Wij gaan het volgende topic hčquote:Op woensdag 3 december 2014 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet de bedoeling! Alles wat hier gezegd wordt komt uit een goed hart en ik denk dat niemand elkaar de put in wil praten.
En nu ga ik weer jompelen, 3 maal 2 streepjes in 2 dagen tijd![]()
Bij mij op mijn mobiel: rechtsboven op je naam klikken --> opties --> emoticons bij quickreply op "ja" zetten.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:37 schreef deadly_kiss het volgende:
(Waar toveren jullie mobiel steeds de smileys vandaan? Of weten jullie alle toetscombi's uit jullie hoofd?)
Ik blijf vaker wat langer weg hier elke keer als ik ff spiek zie ik dubbele strepenGEFELICITEERD!!!
Leuk verhaal! Leuke manier ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Stippelrientje het volgende:
Voor diegene die ervan houd het te lezen:
Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje
ben je al klaar voor de volgende ronde?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Leuk verhaal! Leuke manier ook
Maar met de baby is alles oké dus?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:
Nou er is eindelijk duidelijkheid waar mijn heftige buikpijnen vandaan kwamen.
Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )
Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
Lang leve de koliek aanvallen
5 weken, er is geen reet te zien. Behalve een dikke vruchtzak ^_^quote:
Gelukkig is er niks met de baby! Alleen dat worden wel nog acht lange maanden...quote:Op donderdag 4 december 2014 10:10 schreef Lushes het volgende:
[..]
5 weken, er is geen reet te zien. Behalve een dikke vruchtzak ^_^
Maandag weer een echo. Hopelijk wil ie dan wel de show stelen
En anders de 17e nog een poging.
Jaa!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:52 schreef Daui het volgende:
[..]
ben je al klaar voor de volgende ronde?
Niet echt, maar ik heb als kind natuurlijk al mijn eetgewoonten aangepast en dientengevolge altijd al volgens fodmap principes gegeten. Ik eet zo goed als geen fruit, geen koolsoorten, geen rauwe ui of knoflook, specifieke koolhydraten, bonen en niet te vet.quote:
Er gaat een wereld voor me openquote:Op donderdag 4 december 2014 05:05 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Bij mij op mijn mobiel: rechtsboven op je naam klikken --> opties --> emoticons bij quickreply op "ja" zetten.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het regelmatig over babynamen.
Nu dacht ik aan Floor. Stel ik dat aan de duutser voor (op skype), typt hij terug: "What about Ceiling"?![]()
Dat gaat nog wat worden...
Nu dacht ik aan Floor. Stel ik dat aan de duutser voor (op skype), typt hij terug: "What about Ceiling"?![]()
Ik eet zoveel mogelijk vetloos of vetarm (dus 1 blokje chocolade voor mij) en heel veel vezels. Per persoon is het natuurlijk verschillendquote:Op donderdag 4 december 2014 10:33 schreef Lushes het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb als kind natuurlijk al mijn eetgewoonten aangepast en dientengevolge altijd al volgens fodmap principes gegeten. Ik eet zo goed als geen fruit, geen koolsoorten, geen rauwe ui of knoflook, specifieke koolhydraten, bonen en niet te vet.
Gewoon gezond dus. Dus wat dat betreft hoef ik niet veel aan te passen.
Wel balen, ik was er zolang vanaf. Maar goed, het dient een groter doel
Whehequote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
En die vezelzakjes, helpt dat niet?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:33 schreef Lushes het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb als kind natuurlijk al mijn eetgewoonten aangepast en dientengevolge altijd al volgens fodmap principes gegeten. Ik eet zo goed als geen fruit, geen koolsoorten, geen rauwe ui of knoflook, specifieke koolhydraten, bonen en niet te vet.
Gewoon gezond dus. Dus wat dat betreft hoef ik niet veel aan te passen.
Wel balen, ik was er zolang vanaf. Maar goed, het dient een groter doel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |