Pino is bezig met iets om die nummers te achterhalen. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef NaturalScience het volgende:
Wie gaat die website hacken om achter de complete lijst in het systeem te komen?
Ik heb al kunnen vinden dat de nummer vanuit deze URL worden gezocht: http://nl.sitestat.com/kl(...)in.searchiron2…;379&ns_referrer=http://www.staatieindetop2000.nl/
Succes!
Jij zei toch dat de Everly Brothers er niet in staan. On the wings of a nightingale staat er wel inquote:
Jee voor de comeback! Heeft het doodgaan toch nog geholpenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Jij zei toch dat de Everly Brothers er niet in staan. On the wings of a nightingale staat er wel in
Jij blij. Heb je toch nog een leuke Topquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jee voor de comeback! Heeft het doodgaan toch nog geholpen
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft het doodgaan toch nog geholpen
Niet alle gifjes zijn de artiesten die je zoekt hequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:15 schreef cafca het volgende:
Ik heb trouwens een foutje ontdekt in die site. Ik heb gezogd of Bob Carlisle erin staat, en dan krijg ik het verkeerde gifje erbij......
Nee, dat bedoel ik ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:16 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alle gifjes zijn de artiesten doe je zoekt he
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:15 schreef cafca het volgende:
Ik heb trouwens een foutje ontdekt in die site. Ik heb gezogd of Bob Carlisle erin staat, en dan krijg ik het verkeerde gifje erbij......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]![]()
ik typte net wel Gorki met Mia en ik kreeg JAJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
en toenDie anti-climax heb ik ook al gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
[..]![]()
ik typte net wel Gorki met Mia en ik kreeg JAJAJAJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
en toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's balen!
[..]![]()
en toenAls Luc De Vos dan toch moest gaan, had het beter een week eerder kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Hier werkt het primaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:24 schreef HPLC het volgende:
Wat een graf site. Nu doet ie het weer niet.
twitter:EvelienS77 twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 19:00:29Gefeliciteerd @driejs :-) Watermensen van 3JS staat in de #top2000 van @NPORadio2! Check jouw liedje ook via http://t.co/7NJRD1Ih6j reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |