Hij was tenminste wel lang.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog vrouwen waar Art zijn penis niet in heeft gestoken?
quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joe.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoi
Hm zo eens warme chocomel makenHeb ook nog slagroom (no pun)
En niet eens naar jou toe, zeg er wat van.quote:
Wow.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is ze gegund. Alleen maar liefde voor Fas en Art.quote:Op zondag 30 november 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
En niet eens naar jou toe, zeg er wat van.
Idem hierquote:
je doet me weleens denken aan joey uit friends, in de aflevering waarin rachel zegt dat hij alles viesgeil kan laten klinken.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoi
Hm zo eens warme chocomel makenHeb ook nog slagroom (no pun)
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ze gegund. Alleen maar liefde voor Fas en Art.
Chickies zitten wel achter hem aanquote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef perro. het volgende:
[..]
je doet me weleens denken aan joey uit friends, in de aflevering waarin rachel zegt dat hij alles viesgeil kan laten klinken.
grandmom's chickensalade.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.
Mag ik wel op de bruiloft komen?quote:
Uniform om..?quote:
Goed zo.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.
Wanneer is die? Ik heb gehoord dat bruiloften de ideale plaats zijn om iemand te hosselen het hof te maken.quote:
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo.
Vrouwen vallen ook op klootzakken, dus succes verzekerd
Ik moet eerst nog een aanzoek doen :$quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer is die? Ik heb gehoord dat bruiloften de ideale plaats zijn om iemand te hosselen het hof te maken.
Detail...Nog geen last van zenuwen?Vergeet de ring niet, dat vergeten alleen sukkels waardoor ze het een dag uit moeten stellen...Ow, wacht...quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een aanzoek doen :$
quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.
Geen politie/brandweer/miltaire shizzle hoorquote:
Nog onzekerder geworden...quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
Mijn lesbo-imago gaat aan diggelen hier.
Ervaring mee?quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Detail...Nog geen last van zenuwen?Vergeet de ring niet, dat vergeten alleen sukkels waardoor ze het een dag uit moeten stellen...Ow, wacht...
Art lijkt wel op een dyke. :$quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
Mijn lesbo-imago gaat aan diggelen hier.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.
Eh, ik zou graag nee zeggen maar helaas. Verzin dan maar eens snel een smoes om een bezoek aan de Eiffeltoren een dag uit te stellen terwijl je er al vlakbij bent.quote:
Ok. Eerst een megacrush die 'gecrushed' wordt. Dan een boze lesbienne op m'n dak. En nu ben ik ook nog eens een lesbiennequote:
Oepsquote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ik zou graag nee zeggen maar helaas. Verzin dan maar eens snel een smoes om een bezoek aan de Eiffeltoren een dag uit te stellen terwijl je er al vlakbij bent.
Ach,het kwam uiteindelijk goed (en later toch weer niet,maar dat terzijde).Grapjes maken is de oplossing in zo'n situatie.quote:
Je hosselt wel veel vrouwen op die manier.quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok. Eerst een megacrush die 'gecrushed' wordt. Dan een boze lesbienne op m'n dak. En nu ben ik ook nog eens een lesbienne![]()
Het is mijn avond niet.
Goed idee.quote:
geen chauffeurspet?quote:Op zondag 30 november 2014 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen politie/brandweer/miltaire shizzle hoor![]()
Overhemd, stropdas, pantalon
Hahahahaquote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hosselt wel veel vrouwen op die manier.
Tot zo. Water kookt alquote:
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 november 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot zo. Water kookt alSlagroomspuit staat klaar
![]()
Dit klinkt weer heel dubieus als ik het zeg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |