abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147274400
Namen. Wat een crime. Bij M. waren we het bij de 37e week eens. :') Bij een volgend kindje hebben we afgesproken om voor de geslachtsbepaling een jongens- en een meisjesnaam klaar te hebben liggen. Succes, ik! ^O^
pi_147275210
Jongensnaam staat hier al vast! Meisjesnaam wordt lastig. Mijn favoriet vindt mijn man niet super en ik die van hem ook niet :D Wel mooi, maar niet de wauw-factor.
pi_147275387
quote:
6s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:
Nou er is eindelijk duidelijkheid waar mijn heftige buikpijnen vandaan kwamen.

Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )

Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
Lang leve de koliek aanvallen *O*
Een kleine silver lining: mijn darmklachten waren de eerste 8/9 weken heel heftig, maar daarna bijna weg de hele zwangerschap. Zo kan t ook gaan. (Heb milde pds).
Kwak
pi_147275635
Wij hebben een jongens en een meisjesnaam. En nog een extra jongensnaam voor eventueel een tweeling of als we twee jongens krijgen. Meisjesnamen vond ik wel lastig om eruit te komen
pi_147277184
Pinquit, even off-topic;

Wat heb jij een knappe zoon zeg! O+
pi_147278551
Ik had een meisjesnaam, maar toen kreeg een goede vriendin een relatie met iemand wiens overleden zus zo heette, dus die valt af. En ik weet een leuke jongensnaam, maar die is behoorlijk rijm-gevoelig, en dat kun je zo'n kind ook niet aandoen. :{
pi_147278639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Pinquit, even off-topic;

Wat heb jij een knappe zoon zeg! O+
:D thx O+ Ik hoop dat ik ooit nog zo'n mooi exemplaar mag bakken :7
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 14:57:22 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147279507
Hebben jullie allemaal buitenlandse vriendjes? :D

Jongensnaam zijn we al over uit, de jeugdvriend van mijn vriend heet zo en dat vinden we beiden een leuke naam.

De meisjesnaam die we allebei leuk vinden wordt de laatste tijd veel gegeven, ook door het bandlid van mijn vriend, dus daar twijfel ik nu over. Een andere optie is een naam waar beide moeders in verwerkt zijn, dat is ook een optie :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 14:58:50 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147279546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef pinquit het volgende:

[..]

:D thx O+ Ik hoop dat ik ooit nog zo'n mooi exemplaar mag bakken :7
pics or it didn't happen :P

Oh lushes ik heb ook pds. Doe niet veel aan dieet dus regelmatig aanvallen :@ wat ik al eeuwen wil vragen: heeft jouw naam met de winkel LUSH te maken?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147279855
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

pics or it didn't happen :P

Oh lushes ik heb ook pds. Doe niet veel aan dieet dus regelmatig aanvallen :@ wat ik al eeuwen wil vragen: heeft jouw naam met de winkel LUSH te maken?
Hier

En mijn jongensnaam wordt de laatste tijd ook heel veel gegeven aan kinderen van kennissen -O-
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 15:14:56 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147279991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Hier

En mijn jongensnaam wordt de laatste tijd ook heel veel gegeven aan kinderen van kennissen -O-
wow dat is echt al een knapperd inderdaad O+

Balen is dat he! Zolang het kennissen zijn vind ik het nog niet zo erg maar goede vrienden wel, dan houdt het op.

Zo heet het zoontje van mijn nichtje Jonas. Dat heb ik altijd een leuke naam gevonden maar die naam ga ik denk ik niet meer geven -O-
pi_147280117
Wij zijn nog niet echt bezig met namen eigenlijk. We hebben het er wel eens over maar nog niet echt serieus. Dat wil ik ook eigenlijk niet, ik vind dat een naam bij het kind moet passen, en dus ook pas bedacht mag worden als het kind onderweg is :') Als het aan mij ligt bedenken we twee geschikte namen, en kijken we nadat een evt baby er is pas welke naam er het beste bij past.

Alleen de tweede naam voor bij een meisje staat al redelijk vast, dat wordt een vernoeming naar de oma van mijn vriend.
pi_147280177
Veel gebeurd hier! Gefeliciteerd Stippel Skoap en Venla!
Venla: mijn 2e streepje was ietsje lichter dan de controlestreep. Ik testte toen 2 dagen na NOD en in de middag. Misschien dat je richting 5 weken gaat dan, maar zie dat het ook per persoon kan verschillen hoe donker de streep precies is.

Spannend Lushes! Ik ging met 18 weken naar de HAP met buikpijn en vermoeden op blaasontsteking. Urine was goed, bleken alleen m'n darmen te zijn, ik zat gewoon verstopt! Heb Metamucilzakjes gekregen toen (vezels).

Hier hadden we juist al een meisjesnaam voor ik zwanger was en is het nu hard zoeken naar een jongensnaam die we allebei leuk vinden :P
pi_147280628
Nog steeds een donkere ovulatiestreep hier, al een week nu al. Als hij morgen nog steeds donker is ga ik zaterdag eens een ander soort test proberen. Ik blijf liever nog even dromen en hopen op een potentieel positieve test, dan met mn neus op een negatieve test gedrukt te worden. En een echte positieve test vind ik net zo eng :')
pi_147280743
T zou wel tof zijn, vis!

Ik voel me zo om de dag zwanger, deze dagen. Wat kan ik mezelf gek maken. Vandaag voel ik me zwanger omdat: hele echte vreemde droom, wat kramperig gevoel in onderbuik, vaag gevoel van misselijkheid en net een miniem stipje bloed bij afvegen....Kijken hoe het morgen voelt!
pi_147281260
Nog steeds geen bloed. :( Ik wil gewoon een nieuwe ronde en een nieuwe kans.. O-) of de zekerheid dat we deze ronde wel de kans hebben gegrepen. Aarghh!

Kindernamen. We kunnen heerlijk een hele avond spuien met namen. De jongensnaam staat vast. Meisjesnaam niet, maar we neigen beide naar de scandinavische meisjesnamen O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_147281279
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
T zou wel tof zijn, vis!

Ik voel me zo om de dag zwanger, deze dagen. Wat kan ik mezelf gek maken. Vandaag voel ik me zwanger omdat: hele echte vreemde droom, wat kramperig gevoel in onderbuik, vaag gevoel van misselijkheid en net een miniem stipje bloed bij afvegen....Kijken hoe het morgen voelt!
Ik denk al een week dat ik mn ovulatie voel. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten voelen, maar bij elk beetje lichte buikpijn denk ik 'daar is ie!' en de dag erna blijkt dat het hem nog niet was :'). Maar volgens mij praat ik me daarmee ook buikpijn aan want het is echt van die buikpijn waar je anders 0,0 aandacht aan zou besteden en die meer op teveel gegeten en rommelende darmen wijzen. Ben benieuwd hoeveel fantoompijntjes ik ga krijgen als het straks echt raak is.
pi_147281454
Niet te vroeg getest, vandaag bloed.

Elke ochtend als ik die mamacompleetplusmetvisolie neem denk ik: 'waarom doe ik dit nog?'. Nou ja, voor mn weerstand is t vast ook goed.
pi_147281533
Jeetje jagar! Zou zomaar met de eerste ronde raak kunnen zijn dus :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147281566
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef pinquit het volgende:
Jeetje jagar! Zou zomaar met de eerste ronde raak kunnen zijn dus :D
of niet, natuurlijk. Volgens mij maak ik mezelf gek.
pi_147281632
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:01 schreef SilverSjoiis het volgende:
Nog steeds geen bloed. :( Ik wil gewoon een nieuwe ronde en een nieuwe kans.. O-) of de zekerheid dat we deze ronde wel de kans hebben gegrepen. Aarghh!

Kindernamen. We kunnen heerlijk een hele avond spuien met namen. De jongensnaam staat vast. Meisjesnaam niet, maar we neigen beide naar de scandinavische meisjesnamen O+
Scandinavische namen. Dat is ook wel tof. Mijn man houdt daar ook meer van.
pi_147281646
Spannend Jagar!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 4 december 2014 @ 17:09:35 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147282983
Ik vergeet die "vitamine " pillen steeds. . :@
Volgens mij ben ik ook in staat om later mn kind ergens te vergeten. . :P

Hier is er een jongens naam die we beiden mooi vinden want verwijzing naar de naam van onze beide vaders.
Laatst zat ik op de plee .. te denken over Namen en ik moets ineens keihard lachen.. De jongens naam begint met een i. De achternaam van O+ begint met een l. Een 2e naam mag evt dus niet met een r. Beginnen. . Maar jah.. leg dat maar eens uit aan een kerel die fok iets heul geks vind..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147283174
quote:
6s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:
Nou er is eindelijk duidelijkheid waar mijn heftige buikpijnen vandaan kwamen.

Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )

Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
Lang leve de koliek aanvallen *O*
:W pdslijer hier :P

eerste weken meer last gehad, mede door t verschuiven vd darmen, daarna maanden niks, noppes nada! dochter is nu 4 mnd en ik heb 3x last gehad.

t kan dus meevallen
S. 2014
J. 2016
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 17:42:39 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147283847
Ik ben zo benieuwd wie in dit topic 2 streepjes gaan piesen, er zijn al een paar kandidaten *O* :+

Bij mij breekt de menstruatie nu pas echt goed door na een paar dagen steeds halfjes. Prima, eindelijk weer een begin van een cyclus :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')