Een kleine silver lining: mijn darmklachten waren de eerste 8/9 weken heel heftig, maar daarna bijna weg de hele zwangerschap. Zo kan t ook gaan. (Heb milde pds).quote:Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:
Nou er is eindelijk duidelijkheid waar mijn heftige buikpijnen vandaan kwamen.
Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )
Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
Lang leve de koliek aanvallen
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Pinquit, even off-topic;
Wat heb jij een knappe zoon zeg!
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef pinquit het volgende:
[..]thx
Ik hoop dat ik ooit nog zo'n mooi exemplaar mag bakken
Hierquote:Op donderdag 4 december 2014 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
pics or it didn't happen
Oh lushes ik heb ook pds. Doe niet veel aan dieet dus regelmatig aanvallenwat ik al eeuwen wil vragen: heeft jouw naam met de winkel LUSH te maken?
wow dat is echt al een knapperd inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Hier
En mijn jongensnaam wordt de laatste tijd ook heel veel gegeven aan kinderen van kennissen
Ik denk al een week dat ik mn ovulatie voel. Ik heb geen idee hoe dat zou moeten voelen, maar bij elk beetje lichte buikpijn denk ik 'daar is ie!' en de dag erna blijkt dat het hem nog niet wasquote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
T zou wel tof zijn, vis!
Ik voel me zo om de dag zwanger, deze dagen. Wat kan ik mezelf gek maken. Vandaag voel ik me zwanger omdat: hele echte vreemde droom, wat kramperig gevoel in onderbuik, vaag gevoel van misselijkheid en net een miniem stipje bloed bij afvegen....Kijken hoe het morgen voelt!
of niet, natuurlijk. Volgens mij maak ik mezelf gek.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef pinquit het volgende:
Jeetje jagar! Zou zomaar met de eerste ronde raak kunnen zijn dus
Scandinavische namen. Dat is ook wel tof. Mijn man houdt daar ook meer van.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:01 schreef SilverSjoiis het volgende:
Nog steeds geen bloed.Ik wil gewoon een nieuwe ronde en een nieuwe kans..
of de zekerheid dat we deze ronde wel de kans hebben gegrepen. Aarghh!
Kindernamen. We kunnen heerlijk een hele avond spuien met namen. De jongensnaam staat vast. Meisjesnaam niet, maar we neigen beide naar de scandinavische meisjesnamen
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:05 schreef Lushes het volgende:
Nou er is eindelijk duidelijkheid waar mijn heftige buikpijnen vandaan kwamen.
Als kind gediagnosticeerd met PDS en ik was sinds mijn 15e vrijwel klachtenvrij omdat ik de pil doorslikte ( bij mij wordt het getriggerd door hormonale schommelingen )
Blijkbaar kan een zwangerschap de slapende PDS gewoon keihard weer aanwakkeren en het goede nieuws is: kan je de hele zwangerschap lekker last van houden.
Lang leve de koliek aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |