Hij was tenminste wel lang.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog vrouwen waar Art zijn penis niet in heeft gestoken?
quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joe.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoi
Hm zo eens warme chocomel makenHeb ook nog slagroom (no pun)
En niet eens naar jou toe, zeg er wat van.quote:
Wow.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is ze gegund. Alleen maar liefde voor Fas en Art.quote:Op zondag 30 november 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
En niet eens naar jou toe, zeg er wat van.
Idem hierquote:
je doet me weleens denken aan joey uit friends, in de aflevering waarin rachel zegt dat hij alles viesgeil kan laten klinken.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoi
Hm zo eens warme chocomel makenHeb ook nog slagroom (no pun)
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ze gegund. Alleen maar liefde voor Fas en Art.
Chickies zitten wel achter hem aanquote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef perro. het volgende:
[..]
je doet me weleens denken aan joey uit friends, in de aflevering waarin rachel zegt dat hij alles viesgeil kan laten klinken.
grandmom's chickensalade.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.
Mag ik wel op de bruiloft komen?quote:
Uniform om..?quote:
Goed zo.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.
Wanneer is die? Ik heb gehoord dat bruiloften de ideale plaats zijn om iemand te hosselen het hof te maken.quote:
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo.
Vrouwen vallen ook op klootzakken, dus succes verzekerd
Ik moet eerst nog een aanzoek doen :$quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer is die? Ik heb gehoord dat bruiloften de ideale plaats zijn om iemand te hosselen het hof te maken.
Detail...Nog geen last van zenuwen?Vergeet de ring niet, dat vergeten alleen sukkels waardoor ze het een dag uit moeten stellen...Ow, wacht...quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een aanzoek doen :$
quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.
Geen politie/brandweer/miltaire shizzle hoorquote:
Nog onzekerder geworden...quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
Mijn lesbo-imago gaat aan diggelen hier.
Ervaring mee?quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Detail...Nog geen last van zenuwen?Vergeet de ring niet, dat vergeten alleen sukkels waardoor ze het een dag uit moeten stellen...Ow, wacht...
Art lijkt wel op een dyke. :$quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
Mijn lesbo-imago gaat aan diggelen hier.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.
Eh, ik zou graag nee zeggen maar helaas. Verzin dan maar eens snel een smoes om een bezoek aan de Eiffeltoren een dag uit te stellen terwijl je er al vlakbij bent.quote:
Ok. Eerst een megacrush die 'gecrushed' wordt. Dan een boze lesbienne op m'n dak. En nu ben ik ook nog eens een lesbiennequote:
Oepsquote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ik zou graag nee zeggen maar helaas. Verzin dan maar eens snel een smoes om een bezoek aan de Eiffeltoren een dag uit te stellen terwijl je er al vlakbij bent.
Ach,het kwam uiteindelijk goed (en later toch weer niet,maar dat terzijde).Grapjes maken is de oplossing in zo'n situatie.quote:
Je hosselt wel veel vrouwen op die manier.quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok. Eerst een megacrush die 'gecrushed' wordt. Dan een boze lesbienne op m'n dak. En nu ben ik ook nog eens een lesbienne![]()
Het is mijn avond niet.
Goed idee.quote:
geen chauffeurspet?quote:Op zondag 30 november 2014 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen politie/brandweer/miltaire shizzle hoor![]()
Overhemd, stropdas, pantalon
Hahahahaquote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hosselt wel veel vrouwen op die manier.
Tot zo. Water kookt alquote:
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 november 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot zo. Water kookt alSlagroomspuit staat klaar
![]()
Dit klinkt weer heel dubieus als ik het zeg he?
Uiteraard niet, dat hebben ze zelfs in het OV allang niet meer hier in NL.quote:
Mooie redding.quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer is die? Ik heb gehoord dat bruiloften de ideale plaats zijn om iemand te hosselen het hof te maken.
Ik vond t grappig dat ze gelijk de deur dichtgooide voor meer seksuele toespelingen van jouw kantquote:
grapje man.quote:Op zondag 30 november 2014 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uiteraard niet, dat hebben ze zelfs in het OV allang niet meer hier in NL.
Ik heb het zelf in huis.quote:
Ik wilde hem eigenlijk laten zien dat hij gerust wel dingen kan zeggen zonder seksuele lading. Maar het is weer eens niet goed.quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik vond t grappig dat ze gelijk de deur dichtgooide voor meer seksuele toespelingen van jouw kant
Ik vind helemaal mooiquote:Op zondag 30 november 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk laten zien dat hij gerust wel dingen kan zeggen zonder seksuele lading. Maar het is weer eens niet goed.
Het waren geen seksuele toespelingen jaquote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik vond t grappig dat ze gelijk de deur dichtgooide voor meer seksuele toespelingen van jouw kant
Je zin is een beetje raar.quote:
Nee, want jij maakt het met water en ik met melk.quote:
Ik heb ook melk in huis hoorquote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want jij maakt het met water en ik met melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook melk in huis hoor
Nu forceer je de dubbelzinnigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me buitengeslotenquote:Op zondag 30 november 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
Zo, net even een liefdesgedicht voor art geschreven.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
[..]Mongolen van toezicht ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Liefquote:Op zondag 30 november 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
awh!quote:Op zondag 30 november 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
Art is wat apart maar heeft een goed hart
Daar komen de Sinterklaasrijmpjes mensen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
Art is wat apart maar heeft een goed hart
Hehe nu wacht op Fas haar gedichtquote:Op zondag 30 november 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar komen de Sinterklaasrijmpjes mensen.
En Feer verpest de sfeer alweerquote:Op zondag 30 november 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar komen de Sinterklaasrijmpjes mensen.
Ik wil ook een gedicht ontvangen. Zo lang geleden.quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe nu wacht op Fas haar gedicht
quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook een gedicht ontvangen. Zo lang geleden.
O, nevermind.quote:
Ik heb nooit een gedicht ontvangen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook een gedicht ontvangen. Zo lang geleden.
Faxie pak maar gauw een taxi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Faxie pak maar gauw een taxi.AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Scheurtjes in mijn hart.quote:Op zondag 30 november 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
Jij bent zeker een rijmpietje.quote:
Inolvidable, ik vind je formidabelquote:Op zondag 30 november 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent zeker een rijmpietje.
Playing hard to get weet je wel.quote:
Dat doe ik dus wel...Ik vind het gewoon lastig dit.quote:Op zondag 30 november 2014 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere datum en tijd staan in ieder geval. Don't worry!
Oeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Na twee uurtjes yats is daar eindelijk de flats?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oeh.Ja daar sta je van te kijken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Recht in de klatsquote:Op maandag 1 december 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Na twee uurtjes yats is daar eindelijk de flats?
Eh...quote:Op maandag 1 december 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Na twee uurtjes yats is daar eindelijk de flats?
quote:
Aww.quote:Op zondag 30 november 2014 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Strawberry, je brengt me tot euforie
Je mag mijne hebbenquote:
Romantischquote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Aardbei, laat me je anus eens bekijken van dichtbij.
quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Laat ik die maar niet in mijn fobo doen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Jeejquote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo leuk, nu mag je in mijn fobo.
Uiteraard en rozenblaadjes op bed.quote:
Niet nodigquote:Op zondag 30 november 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik dus wel...Ik vind het gewoon lastig dit.
Joh...quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die is niet lief. Ik wil een lieve
Jawel...Argh, waarom ben ik hier zo slecht in?quote:
ik heb het denk ik even gemist, maar uit de context begrijp ik dat ze heeft afgezegd?quote:Op maandag 1 december 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel...Argh, waarom ben ik hier zo slecht in?
quote:Op maandag 1 december 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou elke dag, maar fijn dat het nu eindelijk een keer mag
quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu ben ik aan het denken aan Fas haar anus en hoe die er uitziet. Tijd om te slapen.
Ziek.quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu ben ik aan het denken aan Fas haar anus en hoe die eruit ziet. Tijd om te slapen.
Ik ook. Hnnggggquote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu ben ik aan het denken aan Fas haar anus en hoe die er uitziet. Tijd om te slapen.
Die draag ik bijna niet meer hoorquote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had je ook al toegevoegd. Gisteren kwam ik twee Faxie-petjes tegen btw.
Succes daarmee!quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 00:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Hnngggg
Huehuehue. Ik ga ook maar slapen.aan al jullie boefjes.
Dat niet,maar de locatie en het tijdstip wijzigen nogal fors. Ik weet dat ik zaterdag haar wel moet zoenen om duidelijk te maken dat ik haar wel degelijk leuk vind,maar dat kost me best moeite en doe ik het liefst op een rustigere plek waar ik volledig op mijn gemak ben.quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik heb het denk ik even gemist, maar uit de context begrijp ik dat ze heeft afgezegd?
Je gaat niet meer naar haar huis?quote:Op maandag 1 december 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat niet,maar de locatie en het tijdstip wijzigen nogal fors. Ik weet dat ik zaterdag haar wel moet zoenen om duidelijk te maken dat ik haar wel degelijk leuk vind,maar dat kost me best moeite en doe ik het liefst op een rustigere plek waar ik volledig op mijn gemak ben.
Wacht...wat?quote:Op maandag 1 december 2014 00:09 schreef Fascination het volgende:
Fax is groot voorstander van de kopvoddentax.
Blijkbaar niet...quote:
Wat een gezwats...quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 00:09 schreef Fascination het volgende:
Fax is groot voorstander van de kopvoddentax.
Anders geef je gewoon een kus? Als je gaat.quote:Op maandag 1 december 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat niet,maar de locatie en het tijdstip wijzigen nogal fors. Ik weet dat ik zaterdag haar wel moet zoenen om duidelijk te maken dat ik haar wel degelijk leuk vind,maar dat kost me best moeite en doe ik het liefst op een rustigere plek waar ik volledig op mijn gemak ben.
Neequote:Op maandag 1 december 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij was toch ook van Fok!? Misschien kon ze de sekssuggesties niet waarderen
Het is niet dat ik niet wil zoenen, maar puur dat ik denk dat zij dat niet wilquote:Op maandag 1 december 2014 00:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Anders geef je gewoon een kus? Als je gaat.
wel in Grunn? Want misschien heeft ze liever toch eerst de kroeg of zo, omdat ze dat zelf prettiger vindt? Sommige mensen vinden het juist lastig om zo een op een in hun eigen privé te zitten. Het hoeft het niet te betekenen dat ze je nu ineens niet meer leuk vindt. Er is een tijdstip en een plek. Het is date #3. Kop op!quote:
Leugens Yvie, daarom om lachen kan ik niequote:Op maandag 1 december 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was te verwachten van Faxie, hij is echter alleen maar goed in een seksuele reactie
Slaap lekker uit, heerlijk stukje fruitquote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik faal een beetje. Miste de context, was het dichten alweer vergeten. Laat maar.Trusten.
quote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik faal een beetje. Miste de context, was het dichten alweer vergeten. Laat maar.Trusten.
Nee, in een andere stad. Ik ben gewoon een twijfelaar.quote:Op maandag 1 december 2014 00:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
wel in Grunn? Want misschien heeft ze liever toch eerst de kroeg of zo, omdat ze dat zelf prettiger vindt? Sommige mensen vinden het juist lastig om zo een op een in hun eigen privé te zitten. Het hoeft het niet te betekenen dat ze je nu ineens niet meer leuk vindt. Er is een tijdstip en een plek. Het is date #3. Kop op!ik weet dat het lastig is, maar echt... Er is nog niets verloren.
Oh nee, wat nu? Wil je niet meer naast mij lopen onder de paraplu? Liever wat echte actiequote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens Yvie, daarom om lachen kan ik nie
quote:Op maandag 1 december 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nee, wat nu? Wil je niet meer naast mij lopen onder de paraplu? Liever wat echte actie![]()
Oh Faxie, oh Faxie!
Heeft ze ook gezegd waarom ze het wil wijzigen?quote:Op maandag 1 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, in een andere stad. Ik ben gewoon een twijfelaar.
Je rijmt beter dan ik, je solliciteert naar een dickpicquote:Op maandag 1 december 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nee, wat nu? Wil je niet meer naast mij lopen onder de paraplu? Liever wat echte actie![]()
Oh Faxie, oh Faxie!
quote:Op maandag 1 december 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh Faxie, oh Faxie!
Welterustenquote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik vroeg hoe laat ze ongeveer terug in Groningen was en toen kwam ze met een ander voorstel.quote:Op maandag 1 december 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezegd waarom ze het wil wijzigen?
Doe ik eens lief is het weer niet goed, dit gaat niet goed aflopen maar bitterzoet.quote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je rijmt beter dan ik, je solliciteert naar een dickpic
Oh misschien kwam dat gewoon beter uit. Zorgen maken is op dit punt nog overbodig lijkt mij.quote:Op maandag 1 december 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik vroeg hoe laat ze ongeveer terug in Groningen was en toen kwam ze met een ander voorstel.
Ik kan niks meer bedenken dus ik zal je geen rijmwoordjes meer schenkenquote:Op maandag 1 december 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe ik eens lief is het weer niet goed, dit gaat niet goed aflopen maar bitterzoet.
He dat rijmt nietquote:Op maandag 1 december 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh misschien kwam dat gewoon beter uit. Zorgen maken is op dit punt nog overbodig lijkt mij.
Haha ja ik ookquote:Op maandag 1 december 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Getver, was even vergeten wat een hekel ik heb aan rijmen.
Ja, heel soms wil het wel lukken, maar dan moet ik er idd echt even voor zitten.quote:Op maandag 1 december 2014 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja ik ook![]()
Kan het wel als ik m'n best doe, maar moet er altijd zo lang over nadenken
Je bedoelt bukken?quote:Op maandag 1 december 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heel soms wil het wel lukken, maar dan moet ik er idd echt even voor zitten.
Als ik ga bukken, dan is er grote kans dat jij moet ......quote:
Rukken?quote:Op maandag 1 december 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik ga bukken, dan is er grote kans dat jij moet ......
Want was het net al niet bitterzoet, de gedachte van mij in mijn ondergoed zal lastig zijn te verklaren laten op je beddengoed.
Is dit de Fax-rijmstijl? Of moet ik nog even oefenen?
Deze miquote:Op maandag 1 december 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rukken?![]()
Je bent wel een natuurtalentje hoor![]()
Heb een stijfje nu
Sinds wanneer vind je dat erg?quote:
Eindigt.quote:Op maandag 1 december 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Natuurtalent of niet,
ondertussen eindigd het altijd in liefdesverdriet.
Dus rukken, bukken en seks hebben geen zin.
dan maar gaan voor pure liefde. Liefde for the win
jammer.quote:Op maandag 1 december 2014 00:33 schreef Fera het volgende:
Ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten.
Ja, want jij bent Perroquote:Op maandag 1 december 2014 00:34 schreef perro. het volgende:
[..]
nee ik kon het gewoon niet laten dit te posten.
Wat Perro zegtquote:Op maandag 1 december 2014 00:33 schreef Fera het volgende:
Ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten.
Warm? Nee ik heb het heet.quote:Op maandag 1 december 2014 00:37 schreef perro. het volgende:
[..]
op dreef ook zie ik. heb je het warm?al die seksrijmpjes.
Sop sop sop, Faxie in galopquote:Op maandag 1 december 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Warm? Nee ik heb het heet.
Misschien is het toch echt te lang geleden en moet ik maar weer op date.
trek wat luchtigs aan.quote:Op maandag 1 december 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Warm? Nee ik heb het heet.
Misschien is het toch echt te lang geleden en moet ik maar weer op date.
oh excuseer. ik dacht dat je ging daten. bij seks trek je je luchtige gewaad natuurlijk uit om het daarna met een verleidelijk zwier op de bankleuning te gooien.quote:Op maandag 1 december 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom? Seks is een heel normaal iets?
Daar is niks raars aan, echt helemaal niets!
quote:Op maandag 1 december 2014 00:42 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ik ben immers flink aan het gapen.
Dromen over goede tijden, om de toekomst te verblijden.
Ah bedankt voor de tip. Zo lang geleden, zou het bijna vergeten!quote:Op maandag 1 december 2014 00:43 schreef perro. het volgende:
[..]
oh excuseer. ik dacht dat je ging daten. bij seks trek je je luchtige gewaad natuurlijk uit om het daarna met een verleidelijk zwier op de bankleuning te gooien.
nee, dat rijmt niet.
Sweet dreams!quote:Op maandag 1 december 2014 00:42 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ik ben immers flink aan het gapen.
Dromen over goede tijden, om de toekomst te verblijden.
ajb.quote:Op maandag 1 december 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip. Zo lang geleden, zou het bijna vergeten!
2 tips ineen. like a bawz.quote:Op maandag 1 december 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Iedereen altijd zo lief en behulpzaam hier op Fok!
Misschien dan je dan ook gelijk het volgende dillema oplossen.quote:
Knuffelenquote:Op maandag 1 december 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien dan je dan ook gelijk het volgende dillema oplossen.
Als ik een luchtig gewaad aantrek, dan krijg ik het snel koud en dan heb ik geen zin (meer).
Dus dan kan ik je tip niet gebruiken. Wat nu?
wachten tot het zomer is.quote:Op maandag 1 december 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien dan je dan ook gelijk het volgende dillema oplossen.
Als ik een luchtig gewaad aantrek, dan krijg ik het snel koud en dan heb ik geen zin (meer).
Dus dan kan ik je tip niet gebruiken. Wat nu?
Waarom kan je dat niet?quote:Op maandag 1 december 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, dus dat is geen goede oplossing in mijn geval.
misschien is het al eerder warm. je kunt ook op vakantie gaan.quote:Op maandag 1 december 2014 00:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dus ik hoef nog maar 6 maanden alleen te blijven dan?
Zodat ik op vakantie iemand kan tegenkomen waar ik dan hier thuis niks meer aan heb?quote:Op maandag 1 december 2014 00:52 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien is het al eerder warm. je kunt ook op vakantie gaan.
om de tijd te doden. eventueel alvast wat oefenen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodat ik op vakantie iemand kan tegenkomen waar ik dan hier thuis niks meer aan heb?
Ik geloof dat ik mijn lovende woorden intrek. Niet echt heel behulpzaam dit.
Ohwja oefenen, misschien ook wel handig ja.quote:Op maandag 1 december 2014 00:57 schreef perro. het volgende:
[..]
om de tijd te doden. eventueel alvast wat oefenen.
weet zo niet hoe hij heet. is van de film "one perfect day". waar die gast een halve maf in speeltquote:Op maandag 1 december 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Wie is die man in je UI eigenlijk? Lijkt bekend maar kan er niet op komen.
Armen om elkaar heen en klaarquote:Op maandag 1 december 2014 00:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben ik gewoon niet goed in. Voel de toegevoegde waarde niet ofzo.Geen idee.
Oh die film ken ik niet, dus dat kan het niet zijn. Vreemd.quote:Op maandag 1 december 2014 01:00 schreef perro. het volgende:
[..]
weet zo niet hoe hij heet. is van de film "one perfect day". waar die gast een halve maf in speelt
Ja, maar dan nog, Voelt gewoon niet altijd vanzelfsprekend. Ben meer van de kusjes en gewone aanrakingen denk ik.quote:
Zoenen is ook goedquote:Op maandag 1 december 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh die film ken ik niet, dus dat kan het niet zijn. Vreemd.
[..]
Ja, maar dan nog, Voelt gewoon niet altijd vanzelfsprekend. Ben meer van de kusjes en gewone aanrakingen denk ik.
aanrader. muziekfilm, australisch, erg goed verhaal. ga kijken!quote:Op maandag 1 december 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh die film ken ik niet, dus dat kan het niet zijn. Vreemd.
Ja maar dat is niet echt gepast als je elkaar net kent.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 1 december 2014 01:06 schreef perro. het volgende:
[..]
aanrader. muziekfilm, australisch, erg goed verhaal. ga kijken!
Ja maar hier had ik geen hulp bij nodig.quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 1 december 2014 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
Morgen weer school. Welterusten allemaal!
quote:Op maandag 1 december 2014 06:51 schreef -Strawberry- het volgende:
![]()
Straks even slaapdronken een debat voeren.
Ik zou diegene echt martelenquote:Op maandag 1 december 2014 06:44 schreef Samzz het volgende:
Iemand opgeven voor All you need is love? Really?
quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Ik heb het hoogtepunt van de avond gemist zie ik al. Zonde.quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
En als je het niet had gemist dan had je er nog een hoogtepunt bovenop gezet zeker.quote:Op maandag 1 december 2014 08:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het hoogtepunt van de avond gemist zie ik al. Zonde.
Ik ga hier maar niet op in, denk ik.quote:Op maandag 1 december 2014 08:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je het niet had gemist dan had je er nog een hoogtepunt bovenop gezet zeker.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 08:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het hoogtepunt van de avond gemist zie ik al. Zonde.
quote:Op maandag 1 december 2014 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Met dan als gevolg dit:
[ afbeelding ]
En daarna dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 09:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik kan
Dat doet mij goed. Vanavond zal er vast wel weer voldoende zijn aangemaakt om een fapje te plegenquote:Op maandag 1 december 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is niet erg. Is ons allemaal wel eens overkomen.
Ik maar denken dat je niet meer zou fappen.quote:Op maandag 1 december 2014 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doet mij goed. Vanavond zal er vast wel weer voldoende zijn aangemaakt om een fapje te plegen
Sorry!quote:
Is dat niet zo'n kerst kusjekroelshow?quote:Op maandag 1 december 2014 02:34 schreef kurk_droog het volgende:
Als je iemand opgeeft voor Allyouneedislove....wanneer hoor jeer iets over?
Wat yvie postte hoop ik ook weer eens mee te maken. Dat is helaas ook alweer maanden geleden,terwijl het zo fijn is. Lekker knuffelen,zoenen en dan dat langzaam opbouwen tot meerquote:Op maandag 1 december 2014 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]!
Is het al zaterdag?
En eenvoor de onzekere yats! Misschien moet je ipv gelijk zoenen een beetje aftasten of ze je leuk vind. Bijvoorbeeld een plukje haar uit haar gezicht vegen. Als ik iemand niet interessant vind dan laat ik me niet zo aanraken...
Leuke rijmpjes
Goedemorgen
Duidelijker kan nietquote:
Jaquote:Op maandag 1 december 2014 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol jij vat het gewoon simpel samen
Zou ik geen nee tegen zeggen.quote:
lovely, latersquote:Op maandag 1 december 2014 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet opschieten
douchen enzo
later
Ik ben het met je eens!quote:Op maandag 1 december 2014 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben echt helemaal hotel de botel verliefd op mijn kachel en waterkoker
Het is koud! Dat is het, koud!
Mwah.. 3 uur reserve gestaan voor de NS vervangende bussen.. Moest van de baas "uit het zicht" gaan staan, en heb heerlijk Discovery en Comedy Central zitten kijken in de busquote:
Hoe moet ik dat zien dan? De NS heeft eigen bussen? Maar niet genoeg, dus als die stuk gaan of te vol zitten moet jij alsnog rijden met jouw bus?quote:Op maandag 1 december 2014 11:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah.. 3 uur reserve gestaan voor de NS vervangende bussen.. Moest van de baas "uit het zicht" gaan staan, en heb heerlijk Discovery en Comedy Central zitten kijken in de bus
Daarna weer de worstfabriek, en als laatste verwende Feyenoordkoters..
Bij dit weer begrijpelijkquote:Op maandag 1 december 2014 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben echt helemaal hotel de botel verliefd op mijn kachel en waterkoker
Het is koud! Dat is het, koud!
Thijsquote:
Nee, NS heeft treinen, en als er werkzaamheden aan het spoor zijn worden er bussen ingehuurd, maar buiten het aantal dat ze daadwerkelijk nodig hebben, staat er vaak bij elk station 1 of 2 reserve bussen voor als er een bus stuk gaat, of vertraging oploopt van meer dan 5 minuten..quote:Op maandag 1 december 2014 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien dan? De NS heeft eigen bussen? Maar niet genoeg, dus als die stuk gaan of te vol zitten moet jij alsnog rijden met jouw bus?
Solquote:
Seks daadwerkelijk nodig hebben gaat wel heel ver. Of kun je anders niet functioneren?quote:
'want' is misschien een betere term.quote:
Oh, had wel verwacht dat de NS ook eigen bussen zou hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, NS heeft treinen, en als er werkzaamheden aan het spoor zijn worden er bussen ingehuurd, maar buiten het aantal dat ze daadwerkelijk nodig hebben, staat er vaak bij elk station 1 of 2 reserve bussen voor als er een bus stuk gaat, of vertraging oploopt van meer dan 5 minuten..
Er is een verschil tussen willen en nodig hebben iddquote:Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'want' is misschien een betere term.
[..]
Oh, had wel verwacht dat de NS ook eigen bussen zou hebben.
Maar jij was gisteren dus 1 van de reserves?
Niet alles hoeft er in, he. Dat weet jequote:
Hm... heb je dingen te verbergen?quote:Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet alles hoeft er in, he. Dat weet je
Oh nee, ik probeer het kort te houdenquote:Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet alles hoeft er in, he. Dat weet je
Nope, lig de laatste 2 maanden huilend in bedquote:Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Seks daadwerkelijk nodig hebben gaat wel heel ver. Of kun je anders niet functioneren?
Het was een hele nette meet.quote:
Leger des Heils?quote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
Goedemorgen![]()
Iemand nog kleding nodigik heb net mijn kledingkast uitgemest. 3 vuilniszakken vol met oude kleding
Had je er maar bij moeten zijn.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
Oh nee, ik probeer het kort te houden
Niet weggooien. Netjes in een kledingcontainer doenquote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
Goedemorgen![]()
Iemand nog kleding nodigik heb net mijn kledingkast uitgemest. 3 vuilniszakken vol met oude kleding
Yupquote:Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'want' is misschien een betere term.
[..]
Oh, had wel verwacht dat de NS ook eigen bussen zou hebben.
Maar jij was gisteren dus 1 van de reserves?
Zoiets ga ik ook doen. Opnieuw en Co (kringloopwinkel) denk ik die hebben een kleding inzamelbak vlakbij staanquote:
Ja dat ga ik ook doen, een deel is allemaal band shirtsquote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet weggooien. Netjes in een kledingcontainer doen
Je kent me tochquote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Had je er maar bij moeten zijn.
[..]
Dan is het goed
Dude, bewaren man!quote:Op maandag 1 december 2014 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen, een deel is allemaal band shirtshaha
De meeste zijn totaal verwassen en verkleurt, prints niet meer goed leesbaar. Etc.quote:Op maandag 1 december 2014 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, bewaren man!
Die worden vast nog geld waard
quote:
Daarom juistquote:
quote:
Lol,zo erg is t gelukkig niet.Al zou ik er geen nee tegen zeggen.Maar een knuffel zou al fijn zijnquote:
Dat gaat helemaal niet ver, seks is een basisbehoefte.quote:Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Seks daadwerkelijk nodig hebben gaat wel heel ver. Of kun je anders niet functioneren?
Right...quote:Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet ver, seks is een basisbehoefte.
Sh*t en ik maar denken dat water, eten en zuurstof genoeg voldoening met zich mee brengen.quote:Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet ver, seks is een basisbehoefte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |