Nee van de Chipsquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die zoekt automatisch die site af?
Dan kun je de nummer die er vorig jaar instonden laten runnen, maar nieuwe nummers moet je dan waarschijnlijk handmatig doen?quote:
Me 2quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:54 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind het leuk gedaan met die gifjes
Jep. Kan vast wel ergens een playlist vandaan halen en die erdoor gooien, moet nog even kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan kun je de nummer die er vorig jaar instonden laten runnen, maar nieuwe nummers moet je dan waarschijnlijk handmatig doen?
Is raar ja. Of er is een soort van selectie van maximaal X-aantal nieuwe nummers/artiesten ongeacht stemmen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Dat Arcade Fire er niet in is gekomen via vrije keuze en bijv. een London Grammar (prima band) wel geloof ik dus helemaal niets van. Heb echt heel vaak Arcade Fire voorbij zien komen en zo groot is mijn netwerk niet eensZe boycotten het, kan niet anders. Niet dat het als een verrassing komt, maar toch...
Maar goed, No Surprises van Radiohead wel
Ik denk dat als het 'echt' eerlijk was gegaan alle jaren, dat bijvoorbeeld Zanger Rinus er ook in zou staan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is raar ja. Of er is een soort van selectie van maximaal X-aantal nieuwe nummers/artiesten ongeacht stemmen.
Alle mannen zijn van Marsquote:
Daar had jij op gestemd zeker?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat als het 'echt' eerlijk was gegaan alle jaren, dat bijvoorbeeld Zanger Rinus er ook in zou staan.
Was dat niet Lucas en Gea?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat als het 'echt' eerlijk was gegaan alle jaren, dat bijvoorbeeld Zanger Rinus er ook in zou staan.
Venus? Da was toch van Claw Boys Claw?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:59 schreef D. het volgende:
[..]
Alle mannen zijn van Mars
En vrouwen van Venus
Jawel hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:00 schreef cafca het volgende:
Common People staaaaaat niet op de kaart!
Bananananananananaramaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Venus? Da was toch van Claw Boys Claw?
Die staat dan weer niet op mijn kaartquote:
A Ahiejaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Die staat dan weer niet op mijn kaart
al staan bijna al zijn albums hier in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |