Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.quote:
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een troostdateBestaat zoiets eigenlijk wel?
Hij heeft een oscar, kan goed zingen en heeft vaak langharige kapsels.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet 2 dingen van hem naast die rol als Joker.
Mijn ex was weg van hem en hij heeft een enorme piemel.
Zoveel?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.
[..]
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.
Gezellig. Ik kom ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.
[..]
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.
Ik ben student hè.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel?![]()
Pfff dat ga je nooit redden
Gezellig.quote:
Handig, kan ze gelijk voor eens en altijd uitzoeken of ze liever veel jonger of veel ouder heeftquote:
Hoelaat ongeveer?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben student hè.
[..]
Gezellig.
[Fax] Als jij ook komt kan ik ook uitzoeken of ik liever vrouw of man heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Handig, kan ze gelijk voor eens en altijd uitzoeken of ze liever veel jonger of veel ouder heeft
Heb mijn bril niet op.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel, je typte Leto... bedoelde je wel Leo?
Da's 14 jaar droog staanquote:Op woensdag 3 december 2014 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben student hè.
[..]
Gezellig.
Geen tijd afgesproken. Ik denk rond 7u.quote:
Ah mooi. Ik ben om 1615 uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geen tijd afgesproken. Ik denk rond 7u.
Trio? I'm inquote:Op woensdag 3 december 2014 00:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[Fax] Als jij ook komt kan ik ook uitzoeken of ik liever vrouw of man heb.[/faxie]
quote:
15quote:Op woensdag 3 december 2014 00:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Oke.quote:
Yats is 28 toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik vraag me af hoe dat er uit ziet in de kroeg. Iemand van 15, 19 en uhm ik ben de leeftijd van Yats kwijt.
Volgens mij wel rond die koers ergens.quote:
Ben jij 19?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik vraag me af hoe dat er uit ziet in de kroeg. Iemand van 15, 19 en uhm ik ben de leeftijd van Yats kwijt.
Ja.quote:
Hij is bijna mijn leeftijdquote:Op woensdag 3 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ja jongens ik ben slecht met getallen.quote:
Ik denk 28.quote:
Dan zit er minder verschil tussen ons.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja jongens ik ben slecht met getallen.![]()
Hoe oud was jij ook alweer?
[..]
Ik denk 28.
Ik val alleen niet op jonger...quote:Op woensdag 3 december 2014 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan zit er minder verschil tussen ons.![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot je me zietquote:Op woensdag 3 december 2014 00:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik val alleen niet op jonger...![]()
![]()
![]()
quote:
Grapje. Maar je ziet er wel heel mooi uit. Misschien ga ik wel op Inolvidable-jacht morgenavond in Nimma.quote:
31quote:Op woensdag 3 december 2014 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja jongens ik ben slecht met getallen.![]()
Hoe oud was jij ook alweer?
[..]
Ik denk 28.
Volgens mij is dat al algemeen goed, niet slim van je,quote:Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
Godverdomme![]()
Als een wijf boos is en zegt dat het al goed is moet ik gewoon mijn vingers van de knoppen houden...maak het nooit beter door er op door te gaanWijze les heren.
Zal het onthoudenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
Godverdomme![]()
Als een wijf boos is en zegt dat het al goed is moet ik gewoon mijn vingers van de knoppen houden...maak het nooit beter door er op door te gaanWijze les heren.
Ik wens je veel succes want ik val echt niet op jonger.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Grapje. Maar je ziet er wel heel mooi uit. Misschien ga ik wel op Inolvidable-jacht morgenavond in Nimma.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes want ik val echt niet op jonger.
[..]![]()
Er is een nummer van Shakira en dat nummer lijkt op mijn gebruikersnaam!![]()
En dat wist ik gewoon niet.Alsof ik uberhaupt van plan was je te proberen te hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Het gaat helemaal goed met jou komen als je 17/18 bent vermoed ik zoquote:Op woensdag 3 december 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
Maar dat je heul mooi bent meen ik uiteraard wel.
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes want ik val echt niet op jonger.
[..]![]()
Er is een nummer van Shakira en dat nummer lijkt op mijn gebruikersnaam!![]()
En dat wist ik gewoon niet.Onvergetelijk of onvermijdelijk hmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sarcastisch?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed met jou komen als je 17/18 bent vermoed ik zo
Hij heeft de skills, nu nog de looks.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onvergetelijk of onvermijdelijk hmm...
was je maar weer 17 heh, jongedame?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je viel toch niet op veel ouder?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij heeft de skills, nu nog de looks.
[..]
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je viel toch niet op veel ouder?
Je vindt me niet een knappe jongen?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij heeft de skills, nu nog de looks.
[..]
Je hebt geen foto's dus daar kan ik niets over zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je vindt me niet een knappe jongen?
Ik zoek wel ff linkje op uit US.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's dus daar kan ik niets over zeggen.
Ja *zucht* Ohw alle cute boys van toen om uit te kiezenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:02 schreef perro. het volgende:
[..]
was je maar weer 17 heh, jongedame?
Hij had een foto in US dacht ik. Schattig jochie wel hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 01:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt geen foto's dus daar kan ik niets over zeggen.
en daarna friemelen op zolder.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja *zucht* Ohw alle cute boys van toen om uit te kiezen
omdat je al goed weet wat je wel/niet moet zeggen.quote:
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 01:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat je al goed weet wat je wel/niet moet zeggen.
dat is al 80% van de skills.
Dus daarom denk ik dat het helemaal goed komt met jou!
Aaahw koetsjiekoequote:Op woensdag 3 december 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
US / Userfoto's #327
US / Userfoto's #328
US / Userfoto's #328
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je alsnog inhalen als het zover is, kijk naar naar Tijn die daar net mee begonnen is
Lief hoor. Jij hoeft geen chicks te scoren op FOK, gewoon op stap gaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
US / Userfoto's #327
US / Userfoto's #328
US / Userfoto's #328
Werken aan je complimentjes, Fylax wil je vast wel wat bijbrengenquote:
Ja, die doet het nu prima gelukkig!quote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef perro. het volgende:
[..]
whehe kachel. is goed opgestookt ja?
Dat is geen lastige keus natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Handig, kan ze gelijk voor eens en altijd uitzoeken of ze liever veel jonger of veel ouder heeft
Correctquote:Op woensdag 3 december 2014 00:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij wel rond die koers ergens.
Fok is een laatste redmiddel ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Lief hoor. Jij hoeft geen chicks te scoren op FOK, gewoon op stap gaan.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is geen lastige keus natuurlijk
[..]
Correct
Wat denk je dat ik hier anders doe.quote:
Lucky guyquote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is geen lastige keus natuurlijk
[..]
Correct
Jij kan aan elke vinger 10 man krijgen minstensquote:Op woensdag 3 december 2014 01:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je dat ik hier anders doe.
Dat durf ik dus niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Lief hoor. Jij hoeft geen chicks te scoren op FOK, gewoon op stap gaan.
Dit.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan aan elke vinger 10 man krijgen minstens
nog beter dan op mijn 15e.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, die doet het nu prima gelukkig!
Hoe waren jouw skills op je 17e?
Kom er maar in, 10 mannen.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan aan elke vinger 10 man krijgen minstens
Dat komt vanzelf wel hoor.quote:
Mede-player hier.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nog beter dan op mijn 15e.
serieus, kan ik wel vertellen maar dan word ik toch als player of weet ik wat versleten.
Player zijn is niet altijd negatief toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:11 schreef perro. het volgende:
[..]
nog beter dan op mijn 15e.
serieus, kan ik wel vertellen maar dan word ik toch als player of weet ik wat versleten.
Jawel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Player zijn is niet altijd negatief toch?
Kijk, dan gaat het al de goede kant op. Nog heel even en je bent een vrouwenverslinder.quote:
Ja want binnenkort kan ik niet meer naar de tienerfeestjes enzo en kan ik niet meer van die jonge sletjes scorenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kijk, dan gaat het al de goede kant op. Nog heel even en je bent een vrouwenverslinder.
Las pas nog een stukje over die Fris-feesten, ga je daar vaak heen dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja want binnenkort kan ik niet meer naar de tienerfeestjes enzo en kan ik niet meer van die jonge sletjes scoren
Je moet ook geen misbruik van de situatie maken, he. Die meisjes zijn misschien wel net zo onzeker als jou. En met sletjes krijg je toch nooit een langdurige relatie.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja want binnenkort kan ik niet meer naar de tienerfeestjes enzo en kan ik niet meer van die jonge sletjes scoren
Je leert snelquote:Op woensdag 3 december 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kom er maar in, 10 mannen.![]()
Niet letterlijk, natuurlijk.
op fok wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Player zijn is niet altijd negatief toch?
Nee want dat durf ik dus niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
Las pas nog een stukje over die Fris-feesten, ga je daar vaak heen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |