Wat super fijn dat Clomid werkt! Dat scheelt behoorlijk zeg!quote:Op woensdag 3 december 2014 11:50 schreef coccinelle het volgende:
Zonder clomid is mijn kortste 20 dagen geweest (en dan gewoon op dag 28 ongesteld). Gemiddelde zonder clomid is 24 dagen geloof ik. Met clomid 18.
Snellere eicelrijping = kwalitatief betere eicellen (als het goed is).
Nee, want mn testen waren niet aangekomen. Hopelijk morgen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef Daui het volgende:
Nu ben ik reuze benieuwd wie dit topic strepen gaat plassen.
MaJo nog een dikke knuffel. Hopelijk heb je snel streepjes.
Cygne ging je nou testen vandaag?
Jeej NOD-datumtweeling :pquote:Op woensdag 3 december 2014 14:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volgende week dinsdag of woensdag, denk ik.
Mij is verteld dat eitjes boven de 20 dagen niet zo heel best zijn. Maar misschien produceer jij prachtige eierenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Wat super fijn dat Clomid werkt! Dat scheelt behoorlijk zeg!
Ik snap dat er van alles mogelijk is, maar als je ei, zoals bij mij, rond dag 30 springt, dan zijn ze dus waarschijnlijk niet meer zo goed...? Dan heb ik dus én veel minder kansen per jaar, en dan ook nog eens rotte eieren.... verdomme nog aan toe.![]()
En ik maar stoer wachten tot een jaar proberen om naar de huisarts te gaan. Nou, dat ga ik dus ook niet meer doen, maak volgende week wel een afspraak.
Zal wel loslopen hoor, ik had op dag 22 en23 een positieve ovulatietest, dus daarna de eisprong, en ik was in ronde 2 zwanger. Het verdere resultaat weet ik echter nog niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Wat super fijn dat Clomid werkt! Dat scheelt behoorlijk zeg!
Ik snap dat er van alles mogelijk is, maar als je ei, zoals bij mij, rond dag 30 springt, dan zijn ze dus waarschijnlijk niet meer zo goed...? Dan heb ik dus én veel minder kansen per jaar, en dan ook nog eens rotte eieren.... verdomme nog aan toe.![]()
En ik maar stoer wachten tot een jaar proberen om naar de huisarts te gaan. Nou, dat ga ik dus ook niet meer doen, maak volgende week wel een afspraak.
8 maanden ofzo. (Zie OP)quote:Op woensdag 3 december 2014 15:08 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Mij is verteld dat eitjes boven de 20 dagen niet zo heel best zijn. Maar misschien produceer jij prachtige eieren![]()
Hoelang ben je nu aan het proberen? Ik denk dat je nu al een afspraak kunt maken als je continu een late eisprong hebt.
Ah Cygne! Ik ben onwijs nieuwsgierig!quote:Op woensdag 3 december 2014 14:26 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee, want mn testen waren niet aangekomen. Hopelijk morgen.
Voor 22.00 besteld, morgen in huis. Niet in mijn huis.![]()
op welke manier denk je dat ze moeilijk doen?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:21 schreef Sara82 het volgende:
[..]
8 maanden ofzo. (Zie OP)
Deden ze bij jou niet moeilijk, of was je al een jaar bezig? Ik durf niet......
Jeetje Silver! Dag 55!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:11 schreef SilverSjoiis het volgende:
Stippel!Gefeliciteerd
Ik sukkel nog langzaam voort met mijn cyclues. Dag 55 and couting! Al was ik gisteren zo strontchagrijnig dat het niet lang kan duren voor ik ongesteld ga worden
Dit had ik niet verwacht..quote:Op woensdag 3 december 2014 16:22 schreef Cygne het volgende:
Niet alleen mn lichaam houdt me voor de gek. Mijn honden nu ook al.![]()
Witter dan wit, die test.
nouquote:Op woensdag 3 december 2014 16:22 schreef Cygne het volgende:
Balen Cygnequote:Op woensdag 3 december 2014 16:22 schreef Cygne het volgende:
Klopt!quote:Op woensdag 3 december 2014 17:36 schreef Barreltje het volgende:
En f.f. Als j zwanger bent kan je ovulatie test ook 2streepjes geven.. En blijven geven..
Dacht ik dan...
Knufs.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Cygne het volgende:
Dat ligt er aan wat de geneticus zegt. Tot aan de afspraak blijven we sowieso proberen.
We hebben n brief gekregen dat ze hopen ons in 2015 in te kunnen plannen. Zo kut.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
Knufs.
Bedenk je wel dat het over een maand al 2015 is he.
Het lijkt veel verder weg dan het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |