Hij was tenminste wel lang.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog vrouwen waar Art zijn penis niet in heeft gestoken?
quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joe.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoi
Hm zo eens warme chocomel makenHeb ook nog slagroom (no pun)
En niet eens naar jou toe, zeg er wat van.quote:
Wow.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is ze gegund. Alleen maar liefde voor Fas en Art.quote:Op zondag 30 november 2014 23:12 schreef aeque het volgende:
[..]
En niet eens naar jou toe, zeg er wat van.
Idem hierquote:
je doet me weleens denken aan joey uit friends, in de aflevering waarin rachel zegt dat hij alles viesgeil kan laten klinken.quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoi
Hm zo eens warme chocomel makenHeb ook nog slagroom (no pun)
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ze gegund. Alleen maar liefde voor Fas en Art.
Chickies zitten wel achter hem aanquote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef perro. het volgende:
[..]
je doet me weleens denken aan joey uit friends, in de aflevering waarin rachel zegt dat hij alles viesgeil kan laten klinken.
grandmom's chickensalade.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.
Mag ik wel op de bruiloft komen?quote:
Uniform om..?quote:
Goed zo.quote:Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat aardig, ik heb alleen maar haat voor iedereen.
Wanneer is die? Ik heb gehoord dat bruiloften de ideale plaats zijn om iemand te hosselen het hof te maken.quote:
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo.
Vrouwen vallen ook op klootzakken, dus succes verzekerd
Ik moet eerst nog een aanzoek doen :$quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer is die? Ik heb gehoord dat bruiloften de ideale plaats zijn om iemand te hosselen het hof te maken.
Detail...Nog geen last van zenuwen?Vergeet de ring niet, dat vergeten alleen sukkels waardoor ze het een dag uit moeten stellen...Ow, wacht...quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een aanzoek doen :$
quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.
Geen politie/brandweer/miltaire shizzle hoorquote:
Nog onzekerder geworden...quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
Mijn lesbo-imago gaat aan diggelen hier.
Ervaring mee?quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Detail...Nog geen last van zenuwen?Vergeet de ring niet, dat vergeten alleen sukkels waardoor ze het een dag uit moeten stellen...Ow, wacht...
Art lijkt wel op een dyke. :$quote:Op zondag 30 november 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
Mijn lesbo-imago gaat aan diggelen hier.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja als het nu nog niet lukt dan ga ik net als fax gewoon random foksters dickpics sturen.
Eh, ik zou graag nee zeggen maar helaas. Verzin dan maar eens snel een smoes om een bezoek aan de Eiffeltoren een dag uit te stellen terwijl je er al vlakbij bent.quote:
Ok. Eerst een megacrush die 'gecrushed' wordt. Dan een boze lesbienne op m'n dak. En nu ben ik ook nog eens een lesbiennequote:
Oepsquote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ik zou graag nee zeggen maar helaas. Verzin dan maar eens snel een smoes om een bezoek aan de Eiffeltoren een dag uit te stellen terwijl je er al vlakbij bent.
Ach,het kwam uiteindelijk goed (en later toch weer niet,maar dat terzijde).Grapjes maken is de oplossing in zo'n situatie.quote:
Je hosselt wel veel vrouwen op die manier.quote:Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok. Eerst een megacrush die 'gecrushed' wordt. Dan een boze lesbienne op m'n dak. En nu ben ik ook nog eens een lesbienne![]()
Het is mijn avond niet.
Goed idee.quote:
geen chauffeurspet?quote:Op zondag 30 november 2014 23:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen politie/brandweer/miltaire shizzle hoor![]()
Overhemd, stropdas, pantalon
Hahahahaquote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hosselt wel veel vrouwen op die manier.
Tot zo. Water kookt alquote:
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 november 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot zo. Water kookt alSlagroomspuit staat klaar
![]()
Dit klinkt weer heel dubieus als ik het zeg he?
Uiteraard niet, dat hebben ze zelfs in het OV allang niet meer hier in NL.quote:
Mooie redding.quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer is die? Ik heb gehoord dat bruiloften de ideale plaats zijn om iemand te hosselen het hof te maken.
Ik vond t grappig dat ze gelijk de deur dichtgooide voor meer seksuele toespelingen van jouw kantquote:
grapje man.quote:Op zondag 30 november 2014 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uiteraard niet, dat hebben ze zelfs in het OV allang niet meer hier in NL.
Ik heb het zelf in huis.quote:
Ik wilde hem eigenlijk laten zien dat hij gerust wel dingen kan zeggen zonder seksuele lading. Maar het is weer eens niet goed.quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik vond t grappig dat ze gelijk de deur dichtgooide voor meer seksuele toespelingen van jouw kant
Ik vind helemaal mooiquote:Op zondag 30 november 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk laten zien dat hij gerust wel dingen kan zeggen zonder seksuele lading. Maar het is weer eens niet goed.
Het waren geen seksuele toespelingen jaquote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik vond t grappig dat ze gelijk de deur dichtgooide voor meer seksuele toespelingen van jouw kant
Je zin is een beetje raar.quote:
Nee, want jij maakt het met water en ik met melk.quote:
Ik heb ook melk in huis hoorquote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want jij maakt het met water en ik met melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook melk in huis hoor
Nu forceer je de dubbelzinnigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me buitengeslotenquote:Op zondag 30 november 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
Zo, net even een liefdesgedicht voor art geschreven.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
[..]Mongolen van toezicht ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Liefquote:Op zondag 30 november 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
awh!quote:Op zondag 30 november 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
Art is wat apart maar heeft een goed hart
Daar komen de Sinterklaasrijmpjes mensen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
Art is wat apart maar heeft een goed hart
Hehe nu wacht op Fas haar gedichtquote:Op zondag 30 november 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar komen de Sinterklaasrijmpjes mensen.
En Feer verpest de sfeer alweerquote:Op zondag 30 november 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar komen de Sinterklaasrijmpjes mensen.
Ik wil ook een gedicht ontvangen. Zo lang geleden.quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe nu wacht op Fas haar gedicht
quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook een gedicht ontvangen. Zo lang geleden.
O, nevermind.quote:
Ik heb nooit een gedicht ontvangen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook een gedicht ontvangen. Zo lang geleden.
Faxie pak maar gauw een taxi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Faxie pak maar gauw een taxi.AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Scheurtjes in mijn hart.quote:Op zondag 30 november 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
Jij bent zeker een rijmpietje.quote:
Inolvidable, ik vind je formidabelquote:Op zondag 30 november 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent zeker een rijmpietje.
Playing hard to get weet je wel.quote:
Dat doe ik dus wel...Ik vind het gewoon lastig dit.quote:Op zondag 30 november 2014 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Andere datum en tijd staan in ieder geval. Don't worry!
Oeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Na twee uurtjes yats is daar eindelijk de flats?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oeh.Ja daar sta je van te kijken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Recht in de klatsquote:Op maandag 1 december 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Na twee uurtjes yats is daar eindelijk de flats?
Eh...quote:Op maandag 1 december 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Na twee uurtjes yats is daar eindelijk de flats?
quote:
Aww.quote:Op zondag 30 november 2014 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Strawberry, je brengt me tot euforie
Je mag mijne hebbenquote:
Romantischquote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Aardbei, laat me je anus eens bekijken van dichtbij.
quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Laat ik die maar niet in mijn fobo doen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Jeejquote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo leuk, nu mag je in mijn fobo.
Uiteraard en rozenblaadjes op bed.quote:
Niet nodigquote:Op zondag 30 november 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik dus wel...Ik vind het gewoon lastig dit.
Joh...quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die is niet lief. Ik wil een lieve
Jawel...Argh, waarom ben ik hier zo slecht in?quote:
ik heb het denk ik even gemist, maar uit de context begrijp ik dat ze heeft afgezegd?quote:Op maandag 1 december 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel...Argh, waarom ben ik hier zo slecht in?
quote:Op maandag 1 december 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou elke dag, maar fijn dat het nu eindelijk een keer mag
quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu ben ik aan het denken aan Fas haar anus en hoe die er uitziet. Tijd om te slapen.
Ziek.quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu ben ik aan het denken aan Fas haar anus en hoe die eruit ziet. Tijd om te slapen.
Ik ook. Hnnggggquote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu ben ik aan het denken aan Fas haar anus en hoe die er uitziet. Tijd om te slapen.
Die draag ik bijna niet meer hoorquote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had je ook al toegevoegd. Gisteren kwam ik twee Faxie-petjes tegen btw.
Succes daarmee!quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 00:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Hnngggg
Huehuehue. Ik ga ook maar slapen.aan al jullie boefjes.
Dat niet,maar de locatie en het tijdstip wijzigen nogal fors. Ik weet dat ik zaterdag haar wel moet zoenen om duidelijk te maken dat ik haar wel degelijk leuk vind,maar dat kost me best moeite en doe ik het liefst op een rustigere plek waar ik volledig op mijn gemak ben.quote:Op maandag 1 december 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik heb het denk ik even gemist, maar uit de context begrijp ik dat ze heeft afgezegd?
Je gaat niet meer naar haar huis?quote:Op maandag 1 december 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat niet,maar de locatie en het tijdstip wijzigen nogal fors. Ik weet dat ik zaterdag haar wel moet zoenen om duidelijk te maken dat ik haar wel degelijk leuk vind,maar dat kost me best moeite en doe ik het liefst op een rustigere plek waar ik volledig op mijn gemak ben.
Wacht...wat?quote:Op maandag 1 december 2014 00:09 schreef Fascination het volgende:
Fax is groot voorstander van de kopvoddentax.
Blijkbaar niet...quote:
Wat een gezwats...quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 00:09 schreef Fascination het volgende:
Fax is groot voorstander van de kopvoddentax.
Anders geef je gewoon een kus? Als je gaat.quote:Op maandag 1 december 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat niet,maar de locatie en het tijdstip wijzigen nogal fors. Ik weet dat ik zaterdag haar wel moet zoenen om duidelijk te maken dat ik haar wel degelijk leuk vind,maar dat kost me best moeite en doe ik het liefst op een rustigere plek waar ik volledig op mijn gemak ben.
Neequote:Op maandag 1 december 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij was toch ook van Fok!? Misschien kon ze de sekssuggesties niet waarderen
Het is niet dat ik niet wil zoenen, maar puur dat ik denk dat zij dat niet wilquote:Op maandag 1 december 2014 00:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Anders geef je gewoon een kus? Als je gaat.
wel in Grunn? Want misschien heeft ze liever toch eerst de kroeg of zo, omdat ze dat zelf prettiger vindt? Sommige mensen vinden het juist lastig om zo een op een in hun eigen privé te zitten. Het hoeft het niet te betekenen dat ze je nu ineens niet meer leuk vindt. Er is een tijdstip en een plek. Het is date #3. Kop op!quote:
Leugens Yvie, daarom om lachen kan ik niequote:Op maandag 1 december 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was te verwachten van Faxie, hij is echter alleen maar goed in een seksuele reactie
Slaap lekker uit, heerlijk stukje fruitquote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik faal een beetje. Miste de context, was het dichten alweer vergeten. Laat maar.Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |