je dat je bent?
Gefeliciteerd!
pi_147259582
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef Cygne het volgende:

[..]

SPOILER
Mijn hondjes doen nog steeds raar. Zouden ze schijnzwanger zijn? _O-
Misschien heb jij te vroeg getest? :Y
pi_147259610
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:18 schreef Venla het volgende:
*stuitert verder*
Hihi! Ik ben nu wel heeeeel benieuwd wat er in jouw buik zit! *O*
pi_147259829
Zeg jullie maken me wel zenuwachtig hahaha!
Het is een streep van ochtendurine, mijn laatste ongesteldheid begon 3 november, mijn ovulatie was op 13 november en op 29 november had ik een heel beetje prut wat dan denk ik de innestelingsbloeding was?

Hoeveel kinderen krijg ik nu?

:P
pi_147259873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Venla het volgende:
Het is een streep van ochtendurine, mijn laatste ongesteldheid begon 3 november, mijn ovulatie was op 13 november en op 29 november had ik een heel beetje prut wat dan denk ik de innestelingsbloeding was?

Stuk of 6? :D

Nee, geen idee. Maar het is wel een opvallend dikke streep, zo heb ik ze nog niet eerder gezien!
pi_147259888
quote:

Toch wel minimaal een vijfling dan :D
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 20:45:43 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147259967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Mag die van mij aangepast worden?

Bezig sinds: Gestopt met pil sinds maart 2014, gericht bezig sinds november 2014.
Kindje #: 1
Verwachte nod: 11 december 2014
Bijzonderheden: 7 jaar samen. 26 & 32 jaar oud
Ik heb het aangepast :Y

Wat een rollercoaster dit topic :X Ten eerste Cygne :o Ik dacht echt dat het raak was! En je honden blijkbaar ook _O- Ik snap ook wel dat het heel dubbel voor je is. Misschien fijner om eerst met de specialist te spreken maar als het raak is is het misschien ook goed raak, wie weet O+

Stippel wat ontzettend leuk hoe je het gelijk iedereen verteld hebt! Hoe kreeg je iedereen op bezoek zonder dat ze iets vermoedden, wat was je smoes? :+

En Venla ook al strepen :o *O* O+ Dikke vette streep inderdaad! Gefeliciteerd meis :*

Zelf ben ik vandaag ontzettend gevoelig en prikkelbaar. Misschien hakt die miskraam er toch dieper in dan ik dacht :@
  woensdag 3 december 2014 @ 20:46:35 #82
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_147259997
quote:

Ik houd het er op dat je tegen de 5 weken bent. :Y
pi_147260002
*knuffel voor Majo* :*
pi_147260012
*O* *O* Venla! Alvast maar een driezits kinderwagen kopen ;)
pi_147260298
Gefeliciteerd, Venla! *O* *O*
pi_147260304
Majo :*
pi_147260438
Venla wat een knalstrepen! Die had ik bij mijn tweede pas bij 6 weken zwangerschap! Maar laat je niet gek maken, wie weet was je eisprong net iets eerder dan je nu denkt en ben je iets verder dan je denkt, en ben je gewoon iemand die veel hcg aanmaakt, enzo ;) (Ik vond de drieling-grappen best leuk toen ze bij mij werden gemaakt, maar ik kreeg het er ook een beetje spaansbenauwd van :') )

Enniehoe, gefeliciteerd! *O*

Majo, mk had ik niet meegekregen joh, wat rot :*
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 20:58:50 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147260514
Thanks allemaal :*

@L-E ik heb nooit zwanger getest dus wat dat betreft valt het mee maar alles wijst er wel op
pi_147260673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:58 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal :*

@L-E ik heb nooit zwanger getest dus wat dat betreft valt het mee maar alles wijst er wel op
Serieuze vraag: hoe weet je het dan? :)

Cygne, ik heb je verhaal gevolgd en zoals zovelen weet ik niet goed wat te zeggen. Ik hoop van harte dat jullie een gezond kindje mogen verwelkomen in de toekomst :)
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 21:09:54 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147260991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef L-E het volgende:

[..]

Serieuze vraag: hoe weet je het dan? :)

Cygne, ik heb je verhaal gevolgd en zoals zovelen weet ik niet goed wat te zeggen. Ik hoop van harte dat jullie een gezond kindje mogen verwelkomen in de toekomst :)
Helemaal zeker weet ik het niet maar als ik het achteraf bekijk is het wel het meest logisch.

Vorige week zondag dacht ik dat ik ongesteld was geworden maar het duurde minder dan 1 dag. Op basis van opmerkingen hier toen erachter gekomen dat het ook een innestelingsbloeding kon zijn. Toen ik een week later heel erg krampen kreeg en eerst een soort "kikkervisje" verloor en later veel bloed denk ik dat het een hele vroege miskraam is geweest. Ik verlies nu nog steeds wat bloed en stolsels.

Of mijn lichaam doet gewoon heel raar en laat me een dag ongesteld zijn, dan een week niet, en dan weer wel. Wat op zich ook kan :)
  woensdag 3 december 2014 @ 21:23:15 #91
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_147261531
Heb je in de tussentijd een zwangerschapstest gedaan, MaJo? Die zou dan wel positief moeten zijn geweest. Er zit ook nog wat hcg in je urine ná een mk. Op zich kunnen stolsels ook voorkomen bij een heftige menstruatie, misschien juist omdat het de 1e x niet doorzette. Hoe dan ook, het is logisch dat je je nu ff rot voelt. :*
pi_147262426
Hoera voor Venla! Wat een schitterende strepen!!! *O* *O* *O*
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 21:46:11 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147262500
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Mariposas het volgende:
Heb je in de tussentijd een zwangerschapstest gedaan, MaJo? Die zou dan wel positief moeten zijn geweest. Er zit ook nog wat hcg in je urine ná een mk. Op zich kunnen stolsels ook voorkomen bij een heftige menstruatie, misschien juist omdat het de 1e x niet doorzette. Hoe dan ook, het is logisch dat je je nu ff rot voelt. :*
Heb ik wel gedaan ja, de dag van de bloeding. Maar ik heb begrepen dat het ook nog te vroeg kan zijn geweest? Ik heb nu geen zin meer om het te testen, ik wil nu weer gewoon door naar de volgende ronde :)
  woensdag 3 december 2014 @ 21:54:56 #94
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147262861
Venla ook al strepen *O* en wat voor strepen! :D gefeliciteerd hoor!
Semper frakkin fi!
pi_147262939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb ik wel gedaan ja, de dag van de bloeding. Maar ik heb begrepen dat het ook nog te vroeg kan zijn geweest? Ik heb nu geen zin meer om het te testen, ik wil nu weer gewoon door naar de volgende ronde :)
Mwah als er genoeg weefsel was voor een kikkervisje en als je er nu nig stolsels van verliest zou je wel genoeg hcg moeten hebben. Ik heb zelf ook positief getest bij 3w6 dagen zwanger en dan zit er nog niet eens echt iets... Laat staan een kikkervisje.
Kwak
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 22:01:13 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147263125
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mwah als er genoeg weefsel was voor een kikkervisje en als je er nu nig stolsels van verliest zou je wel genoeg hcg moeten hebben. Ik heb zelf ook positief getest bij 3w6 dagen zwanger en dan zit er nog niet eens echt iets... Laat staan een kikkervisje.
Misschien is het ook niet zo, ik dacht het meer door wat ik hier las en wat anderen zeiden. En qua tijdlijn klopt het wel allemaal. Maar het maakt eigenlijk ook niks uit, zwanger ben ik nooit geweest (in ieder geval niet bewust) dus wat dat betreft heb ik ook niets verloren.

Ben ook erg gevoelig en prikkelbaar op het moment, dat past dan wel weer bij menstruatie :')
  woensdag 3 december 2014 @ 22:06:00 #97
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147263295
Jeetje wat gaan we hard! Gefeliciteerd Stippel en Venla! En wat een leuke manier om het te vertellen, Stippel!

Dit topic het gemiddelde maar omhoog krikken als we halverwege al op 2 zitten!
pi_147263638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Misschien is het ook niet zo, ik dacht het meer door wat ik hier las en wat anderen zeiden. En qua tijdlijn klopt het wel allemaal. Maar het maakt eigenlijk ook niks uit, zwanger ben ik nooit geweest (in ieder geval niet bewust) dus wat dat betreft heb ik ook niets verloren.

Ben ook erg gevoelig en prikkelbaar op het moment, dat past dan wel weer bij menstruatie :')
Ik zou t gewoon lullig vinden als je je rot voelt omdat je wat is aangepraat :@
Kwak
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 22:18:48 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147263716
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zou t gewoon lullig vinden als je je rot voelt omdat je wat is aangepraat :@
Dat is ook weer niet de bedoeling! Alles wat hier gezegd wordt komt uit een goed hart en ik denk dat niemand elkaar de put in wil praten.

En nu ga ik weer jompelen, 3 maal 2 streepjes in 2 dagen tijd :o *O*
pi_147267504
quote:

SPOILER
OH MY!! Venla! Wat een mooie duidelijke prachtstrepen! O+

gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
pi_147267636
@Majo: Dat stond al weken vast ivm dat mijn meneer een feestje wilde met de gezinnen en beste drie vriendensetjes.
Schudden voor gebruik
pi_147268488
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is ook weer niet de bedoeling! Alles wat hier gezegd wordt komt uit een goed hart en ik denk dat niemand elkaar de put in wil praten.

En nu ga ik weer jompelen, 3 maal 2 streepjes in 2 dagen tijd :o *O*
Wij gaan het volgende topic hè :*

En OMG!!! Het giet van de strepen mèn!! Super gefeliciteerd! :* O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')