Bevond jij je net op Pompenburg?quote:
quote:
Ben benieuwd hoe ik dan eruit moet hebben gezien want het pafferts roken neemt steeds meer toe in het openbaar en is allang niet meer voorbehouden aan "oude van dagen"of mensen op leeftijd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bevond jij je net op Pompenburg?![]()
Er liep daar iemand die helemaal voldoet aan het beeld dat ik van jou heb, inclusief enorme sigaar
Grote kerel, zowal lang als stevig, rossig-blond haar, rond de 40. Tikje oubollig gekleed. Zoiets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ik dan eruit moet hebben gezien want het pafferts roken neemt steeds meer toe in het openbaar en is allang niet meer voorbehouden aan "oude van dagen"of mensen op leeftijd.![]()
Daarbij was ik vandaag niet in Rotterdam.![]()
On topic:
Toch geen Aziatische lunch maar gewoon een Europese hap i.c.m. een biertje. Best lekker zo ff tussendoor.( en slimmerikken kunnen wel raden waar ik dan wel was getuige het biertje)
Wat heb jij gemaakt?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv Spaanse tapasavond bij fam. Iedereen neemt min 2 tapas mee dus ben benieuwd.
Amuse (ga ik nog maken), mini pasteitjes met 4 verschillende vullingen en gambas al ajillo.quote:
Huize Molo is nu zo ongeveer een nucleair rampgebied?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Molo het volgende:
Hele bol verse knoflook per persoon opgegeten in Thaise kip cashew met rijst
Hmmmmm
Nu koffie toe
Valt volgens mij wel meequote:Op vrijdag 5 december 2014 23:15 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Huize Molo is nu zo ongeveer een nucleair rampgebied?
jummiequote:Op vrijdag 5 december 2014 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Komt ie:
Amuse van pancetta, pate en balsamicosjalotjes.
Torentje van courgette, monchou en gerookte zalm.
Gevulde paprika's met rijst en knoflook.
Sategehaktballetjes.
Kippenvleugeltjes.
Knoflookgamba's.
Mini pasteitjes met diverse vullingen.
Mozzarella/tomaatspiesjes.
Tortilla's met Mexicaanse zwarte bonenspread en guacamole.
Ciabatta met aioli en tapenade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |