Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.quote:
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een troostdateBestaat zoiets eigenlijk wel?
Hij heeft een oscar, kan goed zingen en heeft vaak langharige kapsels.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet 2 dingen van hem naast die rol als Joker.
Mijn ex was weg van hem en hij heeft een enorme piemel.
Zoveel?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.
[..]
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.
Gezellig. Ik kom ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.
[..]
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.
Ik ben student hè.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel?![]()
Pfff dat ga je nooit redden
Gezellig.quote:
Handig, kan ze gelijk voor eens en altijd uitzoeken of ze liever veel jonger of veel ouder heeftquote:
Hoelaat ongeveer?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben student hè.
[..]
Gezellig.
[Fax] Als jij ook komt kan ik ook uitzoeken of ik liever vrouw of man heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Handig, kan ze gelijk voor eens en altijd uitzoeken of ze liever veel jonger of veel ouder heeft
Heb mijn bril niet op.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel, je typte Leto... bedoelde je wel Leo?
Da's 14 jaar droog staanquote:Op woensdag 3 december 2014 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben student hè.
[..]
Gezellig.
Geen tijd afgesproken. Ik denk rond 7u.quote:
Ah mooi. Ik ben om 1615 uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geen tijd afgesproken. Ik denk rond 7u.
Trio? I'm inquote:Op woensdag 3 december 2014 00:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[Fax] Als jij ook komt kan ik ook uitzoeken of ik liever vrouw of man heb.[/faxie]
quote:
15quote:Op woensdag 3 december 2014 00:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Oke.quote:
Yats is 28 toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik vraag me af hoe dat er uit ziet in de kroeg. Iemand van 15, 19 en uhm ik ben de leeftijd van Yats kwijt.
Volgens mij wel rond die koers ergens.quote:
Ben jij 19?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik vraag me af hoe dat er uit ziet in de kroeg. Iemand van 15, 19 en uhm ik ben de leeftijd van Yats kwijt.
Ja.quote:
Hij is bijna mijn leeftijdquote:Op woensdag 3 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ja jongens ik ben slecht met getallen.quote:
Ik denk 28.quote:
Dan zit er minder verschil tussen ons.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja jongens ik ben slecht met getallen.![]()
Hoe oud was jij ook alweer?
[..]
Ik denk 28.
Ik val alleen niet op jonger...quote:Op woensdag 3 december 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan zit er minder verschil tussen ons.![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot je me zietquote:Op woensdag 3 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik val alleen niet op jonger...![]()
![]()
![]()
quote:
Grapje. Maar je ziet er wel heel mooi uit. Misschien ga ik wel op Inolvidable-jacht morgenavond in Nimma.quote:
31quote:Op woensdag 3 december 2014 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja jongens ik ben slecht met getallen.![]()
Hoe oud was jij ook alweer?
[..]
Ik denk 28.
Volgens mij is dat al algemeen goed, niet slim van je,quote:Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
Godverdomme![]()
Als een wijf boos is en zegt dat het al goed is moet ik gewoon mijn vingers van de knoppen houden...maak het nooit beter door er op door te gaanWijze les heren.
Zal het onthoudenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
Godverdomme![]()
Als een wijf boos is en zegt dat het al goed is moet ik gewoon mijn vingers van de knoppen houden...maak het nooit beter door er op door te gaanWijze les heren.
Ik wens je veel succes want ik val echt niet op jonger.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Grapje. Maar je ziet er wel heel mooi uit. Misschien ga ik wel op Inolvidable-jacht morgenavond in Nimma.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes want ik val echt niet op jonger.
[..]![]()
Er is een nummer van Shakira en dat nummer lijkt op mijn gebruikersnaam!![]()
En dat wist ik gewoon niet.Alsof ik uberhaupt van plan was je te proberen te hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Het gaat helemaal goed met jou komen als je 17/18 bent vermoed ik zoquote:Op woensdag 3 december 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
Maar dat je heul mooi bent meen ik uiteraard wel.
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes want ik val echt niet op jonger.
[..]![]()
Er is een nummer van Shakira en dat nummer lijkt op mijn gebruikersnaam!![]()
En dat wist ik gewoon niet.Onvergetelijk of onvermijdelijk hmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sarcastisch?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed met jou komen als je 17/18 bent vermoed ik zo
Hij heeft de skills, nu nog de looks.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onvergetelijk of onvermijdelijk hmm...
was je maar weer 17 heh, jongedame?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je viel toch niet op veel ouder?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij heeft de skills, nu nog de looks.
[..]
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je viel toch niet op veel ouder?
Je vindt me niet een knappe jongen?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij heeft de skills, nu nog de looks.
[..]
Je hebt geen foto's dus daar kan ik niets over zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je vindt me niet een knappe jongen?
Ik zoek wel ff linkje op uit US.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's dus daar kan ik niets over zeggen.
Ja *zucht* Ohw alle cute boys van toen om uit te kiezenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef perro. het volgende:
[..]
was je maar weer 17 heh, jongedame?
Hij had een foto in US dacht ik. Schattig jochie wel hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 01:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's dus daar kan ik niets over zeggen.
en daarna friemelen op zolder.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja *zucht* Ohw alle cute boys van toen om uit te kiezen
omdat je al goed weet wat je wel/niet moet zeggen.quote:
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 01:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat je al goed weet wat je wel/niet moet zeggen.
dat is al 80% van de skills.
Dus daarom denk ik dat het helemaal goed komt met jou!
Aaahw koetsjiekoequote:Op woensdag 3 december 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
US / Userfoto's #327
US / Userfoto's #328
US / Userfoto's #328
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je alsnog inhalen als het zover is, kijk naar naar Tijn die daar net mee begonnen is
Lief hoor. Jij hoeft geen chicks te scoren op FOK, gewoon op stap gaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
US / Userfoto's #327
US / Userfoto's #328
US / Userfoto's #328
Werken aan je complimentjes, Fylax wil je vast wel wat bijbrengenquote:
Ja, die doet het nu prima gelukkig!quote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef perro. het volgende:
[..]
whehe kachel. is goed opgestookt ja?
Dat is geen lastige keus natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Handig, kan ze gelijk voor eens en altijd uitzoeken of ze liever veel jonger of veel ouder heeft
Correctquote:Op woensdag 3 december 2014 00:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij wel rond die koers ergens.
Fok is een laatste redmiddel ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Lief hoor. Jij hoeft geen chicks te scoren op FOK, gewoon op stap gaan.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is geen lastige keus natuurlijk
[..]
Correct
Wat denk je dat ik hier anders doe.quote:
Lucky guyquote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is geen lastige keus natuurlijk
[..]
Correct
Jij kan aan elke vinger 10 man krijgen minstensquote:Op woensdag 3 december 2014 01:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je dat ik hier anders doe.
Dat durf ik dus niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Lief hoor. Jij hoeft geen chicks te scoren op FOK, gewoon op stap gaan.
Dit.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan aan elke vinger 10 man krijgen minstens
nog beter dan op mijn 15e.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, die doet het nu prima gelukkig!
Hoe waren jouw skills op je 17e?
Kom er maar in, 10 mannen.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan aan elke vinger 10 man krijgen minstens
Dat komt vanzelf wel hoor.quote:
Mede-player hier.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nog beter dan op mijn 15e.
serieus, kan ik wel vertellen maar dan word ik toch als player of weet ik wat versleten.
Player zijn is niet altijd negatief toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nog beter dan op mijn 15e.
serieus, kan ik wel vertellen maar dan word ik toch als player of weet ik wat versleten.
Jawel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Player zijn is niet altijd negatief toch?
Kijk, dan gaat het al de goede kant op. Nog heel even en je bent een vrouwenverslinder.quote:
Ja want binnenkort kan ik niet meer naar de tienerfeestjes enzo en kan ik niet meer van die jonge sletjes scorenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kijk, dan gaat het al de goede kant op. Nog heel even en je bent een vrouwenverslinder.
Las pas nog een stukje over die Fris-feesten, ga je daar vaak heen dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja want binnenkort kan ik niet meer naar de tienerfeestjes enzo en kan ik niet meer van die jonge sletjes scoren
Je moet ook geen misbruik van de situatie maken, he. Die meisjes zijn misschien wel net zo onzeker als jou. En met sletjes krijg je toch nooit een langdurige relatie.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja want binnenkort kan ik niet meer naar de tienerfeestjes enzo en kan ik niet meer van die jonge sletjes scoren
Je leert snelquote:Op woensdag 3 december 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kom er maar in, 10 mannen.![]()
Niet letterlijk, natuurlijk.
op fok wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Player zijn is niet altijd negatief toch?
Nee want dat durf ik dus niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
Las pas nog een stukje over die Fris-feesten, ga je daar vaak heen dan?
Want op je vijftiende wil je graag een langdurige relatie?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En met sletjes krijg je toch nooit een langdurige relatie.
Dat sletjes stuk was niet serieus hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je moet ook geen misbruik van de situatie maken, he. Die meisjes zijn misschien wel net zo onzeker als jou. En met sletjes krijg je toch nooit een langdurige relatie.
Het liefst wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
Want op je vijftiende wil je graag een langdurige relatie?
Sounds nicequote:Op woensdag 3 december 2014 01:16 schreef perro. het volgende:
[..]
op fok wel.
maar ik weet nog bijv dat we op schoolreis gingen en dat er 5 meisjes perse elke nacht een zoen wilden hebben. wilden allemaal aan mijn arm lopen etc, ging de hele middelbare school en mbo zo door. ook nooit echt problemen gehad met versieren, en zie er echt niet uit als don juan of zo. ben gewoon altijd zelfverzekerd geweest. en niet op mijn mond gevallen.
quote:
Ik wil een Don Juan.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:16 schreef perro. het volgende:
[..]
op fok wel.
maar ik weet nog bijv dat we op schoolreis gingen en dat er 5 meisjes perse elke nacht een zoen wilden hebben. wilden allemaal aan mijn arm lopen etc, ging de hele middelbare school en mbo zo door. ook nooit echt problemen gehad met versieren, en zie er echt niet uit als don juan of zo. ben gewoon altijd zelfverzekerd geweest. en niet op mijn mond gevallen.
moet jij niet na bed mannekequote:Op woensdag 3 december 2014 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat sletjes stuk was niet serieus haha
Ik bedoel gewoon meisjes
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
Want op je vijftiende wil je graag een langdurige relatie?
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kom er maar in, 10 mannen.![]()
Niet letterlijk, natuurlijk.
Dan ben ik 18 en kan ik geen 15-jarige meids meer fixen.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Oh ok had ik niet gelezen.
Nog 2,5 jaar en dan mag je drinken totdat je t durft
Jaquote:Op woensdag 3 december 2014 00:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al algemeen goed, niet slim van je,
Gewoon lief kijken (en sorry zeggen), komt het vast wel weer goedquote:Op woensdag 3 december 2014 01:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JaMja, ik wil het onderste boven hebben altijd. Ik laat het wel overwaaien...morgen hopelijk weer normaal.
Nee een relatie van n maandje is leukquote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Doe normaal manik moet er nu nog niet eens aan denken (ben 20).
Nu geen zin in.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
fappen? er tussen door heurt erbij
tja, zoek je er eentje, ik fikste ze toen ik 15 was bij de fleet/vleet?quote:
Nee maar wel 18-jarige (tenzij je het dan nog steeds 'meids fixen' noemt, dan moet je je blijven richten op 14-15)quote:Op woensdag 3 december 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ben ik 18 en kan ik geen 15-jarige meids meer fixen.
boeit natuurlijk nix oe je het noemt he...quote:Op woensdag 3 december 2014 01:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nee maar wel 18-jarige (tenzij je het dan nog steeds 'meids fixen' noemt, dan moet je je blijven richten op 14-15)
Je kan toch ook alleen neuqen/friemelen/elkaar ontdekken?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee een relatie van n maandje is leuk
Probleem is dat ik geen 15 lijk dus kan ik alleen maar 13jarige fixen. Zodra ik 18 ben lijk ik geen 18 en kan ik dus geen meids fixen van 18.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nee maar wel 18-jarige (tenzij je het dan nog steeds 'meids fixen' noemt, dan moet je je blijven richten op 14-15)
Je krijgt nog wel een groeispurt.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen 15 lijk dus kan ik alleen maar 13jarige fixen. Zodra ik 18 ben lijk ik geen 18 en kan ik dus geen meids fixen van 18.
Dan kan ik nog steeds jong lijken.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je krijgt nog wel een groeispurt.
De meeste meids willen eerst een relatie enzulks voordat ze seks willen.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je kan toch ook alleen neuqen/friemelen/elkaar ontdekken?waarom gelijk een relatie per se
Toen ik 14 was leek ik 18. Nu ben ik 19 en lijk ik nog steeds 18.quote:
hahah je bent soms zo wijs voor je leeftijd en soms zo onzeker, neem van mij aan..quote:Op woensdag 3 december 2014 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen 15 lijk dus kan ik alleen maar 13jarige fixen. Zodra ik 18 ben lijk ik geen 18 en kan ik dus geen meids fixen van 18.
En op jongens van hoe oud viel je toen je 14 was?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Toen ik 14 was leek ik 18. Nu ben ik 19 en lijk ik nog steeds 18.
Met zo'n redenatie fix je alleen je rechterhand natuurlijk eh.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het emotionele aspect belangrijker vinden dan het lichamelijke?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je kan toch ook alleen neuqen/friemelen/elkaar ontdekken?waarom gelijk een relatie per se
Druk maken is wat ik de hele dag door doequote:Op woensdag 3 december 2014 01:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hahah je bent soms zo wijs voor je leeftijd en soms zo onzeker, neem van mij aan..
MAAAK JE NIET DRUK
Gemiddeld vijf jaar ouder. Maar dat is niet representatief voor alle meiden he.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
En op jongens van hoe oud viel je toen je 14 was?
Zeur niet man, je bent fokking 15quote:Op woensdag 3 december 2014 01:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoop het.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Met zo'n redenatie fix je alleen je rechterhand natuurlijk eh.
Man, over 2.5 jaar zie je dr heel wat volwassener uit hoor, komt echt wel goed.
Ja maar ik lijk 13. En meiden vallen nou eenmaal op jongens die ouder zijn/ouder eruit zien.quote:
Als jongen op je vijftiende??quote:Op woensdag 3 december 2014 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het emotionele aspect belangrijker vinden dan het lichamelijke?
Ik noem maar wat hoor...
Als je eerst eens zou beginnen met vrouwen geen meids meer noemen maar gewoon meisjes zou dat al helpen. Een relatie krijgen is overigens niet zo lastig, hem behouden wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
De meeste meids willen eerst een relatie enzulks voordat ze seks willen.
Fax doe lief. Ooit was jij ook zo.quote:
Meiden die ouder lijken wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gemiddeld vijf jaar ouder. Maar dat is niet representatief voor alle meiden he.
Nogmaals....quote:Op woensdag 3 december 2014 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik lijk 13. En meiden vallen nou eenmaal op jongens die ouder zijn/ouder eruit zien.
Wat voor opleiding doe jij eigenlijk? Of zit je nog op de middelbare? Vertel!quote:Op woensdag 3 december 2014 01:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gemiddeld vijf jaar ouder. Maar dat is niet representatief voor alle meiden he.
Geen zin in nu, vingers doen pijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:23 schreef yats het volgende:
[..]
Als je eerst eens zou beginnen met vrouwen geen meids meer noemen maar gewoon meisjes zou dat al helpen. Een relatie krijgen is overigens niet zo lastig, hem behouden wel.
Nou....quote:Op woensdag 3 december 2014 01:23 schreef yats het volgende:
[..]
Als je eerst eens zou beginnen met vrouwen geen meids meer noemen maar gewoon meisjes zou dat al helpen. Een relatie krijgen is overigens niet zo lastig, hem behouden wel.
Lastig met 9700kmquote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon lief kijken (en sorry zeggen), komt het vast wel weer goed
Ik ben nog steeds zoquote:Op woensdag 3 december 2014 01:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Fax doe lief. Ooit was jij ook zo.
Daarvoor verwijs ik je naar oude maagden topicquote:Op woensdag 3 december 2014 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is dit een onzekere types verzalemtopic?
Ik wilde het niet zeggen, maar als je het zelf zegt..quote:
Nee fax, echt niet. Alhoewel dat niet altijd zo is inderdaad.quote:
Dus jij wilde op je fakking 15e graag diepgaande gesprekken en een diepe emotionele verbintenis. In plaats van gewoon keihard hopen op een beurt en ontmaagd zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal primaten hoor
insinueer je nou iets?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je naar oude maagden topic
Mannen misschien niet maar vrouwen wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dus jij wilde op je fakking 15e graag diepgaande gesprekken en een diepe emotionele verbintenis. In plaats van gewoon keihard hopen op een beurt en ontmaagd zijn.
Ik zou het bijna geloven. Echt bijna.
Hij mist nog het oranje hoedje he?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar als je het zelf zegt..![]()
Leuk poppetje he:![]()
Ik bedoel, wie doet dat nou in het echt? Dat poppetje.
Nah ben op wat maandjes na eigenlijk altijd wel bezet geweest met voor mijn leefdtijd toen wel langere relaties. Em aanbeden niet, maar met nog maar 1 ander meisje in klassen met verder alleen maar jongens zitten hielp wel lol. Ik heb dus geen skills, de omstandigheden waren meer zo.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:24 schreef perro. het volgende:
yviechickie, werd jij veel aanbeden toen je 17 was dan, hoe waren je verleidingsskills? omdat je veel jongens had waar je uit kon kiezen?
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar als je het zelf zegt..![]()
Leuk poppetje he:![]()
Ik bedoel, wie doet dat nou in het echt? Dat poppetje.
Jawel, echt welquote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nee fax, echt niet. Alhoewel dat niet altijd zo is inderdaad.
Hoeveel inhoud heb je precies op 15 jaar?...quote:Op woensdag 3 december 2014 01:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mannen misschien niet maar vrouwen wel.
Hm, toen ik 15 was had ik net mijn eerste (serieuze) relatie. Dat was een combinatie van beide. Seks en goede gesprekkenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dus jij wilde op je fakking 15e graag diepgaande gesprekken en een diepe emotionele verbintenis. In plaats van gewoon keihard hopen op een beurt en ontmaagd zijn.
Ik had t ook over mannenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mannen misschien niet maar vrouwen wel.
Dat is het 'm.quote:
Hij zat sowieso op FOK.quote:
Dus jij insinueert dat alle vijftienjarige geen inhoud hebben? Niet genoeg inhoud hebben voor een relatie? Ik begon op mijn 15de aan een relatie die drie jaar duurde.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel inhoud heb je precies op 15 jaar?...
Er zijn bijzonder weinig 15 jarigen met inhoud, jaquote:Op woensdag 3 december 2014 01:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is het 'm.
[..]
Hij zat sowieso op FOK.
[..]
Dus jij insinueert dat alle vijftienjarige geen inhoud hebben? Niet genoeg inhoud hebben voor een relatie? Ik begon op mijn 15de aan een relatie die drie jaar duurde.
Ja, ik kan niet voor mannen praten maar het is niet alleen maar sekseksfappenfappen hoor.quote:
Wel wat kansen misgelopen door die instelling ja...quote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er zijn bijzonder weinig 15 jarigen met inhoud, ja
Dit ja!quote:Op woensdag 3 december 2014 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet voor mannen praten maar het is niet alleen maar sekseksfappenfappen hoor.
Idem hier, maar dan een jaar i.p.v. drie jaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:28 schreef Inolvidable het volgende:
Dus jij insinueert dat alle vijftienjarige geen inhoud hebben? Niet genoeg inhoud hebben voor een relatie? Ik begon op mijn 15de aan een relatie die drie jaar duurde.
Toen al? Pffffquote:Op woensdag 3 december 2014 01:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, toen ik 15 was had ik net mijn eerste (serieuze) relatie. Dat was een combinatie van beide. Seks en goede gesprekken
Ja hier ook vanaf mn 15e ook 1,5jaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:30 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier, maar dan een jaar i.p.v. drie jaar.
Als je 16 bent, dan ben je inderdaad ervaren genoeg om te vertellen dat 15-jarige geen inhoud hebben. Sorry.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ervaring van een 16 jarige
Nee en voetballen, voetbal kijken en je eerste biertjes drinken.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet voor mannen praten maar het is niet alleen maar sekseksfappenfappen hoor.
Ik was er vroeg bijquote:
Mooie tijd was dat...heerlijk naïef met allesquote:Op woensdag 3 december 2014 01:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hier ook vanaf mn 15e ook 1,5jaar.
Bedankt. Je ziet niet vaak een vrouw die inziet dat ze fout zat. Remarkablequote:Op woensdag 3 december 2014 01:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je 16 bent, dan ben je inderdaad ervaren genoeg om te vertellen dat 15-jarige geen inhoud hebben. Sorry.
Nou je hoort het wel als je vijftien bent, begint het pas. Niet te druk maken.quote:
Inderdaad, soms moet je ook even over voetbal praten.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Andere leeftijdsgenoten hebben al 1/1.5 jaar een relatie.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou je hoort het wel als je vijftien bent, begint het pas. Niet te druk maken.
Mr friendzonequote:Op woensdag 3 december 2014 01:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel wat kansen misgelopen door die instelling ja...
En ik altijd maar denken dat vrouwen dat ook wildenEn maar de aardige vent zijn
En ze op een voetstuk plaatsen
![]()
Pff...
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens... di's niet goed voor me
ah ja. dus in feite ben jij de relatieexpert hier?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah ben op wat maandjes na eigenlijk altijd wel bezet geweest met voor mijn leefdtijd toen wel langere relaties. Em aanbeden niet, maar met nog maar 1 ander meisje in klassen met verder alleen maar jongens zitten hielp wel lol. Ik heb dus geen skills, de omstandigheden waren meer zo.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens... di's niet goed voor me
Who cares.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Andere leeftijdsgenoten hebben al 1/1.5 jaar een relatie.
En er lopen maagden rond van 30 en ouder... Waar maak je je druk omquote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Andere leeftijdsgenoten hebben al 1/1.5 jaar een relatie.
Nee, nu al heel lang single, dus alles vergeten hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 01:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ah ja. dus in feite ben jij de relatieexpert hier?
Hoop niet dat ik dat word.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:33 schreef rival het volgende:
[..]
En er lopen maagden rond van 30 en ouder... Waar maak je je druk om
Wat is heel lang?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, nu al heel lang single, dus alles vergeten haha
Allebei.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Om de relatie an sich of om de bijkomende 'daden?
geloof er niks van.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, nu al heel lang single, dus alles vergeten haha
Ouder wel (duh!) en niet slompiger dan ik wasquote:Op woensdag 3 december 2014 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je oud en slompig geworden?
Ben je wel woest aantrekkelijk dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ouder wel (duh!) en niet slompiger dan ik was
Waarom zou je dat niet mogen vragen? plsquote:Op woensdag 3 december 2014 01:36 schreef bamibij het volgende:
Dit mag je natuurlijk nooit vragen aan een vrouw maar ik doe t niet adhv van je uiterlijk en ben nu benieuwd geworden; hoe oud ben je dan yvie_lu?
lol, had je vorige week moeten opletten, was toen jarigquote:Op woensdag 3 december 2014 01:36 schreef bamibij het volgende:
Dit mag je natuurlijk nooit vragen aan een vrouw maar ik doe t niet adhv van je uiterlijk en ben nu benieuwd geworden; hoe oud ben je dan yvie_lu?
lol, nee. Waarom zou ik dat moeten zijn?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je wel woest aantrekkelijk dan?
En dan niet antwoorden, typisch vrouwenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, had je vorige week moeten opletten, was toen jarig
Vandaag overigens nog m'n leeftijd verkeerd ingevuld ergens op![]()
Ouderdom komt echt met gebreken haha
Moet niet, ik toon interesse.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, nee. Waarom zou ik dat moeten zijn?
alleen die hitte heh.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, nu ben ik heerlijk onwetend
Ja eh ik zit niet dit topic heel de dag te F5'enquote:Op woensdag 3 december 2014 01:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, had je vorige week moeten opletten, was toen jarig
Vandaag overigens nog m'n leeftijd verkeerd ingevuld ergens op![]()
Ouderdom komt echt met gebreken haha
35+ dusquote:Op woensdag 3 december 2014 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dan niet antwoorden, typisch vrouwen
Wordt volgend jaar opgelostquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
Heb net aan een meisje gevraagd die ik al een tijdje leuk vind of we een keer kunnen afspreken
Niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja eh ik zit niet dit topic heel de dag te F5'en
Woon je in Arnhem? Ga lekker poolen. Werkt primaquote:Op woensdag 3 december 2014 01:41 schreef Fylax het volgende:
Weten jullie wat ik dan moet gaan doen, als we gaan afspreken? Waarheen enz.
Ze zit bij mij op school, ik heb haar nog nooit in het echt gesproken we hebben wel vaak oogcontact en we appen veel.
Maar als ze dus ja zegt, waar moeten we dan heen en wat moeten we dan doen?
Nijmegen.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Woon je in Arnhem? Ga lekker poolen. Werkt prima
sorry hoor, maar:quote:Op woensdag 3 december 2014 01:41 schreef Fylax het volgende:
Ze zit bij mij op school, ik heb haar nog nooit in het echt gesproken we hebben wel vaak oogcontact en we appen veel.
Luchtballonquote:Op woensdag 3 december 2014 01:41 schreef Fylax het volgende:
Weten jullie wat ik dan moet gaan doen, als we gaan afspreken? Waarheen enz.
Maar als ze dus ja zegt, waar moeten we dan heen en wat moeten we dan doen?
Inderdaad, alleen de jeugd van tegenwoordig heeft oogcontact.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:44 schreef perro. het volgende:
[..]
sorry hoor, maar:zal de jeugd van tegenwoordig wel zijn.
Nee. Ik kamp met angsten.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:44 schreef perro. het volgende:
[..]
sorry hoor, maar:zal de jeugd van tegenwoordig wel zijn.
Wie is je crush?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Als m'n crush niet op date wil, ga ik met Fax. Ik vind dat afwijzingen ook als pandapunten tellen.
Ik ben ook nog beschikbaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Als m'n crush niet op date wil, ga ik met Fax. Ik vind dat afwijzingen ook als pandapunten tellen.
Hm, het is dat het koud is anders zou ik zeggen een picknick in het Valkhofpark.quote:
Poolen is inderdaad naarquote:Op woensdag 3 december 2014 01:44 schreef Fylax het volgende:
Ik denk trouwens niet dat ze van poolen houdt.
Film kijken doe ik sowieso alleen thuis.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:45 schreef Veertje321 het volgende:
Beter niet naar de film, doe iets actiefs zodat je bezig bent, maar wel kan praten!
Ga iets doen na de film dan. Heb je iig iets om over te pratenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:45 schreef Veertje321 het volgende:
Beter niet naar de film, doe iets actiefs zodat je bezig bent, maar wel kan praten!
De setting maakt niet zoveel uit. Ga een terrasje pakken of wat drinken in de kroeg. Je kan naar de bioscoop, naar een voorstelling, een wandeling, de stad in...quote:Op woensdag 3 december 2014 01:44 schreef Fylax het volgende:
Ik denk trouwens niet dat ze van poolen houdt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Ja het is errug koud.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:45 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, het is dat het koud is anders zou ik zeggen een picknick in het Valkhofpark.
Hahahaha ik heb nog een tijdje in die XL daar gewerkt. Jij was zeker één van die pleurisventjes die altijd 1 blikje energy kocht en er 3 jatte?quote:
Grappig, m'n beste vriendin woont op de Meijhorst, is vlakbij, zal de volgende keer even zwaaienquote:
Is dat niet raar. 15 en 14 jarig tieners in een kroeg?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De setting maakt niet zoveel uit. Ga een terrasje pakken of wat drinken in de kroeg. Je kan naar de bioscoop, naar een voorstelling, een wandeling, de stad in...
Kom je via t noorden of zuiden Nijmegen inrijden?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Grappig, m'n beste vriendin woont op de Meijhorst, is vlakbij, zal de volgende keer even zwaaien
Nee sorry ik drink alleen Cassis Energy van de Lidl.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb nog een tijdje in die XL daar gewerkt. Jij was zeker één van die pleurisventjes die altijd 1 blikje energy kocht en er 3 jatte?
Overdag? Nee. Ligt eraan wat voor kroeg, geen 50+ kroeg natuurlijk...quote:Op woensdag 3 december 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat niet raar. 15 en 14 jarig tieners in een kroeg?
Neequote:Op woensdag 3 december 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat niet raar. 15 en 14 jarig tieners in een kroeg?
Noordenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom je via t noorden of zuiden Nijmegen inrijden?
Ja, die zijn dan aan de linkerhand. Tegenover dat schaatsgedoe toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan kom je dus langs Winkelcentrum Dukenburg? Met die 3 flats en Triavium?
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die zijn dan aan de linkerhand. Tegenover dat schaatsgedoe toch?
Ik heb 2 ex'en. De eerste zat bij mij in de klas en sprak ik via msn en sms voordat we iets kregen. De tweede sprak mij aan op Hyves. Niet gek dus hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:
Ik ben echt niets gewend wat betreft daten.
Ik ken al mijn exen indirect via internet eigenlijk. Ookal zag ik ze gewoon op school, eerste gesprek ging altijd via de telefoon of MSN.
En als we dan gingen afspreken gingen we gewoon naar buiten.
Maar nog nooit iets speciaals ofzo.
Als date? Klimmen of snowboarden ofzo dan? Lijkt mij dan weer niks :pquote:Op woensdag 3 december 2014 01:50 schreef Veertje321 het volgende:
[..]
Inderdaad, een keer gedaan en nooit meer! Doe mij maar lekker een outdoorsport!
Dat zou kunnen. Ze zit namelijk op ijshockey.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:55 schreef yats het volgende:
Ohoh...mijn wekker gaat over 6 uur weer. Welterusten allen!
Trusten Yats en tot morgen natuurlijk!quote:Op woensdag 3 december 2014 01:55 schreef yats het volgende:
Ohoh...mijn wekker gaat over 6 uur weer. Welterusten allen!
Iemand die ik al heel lang niet meer heb zien posten en voorheen in de sex sc zat?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:55 schreef rival het volgende:
[..]
Kweet niet of dat zomaar op fok gezet mag worden
Pffff nu ben ik zo benieuwd.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:55 schreef rival het volgende:
[..]
Kweet niet of dat zomaar op fok gezet mag worden
Komt goed! Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 december 2014 01:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Trusten Yats en tot morgen natuurlijk!
Vindt ze vast leuk, kan ze je opvangen enzoquote:Op woensdag 3 december 2014 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ze zit namelijk op ijshockey.
Maar ik ben zo baggerslecht in schaatsen.
Denk het niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:58 schreef Veertje321 het volgende:
[..]
Vindt ze vast leuk, kan ze je opvangen enzo
Dan maak je haar misschien wel aan het lachen. Alleen maar positief.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:58 schreef Fylax het volgende:
Zou ook wel heel schamend zijn want zij kan kei goed schaatsen en ik niet.
Sorry hoor dat ik totaal geen ervaring heb in afspreken.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:59 schreef bamibij het volgende:
Man even the fuck up en ga gewoon een appeltaart eten met warme choco bij Samson of iets dergelijks man..
Of ze vindt het kneuzig..quote:Op woensdag 3 december 2014 01:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan maak je haar misschien wel aan het lachen. Alleen maar positief.
Dat ligt aan hoe jij er zelf mee omgaat! Ik snap best dat onzekerheid ficking klote is maar je zit jezelf te cockblocken kerel!quote:
Kan er niets aan doen. Mijn hoofd gaat met alles meteen naar het negatieve toe.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe jij er zelf mee omgaat! Ik snap best dat onzekerheid ficking klote is maar je zit jezelf te cockblocken kerel!
Dan gewoon beetje rondwandelen naar iets leuk, en warme choco, heb je ook niks om onzeker over te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen. Mijn hoofd gaat met alles meteen naar het negatieve toe.
Ze moet eerst nog ja zeggen.. Maak ik me ook druk om. Hoop dat ik met een Ja wakker word.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan gewoon beetje rondwandelen naar iets leuk, en warme choco, heb je ook niks om onzeker over te zijn.
met een tok zou je denken dat hij wel wat zelfverzekerder is toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 02:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan gewoon beetje rondwandelen naar iets leuk, en warme choco, heb je ook niks om onzeker over te zijn.
Goed advies dit!quote:Op woensdag 3 december 2014 02:05 schreef perro. het volgende:
[..]
met een tok zou je denken dat hij wel wat zelfverzekerder is toch?
tok?quote:Op woensdag 3 december 2014 02:05 schreef perro. het volgende:
[..]
met een tok zou je denken dat hij wel wat zelfverzekerder is toch?
Woehoequote:Op woensdag 3 december 2014 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker wakker worden met een 7.5 voor dat klote opiniestuk.
Nicequote:Op woensdag 3 december 2014 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |