Nee van de Chipsquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die zoekt automatisch die site af?
Dan kun je de nummer die er vorig jaar instonden laten runnen, maar nieuwe nummers moet je dan waarschijnlijk handmatig doen?quote:
Me 2quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:54 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind het leuk gedaan met die gifjes
Jep. Kan vast wel ergens een playlist vandaan halen en die erdoor gooien, moet nog even kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan kun je de nummer die er vorig jaar instonden laten runnen, maar nieuwe nummers moet je dan waarschijnlijk handmatig doen?
Is raar ja. Of er is een soort van selectie van maximaal X-aantal nieuwe nummers/artiesten ongeacht stemmen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Dat Arcade Fire er niet in is gekomen via vrije keuze en bijv. een London Grammar (prima band) wel geloof ik dus helemaal niets van. Heb echt heel vaak Arcade Fire voorbij zien komen en zo groot is mijn netwerk niet eensZe boycotten het, kan niet anders. Niet dat het als een verrassing komt, maar toch...
Maar goed, No Surprises van Radiohead wel
Ik denk dat als het 'echt' eerlijk was gegaan alle jaren, dat bijvoorbeeld Zanger Rinus er ook in zou staan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is raar ja. Of er is een soort van selectie van maximaal X-aantal nieuwe nummers/artiesten ongeacht stemmen.
Alle mannen zijn van Marsquote:
Daar had jij op gestemd zeker?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat als het 'echt' eerlijk was gegaan alle jaren, dat bijvoorbeeld Zanger Rinus er ook in zou staan.
Was dat niet Lucas en Gea?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat als het 'echt' eerlijk was gegaan alle jaren, dat bijvoorbeeld Zanger Rinus er ook in zou staan.
Venus? Da was toch van Claw Boys Claw?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:59 schreef D. het volgende:
[..]
Alle mannen zijn van Mars
En vrouwen van Venus
Jawel hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:00 schreef cafca het volgende:
Common People staaaaaat niet op de kaart!
Bananananananananaramaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Venus? Da was toch van Claw Boys Claw?
Die staat dan weer niet op mijn kaartquote:
A Ahiejaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Die staat dan weer niet op mijn kaart
al staan bijna al zijn albums hier in de kast
Pino is bezig met iets om die nummers te achterhalen. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef NaturalScience het volgende:
Wie gaat die website hacken om achter de complete lijst in het systeem te komen?
Ik heb al kunnen vinden dat de nummer vanuit deze URL worden gezocht: http://nl.sitestat.com/kl(...)in.searchiron2…;379&ns_referrer=http://www.staatieindetop2000.nl/
Succes!
Jij zei toch dat de Everly Brothers er niet in staan. On the wings of a nightingale staat er wel inquote:
Jee voor de comeback! Heeft het doodgaan toch nog geholpenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Jij zei toch dat de Everly Brothers er niet in staan. On the wings of a nightingale staat er wel in
Jij blij. Heb je toch nog een leuke Topquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jee voor de comeback! Heeft het doodgaan toch nog geholpen
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft het doodgaan toch nog geholpen
Niet alle gifjes zijn de artiesten die je zoekt hequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:15 schreef cafca het volgende:
Ik heb trouwens een foutje ontdekt in die site. Ik heb gezogd of Bob Carlisle erin staat, en dan krijg ik het verkeerde gifje erbij......
Nee, dat bedoel ik ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:16 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alle gifjes zijn de artiesten doe je zoekt he
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:15 schreef cafca het volgende:
Ik heb trouwens een foutje ontdekt in die site. Ik heb gezogd of Bob Carlisle erin staat, en dan krijg ik het verkeerde gifje erbij......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]![]()
ik typte net wel Gorki met Mia en ik kreeg JAJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
en toenDie anti-climax heb ik ook al gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
[..]![]()
ik typte net wel Gorki met Mia en ik kreeg JAJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
en toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's balen!
[..]![]()
en toenAls Luc De Vos dan toch moest gaan, had het beter een week eerder kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Hier werkt het primaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:24 schreef HPLC het volgende:
Wat een graf site. Nu doet ie het weer niet.
twitter:EvelienS77 twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 19:00:29Gefeliciteerd @driejs :-) Watermensen van 3JS staat in de #top2000 van @NPORadio2! Check jouw liedje ook via http://t.co/7NJRD1Ih6j reageer retweet
Ik vrees ook het ergste voor de Bee Gees, die hadden er 10 jaar geleden meer dan 20 in staan en er duikelen er steeds meer uit, waaronder dit jaar in elk geval hun mooiste. De rest nog niet gechecked.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef laxus13 het volgende:
Best veel nummers van The Beatles eruit, een stuk of 6-7
Aan mij kan het niet liggen. Op 3 nummers gestemd + nog 2 van Robin Gibb. Helaas kan ik het niet controlerenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste voor de Bee Gees, die hadden er 10 jaar geleden meer dan 20 in staan en er duikelen er steeds meer uit, waaronder dit jaar in elk geval hun mooiste. De rest nog niet gechecked.
Van The Beatles o.a. She Loves You, Can't Buy Me Love. Eight Days A Week, If i Fell. Magical Mystery Tour en Day Tripperquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste voor de Bee Gees, die hadden er 10 jaar geleden meer dan 20 in staan en er duikelen er steeds meer uit, waaronder dit jaar in elk geval hun mooiste. De rest nog niet gechecked.
We zijn BohRap nog niet kwijt hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:26 schreef laxus13 het volgende:
1 nieuwe plaat van Queen in de lijst, om het verlies van Boh Rap te compenseren
Scheelt nog maar 1998 nummers hoorquote:
I Know bedoel ook in de strijd met de 1ste plaatsquote:
Bee Gees valt mee, 2 nummers eruit, How Can You Mend en You Should Be Dancingquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Benieuwd of de daling doorzetquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Scheelt nog maar 1998 nummers hoor
Heeft er iemand al een lijst gemaakt met wat er allemaal in staat? Als we met een lijst van 100 of 200 beginnen kan het misschien vanavond al aangevuld worden tot 1500.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Bee Gees valt me, 2 nummers eruit, How Can You Mend en You Should Be Dancing
How Can You Mendquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Bee Gees valt mee, 2 nummers eruit, How Can You Mend en You Should Be Dancing
Buiten Magical Mystery Tour best inwisselbare plaatjes. Maar ik verwacht ook niet dat zoveel mensen daarop stemmen. Ik snap het welquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:29 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Van The Beatles o.a. She Loves You, Can't Buy Me Love. Eight Days A Week, If i Fell. Magical Mystery Tour en Day Tripper
Vooral de nummers uit hun begin periode, wel leuk maar geef mij maar de 1966-1970 jarenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Magical Mystery Tour best inwisselbare plaatjes. Maar ik verwacht ook niet dat zoveel mensen daarop stemmen. Ik snap het wel
Ohhh, hopelijk zet de stijgende lijn zich voort!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:40 schreef laxus13 het volgende:
Nog niet alles gekeken maar in ieder geval 1 nummer van Blof eruit
While My Guitar Gently Weepsquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vooral de nummers uit hun begin periode, wel leuk maar geef mij maar de 1966-1970 jaren
Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vooral de nummers uit hun begin periode, wel leuk maar geef mij maar de 1966-1970 jaren
Dat wel natuurlijk al vind ik Dotan niet slechtquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk
Ik hoor het natuurlijk liever dan een Dotan.
Als we nou alles uit NL eruit gooien hebben we weer een hoop plekjes vrijquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ohhh, hopelijk zet de stijgende lijn zich voort!
Dan zou Golden Earring en Kayak ook uit de lijst verdwijnen....quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als we nou alles uit NL eruit gooien hebben we weer een hoop plekjes vrij
Nou nou, Boudewijn de Groot, Klein Orkest/Harry Klorkestein, Andre Hazes. Niet alles wat Nederlandstalig is is slechtquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als we nou alles uit NL eruit gooien hebben we weer een hoop plekjes vrij
Tja, je kunt niet alles hebben hequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan zou Golden Earring en Kayak ook uit de lijst verdwijnen....
Het eerste wat ik las uit die post was genot, toen wist ik genoeg.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Prodigy - Out of Space
The Prodigy - Firestarter
Massive Attack - Teardrop
Staan erin hooo genot.
Boudewijn en Andre hoor ik liever niet dan welquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou nou, Boudewijn de Groot, Klein Orkest/Harry Klorkestein, Andre Hazes. Niet alles wat Nederlandstalig is is slecht
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou nou, Boudewijn de Groot, Klein Orkest/Harry Klorkestein, Andre Hazes. Niet alles wat Nederlandstalig is is slecht
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
Nick & Simon 5x uit de lijst gevallen, Jan Smit 1x, Borsato 1x en Blof ook 1x
Wat hebben ze gedaan om hun fans af te stoten?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
Nick & Simon 5x uit de lijst gevallen, ...
Dat is een pak van m'n hartquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
Nick & Simon 5x uit de lijst gevallen, Jan Smit 1x, Borsato 1x en Blof ook 1x
Maar ook 1x Boudewijn, Wonderkind van 50quote:
Geen idee, de fans stemmen niet meer denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan om hun fans af te stoten?
Hmmm, om dat nummer ben ik zelf niet echt rouwig. Er staan mooiere nummers op Een Nieuwe Herfst die er niet in staanquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Maar ook 1x Boudewijn, Wonderkind van 50
Oh en Kinderballade ookquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, om dat nummer ben ik zelf niet echt rouwig. Er staan mooiere nummers op Een Nieuwe Herfst die er niet in staan
Ze zijn nu fan van One Direction?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Geen idee, de fans stemmen niet meer denk ik
Hoeveel nummers van hem staan er nog in dan, 12?quote:
Nope 11quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoeveel nummers van hem staan er nog in dan, 12?
Krijs, krijs! Laat die handjes zien! Wij zijn gothic! Hiep hoi!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:51 schreef NaturalScience het volgende:
De twee pareltjes van Within Temptation staan er ook weer gewoon in!
Oef, in 2005 waren het er zo'n 15 nogquote:
Bij mij precies andersomquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
How Can You Mendmis ik niet maar You Should Be Daning
![]()
Je moet natuurlijk wel een beetje herkenbaar zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het eerste wat ik las uit die post was genot, toen wist ik genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |